Klopt, zat een huge spin in een jaar terugquote:
Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 17:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand al een goede sopcast voor Chelsea-Utd?
Heb er een met turks commentaar denk ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand al een goede sopcast voor Chelsea-Utd?
Dikke schooltasquote:
quote:
United natuurlijk, van the man!quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:03 schreef Thorb het volgende:
Dat is snel
Weet niet voor wie ik moet zijn, geen van beide denk ik
quote:
Neuh deze is voor naar het werk enzo, als ik alleen lunch en evt een trui mee heb. Naar school altijd de laptoptas mee ofc.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]alleen heb ik meestal een rugzak om al die wettenbundels mee te zeulen
Misschien krijgt hij een NIFquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:04 schreef ThadCastle het volgende:
David Luiz is zo slecht. Let maar eens op hem
Hij rijdt altijd zo smerig expres tegen de tegenstander opquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:04 schreef ThadCastle het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:05 schreef Fuszy het volgende:
oh lol die van mij loopt 3 minuten achter ofzo + geluid loopt niet sync. Hij schreeuwde al voor de goal
Het is een clownquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:04 schreef ThadCastle het volgende:
Weet je zeker dat je naar voetbal zit te kijken?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij rijdt altijd zo smerig expres tegen de tegenstander op
Hier welquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
DSC 5 werkt niet, ligt dat aan mij?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:10 schreef DannyDeko het volgende:
Ik zat hier lekker de wedstrijden te kijken met mn sopcastje aan. Komt mn pa binnenlopen en zegt "Waarom kijk je niet gewoon op eredivisie live? Dus ik![]()
![]()
Blijkt dat ie al tijdje een mobiel abbo heeft op EL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |