Het moest even gezegd worden.quote:
En ik maar denken dat jij een nette dame wasquote:
Mij niet kennen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een nette dame was
Teveel slagroom.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:08 schreef Watertornado het volgende:
En ik houd helemaal niet van Bossche Bollen, en ik blijf me verbazen dat ik daar nooit medestanders mee heb.
Polkadots.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Polkadots zullen je goed staan hoor.
Omdat chocola, suiker, slagroom etc. Generieke smaken die veel mensen lustenquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:08 schreef Watertornado het volgende:
En ik houd helemaal niet van Bossche Bollen, en ik blijf me verbazen dat ik daar nooit medestanders mee heb.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:09 schreef Watertornado het volgende:
Onze UI's lijken qua kleurstelling wel veel op elkaar trouwens, Fera.
Jij wilde iemand voor zijn volgens mij, zag ik dat nou goed?quote:
Kijk, met jou kan ik praten. Als we nog eens gezellig door Den Bosch heenwandelen gaan we mooi geen Bossche Bol halen. Kunnen we gezellig naar de Kees Kroket ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Teveel slagroom.Ik vind het ook niks.
Kijk, met jou kan ik praten x2.quote:[..]
Polkadots.
Sowieso, fifties jurkjes.
Ik vond het echt zo achterlijk zoet hè.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat chocola, suiker, slagroom etc. Generieke smaken die veel mensen lusten.
Stel je dan eens voor. Wie ben jij?quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten. Als we nog eens gezellig door Den Bosch heenwandelen gaan we mooi geen Bossche Bol halen. Kunnen we gezellig naar de Kees Kroket ofzo.
[..]
Kijk, met jou kan ik praten x2.
Hallo, ik ben Fera en ik ben FOK!verslaafd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel je dan eens voor. Wie ben jij?
Dat is het ook, ik hoef zo een bol echt maar 1x per 2 maandenquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond het echt zo achterlijk zoet hè.
Geen idee wat je bedoelt .quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:10 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Jij wilde iemand voor zijn volgens mij, zag ik dat nou goed?![]()
Of hadden jullie het ook al gezien?
En natuurlijk pinda's doppen en de schillen op de vloer gooien in het Veulen.quote:
Meer van de harde hand zeker?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want ik ben niet zo slim, en zeker niet verstandig.
Pfoe wat herkenbaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Fera en ik ben FOK!verslaafd.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En natuurlijk pinda's doppen en de schillen op de vloer gooien in het Veulen.
Ik ook hoi Fera ik ben Tijnbreinquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Fera en ik ben FOK!verslaafd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |