Ik ga keihard af volgens mij.quote:
Ik zal het opschrijven in mijn boekje; ik kom er later op terug.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar krijg ik geen pluspunten voor liefheid?
Ik wacht af in spanning.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zal het opschrijven in mijn boekje; ik kom er later op terug.
Mooi dat ik jou hier nu zie, want dat doet me eraan denken dat ik nog een foto moet nemen!quote:
Van mij wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar krijg ik geen pluspunten voor liefheid?
Het is jou dus ook al eens gelukt?quote:
Waarvan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi dat ik jou hier nu zie, want dat doet me eraan denken dat ik nog een foto moet nemen!
Niet elk meisje houdt van Bosche bollen met zelfgemaakte slagroom.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, mijn hosselpogingen stranden altijd heel snel
Wat dan wel? Jij als meisje moet dat vast wel weten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet elk meisje houdt van Bosche bollen met zelfgemaakte slagroom.
Dat is like 1x dat ik die heb gebruiktquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet elk meisje houdt van Bosche bollen met zelfgemaakte slagroom.
Ja schat, ik zag 'm.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:03 schreef Fera het volgende:
Nu vraag ik me af of jullie de ranzigheid wel zagen of dat hij wat vergezocht was.
Het kwartje valt nu pasquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:03 schreef Fera het volgende:
Nu vraag ik me af of jullie de ranzigheid wel zagen of dat hij wat vergezocht was.
True.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja schat, ik zag 'm.
Als ik hem erin had gekopt was ik weer een pervert/viezerik/smeerlap geweest![]()
quote:
Van een flesje bier waar een beetje knullige fout opstaat.quote:
Je hebt post 69.quote:
Ah, vanwege mijn ondertitel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van een flesje bier waar een beetje knullige fout opstaat.
De link is als volgt: de brouwer van dit bier is BrewDog, en deze hadden op hun webshop altijd de tekst "get your paws on . . . " als je iets wilde kopen. Vandaar.
Kinkyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |