SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax - Vitesse speelronde 11![]()
Zo zijn korfballersquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:49 schreef Tchock het volgende:
Je stal mijn topicMaar gelukkig ongeveer dezelfde TT.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is het grote probleem de laatste jarenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:47 schreef Zwansen het volgende:
Jammer dat PSV 'af en toe' een beetje wisselvallig is...Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Go Pec Pec go .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Stijn die een topic steelt. Gebeurd normaal nooit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:49 schreef Tchock het volgende:
Je stal mijn topicMaar gelukkig ongeveer dezelfde TT.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Als het zo blijft als de laatste jaren, dan wordt het na de winterstop nog een stuk minder met PSVquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:49 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem de laatste jarenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
NarsinghIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Het is nog niet gedoan heejquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:50 schreef Lemming22 het volgende:
Zwolle nog geen thuiswedstrijd gewonnen, nu dit. Doet me denken aan Groningen uit vorig seizoenEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Ik snap trouwens echt niet waarom Zwolle zo zwak is thuis. Tot nu toe alleen bij Feyenoord uit geen punt gepakt, en thuis maar één keer gescoordquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:50 schreef Lemming22 het volgende:
Zwolle nog geen thuiswedstrijd gewonnen, nu dit. Doet me denken aan Groningen uit vorig seizoen![]()
![]()
![]()
Zou wat zijn... 2 keer in 1 seizoen verliezen van die blauwvingersquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als het zo blijft als de laatste jaren, dan wordt het na de winterstop nog een stuk minder met PSV![]()
![]()
Was dat geen hands?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Boyata erin voor BengtssonIk wil Gutiérrez zien!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gelijkspel zou terecht zijn, maar PEC staat voorquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:51 schreef Saind het volgende:
Whhaha wtf, hoe liggen de verhoudingen bij pec psv?![]()
![]()
Doe Depay er nou eens in Dickie
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
De score geeft de verhoudingen wel goed weer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:51 schreef Saind het volgende:
Whhaha wtf, hoe liggen de verhoudingen bij pec psv?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Poep voor schijtquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Matavz en Narsingh voor Dries en Ritzmaier![]()
Gelukkig staat de rest wel goed te ballen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Driesje bakte er weer eens weinig van buiten EindhovenIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Als ze hun goede lijn doorzetten weten we of het kampioenschap tussen Twente en Vitesse gaat. Vooraf het seizoen zou je uitgelachen worden als je dat had gezegd.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Ik zie het zeer somber in. Zo slap allemaal, dat kun je niet zomaar ombuigen naar iets positiefs.quote:![]()
Toivonen was de beste speler.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef Bonkers. het volgende:
PSV stelt teleur zonder Ola, wordt nog een lang en zwaar seizoen zo.![]()
Nu ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze hun goede lijn doorzetten weten we of de kampioenschap tussen Twente en Vitesse gaat. Vooraf het seizoen zou je uitgelachen worden als je dat had gezegd.
Ajax afschrijvenLastige keuze.quote:![]()
Zou Dick nu regelmatig zijn hart laten testen?
Dit kan toch niet gezond zijn voor een PSV trainerEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Tchock, weet jij wie er standaard hoekschoppen neemt bij Zwolle?Benson?
![]()
Na Ajax - Vitesse weten we meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ook.
Ajax afschrijven
[..]
Lastige keuze.![]()
Als Wijnaldum nog één keer zeurt om een basisplek op 10 moet Dickie hem gewoon neerhoeken. Wat een blind paard is dat.quote:![]()
Waardefuck is psv mee bezigIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
5 miljoenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Als Wijnaldum nog één keer zeurt om een basisplek op 10 moet Dickie hem gewoon neerhoeken. Wat een blind paard is dat.![]()
![]()
Ajax is momenteel van hetzelfde niveau als Feyenoord. Als jij Ajax nog als kampioenkandidaat ziet, is Feyenoord dat ook.quote:![]()
Dat zeker, tegen Heracles had ik meer verwacht van Heerenveen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zijn Willems vader en moeder broer en zus van elkaar?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Zijn Willems vader en moeder broer en zus van elkaar?![]()
![]()
RKC Twente moet wel een zaadpot zijn, komt hier niks van voorbij. Hopelijk wordt het nog gelijk.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Zijn Willems vader en moeder broer en zus van elkaar?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Guti loopt warm
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
69quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Van Geel harde baas.quote:![]()
Ik was als eerst nog teleurgesteld in zijn verkoop ook. 180 graden bijgedraaid.![]()
Die Finnbogason scoort ook elke wedstrijd he.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Nee, hij heeft het op zijn vingers nageteldquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Is die keeper van zwolle serieus pas 32?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het op zijn vingers nageteld![]()
![]()
Terecht hoor. Zou ik ook doen als ik PEC was.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terecht hoor. Zou ik ook doen als ik PEC was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |