Vorige week leek meer een nachtjapon of zoquote:
Dan had arno: Boxer-boy Arno moeten zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef WillemijnB het volgende:
En de bijnamen zijn weer terug van weggeweest!
Arno is ook cutequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Arno wel cute
Maar verder vooral Niels, Vita en Vivian
quote:
Geweldig tochquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Die aankondiging van Euv worden ook met de week
Arno Frederic masseren of andersom, ochquote:
Dat zou dan wel weer vooruitstrevend zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Arno Frederic masseren of andersom, och
Datquote:
Memmen masserenquote:
en volgens mij zou arno dat niet erg vindenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer vooruitstrevend zijn
Ik zie zijn wokkelquote:
quote:
Jsmmer dat er geen muziek van Shakira of JLo is gebruiktquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:12 schreef Daph_ het volgende:
Wat een slecht in elkaar geplakt stukje muziek trouwens..
Ik vind Davinia wel duidelijk de show stelen bij hun twee
Dit was Shakira?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:13 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jsmmer dat er geen muziek van Shakira of JLo is gebruikt
Was toch La Tortura van Shakira met Alejandro Sanz? Of ben ik nou compleet abuis?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:13 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jsmmer dat er geen muziek van Shakira of JLo is gebruikt
Van mij mag hij gaan...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Als Remy in de Dance for your life zit is ie exit
Risico van het vak he....quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:18 schreef Pheno het volgende:
Arno voelt zich schuldig . Ja, je laat haar donderen
NEIN, LIFT MUSS SEIN!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Haal die lift er dan toch uit.. kutchoreograaf
Fixedquote:
Jupquote:
Met weer een nieuw issuequote:
Kurt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Disana het volgende:
Vanuit sommige hoeken lijkt Frederic wel op die homo uit Glee, ben de naam kwijt.
Kurt Hummel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Disana het volgende:
Vanuit sommige hoeken lijkt Frederic wel op die homo uit Glee, ben de naam kwijt.
Nu je het zegtquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Disana het volgende:
Ik zie wel wat je bedoelt idd, was me nog niet opgevallen thoquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die. Een beetje van schuin opzij.
Heeft er wel wat van... Maar dan is Frederic wel lekkerderquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die. Een beetje van schuin opzij.
Ze hebben allebei wel een lief gezicht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft er wel wat van... Maar dan is Frederic wel lekkerder
Zou ik ook doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik zag Vita net ook al plukken aan de onderkant van d'r pakje
Frederic schuilt achter Vitaquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik zag Vita net ook al plukken aan de onderkant van d'r pakje
Dat jaquote:
Er zit volgens mij een tok in dat broekje... zodat een stijve minder opvaltquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:34 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Frederic heeft tijdens de routine zeker met een boner gedanst.
Vorige week ook alquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:34 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Frederic heeft tijdens de routine zeker met een boner gedanst.
Vorige week ging dat zo goed.quote:
Weense wals vorige week was niks aan de handquote:
Frederic was inderdaad erg stijfjes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:36 schreef livelink het volgende:
Frederik en Vita toch weer erg goed, zeg. Ik had dit niet verwacht van Frederik, nadat ik hem zo houterig had zien dansen in die workshop modern.
Knap hoor!
Ik had het waarschijnlijk niet gedaan...quote:
Geen idee. Ik vergeet haar steeds.quote:
Inge heeft sowieso een raar hoofd eigenlijk...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Hessel heeft wel wat weg van die voetballer van FC Twente en Inge als een elf uit Rivendell
Ik zocht meteen op waar ik in het centrum kon parkerenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:52 schreef WillemijnB het volgende:
Ja hoor Jan, wij, als dans-n00ben, denken meteen aan een stadscentrum als je 't over 'het centrum hebt'. Pffff.
en kwik kwek en kwak dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:54 schreef Daph_ het volgende:
"je heb sloow kwik kwik en kwik kwik sloow"
Stomme Donald.quote:
Jan ook welquote:
Kinetische energie van synergie!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:02 schreef jcdragon het volgende:
Wanneer komt er een spetterend optreden ?
Had vorige week zeker herfstvakantie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef Pheno het volgende:
Blijf eens stilstaan met die camera kutstagiair.
Whahahaa, ja, idd, is dat gedoe met Dennis, kan ie weer dat ding niet stil houden...quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef Pheno het volgende:
Blijf eens stilstaan met die camera kutstagiair.
Ik denk het. Op momenten opeens van afstand, of van de zijkant gaan filmen. Kutprutsers. Maar wel leuke choreo!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Had vorige week zeker herfstvakantie.
Meestal twee per avond.quote:
Op zich niet erg, maar waarom niet gewoon eens een choreo zonder mannen overal de schuld van te geven en meteen in de slachtofferrol te kruipen... ik vind het maar vermoeiend..quote:
Inderdaad, kan ze niet een keer een vrolijke moderne dans doen. Altijd maar die drama, en altijd zijn de mannen de lulquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op zich niet erg, maar waarom niet gewoon eens een choreo zonder mannen overal de schuld van te geven en meteen in de slachtofferrol te kruipen... ik vind het maar vermoeiend..
Neinquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef iFok. het volgende:
Ook deze dans zouden ze moeten afschaffen.
Volgens hier ookquote:
En best erg volgens mijquote:
Ongesteld of zoquote:
Volgende week huilen wij zelfs mee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef F_JD het volgende:
[..]
ZIJ gaan zelfs al huilen. Ze brainwasht de dansers gewoon.
Oh en datquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Toffe muziek... tof gedanst ook weer
Verrassingskoppel tot nu toe
Nee, het is die stagiair die wat gedronken heeft van Euvs Wodka.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Zit er een hobbel in de rails voor de camera of zat de stagiair weer aan de knoppen?!
Ja maar zij trekt heel hard bij hoorquote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Pheno het volgende:
Je ziet dat ie het er moeilijk mee heeft en dan toch doorvragen he. Dennis ga weer houthakken in Finland of zo
Was hij vroeger een houthakker in Finland?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Pheno het volgende:
Je ziet dat ie het er moeilijk mee heeft en dan toch doorvragen he. Dennis ga weer houthakken in Finland of zo
Dat zijn allemaal new kids on the block!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar zij trekt heel hard bij hoor
Bij de mannen beginnen mijn favorieten wel te veranderen nu hoor... ik was eerst heel echt voor Niels maar ik ben nu toch meer voor Arno, Frederic en Delano
Ja dat moet dan maarquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal new kids on the block!
Wat zei Jan vorige week ook al weer? Je bent een Pro, dus zet die knop om als je klaar bent!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Pheno het volgende:
Toevallig ook de leukste on the blockquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die term had ik vanavond nog niet gehoordquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niels is vooral een one trick pony.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij de mannen beginnen mijn favorieten wel te veranderen nu hoor... ik was eerst heel echt voor Niels maar ik ben nu toch meer voor Arno, Frederic en Delano
Van mij mag ie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef iFok. het volgende:
[..]
Was hij vroeger een houthakker in Finland?
Vergeet Synerjey niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In welke context? Dat ze weg is of juist nieuw is bij SYTYCD?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:37 schreef WillemijnB het volgende:
Pfft, die kleding van Dennis is echt verschrikkelijk. Heeft de zus van Lieke een nieuwe baan ofzo?!
Ik vind Sinerjey ook wel heel goed btwquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toevallig ook de leukste on the block
Wel knap hoor, autodidact enzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind Sinerjey ook wel heel goed btw
Oh verrek jaquote:
Dat ze nu Dennis z'n kleding doet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In welke context? Dat ze weg is of juist nieuw is bij SYTYCD?
Zoiets dacht ik al... het zou ook Patty Zomer kunnen zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:40 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Dat ze nu Dennis z'n kleding doet.
Die loopt nu dus ook stage bij de kledingafdeling, Misschien is die ander stagiair ook een van Lexmond...quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:37 schreef WillemijnB het volgende:
Pfft, die kleding van Dennis is echt verschrikkelijk. Heeft de zus van Lieke een nieuwe baan ofzo?!
Remy en Davinia ipv Iris en Arno... de rest eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:40 schreef Daph_ het volgende:
Wat mij betreft Inge & Hessel, Sarah & Niels en euh ja dan toch Iris & Arno in de bottom 3
Zou ik ook niet erg vinden, hoewel ik Davinia wel erg leuk vond vandaag en de dans van Iris & Arno gewoon mehquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Remy en Davinia ipv Iris en Arno... de rest eens
Remy en Inge naar huis
Doe zoals ik, ken ze niet en kijk er niet naar.quote:
Dat probeer ik, maar ik kan ze niet ontlopen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe zoals ik, ken ze niet en kijk er niet naar.
Precies, in de breaks zijn ze onontkoombaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:46 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat probeer ik, maar ik kan ze niet ontlopen.
DWDD komen ze voorbij, P&W, VI, RTL Boulevard ... alle reclames..quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, in de breaks zijn ze onontkoombaar.
Nog irritanter dan ik dacht dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef iFok. het volgende:
[..]
DWDD komen ze voorbij, P&W, VI, RTL Boulevard ... alle reclames..
Mooi, ik kijk die zooi toch allemaal nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef iFok. het volgende:
[..]
DWDD komen ze voorbij, P&W, VI, RTL Boulevard ... alle reclames..
Als je niet oppast heb je ze volgende week ook in SYTYCD.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, ik kijk die zooi toch allemaal niet
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Burner82 het volgende:
Voor loreen is het ook een ervaring dat ze ineens een internationale artiest is....
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Pheno het volgende:
Dennis gaat zeker nog vragen aan haar hoe ze vond? Terwijl ze die mensen niet heeft kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |