SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@PSV'ers hier... Vinden jullie de wedstrijd leuk? Ik kan er maar niet inkomen door die klote Ron de Rijk![]()
![]()
Zonder Ron de Rijk was het nog steeds niet een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef RvLaak het volgende:
@PSV'ers hier... Vinden jullie de wedstrijd leuk? Ik kan er maar niet inkomen door die klote Ron de Rijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder Ron de Rijk was het nog steeds niet een leuke wedstrijd.
[..]Dank, voel ik me minder schuldig tov ZwolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb Engels commentaarKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder Ron de Rijk was het nog steeds niet een leuke wedstrijd.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
PSV speelt geen leuke uitwedstrijden. Als die er zijn, is dat thuis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef RvLaak het volgende:
@PSV'ers hier... Vinden jullie de wedstrijd leuk? Ik kan er maar niet inkomen door die klote Ron de RijkIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk al die spoilers. Er schijnt een topic voor die wedstrijd te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]Wat? Hattrick Suarez?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk al die spoilers. Er schijnt een topic voor die wedstrijd te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: