Ik neem geen tattoo omdat ik niet het risico wil lopen dat ik daar later spijt van krijgquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel gaaf, maar niet mijn ding.Ik hou van mooie, romantische dingen.
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Romantische tattoos, bestaan die?
Ik wil er wel één, maar ik ben er nog steeds niet uit. Ik denk er al jaren over.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem geen tattoo omdat ik niet het risico wil lopen dat ik daar later spijt van krijg
Hehe ja, de vraag wat je dan gaat nemen is zo moeilijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
Ik wil er wel één, maar ik ben er nog steeds niet uit. Ik denk er al jaren over.
Het is niet voor niets een EXquote:
c85quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
Wat is je cupsize...
Hoe oud is je zoon...
Wat is je lievelingskleur...
Ik kan niks bedenken behalve tattoos die een stel samen zet, maar als dat dan.over gaat zit je er weer mee..quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
[..]
Ik wil er wel één, maar ik ben er nog steeds niet uit. Ik denk er al jaren over.
Ik dacht dat jij grotere tieten hadquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een EX
[..]
c85
8 (en de jongste is 4)
blauw
Het begrip 'romantiek' is wel iets breder dan dat ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan niks bedenken behalve tattoos die een stel samen zet, maar als dat dan.over gaat zit je er weer mee..
Doe eens een voorbeeld of iets dan, ik heb de tijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het begrip 'romantiek' is wel iets breder dan dat ...
Ik dacht een tijdlang aan een feniks ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe ja, de vraag wat je dan gaat nemen is zo moeilijk.
Is ook niet kleinquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
C85 is best groot dacht ik...?
Zal wel aan mij liggen
Ik ben ruim 20 kilo kwijt dus ze zijn uhm een beetje minderquote:
C85 is anders een prachtig maatje hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ruim 20 kilo kwijt dus ze zijn uhm een beetje minder![]()
En ze hangen vooral![]()
Nee hoor
Veel met krullen, sierlijke letters, rozen ... Dat soort dingen schieten me dan te binnen. Sierlijke vogels.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld of iets dan, ik heb de tijd
Lekker gefapt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben weer in staat fatsoenlijk te functioneren.
Goedemiddag
quote:
Kvind kleine meisjes wel schattig eigenlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe irritant kunnen 4 tienermeiden zijn, my god
Het idee van die eerste is goed, de uitwerking minder idd, 2e is mooiquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel met krullen, sierlijke letters, rozen ... Dat soort dingen schieten me dan te binnen. Sierlijke vogels.
[ afbeelding ]
Zoiets bijvoorbeeld, al vind ik deze niet geweldig mooi.
[ afbeelding ]
Of zoiets.
Dude.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind kleine meisjes wel schattig eigenlijk
Hoe ze ''doei'' zeggen
quote:
Maar het hangt ook wel samen met fantasy. En gedichten, mooie teksten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het idee van die eerste is goed, de uitwerking minder idd, 2e is mooi
Laatst liep ik met de hond langs een speeltuin, 's avonds rond 10 uur. Zaten er van die pubers overal 'kanker' bij te roepen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude.
Deze hebben stoere praat over drank en uitgaan en giechelen hard als.het over seks gaat..
Ah de "Hihihi hij zei piemel" gevallen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude.
Deze hebben stoere praat over drank en uitgaan en giechelen hard als.het over seks gaat..
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]Sorry.
Ik heb een one-track mind vandaag.
[..]
Maar het hangt ook wel samen met fantasy. En gedichten, mooie teksten.
Nope, but you can add me on facebook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan nog steeds niet DM-en? PM-en?
Dat is nog triester ja...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Laatst liep ik met de hond langs een speeltuin, 's avonds rond 10 uur. Zaten er van die pubers overal 'kanker' bij te roepen.Triest volk.
Ik ken ze alleen die het vies vinden oid...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude.
Ik weet niet wie je bent op FBquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope, but you can add me on facebook.
Ja die, en dan hoor ik ze het over mij hebben, kijk ik op en meteen "shit hij kijkt, hij heeft t gehoord!"quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah de "Hihihi hij zei piemel" gevallen.
Ik heb Fera niet op FBquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon in Fera der lijst kijken en dan de knapste jongen uitkiezen.
Ik giechel daar nog steeds om, want piemel is een grappig woord.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen die het vies vinden oid...
Die periode van het giechelen heb ik nooit echt gezien
Dan add ze Kaneel waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoax, dan komt ze bij mij uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wait ... whut?quote:
Dat zou verwarring kunnen opwekken, dat ze dan opeens mij toevoegt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kaneel is geen jongen, dat is een woest aantrekkelijke man.quote:
Awwww. Jij hebt wel de mooiste blauwe ogen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms, kun je beter je mond houden.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaneel is geen jongen, dat is een woest aantrekkelijke man.
Ik meen het wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaan we met complimentjes strooien ja?
Nee enkel met schaamteloze zelfbevlekking en feiten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaan we met complimentjes strooien ja?
Jaja...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Jij hebt wel de mooiste blauwe ogen.
Het is wel zo. En mooie krullen als je ze wat langer laat groeien.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel zo. En mooie krullen als je ze wat langer laat groeien.
Yesh, daar had ik het over.quote:
Ligt eraan, moet nog even overleggen met pa, die zou me helpen verhuizen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Fera? tot wanneer zit jij aankomende week in Leiden dan?
Je kijkt wel heel verschrikt.quote:
True.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
Tevens zouden ik en Fera veel mooiere mokkakindjes maken samen.
Vind je het niet fijn bij Kaneel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan, moet nog even overleggen met pa, die zou me helpen verhuizen.Ik hoop eigenlijk niet lang meer, kan niet wachten tot ik weer een 'eigen' plek heb.
Dat geloof ik welquote:
Jawel, maar ik woon hier niet echt ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind je het niet fijn bij Kaneel?
Ik heb KLEINE ogen? Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel
Jij hebt ook een schattig gezichtje met die kleine oogjes enzo
Dat zijn echt de mooiste krullen ever.quote:
Uberjelly.quote:
Hm ja toch, als ik het me goed herinner... ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb KLEINE ogen? Dat heb ik nog nooit gehoord.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm ja toch, als ik het me goed herinner... ?
Ik snap hetquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, maar ik woon hier niet echt ...Toch anders. Ik leef uit een koffer, heb niet al m'n spullen ... Geen eigen kastruimte.
Jah, dat viel me op, ik onthou altijd bijzondere details waar niemand op letquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb KLEINE ogen? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Oh? Vraag ik me af wat je bij mij onthouden hebt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, dat viel me op, ik onthou altijd bijzondere details waar niemand op let
Same.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap het![]()
Ik ben blij met mijn bruine ogen ... en lange wimpers
Vin, vind je mijn ogen klein?quote:
Ehm, ff denken hoor.. Jou heb ik al veel langer geleden gezien enzo...quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh? Vraag ik me af wat je bij mij onthouden hebt?
* Faxie checkt foto's...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]Whut. Iedereen vindt mijn ogen normaal gesproken best groot ... Alleen als ik lach zie je ze bijna niet meer.
Oké, gelukkig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie checkt foto's...
Mja het valt inderdaad wel mee hoor
Niet belangrijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, ff denken hoor.. Jou heb ik al veel langer geleden gezien enzo...
Van die ogen waar je vanalles mee gedaan krijgt, te gevaarlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Same.Bambi-oogjes noemen ze het wel eens.
Op zich kan ik dat wel waarderen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
Ik let echt nergens op bij mensen.
Zelfs niet op tieten. Ik word daar nooit door afgeleid.
T enige wat me te binnen schiet is je lieveheersbeestje tattoo..quote:
Dat is ook bijzaak, al let ik dus vaak wel op iemands gezicht en gezichtsuitdrukkingenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
Ik let echt nergens op bij mensen.
Zelfs niet op tieten. Ik word daar nooit door afgeleid.
Ik let alleen op gezichten, maar daar onthoud ik dan vrij weinig van uiteindelijk.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
T enige wat me te binnen schiet is je lieveheersbeestje tattoo..
Dat is een mooie combi.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef Joysa het volgende:
Ik ben blij met mijn blauwe ogen en bruine haar![]()
Ik doe meequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
Blegh, ik begin een onderkin te krijgen. Binnenkort maar even gaan afvallen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ongeneerd naar mijn tieten kijken: NEEEEEE hoor ik keek naar je tattoo
Ik vond je figuur anders best ok hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
Uhuh... ik zal voortaan coltruitjes moeten aandoenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Jij weet best dat t anders ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhuh... ik zal voortaan coltruitjes moeten aandoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nare dingen, coltruien..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Als ik weer een onderkin krijg ga ik weer sporten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
Thanks.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond je figuur anders best ok hoor
Sporten ... Ik deed het ooit zo goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik weer een onderkin krijg ga ik weer sporten.
Joof vond mijn ogen klein.quote:
Ik voel je pijn.quote:
Oei,quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.Maar mijn gezicht wordt wel boller.
Niet gek, in drie weken meer junk food gegeten als in een jaar of zo ...
Nou ja, het is pas 2 dagen geleden dat je me zag. Dus heel veel zal er niet veranderd zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oei,
Ik kan geen uitspraken doen over nu en toen, alleen dat wat ik zag prettig was om te zien
Hij kwam me al bekend voor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
Kerel in snackbar speelt in footbal hooligans film.
Mjah, je hebt ook gewoon een vreemde periode achter de rug en allesquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, het is pas 2 dagen geleden dat je me zag. Dus heel veel zal er niet veranderd zijn.Maar ik vind al twee maanden dat ik een onderkin krijg.
True. It's been a wild ride.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, je hebt ook gewoon een vreemde periode achter de rug en alles
Soms denk je een periode gehad te hebben, zit je er gewoon nog in.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, je hebt ook gewoon een vreemde periode achter de rug en alles
We zaten op gelijke hoogte op die krukjes hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joof is klein he, moet ie omhoog kijken, grotere afstand dan lijken ze kleiner
Snap ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
True. It's been a wild ride.Wel behoefte aan rust nu.
Als we beiden op dezelfde hoogte zitten, ben ik nog steeds langer hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We zaten op gelijke hoogte op die krukjes hoor
Jij beweert dat jullie bovenlichamen even lang zijn ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We zaten op gelijke hoogte op die krukjes hoor
Cuuuuutequote:
Het is gewoon zo.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En op je hakken was je helemaal groter ja..
Grote blauwe kijkers idd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:31 schreef kingtoppie het volgende:
Fera, jij vond dat ik grote ogen had toch? oid?
Geen idee, ik was gehypnotiseerd door Tamashii's heerlijke achterwerk.quote:
Jij ook al?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik was gehypnotiseerd door Tamashii's heerlijke achterwerk.
quote:
Pics ditdatquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik was gehypnotiseerd door Tamashii's heerlijke achterwerk.
Maar niet eng ofzo hoor!quote:
Moet je nagaan dat ik tot mijn 18e altijd een beetje stoned keek oid...quote:
Wie dat niet was is een hommo.quote:
Mijn broertje heeft hetzelfde. Maar die is ook vaak stoned.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik tot mijn 18e altijd een beetje stoned keek oid...
''zo kijkt die altijd'' kreeg ik namelijk een keer te horen...
Misschien door slaap gebrek ik weet het niet. Of ik hou gewoon mijn ogen meer open tegenwoordig.
Mwoahhh jawelquote:
Ik heb geen ruk uitgevoerd, en ben het ook niet van plan meerquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
Zo strijk is gedaan kast opgeruimd. Ik ben weer productief geweest op zondag
Luie donderquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen ruk uitgevoerd, en ben het ook niet van plan meer
Ik niet heel vaak oid.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft hetzelfde. Maar die is ook vaak stoned.
Luilak. Ik heb 2 wasjes weggewerkt en de stofzuiger door de huiskamer/hal gehaaldquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen ruk uitgevoerd, en ben het ook niet van plan meer
True story... Met mij ook welquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mwoahhh jawel.. De dag gaat alleen keisnel, het is eng
Met jou ook?
Voordat hij wiet ontdekte keek hij ook al zo. Dus je zag eigenlijk nauwelijks verschil.quote:
Ik kijk ook wazig uit mijn ogen. Vooral als ik moe ben en voor mij uit zit te staren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Voordat hij wiet ontdekte keek hij ook al zo. Dus je zag eigenlijk nauwelijks verschil.
Tja ik wilde het water op, maar 't is 'm allemaal weer net niet. Zit ik weer een uur te rijden voor niks..quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Luilak. Ik heb 2 wasjes weggewerkt en de stofzuiger door de huiskamer/hal gehaald
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk ook wazig uit mijn ogen. Vooral als ik moe ben en voor mij uit zit te staren.
Ik ril al bij de gedachte het water op te gaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik wilde het water op, maar 't is 'm allemaal weer net niet. Zit ik weer een uur te rijden voor niks..
Nee volgende week komt het helemaal goed hoorDan zal ik wat minder lui zijn
Nicequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
Zin volgende week zondag![]()
Dan ga ik naar Anathema toe
Nieuwe album is goed.
Zeker, en het voorprogramma is eigenlijk nog toffer (Long Distance Calling) maar daarvoor eerst naar de verjaardag van mijn zwager.quote:
Dat ken ik dan weer niet.. Anathema wel, maar dan meer het oude werk.. Lang niet meer gecheckt tho, ff doen zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, en het voorprogramma is eigenlijk nog toffer (Long Distance Calling) maar daarvoor eerst naar de verjaardag van mijn zwager.
Postrock/metal uit Duitsland.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet.. Anathema wel, maar dan meer het oude werk.. Lang niet meer gecheckt tho, ff doen zo
Maar nu eerst koffie
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rokjen keek helemaal niet stoned vond ik..
Hmmm okquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Postrock/metal uit Duitsland.
Anathema maakt tegenwoordig meer prog/postrock en geen doommetal meer.
Ow die ken ik welquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, en het voorprogramma is eigenlijk nog toffer (Long Distance Calling) maar daarvoor eerst naar de verjaardag van mijn zwager.
Gelukkig zijn er nog genoeg andere goeie doombands over. My Dying Bride, 11th hour, Officium Triste, Paradise Lost, Katatoniaquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hmmm ok.. Stom wel hoor, hun doommetal was
Jij keek heel lief.quote:
Ik kan Kauan wel waarderenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog genoeg andere goeie doombands over. My Dying Bride, 11th hour, Officium Triste, Paradise Lost, Katatonia
Ik vind zowel de doommetal die Anathema maakte leuk als de prog/postrock die ze nu maken.
Heb je dat nu ook gedaan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij keek heel lief.
Eigenlijk wilde ik je de hele tijd knuffelen.
Vergeet The Wounded nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog genoeg andere goeie doombands over. My Dying Bride, 11th hour, Officium Triste, Paradise Lost, Katatonia
Ik vind zowel de doommetal die Anathema maakte leuk als de prog/postrock die ze nu maken.
Hahaha nohhhhhhhquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij keek heel lief.
Eigenlijk wilde ik je de hele tijd knuffelen.
Inderdaad gaaf album ook. Ik wist helemaal niet dat jij van dat soort muziek houdt. Heb je ze wel eens gezien?quote:
Ik heb Rokje 2 korte knuffels gegeven.quote:
Het is waar.quote:
Nice broquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Rokje 2 korte knuffels gegeven.
[..]
Het is waar.
The Wounded vind ik een lastige band. Ze hebben goeie nummers gemaakt. Cover van smell's like teen spirit is echt goed. Maar hun eigen nummers vaak niet. Of dat ze optraden met een zangeres erbij die eruit zag als een country zangeres.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vergeet The Wounded niet
Dat linkje van Faxie klinkt overigens ook erg lekker
Lol srsly?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The Wounded vind ik een lastige band. Ze hebben goeie nummers gemaakt. Cover van smell's like teen spirit is echt goed. Maar hun eigen nummers vaak niet. Of dat ze optraden met een zangeres erbij die eruit zag als een country zangeres.
Ik geloof je en nu heb ik blosjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Rokje 2 korte knuffels gegeven.
[..]
Het is waar.
Je moest eens weten waar ik allemaal naar luisterquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad gaaf album ook. Ik wist helemaal niet dat jij van dat soort muziek houdt. Heb je ze wel eens gezien?
Hoiquote:
Waren we zo eng?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik durfde rokje en tams niet te knuffelen
Het is dat Fera me zelf bijna besprong, anders had ik haar ook niet geknuffelt..
Waarom niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is dat Fera me zelf bijna besprong, anders had ik haar ook niet geknuffelt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heej Rokjequote:![]()
![]()
Ik moest aan jouw castratie verhalen denkenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet?Ze bijten heus niet hoor
Volgens mij lette je niet goed opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heej Rokje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Lolquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest aan jouw castratie verhalen denken
En Tams was vet schattig enzo..
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Volgens mij lette je niet goed opHeul welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi, nee gelukkig nietAl had ik het vast niet erg gevonden
![]()
Ff m'n laptop schoonmaken.. Ineens zat er koffie op m'n beeldschermquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul wel
Hihi, nee gelukkig nietAl had ik het vast niet erg gevonden
Ja serieusquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lol srsly?Dat is wel grappig
Maar Smells like teen spirit was idd een hele mooie cover.. Northern Lights raakt me btw echt heel erg
Okequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik allemaal naar luister![]()
Heb ze niet live gezien dacht ik. Wel eens flyertjes gehad, maar dat was altijd net iets te ver rijden.
Zal ze heus nog wel ergens tegenkomen denk ik.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ff m'n laptop schoonmaken.. Ineens zat er koffie op m'n beeldscherm
Ik nam het zekete voor het onzekerrte, anders had ik m'n baas moeten bellen dat ik niet kon werken omdat ik gecastreerd was door een lesbischequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lolnee ok dan kan ik me er wat bij voorstellen
Maar bij knuffelen doe ik dat niet hoor
Dat gelooft je baas nooitquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik nam het zekete voor het onzekerrte, anders had ik m'n baas moeten bellen dat ik niet kon werken omdat ik gecastreerd was door een lesbische
Met blosjes wil ik je alleen maar meer knuffelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik geloof je en nu heb ik blosjes
Kun je wel werken hoor, zodra het niet meer bloedt iigquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik nam het zekete voor het onzekerrte, anders had ik m'n baas moeten bellen dat ik niet kon werken omdat ik gecastreerd was door een lesbische
Ik ga er even over nadenkenquote:
Ik denk dat je als het echt gebeurd sowieso niet meer in staat bent om te bellenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kun je wel werken hoor, zodra het niet meer bloedt iig
[..]
Ik ga er even over nadenken
Fffuuuuuuuquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met blosjes wil ik je alleen maar meer knuffelen.
Vast wel.. Wel een heel hoog stemmetje dan wslquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat je als het echt gebeurd sowieso niet meer in staat bent om te bellen
Is goed, let me knowquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kun je wel werken hoor, zodra het niet meer bloedt iig
[..]
Ik ga er even over nadenken
Bwehehe sowiesoquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ik wel een excuus gehad langer te blijven..
Je mag wel even sushi komen brengenquote:
LOLquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vast wel.. Wel een heel hoog stemmetje dan wsl
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vast wel.. Wel een heel hoog stemmetje dan wsl
Of krijsende caviastyle *giggle*quote:
Dan mag je dat wel alleen opetenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je mag wel even sushi komen brengen
Volgende keer Rotterdam, dan kunnen er 4 blijven.logeren, of meer als ik mijn bed deel met iemand..quote:
Gelukkig heb ik m'n koffie nu wel opquote:
Is goedquote:
Je haat de mannelijkheid wel heel erg zie ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Of krijsende caviastyle *giggle*
Moet je iets organiserenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgende keer Rotterdam, dan kunnen er 4 blijven.logeren, of meer als ik mijn bed deel met iemand..
Haha moeten we nog maar ff zien tztquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgende keer Rotterdam, dan kunnen er 4 blijven.logeren, of meer als ik mijn bed deel met iemand..
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is goedWe hebben vast nog wel patat (PATAT JA VERDOMME
) in de diepvries of iets anders
Waarom denk je dat? Allesbehalve haat hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je haat de mannelijkheid wel heel erg zie ik![]()
Reminds myself to put on a tok if ever meeting you
Ik denk niet dat een snor en soulpatch jou goed staan. Wel een bandana.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik m'n koffie nu wel op![]()
[ afbeelding ]
Uit Japan jongenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar eh, waar haal ik nu nog sushi vandaan?
Ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar eh, waar haal ik nu nog sushi vandaan?
Gelukkig, ik ben namelijk erg gehecht aan mijn mannelijkheid namelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Allesbehalve haat hoor
Japans restaurant will do thenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ga even op en neer naar japan
Wel verdommequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een snor en soulpatch jou goed staan. Wel een bandana.
Ik ook nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk
Ik kan het maken ik heb de spullen ervoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook nietGeen supermarkt open hier.
Ik heb trouwens een schijthekel aan lesbo's of wat/wie dan ook die doen alsof mannen de vijand zijn.. Echt heel erg.. Nee bij mij moet je wel heel ver gaan, wil ik je wat aan doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben namelijk erg gehecht aan mijn mannelijkheid namelijk.
quote:
Jaa ff zien, al heb ik deze week vakantie en alles..quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haha moeten we nog maar ff zien tzt
Make love, not war tochquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een schijthekel aan lesbo's of wat/wie dan ook die doen alsof mannen de vijand zijn.. Echt heel erg.. Nee bij mij moet je wel heel ver gaan, wil ik je wat aan doen.. En dat geldt evengoed voor vrouwen hoor
Jezus, ik zal nog eens aardig zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou, lovemaking is dan ook weer zoiets :$quote:
Ja ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Jaa ff zien, al heb ik deze week vakantie en alles..
Mannen en vrouwen hebben beide hun goeie en minder goeie kanten. En daar moet je mee leren omgaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een schijthekel aan lesbo's of wat/wie dan ook die doen alsof mannen de vijand zijn.. Echt heel erg.. Nee bij mij moet je wel heel ver gaan, wil ik je wat aan doen.. En dat geldt evengoed voor vrouwen hoor
Eet smakelijk.. K ga zo wel wat lasagne maken denk ikquote:
Daar heb ik toch niks aan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan het maken ik heb de spullen ervoor
Op de meet bedoel ik.quote:
Jawel kan je het maken en dan naar Rokje brengenquote:
Hihi, sorryquote:
Dat weet ik niet.. Ben je niet lief vandaag?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Op de meet bedoel ik.
En hoezo, ben ik niet lief vandaag?
Dus dan ga ik van het oosten, naar het westen en dan weer terug en nog verder naar het oosten. Die is gekquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel kan je het maken en dan naar Rokje brengen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hihi, sorry
Als jij er niet was had ik.wel degelijk mn foon door die tent geflikkerd denk ik
Jij en tams weten
Ik vroeg t ook niet aan jou.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. Ben je niet lief vandaag?
*verschuilt me, just in case*
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan ga ik van het oosten, naar het westen en dan weer terug en nog verder naar het oosten. Die is gek
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eet smakelijk.. K ga zo wel wat lasagne maken denk ik
Daar heb je t alquote:
Nooit lief genoegquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Op de meet bedoel ik.
En hoezo, ben ik niet lief vandaag?
Ik zie dit als een uitdaging.quote:
Jij knuffelde heul wel goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik knuffelde denk ik niet goed genoeg, nu vindt ze me niet meer lief
Mohhquote:
Ik zeg: nog een keer testenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mohh
Maar dan weet ik t ook niet meer :$
Lol awwwwquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faal van de avond was wel het kwijt zijn van m'n auto na keurig betaald te hebben, eindelijk gevonden, kom ik bij de uitgang, ging de slagboom vanzelf open!
Welk trappenhuis had je genomen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faal van de avond was wel het kwijt zijn van m'n auto na keurig betaald te hebben, eindelijk gevonden, kom ik bij de uitgang, ging de slagboom vanzelf open!
Ik weet niet of ik dat nou nog wel durf hoor.. Met Fera bedoel ik.. Gisteren stampte ze m'n hart al fijn :$quote:
Ik wil wel als tussenpersoon dienenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nou nog wel durf hoor.. Met Fera bedoel ik.. Gisteren stampte ze m'n hart al fijn :$
Wat ben je toch een heldquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil wel als tussenpersoon dienen
10minuiten ofzo.. je hebt gewon 6 trappenhuizen die garage in.. ik koos degene bij de betaalautomaten buiten.. stond ik op -2, maar m'n auto op -1, dus ik maar de weg naar de uitgang gevolgd..quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lol awwww
Lang aan t zoeken geweest?
Ik heb 'm keurig gelijmt, met liefde en alles. Je kunt hem zo ophalen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nou nog wel durf hoor.. Met Fera bedoel ik.. Gisteren stampte ze m'n hart al fijn :$
Ja ik ben er wel eens geweest, gelukkig altijd wel met iemand die het wel wist daar.. Maar het is idd best lastigquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
10minuiten ofzo.. je hebt gewon 6 trappenhuizen diegahe in.. ik koos degene bij de betaalautomaten buiten.. stond ik op -2, maar m'n auto op -1, dus ik maar de weg naar de uitgang gevolgd..
Ok dan is het goed, kom er zo aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm keurig gelijmt, met liefde en alles. Je kunt hem zo ophalen.
Ik heb 'm wat vocht (quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok dan is het goed, kom er zo aan
Zal wel een beetje verschrompeld zijn zeker? Beetje uitgedroogd enzo?Zoals een krent?
Ik ga hem niet makenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm wat vocht () gegeven, hij knapt alweer op.
Als je dan toch in het westen bentquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan ga ik van het oosten, naar het westen en dan weer terug en nog verder naar het oosten. Die is gek
Ik ook niet wat ik begrijp hem nietquote:
Vandaar dequote:
Voor jou kom ik wel een keer speciaal op bezoekquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je dan toch in het westen bent
Vochtige vrouwenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou kom ik wel een keer speciaal op bezoek
quote:
Dat vind ik meer eng dan opwindendquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Of zo.. Kan ook
[ afbeelding ]
Ja moment nog, moet nog douchen :$quote:
Oh.. Doe ik dagelijks hoor :$quote:
Ik ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja moment nog, moet nog douchen :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |