Ik neem geen tattoo omdat ik niet het risico wil lopen dat ik daar later spijt van krijgquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel gaaf, maar niet mijn ding.Ik hou van mooie, romantische dingen.
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Romantische tattoos, bestaan die?
Ik wil er wel één, maar ik ben er nog steeds niet uit. Ik denk er al jaren over.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem geen tattoo omdat ik niet het risico wil lopen dat ik daar later spijt van krijg
Hehe ja, de vraag wat je dan gaat nemen is zo moeilijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
Ik wil er wel één, maar ik ben er nog steeds niet uit. Ik denk er al jaren over.
Het is niet voor niets een EXquote:
c85quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
Wat is je cupsize...
Hoe oud is je zoon...
Wat is je lievelingskleur...
Ik kan niks bedenken behalve tattoos die een stel samen zet, maar als dat dan.over gaat zit je er weer mee..quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
[..]
Ik wil er wel één, maar ik ben er nog steeds niet uit. Ik denk er al jaren over.
Ik dacht dat jij grotere tieten hadquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een EX
[..]
c85
8 (en de jongste is 4)
blauw
Het begrip 'romantiek' is wel iets breder dan dat ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan niks bedenken behalve tattoos die een stel samen zet, maar als dat dan.over gaat zit je er weer mee..
Doe eens een voorbeeld of iets dan, ik heb de tijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het begrip 'romantiek' is wel iets breder dan dat ...
Ik dacht een tijdlang aan een feniks ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe ja, de vraag wat je dan gaat nemen is zo moeilijk.
Is ook niet kleinquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
C85 is best groot dacht ik...?
Zal wel aan mij liggen
Ik ben ruim 20 kilo kwijt dus ze zijn uhm een beetje minderquote:
C85 is anders een prachtig maatje hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ruim 20 kilo kwijt dus ze zijn uhm een beetje minder![]()
En ze hangen vooral![]()
Nee hoor
Veel met krullen, sierlijke letters, rozen ... Dat soort dingen schieten me dan te binnen. Sierlijke vogels.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld of iets dan, ik heb de tijd
Lekker gefapt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben weer in staat fatsoenlijk te functioneren.
Goedemiddag
quote:
Kvind kleine meisjes wel schattig eigenlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe irritant kunnen 4 tienermeiden zijn, my god
Het idee van die eerste is goed, de uitwerking minder idd, 2e is mooiquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel met krullen, sierlijke letters, rozen ... Dat soort dingen schieten me dan te binnen. Sierlijke vogels.
[ afbeelding ]
Zoiets bijvoorbeeld, al vind ik deze niet geweldig mooi.
[ afbeelding ]
Of zoiets.
Dude.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind kleine meisjes wel schattig eigenlijk
Hoe ze ''doei'' zeggen
quote:
Maar het hangt ook wel samen met fantasy. En gedichten, mooie teksten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het idee van die eerste is goed, de uitwerking minder idd, 2e is mooi
Laatst liep ik met de hond langs een speeltuin, 's avonds rond 10 uur. Zaten er van die pubers overal 'kanker' bij te roepen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude.
Deze hebben stoere praat over drank en uitgaan en giechelen hard als.het over seks gaat..
Ah de "Hihihi hij zei piemel" gevallen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude.
Deze hebben stoere praat over drank en uitgaan en giechelen hard als.het over seks gaat..
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]Sorry.
Ik heb een one-track mind vandaag.
[..]
Maar het hangt ook wel samen met fantasy. En gedichten, mooie teksten.
Nope, but you can add me on facebook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan nog steeds niet DM-en? PM-en?
Dat is nog triester ja...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Laatst liep ik met de hond langs een speeltuin, 's avonds rond 10 uur. Zaten er van die pubers overal 'kanker' bij te roepen.Triest volk.
Ik ken ze alleen die het vies vinden oid...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude.
Ik weet niet wie je bent op FBquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope, but you can add me on facebook.
Ja die, en dan hoor ik ze het over mij hebben, kijk ik op en meteen "shit hij kijkt, hij heeft t gehoord!"quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah de "Hihihi hij zei piemel" gevallen.
Ik heb Fera niet op FBquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon in Fera der lijst kijken en dan de knapste jongen uitkiezen.
Ik giechel daar nog steeds om, want piemel is een grappig woord.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen die het vies vinden oid...
Die periode van het giechelen heb ik nooit echt gezien
Dan add ze Kaneel waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoax, dan komt ze bij mij uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wait ... whut?quote:
Dat zou verwarring kunnen opwekken, dat ze dan opeens mij toevoegt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kaneel is geen jongen, dat is een woest aantrekkelijke man.quote:
Awwww. Jij hebt wel de mooiste blauwe ogen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms, kun je beter je mond houden.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaneel is geen jongen, dat is een woest aantrekkelijke man.
Ik meen het wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaan we met complimentjes strooien ja?
Nee enkel met schaamteloze zelfbevlekking en feiten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaan we met complimentjes strooien ja?
Jaja...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Jij hebt wel de mooiste blauwe ogen.
Het is wel zo. En mooie krullen als je ze wat langer laat groeien.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel zo. En mooie krullen als je ze wat langer laat groeien.
Yesh, daar had ik het over.quote:
Ligt eraan, moet nog even overleggen met pa, die zou me helpen verhuizen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Fera? tot wanneer zit jij aankomende week in Leiden dan?
Je kijkt wel heel verschrikt.quote:
True.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
Tevens zouden ik en Fera veel mooiere mokkakindjes maken samen.
Vind je het niet fijn bij Kaneel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan, moet nog even overleggen met pa, die zou me helpen verhuizen.Ik hoop eigenlijk niet lang meer, kan niet wachten tot ik weer een 'eigen' plek heb.
Dat geloof ik welquote:
Jawel, maar ik woon hier niet echt ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind je het niet fijn bij Kaneel?
Ik heb KLEINE ogen? Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel
Jij hebt ook een schattig gezichtje met die kleine oogjes enzo
Dat zijn echt de mooiste krullen ever.quote:
Uberjelly.quote:
Hm ja toch, als ik het me goed herinner... ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb KLEINE ogen? Dat heb ik nog nooit gehoord.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm ja toch, als ik het me goed herinner... ?
Ik snap hetquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, maar ik woon hier niet echt ...Toch anders. Ik leef uit een koffer, heb niet al m'n spullen ... Geen eigen kastruimte.
Jah, dat viel me op, ik onthou altijd bijzondere details waar niemand op letquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb KLEINE ogen? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Oh? Vraag ik me af wat je bij mij onthouden hebt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, dat viel me op, ik onthou altijd bijzondere details waar niemand op let
Same.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap het![]()
Ik ben blij met mijn bruine ogen ... en lange wimpers
Vin, vind je mijn ogen klein?quote:
Ehm, ff denken hoor.. Jou heb ik al veel langer geleden gezien enzo...quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh? Vraag ik me af wat je bij mij onthouden hebt?
* Faxie checkt foto's...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]Whut. Iedereen vindt mijn ogen normaal gesproken best groot ... Alleen als ik lach zie je ze bijna niet meer.
Oké, gelukkig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie checkt foto's...
Mja het valt inderdaad wel mee hoor
Niet belangrijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, ff denken hoor.. Jou heb ik al veel langer geleden gezien enzo...
Van die ogen waar je vanalles mee gedaan krijgt, te gevaarlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Same.Bambi-oogjes noemen ze het wel eens.
Op zich kan ik dat wel waarderen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
Ik let echt nergens op bij mensen.
Zelfs niet op tieten. Ik word daar nooit door afgeleid.
T enige wat me te binnen schiet is je lieveheersbeestje tattoo..quote:
Dat is ook bijzaak, al let ik dus vaak wel op iemands gezicht en gezichtsuitdrukkingenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
Ik let echt nergens op bij mensen.
Zelfs niet op tieten. Ik word daar nooit door afgeleid.
Ik let alleen op gezichten, maar daar onthoud ik dan vrij weinig van uiteindelijk.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
T enige wat me te binnen schiet is je lieveheersbeestje tattoo..
Dat is een mooie combi.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef Joysa het volgende:
Ik ben blij met mijn blauwe ogen en bruine haar![]()
Ik doe meequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
Blegh, ik begin een onderkin te krijgen. Binnenkort maar even gaan afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |