Ik neem geen tattoo omdat ik niet het risico wil lopen dat ik daar later spijt van krijgquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel gaaf, maar niet mijn ding.Ik hou van mooie, romantische dingen.
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Romantische tattoos, bestaan die?
Ik wil er wel één, maar ik ben er nog steeds niet uit. Ik denk er al jaren over.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem geen tattoo omdat ik niet het risico wil lopen dat ik daar later spijt van krijg
Hehe ja, de vraag wat je dan gaat nemen is zo moeilijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
Ik wil er wel één, maar ik ben er nog steeds niet uit. Ik denk er al jaren over.
Het is niet voor niets een EXquote:
c85quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
Wat is je cupsize...
Hoe oud is je zoon...
Wat is je lievelingskleur...
Ik kan niks bedenken behalve tattoos die een stel samen zet, maar als dat dan.over gaat zit je er weer mee..quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
[..]
Ik wil er wel één, maar ik ben er nog steeds niet uit. Ik denk er al jaren over.
Ik dacht dat jij grotere tieten hadquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een EX
[..]
c85
8 (en de jongste is 4)
blauw
Het begrip 'romantiek' is wel iets breder dan dat ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan niks bedenken behalve tattoos die een stel samen zet, maar als dat dan.over gaat zit je er weer mee..
Doe eens een voorbeeld of iets dan, ik heb de tijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het begrip 'romantiek' is wel iets breder dan dat ...
Ik dacht een tijdlang aan een feniks ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe ja, de vraag wat je dan gaat nemen is zo moeilijk.
Is ook niet kleinquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
C85 is best groot dacht ik...?
Zal wel aan mij liggen
Ik ben ruim 20 kilo kwijt dus ze zijn uhm een beetje minderquote:
C85 is anders een prachtig maatje hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ruim 20 kilo kwijt dus ze zijn uhm een beetje minder![]()
En ze hangen vooral![]()
Nee hoor
Veel met krullen, sierlijke letters, rozen ... Dat soort dingen schieten me dan te binnen. Sierlijke vogels.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld of iets dan, ik heb de tijd
Lekker gefapt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben weer in staat fatsoenlijk te functioneren.
Goedemiddag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |