Ik zou het ook liever zien dat je gewoon max. 50 chars mag hebben en dat het dan niet uitmaakt op welke server.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef Sjiznit het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik écht niet snap waarom die restrictie er nog op zit. Zo achterhaald. Of ik nou 50 chars over 5 servers maak of 50 op 1. Ik speel er maar 1 tegelijk en de totale data die opgeslagen moet worden is exact gelijk.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:57 schreef Sjiznit het volgende:
En dan de namen Deathkillarthass en Nelthariwing reserveren.
huh, 10 euro?! Hoe heb je dat precies gedaan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:11 schreef Blistering het volgende:
Aan de ene kant is 100k prima natuurlijk, maar de pet gaat voor 190 dollar op ebay. Voor 190 dollar kun je ~130.000 gold kopen (dat doe ik natuurlijk niet! () ). Ik heb de pet voor 10 euro gefixed via zo'n pet box, dus wat dat betreft is 't wel weer een goede deal, helemaal aangezien 't ''maar'' een pet is.
Dilemma!
Ik had 'm ook zelf geleerd, heb 'm al heel wat jaartjes nu. Maar alle pets kunnen nu gecaged worden hé.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh, 10 euro?! Hoe heb je dat precies gedaan?Ik vind hem namelijk heel erg tof en zou hem gewoon zelf geleerd hebben.
Tof zegquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef Blistering het volgende:
Ik had 'm ook zelf geleerd, heb 'm al heel wat jaartjes nu. Maar alle pets kunnen nu gecaged worden hé.
http://www.wowtcgloot.com/landros_pet_box.htm daar had ik er 10 van gekocht destijds voor heel wat minder dan dat ze nu kosten, en kreeg uit 2 v/d 10 een pet! Dragon Kite en Soul Trader dus.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tof zegMaar ik heb nog nooit echt geld over gehad voor dat soort dingen
Qua geld heb ik vooral wowgeld in echt geld omgezet en niet andersom.
Misschien had je een bid-prijs moeten instellen waar je wel blij mee was geweest?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef Blistering het volgende:
Maar goed, zie nu dat mocht ik willen cancellen, me dat 5000g kost. Dus ik vrees dat de Soul-Trader verkocht is![]()
Die wilde ik ook nogquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef Sjiznit het volgende:
http://www.wowtcgloot.com/wooly_white_rhino.htm
Die heb ik een jaar geleden ofzo voor 120k gekocht. Top deal. Dat ding is zo vet en de enige rhino als mount.
Voor 500k ging die niet wegquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien had je een bid-prijs moeten instellen waar je wel blij mee was geweest?
Zaten ook wel leuke tussen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dat gebeurt hier wel. Er zit ook zo'n vrouw met een addon die automatisch van die sarcastische berichten als "Grats with [Trick or Treat!], i bet that was hard work!" plaats in gchat.
Met wow bedelaars is het net zo als met echte bedelaars: zolang mensen blijven geven blijven ze bedelen. Mijn neefje deed het ook, iedereen om gold vragen. Ik zei nog dat hij dat niet moest doen, dat niemand dat waardeert. Bleek hij nog echt veel te krijgen ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:15 schreef Maax het volgende:
Gold beggers...bah..
Trade window open, groot bedrag invullen en vervolgens even iets anders doen. kijken hoelang hij blijft wachtne tot hij doorheeft dat ik niet op accept klik.
ps. Lvl 80 op mijn lock
Toen je die flying mounts nog niet had liet ik ze altijd een paar rondjes ogrimmar doen om vervolgens niets te geven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:15 schreef Maax het volgende:
Gold beggers...bah..
Trade window open, groot bedrag invullen en vervolgens even iets anders doen. kijken hoelang hij blijft wachtne tot hij doorheeft dat ik niet op accept klik.
ps. Lvl 80 op mijn lock
ik neem ze altijd mee op mijn 2 person flying mount, eenmaal naar boven dismount ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Toen je die flying mounts nog niet had liet ik ze altijd een paar rondjes ogrimmar doen om vervolgens niets te geven.
Bah wat heb ik een hekel aan die gasten...
Lolquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik neem ze altijd mee op mijn 2 person flying mount, eenmaal naar boven dismount ik.
of blink of iceblockquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Lol
Neem aan dat je zelf slowfall heb ofzo ?
Ze krijgen tegenwoordig een parachutequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:26 schreef cherrycoke het volgende:
ik neem ze altijd mee op mijn 2 person flying mount, eenmaal naar boven dismount ik.
echtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze krijgen tegenwoordig een parachute
Lolz, ik kijk eigenlijk nooit hoe een greeny eruit ziet, gaat altijd linea directa naar de vendor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:54 schreef cherrycoke het volgende:
level 14 shitzooi voor 1000g verkopen onder het motto van transmorg. en gek vinden dat het niet verkoopt.
Er zijn items die echt niet te farmen zijn, tenzij je tevreden bent met een world dropchance van 0,01% in heel Outland.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:12 schreef Olment het volgende:
Lolz, ik kijk eigenlijk nooit hoe een greeny eruit ziet, gaat altijd linea directa naar de vendor.
Als ik transmog gear zoek check ik wat ik mooi vind en hoe ik het zelf kan farme, k ga dr echt geen belachelijke prijzen voor betalen
mwa, ik hou dr wel wat rekening mee, heb de Sky Shatter set voor mijn shaman in resto, en de rode versie (pvp vendors) voor Elemental. de helm van de hc's die voor een resto shaman dropt is ook echt spuug lelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja, dat hele transmo gedoe gaat ook volledig aan mij voorbij, geef er echt niks om.
Ligt aan de helm, soms is aan mooierquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heb die helms uit staan, dus dat boeit me weinig
Je had ze ook op je eigen tuintje kunnen verbouwenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef Blistering het volgende:
Ik wil wel m'n haar zien op m'n human!
Oh m'n ticket is beantwoord en helaas kon deze GM geen namen vrijmaken, de vorige was veel aardiger want die kon 't wel!
Gelijk maar even een investering gedaan en cooking van 550 naar 600 gelevelled, wat zijn die carrots tyfusduur zeg als je ze op AH koopt! Maar nu lekker alle secundaire profs op 600
Die draagt mijn shaman ook, echt een mooie set!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:32 schreef Olment het volgende:
[..]
mwa, ik hou dr wel wat rekening mee, heb de Sky Shatter set voor mijn shaman in resto, en de rode versie (pvp vendors) voor Elemental. de helm van de hc's die voor een resto shaman dropt is ook echt spuug lelijk.
Nee, kost je helemaal niets. Wel tijd, maar geen gold. Gewoon je mats farmen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
En dan heb je waarschijnlijk maar 1 "way" tot 600 geleveld. Kost een vermogen om ze allemaal op 600 te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |