Bij ons raid het 2de team wel. Maar vaak met een paar pugs. Omdat ik samen met een stuk of 4 niet meer met het 'team' willen mee gaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Dit is bij ons ook het geval, alleen is de raid/guild leader te lazy om een 2e team op te stellen. Hij kan lekker raiden, en de helft van de guild zit maar wat te wachten tot er een spot in team 1 vrij komt, of hij niet meer zo lazy is en een 2e team opsteld.
Ik zal nooit iemand kicken die lage dps heeft, die iets niet begrijpt, die de tactics niet zo goed kent. Leg het met liefde gewoon uit. Maar zeikerds en mensen die andere mensen beledigen: bye!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:25 schreef Tokus het volgende:
gister hadden we een tank (in een random) die liep te klagen dat z'n daily heroics zo lang duurden, en dat iedereen een n00b was. net voor de laatste boss waren we hem beu en hebben we hem gekickt. Kom op, we doen het voor de fun, en nog niet iedereen kent alle tactics en shortcuts blindelings.
Dan heb ik hier miss een interesant artikel voor je:quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand kicken die lage dps heeft, die iets niet begrijpt, die de tactics niet zo goed kent. Leg het met liefde gewoon uit. Maar zeikerds en mensen die andere mensen beledigen: bye!
Ik speel ook voor de fun hoorEn Noir en Olment, jullie hebben helemaal gelijk. Er zijn bijna geen echt leuke guilds meer
Iedereen is idd heel serieus. Toen we naar Frostmane verhuisden had ik me voorgenomen om voor mijn alts een social guild te zoeken. Ik denk dat ik meer dan 10 guilds heb uitgeprobeerd voor ik tot de conclusie kwam dat social 'dood' was. Heb zelfs de guildfinder geprobeerd, maar daar staat volgens mij alleen maar verschrikkelijk verouderde informatie in. De guilds die zichzelf promoten (hoe maak je daar verleden tijd van
) als echt voor de fun bestonden gewoon niet eens meer.
De meeste guilds waar ik in terecht kwam zeiden niet eens 'gz' als iemand iets moeilijks behaalde. Als er al tekst was, dan was het in de vorm van: LF enchanterquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit op Silvermoon - Alliance in een leuke, drukke social guild met een vaste groep mensen. Heeft inderdaad wel 5-6 guilds geduurd voordat ik in een social guild kwam waar ook echt werd gepraat ipv alleen gastenn die daar zitten voor de perks.
Ik ga dat op mijn werk eens rustig lezen, wat ik zo snel zie toen ik het artikel scande denk ik dat ik het daar mee eens ben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:22 schreef DJ_ het volgende:
Dan heb ik hier miss een interesant artikel voor je:
Have addons ruined wow?
Ik zoek nog dpsquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:29 schreef Blistering het volgende:
Nou fishing en first aid ook 600, allemaal speciaal voor die klote dailies
En ik zit een guild die ooit hardcore raidde, maar nu min of meer dood is. Spreek dus eigenlijk NOOIT guildies, wel rustig
quote:
Ahhh ja, de alom bekende en oervervelende macro's.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dat gebeurt hier wel. Er zit ook zo'n vrouw met een addon die automatisch van die sarcastische berichten als "Grats with [Trick or Treat!], i bet that was hard work!" plaats in gchat.
Je moet dan alleen in Teffan's (cool) guild, ik kan niemand in mijn guild uitnodigenquote:
Moet ik weer heulemaal transferren! Daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet dan alleen in Teffan's (cool) guild, ik kan niemand in mijn guild uitnodigen
Helaas. Ik ga denk ik met één van mijn alts ook maar in zijn guild.
Ik had er ook geen zin inquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:35 schreef Blistering het volgende:
Moet ik weer heulemaal transferren! Daar heb ik geen zin in
Guild waar ik in zit is nog wel een echte social guild, alhoewel we ondertussen ook zover mogelijk proberen te komen met heorics/ raids en dat soort dingen. Heel erg groot en super actief is het echter niet (maar ben zelf door tijdgebrek ook niet echt heel actief meer).quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand kicken die lage dps heeft, die iets niet begrijpt, die de tactics niet zo goed kent. Leg het met liefde gewoon uit. Maar zeikerds en mensen die andere mensen beledigen: bye!
Ik speel ook voor de fun hoorEn Noir en Olment, jullie hebben helemaal gelijk. Er zijn bijna geen echt leuke guilds meer
Iedereen is idd heel serieus. Toen we naar Frostmane verhuisden had ik me voorgenomen om voor mijn alts een social guild te zoeken. Ik denk dat ik meer dan 10 guilds heb uitgeprobeerd voor ik tot de conclusie kwam dat social 'dood' was. Heb zelfs de guildfinder geprobeerd, maar daar staat volgens mij alleen maar verschrikkelijk verouderde informatie in. De guilds die zichzelf promoten (hoe maak je daar verleden tijd van
) als echt voor de fun bestonden gewoon niet eens meer.
Kazzak is de economisch sterkste server van de EU, voor de Horde, Alliance van Kazzak is weer een van de zwakste. Plaatsen 1 en 513 respectievelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef -.Noir het volgende:
[..]
Yup. Een van de drukste, geloof ik.
Wanneer is een server 'economisch sterk'?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:15 schreef Maax het volgende:
Kazzak is de economisch sterkste server van de EU, voor de Horde, Alliance van Kazzak is weer een van de zwakste. Plaatsen 1 en 513 respectievelijk.
dan kom je toch bij ons in Resonance?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De meeste guilds waar ik in terecht kwam zeiden niet eens 'gz' als iemand iets moeilijks behaalde. Als er al tekst was, dan was het in de vorm van: LF enchanter
Het was net tradechat
[..]
Ik ga dat op mijn werk eens rustig lezen, wat ik zo snel zie toen ik het artikel scande denk ik dat ik het daar mee eens ben.
Zijn jullie lief en gezellig?quote:
zeker niet op boulderfist?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
dan kom je toch bij ons in Resonance?
Socialer dan ons kan niet, en helemaal nederlandstaligquote:
http://eu.battle.net/wow/en/character/boulderfist/Vbird/simplequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef Blistering het volgende:
Hahahaha, die Spear, niet normaal zeg.
http://www.wowhead.com/item=89685
Requires Level 85
Die stats![]()
Alles wordt geoneshot op m'n warrior zo'n beetje met levellen. Dan mag agi nog zo shit zijn, alleen de weapon damage maken 'm al super overpowered op level 85!
Ja, die speer is belachelijk unbalanced voor een level 85quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef Blistering het volgende:
Hahahaha, die Spear, niet normaal zeg.
http://www.wowhead.com/item=89685
Requires Level 85
Die stats![]()
Alles wordt geoneshot op m'n warrior zo'n beetje met levellen. Dan mag agi nog zo shit zijn, alleen de weapon damage maken 'm al super overpowered op level 85!
Alleen Nederlanders, huuu!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:05 schreef MarkyB het volgende:
Socialer dan ons kan niet, en helemaal nederlandstaligwe zitten ook redelijk vaak op ventrilo en kletsen over vanalles en nog wat
Volgens WoWuction:quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer is een server 'economisch sterk'?
Dus een behoorlijke economische powerhousequote:EU - Kazzak / Horde Economy Overview for the Last 14 Days
Both Kazzak Auction Houses average daily 29,962,951g.
EU - Kazzak / Horde alone averages 28,110,049g. which is 93 % of the realm's total, ranking this faction's auction house #1 out of total 574 auction houses in the region.
A total of 10,663 different items have been seen on this WoW auction house over the past 14 days.
Ah, op die fiets! Er is veel handel en een grote diversiteitquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef Maax het volgende:
Dus een behoorlijke economische powerhouse
Wtf!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:05 schreef Maax het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/boulderfist/Vbird/simple
lvl 82, en je oneshot jezelf door cata heen :p
Ik ben je naam volgens mij aan het verkeerd typenquote:
Oh wacht, ik heb nog niet gekozen natuurlijk, als panda!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:19 schreef MarkyB het volgende:
you cannot invite players from the opposite alliance
Dat dachten die allies ook die lvl 84 waren en mijn tegenkwamen in hyjal.quote:
En blizzard maakt weer winstquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:44 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ga maar 2 hordes racechangen naar alliance, doe er werkelijk niks mee. Enige reden waarom ik ze had was omdat een vriendin horde was. Die is de server nu af en dan kan ik ze beter als alliance prof mule gebruiken dan stof te laten vergaren.
Ach, lekker boeiend. Ik kan het betalen en het vergoot mijn speelplezier. Zie geen probleem. Daarbij als ze geen winst maakte was er geen WoW en dan kost het weliswaar geen geld maar heb ik een hobby minder.quote:
Joh, ik heb al 12 faction changes en 15 server transfers gedaan. Blizz verdient daar inderdaad goed aan, maar goed, het is niet andersquote:
Waarheid!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ach, lekker boeiend. Ik kan het betalen en het vergoot mijn speelplezier. Zie geen probleem. Daarbij als ze geen winst maakte was er geen WoW en dan kost het weliswaar geen geld maar heb ik een hobby minder.
Yep!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef Sjiznit het volgende:
Ach, lekker boeiend. Ik kan het betalen en het vergoot mijn speelplezier. Zie geen probleem. Daarbij als ze geen winst maakte was er geen WoW en dan kost het weliswaar geen geld maar heb ik een hobby minder.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Blistering het volgende:
Ik hoop echt dat Blizz ooit nog eens met ''Mass realm transfer'' oid op de proppen komt. Dat je voor 50 euro al je chars van server kan transferrenDan kom ik gelijk naar je toe Isa!
Vaak van server wisselen. Heb je zo weer nieuwe slotsquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef Sjiznit het volgende:
Extra charslots kopen. Ik zou het zo doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |