abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118584872
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:08 schreef Olment het volgende:

[..]

Dit is bij ons ook het geval, alleen is de raid/guild leader te lazy om een 2e team op te stellen. Hij kan lekker raiden, en de helft van de guild zit maar wat te wachten tot er een spot in team 1 vrij komt, of hij niet meer zo lazy is en een 2e team opsteld.
Bij ons raid het 2de team wel. Maar vaak met een paar pugs. Omdat ik samen met een stuk of 4 niet meer met het 'team' willen mee gaan.

Het is ook geen team want na de raids doen ze niks met elkaar. Terwijl het eerste team tacts doorspreekt, hc en challenge mode doet.. enz.

Ik heb het al aangegeven, maar ze doen er niks mee.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_118587584
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:25 schreef Tokus het volgende:

gister hadden we een tank (in een random) die liep te klagen dat z'n daily heroics zo lang duurden, en dat iedereen een n00b was. net voor de laatste boss waren we hem beu en hebben we hem gekickt. Kom op, we doen het voor de fun, en nog niet iedereen kent alle tactics en shortcuts blindelings.
Ik zal nooit iemand kicken die lage dps heeft, die iets niet begrijpt, die de tactics niet zo goed kent. Leg het met liefde gewoon uit. Maar zeikerds en mensen die andere mensen beledigen: bye! :W

Ik speel ook voor de fun hoor *O* En Noir en Olment, jullie hebben helemaal gelijk. Er zijn bijna geen echt leuke guilds meer :{ Iedereen is idd heel serieus. Toen we naar Frostmane verhuisden had ik me voorgenomen om voor mijn alts een social guild te zoeken. Ik denk dat ik meer dan 10 guilds heb uitgeprobeerd voor ik tot de conclusie kwam dat social 'dood' was. Heb zelfs de guildfinder geprobeerd, maar daar staat volgens mij alleen maar verschrikkelijk verouderde informatie in. De guilds die zichzelf promoten (hoe maak je daar verleden tijd van :D ) als echt voor de fun bestonden gewoon niet eens meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118587754
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zal nooit iemand kicken die lage dps heeft, die iets niet begrijpt, die de tactics niet zo goed kent. Leg het met liefde gewoon uit. Maar zeikerds en mensen die andere mensen beledigen: bye! :W

Ik speel ook voor de fun hoor *O* En Noir en Olment, jullie hebben helemaal gelijk. Er zijn bijna geen echt leuke guilds meer :{ Iedereen is idd heel serieus. Toen we naar Frostmane verhuisden had ik me voorgenomen om voor mijn alts een social guild te zoeken. Ik denk dat ik meer dan 10 guilds heb uitgeprobeerd voor ik tot de conclusie kwam dat social 'dood' was. Heb zelfs de guildfinder geprobeerd, maar daar staat volgens mij alleen maar verschrikkelijk verouderde informatie in. De guilds die zichzelf promoten (hoe maak je daar verleden tijd van :D ) als echt voor de fun bestonden gewoon niet eens meer.
Dan heb ik hier miss een interesant artikel voor je:

Have addons ruined wow?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_118588006
Ik zit op Silvermoon - Alliance in een leuke, drukke social guild met een vaste groep mensen. Heeft inderdaad wel 5-6 guilds geduurd voordat ik in een social guild kwam waar ook echt werd gepraat ipv alleen gastenn die daar zitten voor de perks.
pi_118588079
Nou fishing en first aid ook 600, allemaal speciaal voor die klote dailies :')

En ik zit een guild die ooit hardcore raidde, maar nu min of meer dood is. Spreek dus eigenlijk NOOIT guildies, wel rustig :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118588093
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit op Silvermoon - Alliance in een leuke, drukke social guild met een vaste groep mensen. Heeft inderdaad wel 5-6 guilds geduurd voordat ik in een social guild kwam waar ook echt werd gepraat ipv alleen gastenn die daar zitten voor de perks.
De meeste guilds waar ik in terecht kwam zeiden niet eens 'gz' als iemand iets moeilijks behaalde. Als er al tekst was, dan was het in de vorm van: LF enchanter
Het was net tradechat :')

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:22 schreef DJ_ het volgende:
Dan heb ik hier miss een interesant artikel voor je:

Have addons ruined wow?
Ik ga dat op mijn werk eens rustig lezen, wat ik zo snel zie toen ik het artikel scande denk ik dat ik het daar mee eens ben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118588137
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:29 schreef Blistering het volgende:
Nou fishing en first aid ook 600, allemaal speciaal voor die klote dailies :')

En ik zit een guild die ooit hardcore raidde, maar nu min of meer dood is. Spreek dus eigenlijk NOOIT guildies, wel rustig :7
Ik zoek nog dps :7
pi_118588196
Dat gebeurt hier wel. Er zit ook zo'n vrouw met een addon die automatisch van die sarcastische berichten als "Grats with [Trick or Treat!], i bet that was hard work!" plaats in gchat :') .
pi_118588202
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zoek nog dps :7
:o
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118588226
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dat gebeurt hier wel. Er zit ook zo'n vrouw met een addon die automatisch van die sarcastische berichten als "Grats with [Trick or Treat!], i bet that was hard work!" plaats in gchat :') .
Ahhh ja, de alom bekende en oervervelende macro's.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_118588279
quote:
11s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef Blistering het volgende:

:o
Je moet dan alleen in Teffan's (cool) guild, ik kan niemand in mijn guild uitnodigen :@
Helaas. Ik ga denk ik met één van mijn alts ook maar in zijn guild.
pi_118588300
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moet dan alleen in Teffan's (cool) guild, ik kan niemand in mijn guild uitnodigen :@
Helaas. Ik ga denk ik met één van mijn alts ook maar in zijn guild.
Moet ik weer heulemaal transferren! Daar heb ik geen zin in :(
pi_118588312
quote:
13s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:35 schreef Blistering het volgende:

Moet ik weer heulemaal transferren! Daar heb ik geen zin in :(
Ik had er ook geen zin in :P Wilde op Auchindoun blijven -O-
pi_118588371
-O-

Drake of the North Wind op BMAH hier, 80k bid inmiddels al. Die zal ongetwijfeld voor meer gaan!
  maandag 29 oktober 2012 @ 18:52:05 #115
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_118589000
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Guild waar ik in zit is nog wel een echte social guild, alhoewel we ondertussen ook zover mogelijk proberen te komen met heorics/ raids en dat soort dingen. Heel erg groot en super actief is het echter niet (maar ben zelf door tijdgebrek ook niet echt heel actief meer).
pi_118589811
Oeh leuk! Even archeology naar 600 aan het schoppen en gelijk die Pandaren rare spear, dat zal m'n dr00d leuk vinden!

De profession is in zeer positieve zin vooruit gegaan trouwens, levelt makkelijk nu.
pi_118590026
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef -.Noir het volgende:

[..]

Yup. Een van de drukste, geloof ik.
Kazzak is de economisch sterkste server van de EU, voor de Horde, Alliance van Kazzak is weer een van de zwakste. Plaatsen 1 en 513 respectievelijk.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_118592312
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 19:15 schreef Maax het volgende:

Kazzak is de economisch sterkste server van de EU, voor de Horde, Alliance van Kazzak is weer een van de zwakste. Plaatsen 1 en 513 respectievelijk.
Wanneer is een server 'economisch sterk'?
pi_118592348
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De meeste guilds waar ik in terecht kwam zeiden niet eens 'gz' als iemand iets moeilijks behaalde. Als er al tekst was, dan was het in de vorm van: LF enchanter
Het was net tradechat :')

[..]

Ik ga dat op mijn werk eens rustig lezen, wat ik zo snel zie toen ik het artikel scande denk ik dat ik het daar mee eens ben.
dan kom je toch bij ons in Resonance?
pi_118592408
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:01 schreef MarkyB het volgende:

Zijn jullie lief en gezellig? *;
pi_118592491
Hahahaha, die Spear, niet normaal zeg.

http://www.wowhead.com/item=89685
Requires Level 85

Die stats :') _O- Alles wordt geoneshot op m'n warrior zo'n beetje met levellen. Dan mag agi nog zo shit zijn, alleen de weapon damage maken 'm al super overpowered op level 85!
pi_118592495
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:01 schreef MarkyB het volgende:

[..]

zeker niet op boulderfist? :(
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_118592547
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zijn jullie lief en gezellig? *;
Socialer dan ons kan niet, en helemaal nederlandstalig :) we zitten ook redelijk vaak op ventrilo en kletsen over vanalles en nog wat
pi_118592577
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef Blistering het volgende:

Requires Level 85

Die stats :') _O- Alles wordt geoneshot op m'n warrior zo'n beetje met levellen. Dan mag agi nog zo shit zijn, alleen de weapon damage maken 'm al super overpowered op level 85!
http://eu.battle.net/wow/en/character/boulderfist/Vbird/simple

lvl 82, en je oneshot jezelf door cata heen :p
pi_118592579
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef Blistering het volgende:

Requires Level 85

Ja, die speer is belachelijk unbalanced voor een level 85 :') Ik heb hem ook al.
pi_118592606
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:05 schreef MarkyB het volgende:

Socialer dan ons kan niet, en helemaal nederlandstalig :) we zitten ook redelijk vaak op ventrilo en kletsen over vanalles en nog wat
Alleen Nederlanders, huuu! :D
Nou ja, met fokkers wowwen was ooit ook best gezellig op Auchindoun :Y
pi_118592657
Niet geschoten is altijd mis
pi_118592829
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wanneer is een server 'economisch sterk'?
Volgens WoWuction:

quote:
EU - Kazzak / Horde Economy Overview for the Last 14 Days

Both Kazzak Auction Houses average daily 29,962,951g.
EU - Kazzak / Horde alone averages 28,110,049g. which is 93 % of the realm's total, ranking this faction's auction house #1 out of total 574 auction houses in the region.

A total of 10,663 different items have been seen on this WoW auction house over the past 14 days.
Dus een behoorlijke economische powerhouse :)
pi_118592885
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef Maax het volgende:

Dus een behoorlijke economische powerhouse :)
Ah, op die fiets! Er is veel handel en een grote diversiteit :Y
pi_118592981
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:05 schreef Maax het volgende:

[..]

http://eu.battle.net/wow/en/character/boulderfist/Vbird/simple

lvl 82, en je oneshot jezelf door cata heen :p
Wtf! :D
pi_118593349
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:07 schreef MarkyB het volgende:
Niet geschoten is altijd mis
Ik ben je naam volgens mij aan het verkeerd typen -O-
Ik heet Mingyue
pi_118593418
you cannot invite players from the opposite alliance
pi_118593646
een monk moet wel eerst alliance gekozen hebben :)
pi_118593663
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:19 schreef MarkyB het volgende:
you cannot invite players from the opposite alliance
Oh wacht, ik heb nog niet gekozen natuurlijk, als panda!
Duurt nog even dus 8-)
pi_118594486
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Blistering het volgende:

[..]

Wtf! :D
Dat dachten die allies ook die lvl 84 waren en mijn tegenkwamen in hyjal. o|O

Cata duurde ook vrij kort voor mij overigens :6

Jammer dat zulke koopjes (bij elkaar heb ik die gear voor 2/3k bij elkaar gekocht) niet te vinden zijn voor mail voor mn shaman en cloth voor mn lock :'(
pi_118595050
Ik ga maar 2 hordes racechangen naar alliance, doe er werkelijk niks mee. Enige reden waarom ik ze had was omdat een vriendin horde was. Die is de server nu af en dan kan ik ze beter als alliance prof mule gebruiken dan stof te laten vergaren.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_118595844
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:44 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ga maar 2 hordes racechangen naar alliance, doe er werkelijk niks mee. Enige reden waarom ik ze had was omdat een vriendin horde was. Die is de server nu af en dan kan ik ze beter als alliance prof mule gebruiken dan stof te laten vergaren.
En blizzard maakt weer winst :D
pi_118595927

WTB!
pi_118596389
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:57 schreef Maax het volgende:

[..]

Ach, lekker boeiend. Ik kan het betalen en het vergoot mijn speelplezier. Zie geen probleem. Daarbij als ze geen winst maakte was er geen WoW en dan kost het weliswaar geen geld maar heb ik een hobby minder.
pi_118596413
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:57 schreef Maax het volgende:

[..]

Joh, ik heb al 12 faction changes en 15 server transfers gedaan. Blizz verdient daar inderdaad goed aan, maar goed, het is niet anders :7
pi_118596431
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ach, lekker boeiend. Ik kan het betalen en het vergoot mijn speelplezier. Zie geen probleem. Daarbij als ze geen winst maakte was er geen WoW en dan kost het weliswaar geen geld maar heb ik een hobby minder.
Waarheid!
pi_118596957
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef Sjiznit het volgende:

Yep! ^O^
Niks mis mee als Blizzard winst maakt. Graag zelfs. Zodat ze maar veel geld in wow kunnen stoppen _O_
pi_118597194
True...ik zit ook te twijfelen of ik mijn characters naar een drukkere, leukere server overzet. Zijn er wel gelijk 6 :x
pi_118597419
Ik hoop echt dat Blizz ooit nog eens met ''Mass realm transfer'' oid op de proppen komt. Dat je voor 50 euro al je chars van server kan transferren :7 Dan kom ik gelijk naar je toe Isa!
pi_118597648
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Blistering het volgende:
Ik hoop echt dat Blizz ooit nog eens met ''Mass realm transfer'' oid op de proppen komt. Dat je voor 50 euro al je chars van server kan transferren :7 Dan kom ik gelijk naar je toe Isa!
O+

Daar had ik graag gebruik van gemaakt :D Nu heb ik op diverse servers alts die niks staan te doen en die ik nooit weer ga gebruiken. Maar heb hier ook alweer 3 alts redelijk hoog level.
pi_118598608
Extra charslots kopen. Ik zou het zo doen.
pi_118598819
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef Sjiznit het volgende:
Extra charslots kopen. Ik zou het zo doen.
Vaak van server wisselen. Heb je zo weer nieuwe slots -O-
Alhoewel die ook alweer vol beginnen te lopen.

Hoeveel zou je er voor over hebben?
pi_118599100
5 euro per slot. Maar waarschijnlijk als ze 15 of 20 worden tel ik het ook neer :P
pi_118599308
Hier nog twijfel of ik die upgrade naar MoP CE nog ff doe voor 15 eppies, opzich zijn die mount en pet wel tof! Twijfel twijfel..
pi_118599331
Al moet ik zeggen dat ik écht niet snap waarom die restrictie er nog op zit. Zo achterhaald. Of ik nou 50 chars over 5 servers maak of 50 op 1. Ik speel er maar 1 tegelijk en de totale data die opgeslagen moet worden is exact gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')