Ik zou zeggen off/shield en onehand.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat raden jullie trouwens aan voor een Elemental shaman met oog op dps? Een onehander en schild/offhand item, of een staf?
Haha oke, dan maar eens op zoek naar nieuwe gearquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik zou zeggen off/shield en onehand.
Bron: 4 jaar ele shaman maining.
nee, hier niet kom er niet in.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:51 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij zit je net goed hoor, lijkt weer gewoon te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:54 schreef Maax het volgende:
Ok, meerdere keren proberen en je komt er weer in!
Btw:
Spoiler alert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Hmm daar heb ik geen last van.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Oke het is nog niet helemaal in orde, belachelijk lage framerate, en kan niet van realm wisselen, en blijf nu hangen in het character selection scherm
Dat doe je werkelijk waar in 20 minutenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:12 schreef Blistering het volgende:
Zeauw, Cloud Serpent, Tillers, Golden Lotus en Klaxxi dailies allemaal af![]()
Binnenkort ook maar even Lorewalkers fixen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:13 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat doe je werkelijk waar in 20 minuten
Isa liegt tegen je!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:13 schreef Blistering het volgende:
[..]Echt? Isa had 't over een paar uur! Maar eens checken dan.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:13 schreef Blistering het volgende:
Echt? Isa had 't over een paar uur! Maar eens checken dan.
minder dan een uur in mijn gevalquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb he nog niet eens gedaan, iemand anders zei dat het zo gedaan was en je in een paar uur klaar was. Het is dus nog veel beter!
Reloggen zodra die panda z'n verhaal begint te houden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Blistering het volgende:
Yep, ben ook al klaar. Het inleveren van die items die je in de mail krijgt duurt langer dan het zoeken naar die scrolls
er is een add-on voor lorewalkers, ( heeft ook lorewalkers, heeft alleen wel depenancy met tomtom )quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:13 schreef Blistering het volgende:
[..]Echt? Isa had 't over een paar uur! Maar eens checken dan.
die helpt idd, maakt t allemaal niet wat snellerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
er is een add-on voor lorewalkers, ( heeft ook lorewalkers, heeft alleen wel depenancy met tomtom )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |