quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:13 schreef Blistering het volgende:
Echt? Isa had 't over een paar uur! Maar eens checken dan.
minder dan een uur in mijn gevalquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb he nog niet eens gedaan, iemand anders zei dat het zo gedaan was en je in een paar uur klaar was. Het is dus nog veel beter!
Reloggen zodra die panda z'n verhaal begint te houden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Blistering het volgende:
Yep, ben ook al klaar. Het inleveren van die items die je in de mail krijgt duurt langer dan het zoeken naar die scrolls
er is een add-on voor lorewalkers, ( heeft ook lorewalkers, heeft alleen wel depenancy met tomtom )quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:13 schreef Blistering het volgende:
[..]Echt? Isa had 't over een paar uur! Maar eens checken dan.
die helpt idd, maakt t allemaal niet wat snellerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
er is een add-on voor lorewalkers, ( heeft ook lorewalkers, heeft alleen wel depenancy met tomtom )
Net gewoon uit en ingelogd hoor.quote:
RNGquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Blistering het volgende:
Iemand hier net 2 skyshards in 15 minuten, are you kidding me...
post je char isquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef hoenselman het volgende:
Spelen meer mensen Ret pala ? op de een of andere manier voelt mijn dps zo squishy als maar kan. Ik ben er vrij zeker van dat mijn rotation vrij optimaal is. Maar toch kom ik niet boven de 35K dps uit bij hc's ... misschien toch de gear maar toch
Uitloggen? Ga geen woorden verzinnen. Uitloggen bestaat niet.quote:
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=uitloggen&lang=nnquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Uitloggen? Ga geen woorden verzinnen. Uitloggen bestaat niet.
Wut? Hoe heb je dat dan gedaan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:07 schreef Blistering het volgende:
Woei, in 10 minuten cooking 1-550 gedaan. Halfhill![]()
Nu weer fishing!
Een NPC verkoopt alle mats om van 1 naar 525 te kunnen levellen, wel handigquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:12 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Wut? Hoe heb je dat dan gedaan?
----
Hoe kun je voor de Mobile Armory aangeven dat het WoW2 moet gebruiken ipv WoW1.
-----
Ik ben trouwens level 40 - 45 ofzo. Gaat lekker vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |