Ik heb het allemaal al gedaan, router resetten, static IP / DNS servers, auto IP / DNS servers, draadloos, verschillende kabels geprobeerd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Reset je router, reset het internet op je PS3 en probeer draadloos verbinding te maken of een andere kabel te gebruiken. Als het een lang kabel is die overal is onder doorgaat en moeilijk te vervangen is zou je hem kunnen afknippen en opnieuw knijpen.
Moet je wel even googlen hoe je zo'n UTP kabel maakt, want je hebt zo'n volgorde die je moet aanhouden met de kleine kabeltjes die erin zitten.
Ze houden dit tikkie takkie niet bij. Weer een gore overtreding van Clasie.quote:
Wat ben jij aan janken dit jaar zeg. De tering.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:35 schreef DutchSL het volgende:
En ik heb dezelfde connectie problemen als gisteren![]()
Einde internet op de PS3, einde Fifa 13.
Eerste helft waren ze voetballend beter, nu zijn ze gefrustreerd hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:43 schreef Duuc-nl het volgende:
Gadverdamme, feyenoord kan het weer niet voetballend
Bitch please.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat ben jij aan janken dit jaar zeg. De tering.
Kijk maar uit, straks sta jij ook in zijn kleine zwarte boekjequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat ben jij aan janken dit jaar zeg. De tering.
Adrianoquote:
5 was net poep bij mij. 8 doet het nu super goed. Fullscreen en allesquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:47 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand betere stream? DSC8 is poep
quote:
Ik zie Feyenoord weer grip krijgen hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:48 schreef ThadCastle het volgende:
Feyenoord doet helemaal niet meer wat ze eerste helft deden. Druk zetten etc, nu gaan ze schoppen.. Terwijl ze de eerste helft beter waren
denken dat ik met hem ga spelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]Maar wel zeuren dat je alles verliest....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |