PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zit er al vanaf half 12 in, ga er ook niet meer uit.
Hommo, het beeld is hier groen en herhaald zichzelf om de 5 secquote:
Mijn Eredivisiestream waar ik dus 7 euro voor heb moeten betalen loopt ook vastquote:
Ja, al heb ik hem nog nooit in een pack gehad. Maar hij is bronze dus in het echt slechtquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:25 schreef MartijnTor het volgende:
J. Boëtius in de basis, is dat die kerel die je treurig veel in bronzepacks tegenkomt:P?
ik haalde hem er in het CE tijdperk 3× uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, al heb ik hem nog nooit in een pack gehad. Maar hij is bronze dus in het echt slecht
Feyenoord heeft een bronze erin staan, wat een paupers!quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, al heb ik hem nog nooit in een pack gehad. Maar hij is bronze dus in het echt slecht
Die twee ''windows'' over mekaar, tweede links van de pauze knop,quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:27 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe open je die stream in VLC rijst?
Nu doet ie het helemaal niet meerquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die twee ''windows'' over mekaar, tweede links van de pauze knop,
Hij moet eerst even inladen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nu doet ie het helemaal niet meer
Tyvus lagg zie nu al 10x dat ze elkaar een hand gevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je glasvezel, werkt het nog voor geen meter
nee sopcast aanzetten, vlc openen, dan media en netwerkstream openen en dan deze link plakken http://127.0.0.1:8902/quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:37 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Via sopcast en dan rechtsonderin die 2 schermen? Moet vlc al open staan?
Dat snapt iedereen wel lijkt me...quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:43 schreef Lindgren. het volgende:
Hij had dus nog niet gescoord toen ik dat postte
Premium tweets?quote:
Mja omdat iedereen ineens post dat zijn stream achterloopt..quote:
Streams.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja omdat iedereen ineens post dat zijn stream achterloopt..
Sowieso streamsgewoon een seizoenskaart en anders EL.
Oh dus als je eerst de bal raakt mag je iemand vol neerhalenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Geel?Hij raakte eerst de bal en toen pas die kleine pik.
Nee man, hij tikt de bal en trekt daarna meteen ze been terug.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:47 schreef Thorb het volgende:
Terechte kaart, wat een commentator
Raakt gewoon het been.
Hij raakt de bal hoor, lijkt misschien hard maar hij kwam eerst bij de bal, geen kaart waardig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dus als je eerst de bal raakt mag je iemand vol neerhalen
Logisch, er wordt veel druk gezet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:51 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat wordt er bij beide ploegen slecht overgespeeld zeg
Een bal over 15 meter mag wel aankomenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Logisch, er wordt veel druk gezet.
Imbecilio is geen talent hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom zou je een talent weg willen?
zei je iets?quote:
De Pel of Sexy Lexy zal deze wedstrijd op slot gooienquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
Dit komt helemaal goed. Straks knikt Toby of Moisander er nog even een in.
106491quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het commentaar loopt hier voor op het beeld.
Zat hij ja, nu terug in Zweden bij Syrianska.quote:
Dan had hij een IF als hij in fut zit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:04 schreef ThadCastle het volgende:
Boetius zou al 2 assits moeten hebben, als die verhoek niet zo faalt
Ik stond vantevoren heel neutraal in deze wedstrijd, maar ik vind tot nu toe Feyenoord wel gewoon leuk spelen, en het meer verdienen dan Ajax. Dus nu ben ik voor Feyenoordquote:
Hij zit erin, met extra mooie fotoquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:06 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dan had hij een IF als hij in fut zit.
Nu de supporters nog.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord is veel en veel scherper/feller trouwens. Goede zaak.
Is VDM vannacht in je gekropen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:08 schreef Lindgren. het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA DAT FEYENOORDPUBLIEK
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:08 schreef Lindgren. het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA DAT FEYENOORDPUBLIEK
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is VDM vannacht in je gekropen?
Wel flink wat vaseline nodig denk ik.
Stuk of 6quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:17 schreef bombmannl het volgende:
Weet iemand welke Sopcast link Feyenoord Ajax uitzend?
Dat dacht ik ook van Ebecilio na zijn eerste wedstrijdenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat dachten sommige mensen ook bij het debuut van Sana
Boerrigter voor zijn blessurequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van Ebecilio na zijn eerste wedstrijden
Het helpt ook niet dat die jongen na die eerste 2,3 wedstrijden nooit meer op zijn beste positie (linksbuiten) heeft gestaan, maar ja..moet het ook maar zien allemaal. Hij is wel al beter dan Zlatan in zijn eerste jaar thoughquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat dachten sommige mensen ook bij het debuut van Sana
Filipe Luis speelt erg fijnquote:
Iets met Di Natale, 35 en 87 pace.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/4771/#.UI0lLcUz1Zk
ziek hoor, 36 en nog zo snel
Javier Zanetti 39 en 75 pacequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/4771/#.UI0lLcUz1Zk
ziek hoor, 36 en nog zo snel
Echte Feyenoorder tochhhhhquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:32 schreef Duuc-nl het volgende:
Waarom komt die mongool guidetti hele tijd in beeld
Of niet bij Man City gaan spelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:33 schreef Rijst het volgende:
Guidetti moet zn bek houden met zn i wish i could play. Moest je maar blijven ezel.
Dat lag niet aan hem ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:33 schreef Rijst het volgende:
Guidetti moet zn bek houden met zn i wish i could play. Moest je maar blijven ezel.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
Sjaken in from ze bench and score 2 you know?
Mooi! Ben benieuwd vandaag!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Locadia en de RitzWeer geen Narsingh
Reset je router, reset het internet op je PS3 en probeer draadloos verbinding te maken of een andere kabel te gebruiken. Als het een lang kabel is die overal is onder doorgaat en moeilijk te vervangen is zou je hem kunnen afknippen en opnieuw knijpen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:35 schreef DutchSL het volgende:
En ik heb dezelfde connectie problemen als gisteren![]()
Einde internet op de PS3, einde Fifa 13.
Ik heb het allemaal al gedaan, router resetten, static IP / DNS servers, auto IP / DNS servers, draadloos, verschillende kabels geprobeerd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Reset je router, reset het internet op je PS3 en probeer draadloos verbinding te maken of een andere kabel te gebruiken. Als het een lang kabel is die overal is onder doorgaat en moeilijk te vervangen is zou je hem kunnen afknippen en opnieuw knijpen.
Moet je wel even googlen hoe je zo'n UTP kabel maakt, want je hebt zo'n volgorde die je moet aanhouden met de kleine kabeltjes die erin zitten.
Ze houden dit tikkie takkie niet bij. Weer een gore overtreding van Clasie.quote:
Wat ben jij aan janken dit jaar zeg. De tering.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:35 schreef DutchSL het volgende:
En ik heb dezelfde connectie problemen als gisteren![]()
Einde internet op de PS3, einde Fifa 13.
Eerste helft waren ze voetballend beter, nu zijn ze gefrustreerd hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:43 schreef Duuc-nl het volgende:
Gadverdamme, feyenoord kan het weer niet voetballend
Bitch please.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat ben jij aan janken dit jaar zeg. De tering.
Kijk maar uit, straks sta jij ook in zijn kleine zwarte boekjequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat ben jij aan janken dit jaar zeg. De tering.
Adrianoquote:
5 was net poep bij mij. 8 doet het nu super goed. Fullscreen en allesquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:47 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand betere stream? DSC8 is poep
quote:
Ik zie Feyenoord weer grip krijgen hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:48 schreef ThadCastle het volgende:
Feyenoord doet helemaal niet meer wat ze eerste helft deden. Druk zetten etc, nu gaan ze schoppen.. Terwijl ze de eerste helft beter waren
denken dat ik met hem ga spelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]Maar wel zeuren dat je alles verliest....
Zit jij nu op DSC 8 van Nederlandse stream team?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
5 was net poep bij mij. 8 doet het nu super goed. Fullscreen en alles
http://eredivisielive.nl/live/quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:47 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand betere stream? DSC8 is poep
Waarom koop je hem dan?quote:
Kevin en 5-0 voorstaan gaat niet samenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom niet. Mooie invaller als ik 5-0 voorsta. En hij was maar 600 coins.
ja joh kuntquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kevin en 5-0 voorstaan gaat niet samen
Trollquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kevin en 5-0 voorstaan gaat niet samen
Ja dat snap ik ook wel.quote:
ik zou toch zweren dat ik laatst 5-0 heb gewonnen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel. Kevin trollt altijd.
Zit je al lekker in het Ijsseldelta Stadion dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:56 schreef zerokil het volgende:
Koop eredivsie live man teletext supporters.
Je voelt je aangesproken of?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zit je al lekker in het Ijsseldelta Stadion dan?
kuntainerquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef Rijst het volgende:
Kent wanneer haal je een xbox? Dan kunnen we je pesten.
Kom maar terug naar de PS3 ik own je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef Rijst het volgende:
Kent wanneer haal je een xbox? Dan kunnen we je pesten.
Buhuhuquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kom maar terug naar de PS3 ik own je.
ownenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Altijdquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man in de basis bij LFC dadelijk