Klein uitstapje langs de baan, en dan een gevechtje op het einde zou ook mooi zijn. Is er tenminste toch nog iets van de race over.quote:
Ik was hier ook nog niet vanaf 10 uur nee.quote:
Dat is weer het andere uiterste. Je kunt ook neutraal zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weer fan van Vettel zijn?
neequote:Op zondag 28 oktober 2012 11:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Je kunt ook neutraal zijn
Ik ben eigenlijk niet echt tegen Vettel. Van mij mag ie er 1 of 2 winnen op een seizoen. maar hij wordt arrogant van veel winnen. En ik ben voor Alonso.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Je kunt ook neutraal zijn
Alonso verliest 7 punten en ligt er al 6 achter dus als Vettel niet scoort is de voorsprong niet 13 punten voor Vettel maar 12 punten voor Alonso en dat is dus spannender.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Je kunt ook neutraal zijn
kijk, het is zoals met pokemon. Iedereen koopt goud of zilver, en na een tijdje komt er ook Emerald. Emerald is veel minder populair en eigenlijk een slap aftreksel. Die verdwijnt in de vergetelheid. Iedereen blijft nog steeds zijn kant kiezen. Goud óf Zilver. geen Emeraldquote:
19.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Alonso verliest 7 punten en ligt er al 6 achter dus als Vettel niet scoort is de voorsprong niet 13 punten voor Vettel maar 12 punten voor Alonso en dat is dus spannender.
Je bedoelt Crystalquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kijk, het is zoals met pokemon. Iedereen koopt goud of zilver, en na een tijdje komt er ook Emerald. Emerald is veel minder populair en eigenlijk een slap aftreksel. Die verdwijnt in de vergetelheid. Iedereen blijft nog steeds zijn kant kiezen. Goud óf Zilver. geen Emerald
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kijk, het is zoals met pokemon. Iedereen koopt goud of zilver, en na een tijdje komt er ook Emerald. Emerald is veel minder populair en eigenlijk een slap aftreksel. Die verdwijnt in de vergetelheid. Iedereen blijft nog steeds zijn kant kiezen. Goud óf Zilver. geen Emerald
We houden het wel in de pokemon-reeks.quote:
dat vroeg Hamilton ook al.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:58 schreef zoem het volgende:
Alonso bandjes op, kan Webber er nog voorbij?
Wel goed voor het kampioenschap.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef zoem het volgende:
Jammer dat er nog maar 3 ronden zijn. Wordt het eindelijk spannend...
Das dan te laatquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou, vettel nog even kapot graag
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:05 schreef Sinister-D- het volgende:
''yeah baby, thats what I'm talking about!!!''
ze laten 't zelfs al niet meer horen![]()
Laatste 15 ronden waren leuk, daarvoor niet.quote:
Zou kunnen, door dat geneuzel van hem slaat elke race dood.quote:
Tooned is al langer op die vleugels te zien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:08 schreef JohnB52 het volgende:
Is er nou n sponsor weg bij mclaren?
Op de achtervleugel voor en achter stond er toch eerst wat anders?
Nou, inderdaad, ik ben benieuwd. Ik denk dat hij er niks van kan in de regen.....quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:15 schreef Fokkingvet het volgende:
Vanaf nu elke race regen, kijken of die Vettel dan nog zo goed is
Echt prachtig idd, kerbs en uitloopstroken zo groot maken dat je met 4 wielen over de witte lijnen de chicanes af kunt snijden. Wordt tijd dat ze in Suzuka alle grindbakken gaan verwijderen.quote:
Lijkt wel een beetje op het Schumacher tijdperk bij Ferrari, constant aan het vechten tegen de auto's van Newey.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
Wat een slaapverwekkende shit, Alonso goed gereden, met een mazzeltje op plek 2
En het zullen wel geruchten blijven totdat Alonso met pensioen gaatquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:23 schreef Nober het volgende:
6 man met een Vettel shirt en een Ferrari pet, geruchten geruchten.
Ze stonden gewoon verkeerd om. Ze moesten TV-Leet spellen, lokale zender gesponsord door Ferrariquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:23 schreef Nober het volgende:
6 man met een Vettel shirt en een Ferrari pet, geruchten geruchten.
#TedsNotebook op Sky nu, die liep even bij Webbers wagen. Webber heeft idd Vettel een duw gegeven in de pits, en daarbij een gat gereden in het puntje van de neusquote:
India en Korea zijn inderdaad shitbanen. 1 of 2 plekken waar je in kan halen, voor de rest allemaal rotbochtjes waar je niets kan doen en bijna iedereen op eieren rijdt wachtend tot de DRS zone. Verder ook sfeerloos, vooral Korea en China. Zo doods als de pest, je kan net zo goed rondjes rijden op een vliegveld.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Dodelijk saaie races op die Tilke-banen.
En zonder Tilke hadden ze op een zandweg gereden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zonder DRS was er geen fluit te beleven geweest
En drie keer raden wie verantwoordelijk zal zijn voor de veranderingen....quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Desunoto het volgende:
Er is nog hoop op de terugkeer van het circuit in Mexico City... schitterende baan.
Maar ze zullen de layout wel weer veranderen of gras vervangen door asfalt.
zou Zandvoort een leuke baan zijn voor de huidige f1 wagens? Ik denk dat er ook weinig in haal mogelijkheden zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef vosss het volgende:
Godverdomme flikker heel dat klote DRS nou eens buiten en ga weg bij al die Tilke banen
Dan ga je maar weer racen op de oudere circuits. Zoals bv Kyalami of Imola of rij een keer met een grasmaaier door Hockenheim voor mijn part zodat we daar weer door de bossen kunnen jagen.
Voor mijn part komen jullie gewoon naar zandvoort. Whatever, maar flikker toch aub die kutklotetyfusbanen van die vuige homo buiten de deur
Ow en DRS moet dus ook weg
dan had Vettel een DQ achter zijn naam gekregen omdat de plank te ver afgesleten wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zonder Tilke hadden ze op een zandweg gereden.
Byrne > Newey in die jaren, sowieso heeft Newey in die periode een paar keer zwakke auto's afgeleverd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het Schumacher tijdperk bij Ferrari, constant aan het vechten tegen de auto's van Newey.
lalalala, Veiligheidquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef vosss het volgende:
Godverdomme flikker heel dat klote DRS nou eens buiten en ga weg bij al die Tilke banen
Dan ga je maar weer racen op de oudere circuits. Zoals bv Kyalami of Imola of rij een keer met een grasmaaier door Hockenheim voor mijn part zodat we daar weer door de bossen kunnen jagen.
Voor mijn part komen jullie gewoon naar zandvoort. Whatever, maar flikker toch aub die kutklotetyfusbanen van die vuige homo buiten de deur
Ow en DRS moet dus ook weg
quote:Sir Stirling Moss places the blame with F1 and the FIA (Fédération Internationale de l’Automobile), though, telling ESPN: “You have to remember that he (Tilke) has to create them within very strict safety regulations . . . In my mind, with the brief that he must honor, the circuits he has built are probably as good as one could hope for.”
Track designers tiptoe around safety in part because the FIA itself does. While the sanctioning body publishes design guidelines and requires that each individual curve’s necessary run-off area be calculated, many regulations are surprisingly general. The FIA and F1 perceive that if they dictated every aspect regarding safety, their liability might be greater in the event of a tragedy.
And so we see the sort of repetition of approved corners and track characteristics that now clutters the racing calendar.
Welke mafkees verzint het dan ook dat ze niet op de supersofts moesten rijden? Nu konden ze gewoon 30+ ronde's op de gele en daarna nog eens 26-32 op de hardere compound.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zonder DRS was er geen fluit te beleven geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 02-11-2012 08:40:00 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Treintje rijden in de zandbakquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom een foto uit Canada in de OP?
Het gaat er wel op neer komen helaasquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Treintje rijden in de zandbak![]()
sorry, tis heel flauw
twitter:f1talks twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 08:44:50Ferrari broke the curfew last night. Is it mean that they have a lot of new updates? #F1 reageer retweet
Ik heb ook problemen met Navi-X, buffert continue, en om de zoveel tijd vliegt ie er uitquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:50 schreef Tarado het volgende:
Maar even opgegeven met vipbox, 3 keer die stream eruit en dan moet je weer al die reclame shit tig keer wegklikken
We zijn los!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:58 schreef Tarado het volgende:
http://www.vipboxsports.e(...)e-stream-online.html
werd tijdquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:13 schreef Atreidez het volgende:
Elke race dat ik hier niet gepost heb won Vettel, dus ik dacht, ik ga maar weer eens meefokken.
Zou je dat vanaf nu elke race even willen doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:13 schreef Atreidez het volgende:
Elke race dat ik hier niet gepost heb won Vettel, dus ik dacht, ik ga maar weer eens meefokken.
Dankjewel alvast!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:13 schreef Atreidez het volgende:
Elke race dat ik hier niet gepost heb won Vettel, dus ik dacht, ik ga maar weer eens meefokken.
Dat hebben ze imo het hele jaar al met hun flexwings.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Weer een RBR met vonken onder de wagen vandaan, dit keer Webber. Zal toch niet dat die iets hebben wat niet helemaal door de beugel kan hè, waardoor Vettel de laatste 4 races in eens zo oppermachtig is
hoorde ik ze nou op bbc zeggen dat ze een oliereservoir voorin hebben waar ze olie heen kunnen pompen en weer terug voor betere balans? Was aan het begin van FP2 maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Weer een RBR met vonken onder de wagen vandaan, dit keer Webber. Zal toch niet dat die iets hebben wat niet helemaal door de beugel kan hè, waardoor Vettel de laatste 4 races in eens zo oppermachtig is
Ik kijk bbc http://www.vipboxsports.e(...)e-stream-online.htmlquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
BBC? Hebben die ook een stream? Want dan heb ik het niet gehoord. Of bedoel je Sky? Ook dan heb ik het niet gehoord, of toch niet meegekregen als ze dat wél verteld hebben
Das dus een andere als dat ik kijk via Navi-Xquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk bbc http://www.vipboxsports.e(...)e-stream-online.html
twitter:InsideFerrari twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 15:34:14FP2 work was a bit different from the usual Friday as we focused more on aero comparison on Fernando's car, sacrifying a bit the long run. reageer retweet
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 15:33:25Headlines from the long fuel runs are the strong pace shown by the McLaren and Webber's stoppage, resulting in no run at the end. #F1 reageer retweet
krijg de neiging een kniptang te pakkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Vettel weer de snelste
[ afbeelding ]
met 1 vinger in de neus!quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:12 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Vettel gaat weer als een trein.
Ik vermoed wat onderhuidse spanningen bij McLaren, hij heeft zich natuurlijk niet echt populair gemaakt bij zowel bazen als engineers. Ook is het nog steeds zo'n verwend nest dat hij denkt dat het aan de auto ligt dat hij nog geen meervoudig wk is, en hoopt dat Mercedes hem een nog betere auto gaat geven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:09 schreef Stiggie het volgende:
Snap echt niet dat Hamilton naar Mercedes gaat.... Er is geen enkele indicatie dat het volgend seizoen beter gaat en met McLaren gaat het gewoon goed. Dat is ook de main reason waarom Schumi niet zin had in nog een seizoen en daarom zo lang aan het wachten was denk ik. Hamilton kijkt alleen de hele dag sacho dus zal wel een kut sfeer in het team zijn maar dan nog... Sterker nog met Merc gaat het ieder seizoen misschien zelfs slechter. Nauwelijks podiumplekken dit seizoen en ziet er nu ook weer drama uit.
Waarschijnlijk geen biet beter dan Schumacher en Rosberg.quote:Als Mercedes in 2013 op het niveau van dit of de afgelopen jaren zit is het aan Hamilton om eens te bewijzen hoe hij het dan doet.
Oh, dat denk ik ook hoor. Wellicht outperformed hij de auto een paar keer in de quali, maar onder de streep moet hij eerst maar eens Rosberg voor zien te blijven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen biet beter dan Schumacher en Rosberg.
Sterker nog, niet waarschijnlijk; dat weet ik wel zeker
Volgend jaar kunnen we 3 dingen goed zien.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef King_Merc het volgende:
Rosberg voorblijven is niet zo moeilijk.. Opa Schumi is hem de baas ...
quote:
twitter:jaf1tweets twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 09:56:33Ferrari breaks curfew again http://t.co/WKxgPrCR #f1 #autosport reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:10 schreef Sinister-D- het volgende:
FP3 bezig
Zaterdag
Abu Dhabi Grand Prix Free Practice 3: 11.00 Stream is hier te vinden
Abu Dhabi Grand Prix Qualifying: 14.00 Stream is hier te vinden
Thnx ik kan de qually helaas niet zien... dus dan maar dit ff kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:10 schreef Sinister-D- het volgende:
FP3 bezig
Zaterdag
Abu Dhabi Grand Prix Free Practice 3: 11.00 Stream is hier te vinden
Abu Dhabi Grand Prix Qualifying: 14.00 Stream is hier te vinden
Gisteren ook al, ziet er ongeveer uit als die van Piquet volgens mij.quote:
Ik kan er op GPupdate geen foto van vindenquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gisteren ook al, ziet er ongeveer uit als die van Piquet volgens mij.
Daar was ik ook al aan het zoekenquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik kan er op GPupdate geen foto van vinden
Ah thnx... ik heb Bruno ook op Twitter maar ik ga dat niet helemaal af zoeken hahahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar was ik ook al aan het zoeken
Google bied een uitkomst
[ afbeelding ]
Heeft Bruno nu al Q2 niet gehaald?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Die hebben echt wel een contract met Senna daar bij de BBC
quote:
quote:MR.MONZA 03 Nov 2012 12:48
Er schijnt voor de zoveelste keer een serieuze oneneigheid te zijn in de paddock waarbij Red Bull en de FIA in het middelpunt staan.
Het schijnt te gaan over een systeem dat Red Bull gebruikt om de de balans en hoogte tijdens het remmen te reguleren, wat andere teams niet mogen gebruiken.
Een van mijn meest betrouwbare bronnen is een goede vriend van mij die een Italiaanse F1 technische analyse site heeft, hij heeft er zojuist een artikel over geschreven.
Heb het voor jullie vertaald, dit is dus niet mijn mening, maar een technisch "schandaal" waar in de paddock over gesproken wordt.
"het geheim van Red Bull zijn de communicerende vaten"
Er beginnen steeds meer vragen, geruchten, en duidelijkheden te komen wbt de vonken die we bij de Red Bulls zagen in India en hier in Abu Dhabi.
Red Bull heeft niet zoals eerst gedacht een trimvlak, er schijnt een hydraulische verbinding te zijn tussen het derde element van de voorwielophanging en de rempomp, wat de rijders in staat stelt om tijdens het remmen de hoogte van de voorzijde van de auto aan te passen.
Hoe werkt het precies? De Renault motor is een van de technisch meest geavanceerde van het hele veld, echter ook een van de meest kwetsbare, ondanks dat de motoren bevroren zijn heeft Renault met goedvinden van de FIA toestemming gehad om veranderingen aan de motor door te voeren om de betrouwbaarheid te verbeteren, deze kwetsbaarheid is ook de grote kracht van Red Bull, zij mogen aanpassingen doen om de kwetsbare motor te beschermen, uiteraard hebben de slimme Red Bull technici onderdelen geinstalleerd die niet alleen de betrouwbaarheid verhogen, maar ook de prestaties, iets wat geen enkel ander team mag.
Julle herinneren je vast nog wel de problemen rond de geblazen uitlaten, die ook onder de noemer van "oplossing voor motorproblemen" werden ontwikkeld, we zijn nu in het zelfde schuitje beland.
De FIA heeft Red Bull toestemming gegeven om gebruik te maken van het pricincipe van de comunicerende vaten, en water en olie over te brengen van de ene tank naar de andere.
Vervolgens volgt een uitgebreidde verklaring van het begrip "comunicerende vaten", die zal ik jullie besparen.
Hij vervolgt, deze handeling wordt handmatig door de coureur bedient, en mag willekeurig tijdens test, kwalificatie en race benut worden, met als excuus het verhogen van de betrouwbaarheid van de motor en het voorkomen van gevaarlijke situaties, mogen de coureurs hoeveelheden water en/of olie verplaatsen naar de voor of achterzjde van de wagen, en zo dus altijd de juiste balans hebben.
Volgens de FIA valt dit allemaal binnen de regels wat een team mag doen om de betrouwbaarheid van de motor te verbeteren, wat opzich al opmerkelijk genoemd kan worden, maar goed als de FIA zegt dat het mag, is het einde discussie.
Het verhaal wordt pas interessant of smerig hoe je wilt, als je hoort dat er al diverse teams dispensatie hebben gevraagd bij de FIA om een soortgelijk systeem op hun eigen wagens te zetten, de FIA heeft dit bij alle andere teams geweigerd en hun motoren als zeer betrouwbaar bestempeld, en het gebruik van een vloeistof overhevelingssysteem nadrukkelijk verboden, Red Bull schijnt dus daadwerkelijk meer te mogen dan de andere teams.
Totzover,volgens mjn bron is dit een scoop die nog maar weinige hebben durven brengen, volgens hem komt dit alles de komende dagen in het openbaar, en zou het kampioensschaps beinvloedende consecuenties kunnen hebben.
Je kan de F gewoon laten staan. Zijn Fransen onder elkaar (Todt, Renault, FIA-kantoor in Parijs).quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:43 schreef vosss het volgende:
Ok dus FIA Ferrari is niet meer
Moeten ze de naam nu aanpassen naar Ria?![]()
Ze zijn er nu nog mee bezigquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal niets aan de hand joh.
Toen er een tijdje terug beweringen werden gedaan dat de RBR weer een leuk (beter gezegd illegaal) systeem op de wagen zou hebben werd er hier natuurlijk weer met modder gegooid, en er zeer objectief gezegd dat hun eerste rijder gewoon superieur is aan alle andere coureursquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:39 schreef Tarahumara het volgende:
weer discussie over de legaliteit van RBR?
Onderstaand van f1today:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:39 schreef Tarahumara het volgende:
weer discussie over de legaliteit van RBR?
Onderstaand van f1today:
[..]
Een van mijn meest betrouwbare bronnen is een goede vriend van mij die een Italiaanse F1 technische analyse site heeft
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:52 schreef Tarahumara het volgende:
Wat is het idee achter dat opgespelde bloemetje bij de britten? Vorige week ook aangezien. Volgens mij doen ze dat elk jaar rond deze tijd.
quote:It's a rememberance to all the casualties of war. The symbol starts from the poppy fields in France, where a lot of the worst combat was in WWI. WWI was an incredibly crucial chapter of history for its change from 19th century colonial modes of war to adaptions towards new technologies. It was called once by the people as the 'war that would end all wars' because of its sheer brutality and large numbers of mortality.
Nowadays, after more wars, we hold this day and give money to charity not only for those that had survived the past wars, but also those who were suffering NOW thanks to the falkland and iraqi wars...
Ter nagedachtenis aan de slachtoffers van de Eerste Wereldoorlog.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:52 schreef Tarahumara het volgende:
Wat is het idee achter dat opgespelde bloemetje bij de britten? Vorige week ook aangezien. Volgens mij doen ze dat elk jaar rond deze tijd.
Ik zie Alonso geen pole pakken vandaag.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:58 schreef Nober het volgende:
Ferrari liet hun ware snelheid nog niet zien in de VT's, dat kan natuurlijk ook ja.
Daarom mis ik Piquet Jr.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou er dit weekend dan eindelijk iemand eens in die achterlijk tunnel crashen na een pitstop
Dat verwacht niemand maar Q3 halen zal al lastig worden denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik zie Alonso geen pole pakken vandaag.
Achterlijke tunnel? Vind het wel leuk, uniek en anders.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou er dit weekend dan eindelijk iemand eens in die achterlijk tunnel crashen na een pitstop
Sterker nog. Hoe jammer ik het ook vind, Alonso word geen kampioen. Ferrari is te ver weggezakt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat verwacht niemand maar Q3 halen zal al lastig worden denk ik.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sterker nog. Hoe jammer ik het ook vind, Alonso word geen kampioen. Ferrari is te ver weggezakt. RedBull heeft te grote sprongen gemaakt.
Uniek en anders ja, Maar er zit absoluut geen meerwaarde aan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Achterlijke tunnel? Vind het wel leuk, uniek en anders.
Als Vettel nou eens geen punten haalt en Alonso wint een keer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sterker nog. Hoe jammer ik het ook vind, Alonso word geen kampioen. Ferrari is te ver weggezakt.
Tikte ook al de vangrail aan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel maar 13de in z'n eerste rondeZou ie dan toch last ondervinden van zijn remmen.
edit: foutje dus, en een die hem wel meer had kunnen kosten dan die ene ronde![]()
18 is gewoon zijn favoriete nummer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom ben ik niet verbaast dat Vergne hoogstwaarschijnlijk niet door Q1 gaat komen
Millimeter denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:20 schreef Nober het volgende:
Webber 0.006 sneller dan Alonso, Rosberg 0.007 voor Webber... hoeveel cm is dat?
Hangt van de snelheid af he.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:20 schreef Nober het volgende:
Webber 0.006 sneller dan Alonso, Rosberg 0.007 voor Webber... hoeveel cm is dat?
"Da's Sjiek van Piek"quote:
7 duizendste is ca halve meter bij 250 km/h.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee 0.002 was al centimeters, geloof Monza 2006.
Klopt, als je een fotofinish nodig hebt bij die snelheid, dan is er zo goed als geen meetbaar tijdsverschil. 1/1000e kun je gewoon zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:26 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
7 duizendste is ca halve meter bij 250 km/h.
Het is voor Olaf dan ook het beste dat Brazilië zijn laatste race is. Die man is aan het einde van zijn carrière.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, als je een fotofinish nodig hebt bij die snelheid, dan is er zo goed als geen meetbaar tijdsverschil. 1/1000e kun je gewoon zien.
Mol snapt ook nooit hoe dat werkt met tijd en afstand in verhouding tot snelheid. Dan roept ie weer dat een auto iets wegloopt doordat die gewoon eerder begint met uitaccelereren uit de bocht terwijl de ander er in tijd nog even dicht achter zit, maar in afstand niet.
Stuk beter hoor bij BBC en SKYquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:35 schreef Stiggie het volgende:
De illusie dat het beter wordt zonder Olav is ook niet waar. Zo lang iemand uit een hok uit hilversum in zn eentje verslag moet doen is het kut
Daar zitten ze dan ook met 40 manquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:36 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Stuk beter hoor bij BBC en SKY
Dan kun je wel zeggen dat ie in zijn eentje in Hilversum zit te kijken, maar de BBC en Sky kijkt ook naar het identieke scherm als waar Olav naar moet kijken, en dat zijn echt geen andere beelden dan dat wij te zien krijgen. En waarschijnkijk zit Olav niet alleen in dat hokje, maar of dat iemand is die kennis heeft van racen is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:35 schreef Stiggie het volgende:
De illusie dat het beter wordt zonder Olav is ook niet waar. Zo lang iemand uit een hok uit hilversum in zn eentje verslag moet doen is het kut
Dat heeft dan ook niets met het commentaar te maken, maar met de rand-zaken van de uitzending.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:37 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Daar zitten ze dan ook met 40 man
Enige positieve is zijn enthousiasme.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:42 schreef Tarahumara het volgende:
Toen Olav nog wel op locatie zat, was het ook al ruk. Pitstopstrategiën begrijpt hij totaal niet en telkens die grappig bedoelde uitspraken... Bedroevend slecht.
Vettel gaat weer zo'n ongelofelijke ronde rijden en zet de rest op 2tiende.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:48 schreef Nober het volgende:
Zou mooi zijn als Alonso voor Vettel kwalificeert, verschil is maar 0.003 in Q2 dus ik heb hoop.
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:48 schreef Nober het volgende:
Zou mooi zijn als Alonso voor Vettel kwalificeert, verschil is maar 0.003 in Q2 dus ik heb hoop.
Vergeet de pedicure niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Rosberg houdt er al mee op, die wilde op tijd zijn voor z'n afspraak bij de kapper.
Tja, McLaren kan nou eenmaal geen goede auto voor hem bouwen...quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef Stiggie het volgende:
Hamilton naar Merc.... snap er steeds minder van
Benieuwd wat de reden is dat hij is gestopt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel langs de baas onder het hotel. Voorbode voor morgen [ afbeelding ]
Zou wel leuk zijn voor het WK, Alonso is echt compleet kansloos met deze Ferrari.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel langs de baas onder het hotel. Voorbode voor morgen [ afbeelding ]
Kunnen we niet eens ophouden met dat gezeik over Olav?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Enige positieve is zijn enthousiasme.
Waarom moet ik beter kunnen? Het is mijn werk niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kunnen we niet eens ophouden met dat gezeik over Olav?
Of pas commentaar geven als je het zelf beter kan, of een opvolger weet die minstens net zo goed is?
Mwah, Massa zit er nog geen 2 tienden achter, ik meen inclusief foutje. Een piekende Alonso had dan waarschijnlijk best 4 kunnen staan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn voor het WK, Alonso is echt compleet kansloos met deze Ferrari.
Even checken:quote:
Meer Royal Canin Sadnessquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Even checken:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, inderdaad. Zo te zien is Vettel niet Frolic.
Vind jij Karthikeyan ook zo'n goede coureur?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kunnen we niet eens ophouden met dat gezeik over Olav?
Of pas commentaar geven als je het zelf beter kan, of een opvolger weet die minstens net zo goed is?
Ik wordt levenslang member van de Mallenado fanclub als hij dat fliktquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Tarahumara het volgende:
Zou mooi zijn als Crashdonaldo Vettel een tikkie geeft morgen.
Probably some problem, volgens Vettel zelfquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:26 schreef vosss het volgende:
Al ergens te lezen waarom Vettel zn auto moest stoppen?
Jamaar wat voor probleem? Ik bedoel een probleem wat geen strafplekken oplevert of een probleem wat wel strafplekken oplevert is nogal een verschil dacht ik zo. Vooral het gedeelte van wel of geen strafplekken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Probably some problem, volgens Vettel zelf
Waarvoor zouden ze die straf dan moeten krijgen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
ze zoeken gewoon een uitweg om geen straf te krijgen. Waarschijnlijk lukt het nog ook.
Nee maar is elke keer hetzelfde over Olav dat iet slecht doet. Maar straks als Olav stopt en dan bijvoorbeeld een Jack Plooij als vervanger komt dan verlangen we terug naar Olavquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vind jij Karthikeyan ook zo'n goede coureur?
En dan krijgt hij kritiek omdat hij zo vaak 'obviously' zegt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Probably some problem, volgens Vettel zelf
Nouja als het een probleem met de versnellingsbak is bijvoorbeeld en die moet gewisseld worden dan krijgen ze gewoon straf.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarvoor zouden ze die straf dan moeten krijgen?
Nee maar ik weet wel n opvolger die t beter kan;)quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vind jij Karthikeyan ook zo'n goede coureur?
Maar die straf ontloopt hij niet door z'n auto stil te zetten zoals beweerd werd. Te weinig benzine zou kunnen maar daar trapt de wedstrijdleiding ook niet in, lijkt me.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja als het een probleem met de versnellingsbak is bijvoorbeeld en die moet gewisseld worden dan krijgen ze gewoon straf.
Maargoed, nog even hopen daarop, we zien het wel
Nee idd, maar als het team via telemetrie een probleem ziet aankomen omdat, pakweg, ergens een filtertje verstopt zit. Dan krijgen ze waarschijnlijk wel nog de gelegenheid om er iets aan te doen. Als ie misschien naar de pits was gereden had het ook te laat kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar die straf ontloopt hij niet door z'n auto stil te zetten zoals beweerd werd.
Nope, zie Lewis in Barcelonaquote:Te weinig benzine zou kunnen maar daar trapt de wedstrijdleiding ook niet in, lijkt me.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar goed: ik verwacht dat Vettel morgen de finish niet haalt.
Omdat hij nu al een redelijk slecht weekend meemaakt. Problemen in VT3, voor zijn doen vrij veel foutjes in de kwalificatie en het uit moeten zetten van de auto in de uitloopronde. Slechte voortekenen.quote:
edit: crap, had gelezen ''it turns out.....''twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 16:09:57If it turns out there is a problem in Vettel's engine, some parts can be changed without a penalty (Technical Regulations article 5.20). #F1 reageer retweet
twitter:tedkravitz twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 16:45:06Still on the Vettel trail - He just emerged from stewards smiling along with Renault and Red Bull engineers.. More soon reageer retweet
twitter:F1_Head twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 16:58:17Official: No penalty for Sebastian Vettel, he retains P3. #F1 #Qualifying #AbuDhabiGP reageer retweet
Das tot nu toe maar 1 persoon die dat gezegd heeft, en dat was deze. De rest van dat Twitter volk heeft dat gewoon overgenomenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:00 schreef wimderon het volgende:
twitter:F1_Head twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 16:58:17Official: No penalty for Sebastian Vettel, he retains P3. #F1 #Qualifying #AbuDhabiGP reageer retweet
Zo slecht is Massa doorgaans niet op dit circuit, dus er zat niet heel veel meer in denk ik. Gaat er ook meer om dat Vettel vandaag gewoon een zwakke dag had en nog komt Alonso totaal niet in de buurt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mwah, Massa zit er nog geen 2 tienden achter, ik meen inclusief foutje. Een piekende Alonso had dan waarschijnlijk best 4 kunnen staan.
Ik vind het ook een hele goede coureur, maar laten we niet doen alsof hij er altijd alles uithaalt want dat is nergens op gebaseerd.
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 17:23:13#F1 Sergio Perez gets a reprimand for impeding reageer retweet
Gaat nog even duren zo te zientwitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 17:23:54#F1 Vettel investigation ongoing - Christian Horner and more Renault guys have now gone to race control to see FIA reageer retweet
Dan krijgt ie alsnog een straf omdat ie niet op eigen kracht is terug gekeerd naar de pitsquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef Tieske89 het volgende:
Weet iemand hier wat er gebeurd als Vettel geen aantoonbaar probleem had, en ook de brandstof in orde was, maar dus toch niet op eigen kracht naar de pits is gereden?
Duh, hij komt net van een chicane. Natuurlijk trilt het dan nog even na. *facepalm*quote:
Tuurlijk, dat begint zeker al bij de neus? Eerst kijken...quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef Montov het volgende:
[..]
Duh, hij komt net van een chicane. Natuurlijk trilt het dan nog even na. *facepalm*
Nee, maar ik word een beetje moe van die karikaturen dat Alonso zo'n waardeloze auto heeft maar zo fantastisch maximaliseert, en die Red Bull zo fantastisch is en Vettel alleen maar op de baan hoeft te blijven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo slecht is Massa doorgaans niet op dit circuit, dus er zat niet heel veel meer in denk ik. Gaat er ook meer om dat Vettel vandaag gewoon een zwakke dag had en nog komt Alonso totaal niet in de buurt.
Heb je Hamiltons band vorige week heen en weer zien gaan? Ik zeg dat het loopvlak eventjes breder was dan in de reglementen staat, diskwalificeren dus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat begint zeker al bij de neus? Eerst kijken...
Een band is voor iedereen gelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb je Hamiltons band vorige week heen en weer zien gaan? Ik zeg dat het loopvlak eventjes breder was dan in de reglementen staat, diskwalificeren dus.
De spiegels trillen ook, straffen die hap!quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat begint zeker al bij de neus? Eerst kijken...
Overeenkomst is dan weer dat beide gecontroleerd worden volgens de norm die voor iedereen gelijk is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Een band is voor iedereen gelijk.
Een flex neus/vleugel geeft alleen een voordeel aan de rijders van desbetreffend team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |