Klein uitstapje langs de baan, en dan een gevechtje op het einde zou ook mooi zijn. Is er tenminste toch nog iets van de race over.quote:
Ik was hier ook nog niet vanaf 10 uur nee.quote:
Dat is weer het andere uiterste. Je kunt ook neutraal zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weer fan van Vettel zijn?
neequote:Op zondag 28 oktober 2012 11:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Je kunt ook neutraal zijn
Ik ben eigenlijk niet echt tegen Vettel. Van mij mag ie er 1 of 2 winnen op een seizoen. maar hij wordt arrogant van veel winnen. En ik ben voor Alonso.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Alonso verliest 7 punten en ligt er al 6 achter dus als Vettel niet scoort is de voorsprong niet 13 punten voor Vettel maar 12 punten voor Alonso en dat is dus spannender.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:49 schreef zoem het volgende:
[..]
kijk, het is zoals met pokemon. Iedereen koopt goud of zilver, en na een tijdje komt er ook Emerald. Emerald is veel minder populair en eigenlijk een slap aftreksel. Die verdwijnt in de vergetelheid. Iedereen blijft nog steeds zijn kant kiezen. Goud óf Zilver. geen Emeraldquote:
19.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Alonso verliest 7 punten en ligt er al 6 achter dus als Vettel niet scoort is de voorsprong niet 13 punten voor Vettel maar 12 punten voor Alonso en dat is dus spannender.
Je bedoelt Crystalquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kijk, het is zoals met pokemon. Iedereen koopt goud of zilver, en na een tijdje komt er ook Emerald. Emerald is veel minder populair en eigenlijk een slap aftreksel. Die verdwijnt in de vergetelheid. Iedereen blijft nog steeds zijn kant kiezen. Goud óf Zilver. geen Emerald
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kijk, het is zoals met pokemon. Iedereen koopt goud of zilver, en na een tijdje komt er ook Emerald. Emerald is veel minder populair en eigenlijk een slap aftreksel. Die verdwijnt in de vergetelheid. Iedereen blijft nog steeds zijn kant kiezen. Goud óf Zilver. geen Emerald
We houden het wel in de pokemon-reeks.quote:
dat vroeg Hamilton ook al.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:58 schreef zoem het volgende:
Alonso bandjes op, kan Webber er nog voorbij?
Wel goed voor het kampioenschap.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef zoem het volgende:
Jammer dat er nog maar 3 ronden zijn. Wordt het eindelijk spannend...
Das dan te laatquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou, vettel nog even kapot graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |