SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
Hoi"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
TR gemacht.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
Graziano Pelle![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Lucky Ajax wel weer, wedstrijd was eenrichtingsverkeer.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef ThaTim het volgende:
Lucky Ajax wel weer, wedstrijd was eenrichtingsverkeer.Hou toch op man.
Ik heb er net zo één geïncasseerdFuck
Deathlift or Die.![]()
Hebbie wedstrijd wel gezien?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Hou toch op man.
[ afbeelding ]
Ik heb er net zo één geïncasseerdFuck
Tevens, ouch.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik hoorde zelfs van Feyenoorders dat Ajax beter was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hebbie wedstrijd wel gezien?
Tevens, ouch.
Deathlift or Die.![]()
Man, Ajax heeft anderhalf kans gehadquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoorde zelfs van Feyenoorders dat Ajax beter was..
Neuh vas, heb genoten. Was een prachtige wedstrijdquote:.
toch eigen goal luiz?quote:
even streampje pakkenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja maar gruwelijk hard ingeschoten door RVP, tegen de paal en via het lichaam van Luiz ging hij er in.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
toch eigen goal luiz?
even streampje pakkenDeathlift or Die.![]()
nice nice, buttner speelt niet neem ik aan?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
JAJAJAJA DOET IE TOCH WEER GOE D
Suarez
Die Moyes (trainer van Everton) zeikt al de hele week dat Suarez zich alleen maar laat vallen. Suarez scoort, rent 50 meter naar de Everton bank en doet dit![]()
Jawel, je keek.![]()
Haha ja mooie actie van Suarez
Maar ook echt fascinerend naar loopacties te kijken van RVP, hij loopt zich zo goed vrij he.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
En laatste minuut onterecht een goal afgekeurdquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef jna het volgende:
Suarez
Die Moyes (trainer van Everton) zeikt al de hele week dat Suarez zich alleen maar laat vallen. Suarez scoort, rent 50 meter naar de Everton bank en doet dit![]()
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Ik kan niks zien omdat ik voor morgen nog van alles moet afmaken voor de studie. Net op 1 van de mooiste supersundays van het jaar
Jawel, je keek.![]()
Zwak van de Gea, maar zeer mooie vrije trap Mata
RVP die altijd in belangrijke wedstrijden scoort
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hij zag de bal niet door die muur van 8 man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:47 schreef ThaTim het volgende:
Zwak van de Gea, maar zeer mooie vrije trap MataDeathlift or Die.![]()
Bal in zijn hoek moet ie altijd hebben. Hij stapt fout in eerste instantie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij zag de bal niet door die muur van 8 man.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ok 2e helft ga ik kijken. Fuck itquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
Jna dit is echt een geweldige wedstrijd zegje mist wat
Jawel, je keek.![]()
Ja heb ik bij m'n ouders ook wel mangquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:55 schreef Ethanolic het volgende:
Geen stream trouwens. sport1#upperclass
Gea?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:47 schreef ThaTim het volgende:
Zwak van de Gea, maar zeer mooie vrije trap MataKlinkt als iemands moeder.
![]()
Ik ben al master van mezelf, die titel heb ik niet nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben al master van mezelf, die titel heb ik niet nodig
Lol nice. Jij had toch een tijd geleden al gepost dat je klaar was??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja klopt, dat was de bachelorquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol nice. Jij had toch een tijd geleden al gepost dat je klaar was??Jawel, je keek.![]()
siiiickquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
M'n eten is pas KULAAAAAR.
[ afbeelding ]
ik wil ookI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ziet eruit als een vers uitgerukte drielingfoetus op een kransje van sla met wat vruchtwater eroverheen gegotenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Pastei, kool en kip met sojabonenmarinade ofzo en honing![]()
Kænkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ziet eruit als een vers uitgerukte drielingfoetus op een kransje van sla met wat vruchtwater eroverheen gegoten![]()
![]()
.
![]()
Breng pastei voor me. Een hoek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Pastei, kool en kip met sojabonenmarinade ofzo en honing
Jawel, je keek.![]()
jahquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Etha moet niet zeuren ajax heeft zjwien gehadI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
jesquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat hebben ze gehad??quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef ThaTim het volgende:
Etha moet niet zeuren ajax heeft zjwien gehad![]()
![]()
Please really?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef JackieBrown het volgende:
Die Pelle zonder shirtI ain't even mad
Etha nu welVel over been.
Deathlift or Die.![]()
zjwien zjwein gelukquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou het vel van z'n derde been Pelle![]()
![]()
Met je paarse pillen, junk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Pastei, kool en kip met sojabonenmarinade ofzo en honing![]()
Kleurenblinde debiel, ze zijn felroodquote:. Davitamon Compleet weerstand, daar zou jij het ook bij moeten houden
.
![]()
Dat nodig hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kleurenblinde debiel, ze zijn felrood. Davitamon Compleet weerstand, daar zou jij het ook bij moeten houden
.
De enige pillen die ik slik zijn de pil en ehm.. juist.
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat nodig hebbenDe enige pillen die ik slik zijn de pil en ehm.. juist.
dat verklaart het
Deathlift or Die.![]()
Weet je wat jij nodig hebt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat nodig hebbenDe enige pillen die ik slik zijn de pil en ehm.. juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt?Moet wel goed komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
THIS JUST IN. Video van Sinji @ restaurant:
Rofl @ enthousiaste asian die steeds 'worldstarhiphop' roept in deze vid:![]()
[ Bericht 34% gewijzigd door krioro op 28-10-2012 20:17:04 ]full stops and exclamation marks![]()
Ook even zichzelf filmen: "WOOOOHSTAHHIPHAP!"quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef krioro het volgende:
THIS JUST IN. Video van Sinji @ restaurant:
Rofl @ enthousiaste asian die steeds 'worldstarhiphop' roept in deze vid:
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Is zodat ie even z'n halloweenoutfit kan showen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ook even zichzelf filmen: "WOOOOHSTAHHIPHAP!"
Asian verkleed als asian!
full stops and exclamation marks![]()
Will Smith Freestyles On Stage While Doug E. Fresh Beat Boxes!
http://www.worldstarhipho(...)wshhh1aveYb6ie11asz5
Gewoon 4 min lang.
![]()
Will Smith per definitiequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 4 min lang.
Deathlift or Die.![]()
Fresh x 2quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 4 min lang.
!
full stops and exclamation marks![]()
WatThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
kus mn vastus medialisquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
CB ik zag weer een eigen naamtopic, wnneer show je ddie spillepootjes eens?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo heb ik m'n chicks het liefst.
[ afbeelding ]
yuk![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is pas yuk.
[ afbeelding ]dat meisje, accurate face is accurate
![]()
Je chick zien koken in jouw shirtquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo heb ik m'n chicks het liefst.
[ afbeelding ]
Of zo.
[ afbeelding ]
Of natuurlijk zo.
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Bram Moszkowicz uit ambt gezet
Advocaat Bram Moszkowicz mag zijn beroep niet meer uitoefenen. De Raad van Discipline heeft hem dinsdag strenger gestraft dan de de Orde van Advocaten had geëist, meldt De Telegraaf. De orde was een zaak tegen Moszkowicz begonnen omdat hij de belangen van de advocatuur zou schenden door grote contante betalingen aan te nemen.
Moszkowicz heeft de integriteit van de advocatuur schade toegebracht, oordeelt de raad. Ook zou meermalen zijn gebleken dat hij de klachten niet serieus neemt. De raad vreest dat er geen verbetering optreedt omdat hij geen blijk zou geven van inzicht in zijn problemen. De betalingen kwamen aan het licht door een artikel in NRC Handelsblad. Daarin stond dat de Belastingdienst vanwege de betalingen onenigheid met Moszkowicz had.
De advocatenorde stelde een onderzoek in en besloot uiteindelijk een tuchtzaak aan te spannen. De orde zag geen omstandigheden die de grote contante betalingen rechtvaardigden. De advocaat had volgens de orde over de betalingen moeten overleggen.
Wat de. Abject en infaam
.
![]()
Vond haar toch een monster, maar toch baas van ome Bram dat 'ie een jong grietje heeft genoiktquote:.
![]()
Shiiieeeeeeeeet..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bram Moszkowicz uit ambt gezet
Advocaat Bram Moszkowicz mag zijn beroep niet meer uitoefenen. De Raad van Discipline heeft hem dinsdag strenger gestraft dan de de Orde van Advocaten had geëist, meldt De Telegraaf. De orde was een zaak tegen Moszkowicz begonnen omdat hij de belangen van de advocatuur zou schenden door grote contante betalingen aan te nemen.
Moszkowicz heeft de integriteit van de advocatuur schade toegebracht, oordeelt de raad. Ook zou meermalen zijn gebleken dat hij de klachten niet serieus neemt. De raad vreest dat er geen verbetering optreedt omdat hij geen blijk zou geven van inzicht in zijn problemen. De betalingen kwamen aan het licht door een artikel in NRC Handelsblad. Daarin stond dat de Belastingdienst vanwege de betalingen onenigheid met Moszkowicz had.
De advocatenorde stelde een onderzoek in en besloot uiteindelijk een tuchtzaak aan te spannen. De orde zag geen omstandigheden die de grote contante betalingen rechtvaardigden. De advocaat had volgens de orde over de betalingen moeten overleggen.
[ afbeelding ]
Wat de. Abject en infaam
.
![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Typisch weer dat de volgende zin "look mami i got the X if you into takin' drugs" isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
You can find me in da club with a bottle full of bub.
![]()
Niet eens bij nagedachtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Typisch weer dat de volgende zin "look mami i got the X if you into takin' drugs" is.
![]()
![]()
sean penn I am sam, full retard. Went home empty handedquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Froukje de Both zoekt ook een man las ik vandaag.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
En voor dWc: Caroline Tensen na elf jaar weer vrijgezelJawel, je keek.![]()
Die was vroeger wel hendig sjiekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:56 schreef jna het volgende:
[..]
Froukje de Both zoekt ook een man las ik vandaag.![]()
GratzI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die Hitman en Assassins Creed kleding collectie is nog best cool.
Ben ik nu een supernerd?Gefeliciflapsdroelloed, maar niet achter het stuur he.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Bier en taart.
Ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Die Hitman en Assassins Creed kleding collectie is nog best cool.
Ben ik nu een supernerd?Omdat peer.![]()
Ik ben er trots opquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
mocht je willenquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat zegt ze toch.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Godverdomme jouw UIquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:13 schreef RickoKun het volgende:
Chocolatebear is eigenlijk een van die strippers van Dancingbear
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
En was het fijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heeeyy bby gwn lkkr geak tOwg xD xD?
![]()
Steentjes gesproeid?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zn scrotum de mitrailleurI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zou d'r wel doen anders, vroegâh in Het Spijt Mequote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
En voor dWc: Caroline Tensen na elf jaar weer vrijgezel.
![]()
![]()
omg ja nog noit sow hard gelage XDquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heeeyy bby gwn lkkr geak tOwg xD xDOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
ja lijkt beetje op mijn tint ben nog erg getanned van de zomervakantieI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
picsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef aight1 het volgende:
ja lijkt beetje op mijn tint ben nog erg getanned van de zomervakantieOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
nee op fotos lijkt t witter ma k weet zeker dat t zo isquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
oquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee op fotos lijkt t witter ma k weet zeker dat t zo isOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Je OP-tint?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef aight1 het volgende:
ja lijkt beetje op mijn tint ben nog erg getanned van de zomervakantie![]()
Ik zou je neerstekenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Foto van mezelf in Nickelson-jas op 20-jarige leeftijd voor dit topic.
[ afbeelding ]
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
een jaar? damnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne ook, alweer een jaar oud ondertussen. Sjezus.
tijd vliegtI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Zelfs mijn moeder zou je djoeken om die jasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou je moeder in de fik zetten en vervolgens marshmallows op d'r grillen.
[..]
23.
Ik kan het niet handelen man, ik was altijd zo jong en onbezonnenquote:.
In december ben ik 23½quote:.
![]()
Ik zou je alsnog geven hoorquote:
Liever zo'n jas gehad hebben dan stomdronken in de A'damse gracht vallen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder zou je djoeken om die jas![]()
ik over 11 maandenquote:nu moet je verstandig enzo zijn he, valt zwaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan het niet handelen man, ik was altijd zo jong en onbezonnen.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik ben niet in een gracht in Amsterdam gevallen manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Liever zo'n jas gehad hebben dan stomdronken in de A'damse gracht vallen.
Dat was in Wormer
not sure if seriousquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Foto van mezelf in Nickelson-jas op 20-jarige leeftijd voor dit topic.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet in een gracht in Amsterdam gevallen man
Dat was in Wormer
Dat was die ene keer dat ik even wou urineren en toen struikelde over mijn eigen broekspijp zo het slootje in en dat ik er niet uit kwam en stukje moest zwemmen en toen door de brandnetels eruit konquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Daarom meteen full retard gaan waar mogelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef aight1 het volgende:
nu moet je verstandig enzo zijn he, valt zwaar.
Heb je niet nog meer van zulke dronkemansverhalen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was in WormerToen droeg ik 'm voor de 2e winter, dus ik had 'm toen ik 18 was ongeveer aangeschaftquote:.
![]()
Die ene over dat ik in de verkeerde straat stond toen ik nog in Amsterdam woonde kon je al volgens mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom meteen full retarded gaan waar mogelijk.
[..]
Heb je niet nog meer van zulke dronkemansverhalen?
[..]
Toen droeg ik 'm voor de 2e winter, dus ik had 'm toen ik 18 was ongeveer aangeschaft.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ene over dat ik in de verkeerde straat stond toen ik nog in Amsterdam woonde kon je al volgens mijJa! Ik doe het je niet na, ookal loop ik half kruipend en zigzaggend in semi-coma over straat, kom altijd heel thuis.
![]()
Ik was serieus er heilig van overtuigd dat het mijn voordeur wasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ja! Ik doe het je niet na, ookal loop ik half kruipend en zigzaggend in semi-coma over straat, kom altijd heel thuis.
Of toen je tegen een stilstaande trein aansprongquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ene over dat ik in de verkeerde straat stond toen ik nog in Amsterdam woonde kon je al volgens mij
Of toen je je broek liet zakken voor Duitsers met een camera
Of
Of
OfOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Dat was mono die zijn broek liet zakkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of toen je tegen een stilstaande trein aansprong
Of toen je je broek liet zakken voor Duitsers met een camera
Of
Of
Of
IK sprong alleen tegen die trein op om daarna rollend over de grond en aan een chinees vroeg of ik menu 54 kon krijgenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig was ik daar niet bijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was mono die zijn broek liet zakken
IK sprong alleen tegen die trein op om daarna rollend over de grond aan een chinees vroeg of ik menu 54 kon krijgenen dat van die Chinees weet ik nog wel ja.
Serieus wel een goede week last gehad van mijn knie door die sprong en valquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig was ik daar niet bijen dat van die Chinees weet ik nog wel ja.
No biggie brah, no biggie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom meteen full retard gaan waar mogelijk.
[..]
Heb je niet nog meer van zulke dronkemansverhalen?
[..]
Toen droeg ik 'm voor de 2e winter, dus ik had 'm toen ik 18 was ongeveer aangeschaft.
If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
IK sprong alleen tegen die trein op om daarna rollend over de grond en aan een chinees vroeg of ik menu 54 kon krijgenSteve-O zit gewoon op FOK! mensen.
Ik had swag met die jas hoorquote:. Zelfs compliment gehad van een opa, had ik al verteld ooit hier volgens mij
.
![]()
SWEEEEEEKKER BOIquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Steve-O zit gewoon op FOK! mensen.
[..]
Ik had swag met die jas hoor. Zelfs compliment gehad van een opa, had ik al verteld ooit hier volgens mij
.
If not now, then when.![]()
Steven, altijd in voor een geintje, wel jammer dat dat pannenkoekenhuisje nu failliet is, schijnt dat er twee kale mongolen waren die het grootste gedeelte van het bestek en borden mee hadden genomen. Financieel konden ze het blijkbaar niet trekken.![]()
Alleen jammer dat die junk mij weer moest beroven van mijn gestolen goederen in de metroquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:08 schreef LompeHork het volgende:
Steven, altijd in voor een geintje, wel jammer dat dat pannenkoekenhuisje nu failliet is, schijnt dat er twee kale mongolen waren die het grootste gedeelte van het bestek en borden mee hadden genomen. Financieel konden ze het blijkbaar niet trekken.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Steve-O zit gewoon op FOK! mensen.
[..]
Ik had swag met die jas hoor. Zelfs compliment gehad van een opa, had ik al verteld ooit hier volgens mij
.
van een opa
Hufter ja, eerlijk verkregen en dan zo'n zak die het weer moet verpestenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die junk mij weer moest beroven van mijn gestolen goederen in de metro![]()
![]()
Ja en we mochten ook niet blowen in de metro van die vrouwelijke machinistquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hufter ja, eerlijk verkregen en dan zo'n zak die het weer moet verpesten
Ik ga al hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom jij hier gvd nou ook al, ben nergens meer veilig he
Moet nu ik dit lees denken aan een maat van mi, had ook een mooi verhaal ooit. We gingen uit in Zaandam, en toen het feest voorbij was moesten we nog terug naar A'dam om middernacht maar er reden geen treinen meer tot de ochtend, en het was 4u ofzo. Gingen we op Z'dam CS ketslam op zoek naar fietsen, want iemand kwam met het geniale idee om gewoon naar huis te fietsen vanaf daar. Was 'm natuurlijk niet geworden en we wachtten ontnuchterend op de eerste trein. Had die gast eenmaal in Amsterdam een bakfiets gevonden, blijken die dingen voor ¤1000+ nieuw verkocht te wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die junk mij weer moest beroven van mijn gestolen goederen in de metro.
Dus hij een koper gevonden via Internet, nog wat geïnvesteerd in wat schroefjes en weet ik het en gepoetst om hem zo goed als nieuw te krijgen voor de verkoop. Gaat 'ie enkele uren voor de uiteindelijke verkoop van toch een mooie ¤800 nog even kijken of alles helemaal in orde is, is dat ding weer van hem gejat![]()
. Dus in plaats van 8 meijers rijker was 'ie 2 geeltjes armer
.
![]()
Nog zoiets, een andere mattie van me begon ooit in de nachtbus gewoon z'n jonko op te steken. Wij zo van WTFquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en we mochten ook niet blowen in de metro van die vrouwelijke machinist?
![]()
Godverdomme wat zuurquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet nu ik dit lees denken aan een maat van mi, had ook een mooi verhaal ooit. We gingen uit in Zaandam, en toen het feest voorbij was moesten we nog terug naar A'dam om middernacht maar er reden geen treinen meer tot de ochtend, en het was 4u ofzo. Gingen we op Z'dam CS ketslam op zoek naar fietsen, want iemand kwam met het geniale idee om gewoon naar huis te fietsen vanaf daar. Was 'm natuurlijk niet geworden en we wachtten ontnuchterend op de eerste trein. Had die gast eenmaal in Amsterdam een bakfiets gevonden, blijken die dingen voor ¤1000+ nieuw verkocht te worden.
Dus hij een koper gevonden via Internet, nog wat geïnvesteerd in wat schroefjes en weet ik het en gepoetst om hem zo goed als nieuw te krijgen voor de verkoop. Gaat 'ie enkele uren voor de uiteindelijke verkoop van toch een mooie ¤800 nog even kijken of alles helemaal in orde is, is dat ding weer van hem gejat![]()
.
Ik had alleen maar wat borden,glazen,bestek en peper en zoutstellen gejat, die negers moeten weer dure fietsen doen hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet nu ik dit lees denken aan een maat van mi, had ook een mooi verhaal ooit. We gingen uit in Zaandam, en toen het feest voorbij was moesten we nog terug naar A'dam om middernacht maar er reden geen treinen meer tot de ochtend, en het was 4u ofzo. Gingen we op Z'dam CS ketslam op zoek naar fietsen, want iemand kwam met het geniale idee om gewoon naar huis te fietsen vanaf daar. Was 'm natuurlijk niet geworden en we wachtten ontnuchterend op de eerste trein. Had die gast eenmaal in Amsterdam een bakfiets gevonden, blijken die dingen voor ¤1000+ nieuw verkocht te worden.
.
![]()
En waar in Zaantje was je dan?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hij was geen neger, hij was half Thaisquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had alleen maar wat borden,glazen,bestek en peper en zoutstellen gejat, die negers moeten weer dure fietsen doen hoor![]()
En waar in Zaantje was je dan?. Geen idee waar, een tent op loopafstand van CS. Kom daar verder nooit
.
![]()
Zaantje heeft geen cs manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij was geen neger, hij was half Thais. Geen idee waar, een tent op loopafstand van CS. Kom daar verder nooit
.
Is gewoon Zaandam NS
Maar wel in het centrum want alles is eigenlijk op loopafstandOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Had m geklapt gekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog zoiets, een andere mattie van me begon ooit in de nachtbus gewoon z'n jonko op te steken. Wij zo van WTF?
![]()
![]()
Ik heb ook een keer een brommer gejat en die was de volgende dag weer door iemand anders gejat en die zag ik toen rijden en schopte hem er af, bleek het gewoon de eigenaar van dat ding zelf te zijn die hem terug gejat had
Jahoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb ook een keer een brommer gejat en die was de volgende dag weer door iemand anders gejat en die zag ik toen rijden en schopte hem er af, bleek het gewoon de eigenaar van dat ding zelf te zijn die hem terug gejat had.
![]()
Tuig van de onderste richel deze man.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb ook een keer een brommer gejat en die was de volgende dag weer door iemand anders gejat en die zag ik toen rijden en schopte hem er af, bleek het gewoon de eigenaar van dat ding zelf te zijn die hem terug gejat hadIf not now, then when.![]()
Wormer is niet zo groot, dus grote kans dat de rechtmatige eigenaar hem weer terug paktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Toen was ik 15 ofzo manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tuig van de onderste richel deze man.
Oh, weet ik veelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaantje heeft geen cs man
Is gewoon Zaandam NS
Maar wel in het centrum want alles is eigenlijk op loopafstand. Gewoon dat grote station, niet van die kleintjes. Van die dag weet ik sowieso weinig, wel dat die Thai agressief begon te worden en een deur intrapte, met glas erin. Had die mongool z'n knie open gehaald, ziek dikke snee
. Viel hij een uur later, eenmaal terug op dat station, in slaap van z'n dronkenschap + gewond zijn waarschijnlijk
. Eigen schuld, dikke bult. Heeft 'ie nu nog een kk dik litteken van
.
![]()
Nu steel ik nog alleen maar rare dingen
Flesjes glassex, rare asbakken, terras stoel, bestek en dat soort dingenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja dat krijg je er van als je dronken in Zaantje fokt, dan krijg je dikke littekensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel. Gewoon dat grote station, niet van die kleintjes. Van die dag weet ik sowieso weinig, wel dat die Thai agressief begon te worden en een deur intrapte, met glas erin. Had die mongool z'n knie open gehaald, ziek dikke snee
. Viel hij een uur later, eenmaal terug op dat station, in slaap van z'n dronkenschap + gewond zijn waarschijnlijk
. Eigen schuld, dikke bult. Heeft 'ie nu nog een kk dik litteken van
.
Echt een kankerkind was je danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wormer is niet zo groot, dus grote kans dat de rechtmatige eigenaar hem weer terug pakt![]()
![]()
Na de eerste druppel of hijs die ik op heb is crimineel gedrag wel het laatste waar ik aan denkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu steel ik nog alleen maar rare dingen
Flesjes glassex, rare asbakken, terras stoel, bestek en dat soort dingen.
![]()
Dat heb ik dan ook nooit ontkendquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Crimineel gedrag?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na de eerste druppel of hijs die ik op heb is crimineel gedrag wel het laatste waar ik aan denk.
Ik heb er gewoon een sport van gemaakt om met rare dingen thuis te komen, soms vergeet ik ze alleen onderweg zoals een rolstoel en schiphol bagage karOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:
Bataviaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was in Wormer
Deathlift or Die.![]()
Een rolstoelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Crimineel gedrag?
Ik heb er gewoon een sport van gemaakt om met rare dingen thuis te komen, soms vergeet ik ze alleen onderweg zoals een rolstoel en schiphol bagage kar! Da's wel knap lullig voor diegene
.
![]()
De liefde tussen jou en mij is een beetje over nuquote:![]()
Nu moet ik maar weer minitronic grapjes makenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jij weetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja mensen gingen mij aanmoedigen om dat ding uit die gang te rippen, kan mijn fans niet teleurstellen hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een rolstoel! Da's wel knap lullig voor diegene
.
Dat karretjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Crimineel gedrag?
Ik heb er gewoon een sport van gemaakt om met rare dingen thuis te komen, soms vergeet ik ze alleen onderweg zoals een rolstoel en schiphol bagage karEn hem ook nog naar boven slepen in de trein om er vervolgens achter te komen dat hij niet door de deur past en hem gewoon bovenaan de trap loslaten zodat dat ding van de trap kankert
Alsofquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De liefde tussen jou en mij is een beetje over nu![]()
Nu moet ik maar weer minitronic grapjes maken
En nee.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik was er 3 weken geleden heen gegaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er gaat nu af en toe nog een vriend van me heen
Binnen een uur was de politie er omdat er overal vechtpartijen uitbraken en gemiddelde leeftijd was 17
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En die moedervlek boven z'n lip is zodat je weet waar je je pagga op moet mikken.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat karretjeEn hem ook nog naar boven slepen in de trein om er vervolgens achter te komen dat hij niet door de deur past en hem gewoon bovenaan de trap loslaten zodat dat ding van de trap kankert
![]()
Al dat NS personeel op Rotterdam cs kijken of het de normaalste zaak van de wereld is dat er mensen in die hal rondrennen met zo'n karretjeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je hebt nog iemand gedwongen op Rdam om erop te gaan staan en je beloofde dat je normaal zou rijden en toen hij erop ging staan ging je toch rennen als een debielquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Al dat NS personeel op Rotterdam cs kijken of het de normaalste zaak van de wereld is dat er mensen in die hal rondrennen met zo'n karretjeOmg toen schaamde ik me wel.
Je bedolt pussyjuice op moet queefen*quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En die moedervlek boven z'n lip is zodat je weet waar je je pagga op moet mikken.![]()
Gigolo-outfit? Tell me moar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter dan jouw Gigolo-outfit op Tumblr hoor, ik weet niet...
Ja dat weet ik dus niet meer hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt nog iemand gedwongen op Rdam om erop te gaan staan en je beloofde dat je normaal zou rijden en toen hij erop ging staan ging je toch rennen als een debielOmg toen schaamde ik me wel.
Van die treinreis weet ik ook niet veel meer behalve dat Mono en ik overal stonden te roken en ons voordeden als conducteurs
En dat ik die vrouw probeerde over te halen om mee te gaan en haar vriendin slapend in de trein achter te laten
Wait whut, heb jij steven in actie gezien?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt nog iemand gedwongen op Rdam om erop te gaan staan en je beloofde dat je normaal zou rijden en toen hij erop ging staan ging je toch rennen als een debielOmg toen schaamde ik me wel.
![]()
Ik heb ooit zo rondgelopen in Amsterdam. Just saying.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter dan jouw Gigolo-outfit op Tumblr hoor, ik weet niet...
Deathlift or Die.![]()
Ja manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
Steven jij ging zeker vroeger ook nog naar de Happy Days
Wie niet
Maar in mijn tijd was het nog de warskipOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Achja hard gelag he WQHUWAHUWWHUWHWUAHUAWquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
omg ja nog noit sow hard gelage XD![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wait whut, heb jij steven in actie gezien?
Jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet meer he
Van die treinreis weet ik ook niet veel meer behalve dat Mono en ik overal stonden te roken en ons voordeden als conducteurs
En dat ik die vrouw probeerde over te halen om mee te gaan en haar vriendin slapend in de trein achter te latenen toen dat niet lukte sloopte Mono de lamp uit de trein en jij wilde een van de stoelen meenemen.
Jawel. Een hele nacht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wait whut, heb jij steven in actie gezien?
Kende jij daar een Shelly achter de bar?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man
Wie niet
Maar in mijn tijd was het nog de warskip
Dankzij haar heb ik de eerste keer gekotst van drank
Deathlift or Die.![]()
Tja ik was ook niet helemaal helder meer dan denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaen toen dat niet lukte sloopte Mono de lamp uit de trein en jij wilde een van de stoelen meenemen.
[..]
Jawel. Een hele nacht.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb Shelly een keer gevingerd in de happy days, was er niet trots opquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kende jij daar een Shelly achter de bar?
Dankzij haar heb ik de eerste keer gekotst van drankOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nu net even gecheckt nog enquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef RickoKun het volgende:
DWC roffa ryder voeg me op pp2g toe dan mCh Re$spCt nD KiSsEzzz BaCKk yAlll
108.424 Hits
MEMBER SINDS
za 18 sep 2004
LAATST ONLINE
juli 2008
Ik was aan op PP2G hè, niet normaal.
![]()
godverdomme steven de baas is hierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb Shelly een keer gevingerd in de happy days, was er niet trots op
Nacht van je leven joh was hetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaen toen dat niet lukte sloopte Mono de lamp uit de trein en jij wilde een van de stoelen meenemen.
[..]
Jawel. Een hele nacht.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Daar krijg je vast gauw genoeg de kans voorquote:
Jazeker, naast je geslapen alles.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nacht van je leven joh was hetOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ook alquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb Shelly een keer gevingerd in de happy days, was er niet trots opje bent niet de enige. (Ik niet overigens)
Deathlift or Die.![]()
Kloptquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar krijg je vast gauw genoeg de kans voor![]()
![]()
En die leiperd die ik 100 euro bood voor 1 gram coke dan op het leidsequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jazeker, naast je geslapen alles.
Nog nooit iemand zo hard zien rennen als die nacht
Nerdjes die zeggen "<stad> onveilig maken", bij steven is dat gewoon daadwerkelijk zoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
godverdomme steven de baas is hier.
![]()
Sterker nog, ik denk dat de eerste keer dat ik iemand gevingerd heb zelfs shelly wasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook alje bent niet de enige. (Ik niet overigens)
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En die leiperd die ik 100 euro bood voor 1 gram coke dan op het leidse
Nog nooit iemand zo hard zien rennen als die nacht![]()
Inderdaad. En die boete voor wildplassen waar jullie net aan ontkwamen
Je hebt ook nog een fles schoonmaakmiddel gejat bij de turk. Weet je dat nog?
Ja dat weet ik nogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Die probeerde ik te ruilen voor een fles wodka samen met mono
En dat wildplassen was gewoon vreemd, waar die agent nou vandaan kwam
Ik ben vrij rustig hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nerdjes die zeggen "<stad> onveilig maken", bij steven is dat gewoon daadwerkelijk zo.
Die zag mij uit die steeg komen waar jullie in stonden en ik hoorden ze tegen elkaar zeggen: 'Oh dit wordt een makkelijke boete.'quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog
Die probeerde ik te ruilen voor een fles wodka samen met mono
En dat wildplassen was gewoon vreemd, waar die agent nou vandaan kwam
Hoeveel hadden ze gezopen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
de kenker
![]()
Ik mijn Ierse paspoort laten zien en doen alsof ik echt allochtoon wasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die zag mij uit die steeg komen waar jullie in stonden en ik hoorden ze tegen elkaar zeggen: 'Oh dit wordt een makkelijke boete.'
Die kerel maar raar kijken![]()
Minitronic en ik maar zeggen dat we gewoon aan het kijken waren naar de verlichting
Shellyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat de eerste keer dat ik iemand gevingerd heb zelfs shelly was
Deathlift or Die.![]()
In het begin was je best rustig jaquote:toen we moksi gingen eten.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeveel hadden ze gezopen?de kenker
ik dacht ook echt: dafuq ben ik beland
Toen waren we nog nuchterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeveel hadden ze gezopen?de kenker
Steven, die pornokroegWeet je dat nog?
Shelly is wel een echte slet jaquote:
Haha echt he, nu ik dit zo hoor had ik dat erg graag willen meemakenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In het begin was je best rustig jatoen we moksi gingen eten.
[..]
Ik heb geen ideeik dacht ook echt: dafuq ben ik beland
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Steven, die pornokroegWeet je dat nog?
Foto staat nog op mijn facebook
Heb een keer staand wildplassen in de PC Hooft, kwam er ineens een surveillerende auto langs. Op heterdaad betrapt natuurlijk, vraagt ze of ik dat niet in een café oid kon doen, ik zeg ja ik moest zo nodigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
En dat wildplassen was gewoon vreemd, waar die agent nou vandaan kwam, zij een kleine preek geven en uiteindelijk gewoon geen boete gehad
. Toen liep ik dus echt zo weg:
![]()
![]()
Ga volgende keer mee danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha echt he, nu ik dit zo hoor had ik dat erg graag willen meemakenbinnenkort gaan we weer.
Kijk die gasten op de achtergrond kijken naar die porno op het schermquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Foto staat nog op mijn facebook
[ afbeelding ]
Hehehe niceeequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb een keer staand wildplassen in de PC Hooft, kwam er ineens een surveillerende auto langs. Op heterdaad betrapt natuurlijk, vraagt ze of ik dat niet in een café oid kon doen, ik zeg ja ik moest zo nodig, zij een kleine preek geven en uiteindelijk gewoon geen boete gehad
. Toen liep ik dus echt zo weg:
[ afbeelding ]Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ja dat was echt fout jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga volgende keer mee danbinnenkort gaan we weer.
[..]
Kijk die gasten op de achtergrond kijken naar die porno op het scherm
Ik was echt verbaasd toen we er zaten, katholieke opvoeding dit datIk heb alleen boetes gehad voor verstoring van de openbare orde en openbare dronkenschap enzo, wikdplassen nog nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
uiteindelijk gewoon geen boete gehad . Toen liep ik dus echt zo weg:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Spannend.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga volgende keer mee danbinnenkort gaan we weer.
Maar dan moet dWc ook wel mee, 2 halfbloedjes erbij dat kan ie niet missen.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spannend.
Maar dan moet dWc ook wel mee, 2 halfbloedjes erbij dat kan ie niet missen.ja
Ik slechts 2x in m'n hele leven, allebei voor achterop een scooter zitten zonder helmquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb alleen boetes gehad voor verstoring van de openbare orde en openbare dronkenschap enzo, wikdplassen nog niet. Één keer kwam ik er best mooi vanaf, zat achterop de Vespa van een chick toen we vertrokken van het Leidseplein. Riep een agent te fiets ons na, wij negeren en snel wegrijden natuurlijk, begon die een partij te sprinten
. Wij full speed (70
) weg, zien we in de verste ook ineens 2 motoragenten en een politieauto.
Gingen we rechtsaf een brug op, ik afstappen en die chick weg laten rijden, ging vervolgens op m'n dooie gemak op een bankje langs het water zitten, snel oordopjes in precies toen zag ik ze aankomen. Na wat navragen in de omgeving komen ze naar mij, of ik degene ben die ze zoeken omdat ik voldoe aan het signalement. Ik ontken natuurlijk, zegt die hoofdagent ofzo van 'ik hou van eerlijke mensen
', dus ik begin te twijfelen en toch maar toegegeven dat ik het was. 'Nouja, ga maar weg dan'. En weer zo'n moment:
![]()
![]()
Nee zoals hij het zegt: "Waarom zou je FOK! bij je leven gaan betrekken"quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Durft hij niet naar meets?![]()
![]()
Haha! Ik wou nog zeggen "Ik wil ook mee, ben altijd wel in voor stomdronken zuipavonturenquote:", maar backspacete weer omdat je me zou pakken op "je meet FOK!kers toch niet
".
![]()
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee zoals hij het zegt: "Waarom zou je FOK! bij je leven gaan betrekken"![]()
Oh nu opeens wel he, vuilequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha! Ik wou nog zeggen "Ik wil ook mee, ben altijd wel in voor stomdronken zuipavonturen", maar backspacete weer omdat je me zou pakken op "je meet FOK!kers toch niet
".
.
![]()
Hmm dat word mijn witte laken weer uit de kast trekken en paard van stal pakken als jullie alle 3 gaanOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee zoals hij het zegt: "Waarom zou je FOK! bij je leven gaan betrekken"Uhuquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha! Ik wou nog zeggen "Ik wil ook mee, ben altijd wel in voor stomdronken zuipavonturen", maar backspacete weer omdat je me zou pakken op "je meet FOK!kers toch niet
".
Meeten met een stel pillenslikkers op kutmuziek of op avontuur met een alcoholische Ier. Nou, ik weet het welquote:.
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu net even gecheckt nog en
108.424 Hits
MEMBER SINDS
za 18 sep 2004
LAATST ONLINE
juli 2008
Ik was aan op PP2G hè, niet normaal.
Damnz, ff kijken of ik die van mij nog vinden kan
![]()
Haten op mij en CBquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meeten met een stel pillenslikkers op kutmuziek of op avontuur met een alcoholische Ier. Nou, ik weet het wel.
![]()
![]()
Wat?quote:De beste momenten uit m'n leven zijn stomdronken zuipavonturen
. Potjes Kingsen bijv.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vasje wilt dWc's dick, overduidelijk.Algemeen bekend.
![]()
Misschien onder invloedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vasje wilt dWc's dick, overduidelijk.![]()
Omg de laatste keer Kingsen was met FOK!kersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?De beste momenten uit m'n leven zijn stomdronken zuipavonturen
. Potjes Kingsen bijv.
elke keer de lul en veel te grote "shotglaasjes"
Mijn enige en eerste keer kingsen was ook met FOK!kers, na afloop draaide alles jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg de laatste keer Kingsen was met FOK!kerselke keer de lul en veel te grote "shotglaasjes"
kut spel
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?De beste momenten uit m'n leven zijn stomdronken zuipavonturen
. Potjes Kingsen bijv.
[..]Algemeen bekend.
dWc je weet wat je moet halen mi mang.quote:If not now, then when.![]()
Of we doen een Pokémon drankspelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg de laatste keer Kingsen was met FOK!kerselke keer de lul en veel te grote "shotglaasjes"
.
Met wie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn enige en eerste keer kingsen was ook met FOK!kers, na afloop draaide alles jakut spel
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: