Kænkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ziet eruit als een vers uitgerukte drielingfoetus op een kransje van sla met wat vruchtwater eroverheen gegoten
Breng pastei voor me. Een hoek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
M'n eten is pas KULAAAAAR.
[ afbeelding ]
Pastei, kool en kip met sojabonenmarinade ofzo en honing
jahquote:
jesquote:
Wat hebben ze gehad??quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef ThaTim het volgende:
Etha moet niet zeuren ajax heeft zjwien gehad
Please really?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef JackieBrown het volgende:
Die Pelle zonder shirtI ain't even mad
Etha nu wel
zjwien zjwein gelukquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou het vel van z'n derde been Pelle
Met je paarse pillen, junk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
M'n eten is pas KULAAAAAR.
[ afbeelding ]
Pastei, kool en kip met sojabonenmarinade ofzo en honing
Kleurenblinde debiel, ze zijn felroodquote:
Dat nodig hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kleurenblinde debiel, ze zijn felrood. Davitamon Compleet weerstand, daar zou jij het ook bij moeten houden
.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat nodig hebbenDe enige pillen die ik slik zijn de pil en ehm.. juist.
Weet je wat jij nodig hebt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat nodig hebbenDe enige pillen die ik slik zijn de pil en ehm.. juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt?Moet wel goed komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |