omg ja nog noit sow hard gelage XDquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heeeyy bby gwn lkkr geak tOwg xD xD
picsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef aight1 het volgende:
ja lijkt beetje op mijn tint ben nog erg getanned van de zomervakantie
nee op fotos lijkt t witter ma k weet zeker dat t zo isquote:
oquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee op fotos lijkt t witter ma k weet zeker dat t zo is
Je OP-tint?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef aight1 het volgende:
ja lijkt beetje op mijn tint ben nog erg getanned van de zomervakantie
Ik zou je neerstekenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Foto van mezelf in Nickelson-jas op 20-jarige leeftijd voor dit topic.
[ afbeelding ]
een jaar? damnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne ook, alweer een jaar oud ondertussen. Sjezus.
Zelfs mijn moeder zou je djoeken om die jasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou je moeder in de fik zetten en vervolgens marshmallows op d'r grillen.
[..]
23.
Ik kan het niet handelen man, ik was altijd zo jong en onbezonnenquote:
In december ben ik 23½quote:
Ik zou je alsnog geven hoorquote:
Liever zo'n jas gehad hebben dan stomdronken in de A'damse gracht vallen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder zou je djoeken om die jas
ik over 11 maandenquote:
nu moet je verstandig enzo zijn he, valt zwaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan het niet handelen man, ik was altijd zo jong en onbezonnen.
Ik ben niet in een gracht in Amsterdam gevallen manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Liever zo'n jas gehad hebben dan stomdronken in de A'damse gracht vallen.
not sure if seriousquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Foto van mezelf in Nickelson-jas op 20-jarige leeftijd voor dit topic.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet in een gracht in Amsterdam gevallen man
Dat was in Wormer
Dat was die ene keer dat ik even wou urineren en toen struikelde over mijn eigen broekspijp zo het slootje in en dat ik er niet uit kwam en stukje moest zwemmen en toen door de brandnetels eruit konquote:
Daarom meteen full retard gaan waar mogelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef aight1 het volgende:
nu moet je verstandig enzo zijn he, valt zwaar
Heb je niet nog meer van zulke dronkemansverhalen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet in een gracht in Amsterdam gevallen man
Dat was in Wormer
Toen droeg ik 'm voor de 2e winter, dus ik had 'm toen ik 18 was ongeveer aangeschaftquote:
Die ene over dat ik in de verkeerde straat stond toen ik nog in Amsterdam woonde kon je al volgens mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom meteen full retarded gaan waar mogelijk.
[..]
Heb je niet nog meer van zulke dronkemansverhalen?
[..]
Toen droeg ik 'm voor de 2e winter, dus ik had 'm toen ik 18 was ongeveer aangeschaft.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ene over dat ik in de verkeerde straat stond toen ik nog in Amsterdam woonde kon je al volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |