quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is de eigenaar van de Formule1, als hij stopt dan is er geen Formule1 meer.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stoppen -> de handel verkopen he.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dus als jouw werkgever stopt als CEO, dan sta jij ook op straat, want hij kan geen opvolger aanwijzen?
Indian Grand Prix: 10:30quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:21 schreef starla het volgende:
Onduidelijke OP...hoe laat is die race nu NEDERLANDSE tijd?
Nederlandse tijd om 11:30 zomertijd en om 10:30 wintertijd dus over 7 minuten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:21 schreef starla het volgende:
Je zou kunnen beginnen met het aanpassen van je klokken wegens wintertijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:22 schreef starla het volgende:
[..]
Dus al begonnen...hmmm vanmiddag herhaling?
Oh nee, de klok is een uur achteruit gegaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:22 schreef starla het volgende:
[..]
Dus al begonnen...hmmm vanmiddag herhaling?
1:30:35.002quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand hoe lang deze race vorig jaar duurde? Zou graag rond 12.10 weg willen nl.
Je mag anders ook eens zelf een poging wagen om er een in elkaar te knutselen zonder foutenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:21 schreef starla het volgende:
Ja, grofweg een seconde (uitgaande van de kwalificatie).quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar, ze zijn nu langzamer?
Flavio Briatore is al vaker genoemdquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:20 schreef Nober het volgende:
Maar wie moet het overnemen van Ecclestone dan? Zijn dochter?
Dus moet uitgaan van 1:35 zonder SC. Prima, hoef ik niets op te nemen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, grofweg een seconde (uitgaande van de kwalificatie).
ik denk dat hij idd de beoogd opvolger van Eikelsteen isquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Flavio Briatore is al vaker genoemd
Nou, dáár wordt het beter vanquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou ja, dat convert to local time 15:00? Wat de neuk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je mag anders ook eens zelf een poging wagen om er een in elkaar te knutselen zonder fouten![]()
Dan hoef ik er tenminste geen tijd meer in te steken
En waar staan dan de onduidelijkheden, nog niet goed wakker jongen? Want de tijden kloppen anders![]()
Local racetime wilt altijd zeggen de racelocatie..... En aangezien er Convert My Local time bijstaat zou je toch zeggen dat het duidelijk is anders.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:29 schreef starla het volgende:
[..]
Nou ja, dat convert to local time 15:00? Wat de neuk?
Ja, maar stond MY local time. Maar ik snap het nu, de linker is al MY local time maar moet je converteren naar race local time en vice versa. Inderdaad niet goed wakkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Local time wilt altijd zeggen de racelocatie.....
ninja edit gedaan op mijn post. Kan er ook niets aan doen dat ik dat zo van de site copy/paste. Heb geen zin om daar te lang aan zitten shoppen voor het nóg duidelijker te moeten maken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:30 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, maar stond MY local time. Maar ik snap het nu, de linker is al MY local time maar moet je converteren naar local time en vice versa.
Ik haat RedBull en Vettelquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Die eerste paar rondes van de RBR's zijn toch niet meer normaalDirect een flink gat slaan zoals vorig jaar het geval was.
Bedankt voor die informatiequote:
Ik haat hun niet, alleen de prestaties die ze neerzetten...quote:
Zijn wel hun beste circuits; Maleisië, Japan, Korea, India, Bahrein, Abu Dhabi en Brazilië. Bijna enkel kutbanen dus. Op Monaco en Silverstone zijn ze ook altijd goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Die eerste paar rondes van de RBR's zijn toch niet meer normaalDirect een flink gat slaan zoals vorig jaar het geval was.
Ik vind het vooral saai als ze vooraan rijden.quote:
Goeie ondertitelquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Alonso
Check mijn nieuwe ondertitel
Die gaan ook trouwen na dit seizoen hoorde ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Vergne en Schumacher, wat een prachtig koppeltje blijft het toch
Nee, was al aan 't zappen.quote:
Ik had moeite om BBC te vinden, maar zag nietsquote:
Ik hoop het toch nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat Olav trouwens mee naar Sport1?
Hopenlijk niet...quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat Olav trouwens mee naar Sport1?
Misschien een kadobon geven om een cursus bij Weltschmerz te laten volgen.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Misschien een kadobon geven om een cursus bij Weltschmerz te laten volgen.
Ik zeg Sierdquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Al heb ik liever Olaf Mol dan Leo Driessen die welke sport dan ook becomentarieerd..
Is dat de Koekkoek man?quote:
Spijtig, maar heb sport 1... wil niet zeggen dat ik voor de rest dan niet jammer vind natuurlijk...quote:
Het is wel een reden om Sport 1 aan te schaffen ja..quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Spijtig, maar heb sport 1... wil niet zeggen dat ik voor de rest dan niet jammer vind natuurlijk...
Want het venijn zit 'm in de staart?quote:
nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
bij vipbox.tv heb ik ilivid nodig ofzo?
anders staat er altijd zo'n ding in mijn schermquote:
Die overlay op de stream? Volgens mij gaat dat vanzelf weg...quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
anders staat er altijd zo'n ding in mijn schermhoe doe jij dat dan?
paar seconden wachten, en dan verschijnt er een klein blauw(?) kruisje, en dan kun je 'm wegklikken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
anders staat er altijd zo'n ding in mijn schermhoe doe jij dat dan?
Met mensen die niet willen nadenken kan ook niks, zoals je weet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Misschien een kadobon geven om een cursus bij Weltschmerz te laten volgen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
paar seconden wachten, en dan verschijnt er een klein blauw(?) kruisje, en dan kun je 'm wegklikken.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Met mensen die niet willen nadenken kan ook niks, zoals je weet.
smogquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:57 schreef zoem het volgende:
Het is een beetje heiig op het circuit lijkt wel.
Zou hij het dan gaan leren?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grosjean is al 2x niet in een startcrash betrokken
Vergne heeft het stokje overgenomen vandaagquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grosjean is al 2x niet in een startcrash betrokken
jawelquote:
quote:
Ben jij een fan van hem dan?quote:
maar het ligt niet eens in delhiquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:00 schreef Kenju het volgende:
Ligt het aan mij, of is dit gewoon een ontzettend saaie kutrace?
Ligt aan jou, ik zit te genietenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:00 schreef Kenju het volgende:
Ligt het aan mij, of is dit gewoon een ontzettend saaie kutrace?
50km ervan afquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar het ligt niet eens in delhiWel in de buurt, maar toch
oké, dan is het geen smogquote:
smoke & fogquote:
Gister werd uitgelegd dat het smog en stof van een nabij gelegen cementfabriek was...quote:
een combinatie van hitte, afval en uitlaatgassen en industrieel affakkelen ook wel smog genaamdquote:
Nou, dan is dat het dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gister werd uitgelegd dat het smog en stof van een nabij gelegen cementfabriek was...
Dat heeft ie nog net wel door.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Mol weet na drie jaar nog steeds niet dat er niet meer getankt wordt tijdens stops..
sinds hij zonder sidekick zit, blaat hij ook alleen racecliches in de microfoonquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Mol weet na drie jaar nog steeds niet dat er niet meer getankt wordt tijdens stops..
Sowieso is 2 commentatoren en een pitreporter beter, majaquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
sinds hij zonder sidekick zit, blaat hij ook alleen racecliches in de microfoon
Coureurs mogen niet te groot zijn, maar hij is denk ik weer te klein... en vol met verboden middeltjesquote:
Dan gaat hamilton huilenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al zin in Perez bij McLaren, wordt Hamilton 2![]()
Vond je dat 10 jaar terug ook van Ferrari?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vind eigenlijk dat Redbull niet meer mee mag doen
jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond je dat 10 jaar terug ook van Ferrari?
ehhh begin dit jaar reed perez nog heel lang op 1 setje banden terwijl Hammie ze altijd megasnel oprooktquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al zin in Perez bij McLaren, wordt Hamilton 2![]()
Ik welquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond je dat 10 jaar terug ook van Ferrari?
Meer om zijn druistige rijden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
ehhh begin dit jaar reed perez nog heel lang op 1 setje banden terwijl Hammie ze altijd megasnel oprookt
Alonso komt zo in DRS-range ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Denk dat ze moeten gaan pitten, althans Webber eerst, voordat hij zijn kansen verspeelt.
en dan vettel eraf beukenquote:
pas 40 minutenquote:
ok maar in een Sauber mag dat nog en is ook iets van de laatste tijd bij Sergioquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer om zijn druistige rijden.
Vettel die heeft nu ineens helaas de pace wel weer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan vettel eraf beuken
allebei 0 punten, maar Alonso komt deze race vettel toch niet voorbij puur vanwege de auto
jammerquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vettel die heeft nu ineens helaas de pace wel weer.
Die zakte wat in, maar die heeft nu echt iets extra's uit dit setje banden weten te persen ineens...
Live timing loopt best wat voor op de beelden trouwens.
Ah... Dan ga ik maar ff kijkenquote:
afhankelijk van Alonsoquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:11 schreef Cheiron het volgende:
Lekker duidelijk "mwoah, rondje of 3, 4"
Ja, maar wie zegt dat ie dat bij McLaren niet doet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
ok maar in een Sauber mag dat nog en is ook iets van de laatste tijd bij Sergio
Carlos Slim, Martin Whitmarsh en Sergio's moederquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar wie zegt dat ie dat bij McLaren niet doet?
Of wie de beste setup heeft voor deze racequote:Op zondag 28 oktober 2012 11:14 schreef zoem het volgende:
Vettel trekt een gat van 10s naar Webber. Laat duidelijk zien wie hier de betere is.
Alonsoquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:14 schreef zoem het volgende:
Vettel trekt een gat van 10s naar Webber. Laat duidelijk zien wie hier de betere is.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:16 schreef Nober het volgende:
Als je dit zo ziet dan snap je niet waarom ze niet met de softs en supersofts reden dit weekend.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik haak af, merk ik. Wat een zaadrace
Heheh, je bent vast de enige niet. Ik kijk vaker naar me monitor wat er hier gebeurd dan naar me tv...quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik haak af, merk ik. Wat een zaadrace
wisful sinkingquote:
We hebben altijd nog die alternator als backupquote:
dan had ik hier een feestje gevierdquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas ramde ie Vettel er niet af.
helaas wel jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:23 schreef Kenju het volgende:
Sowieso kun je wel verwachten dat het saaier en saaier wordt aangezien de manier waarop ze het interessanter proberen te houden van die kunstmatige onzin is als DRS en KERS en de nieuwelingen uit louter karakterlozen bestaat.
Ja, ff stressen lijkt mequote:Op zondag 28 oktober 2012 11:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Was dat een stuurwissel bij Hamilton ?
gebeurde in het verleden wel vaker. Maar is ook weer de eerste keer dat ik 't zie in pakweg 3 jaar tijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Nieuw stuur? Das ook voor het eerst dat ik dat zie
KERS vind ik wel een zinvolle en eerlijke techniek. DRS is maar lafjes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:23 schreef Kenju het volgende:
Sowieso kun je wel verwachten dat het saaier en saaier wordt aangezien de manier waarop ze het interessanter proberen te houden van die kunstmatige onzin is als DRS en KERS en de nieuwelingen uit louter karakterlozen bestaat.
boeiendquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:25 schreef zoem het volgende:
RTL mist natuurlijk precies de pitstop van Vettel.
Ach, die 2.6 secquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:25 schreef zoem het volgende:
RTL mist natuurlijk precies de pitstop van Vettel.
Mwah. Was misschien mooi om een snelle stop te zien, maar meer was het niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, boeiender dan de afgelopen die kwartier.
Dus daar zat hetquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, het venijn kan in de staart zitten.
Zolang Vettel eerste ligt is het kampioenschap wel beslist met Austin en Abu Dhabi als Red Bull circuits.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, het venijn kan in de staart zitten.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:34 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, zeggen dat je de snelste bent, en hamilton zegt dan terug: goed he? Maar nu zijn ze wel bijna naar de klote, k kom zo nieuwe halen!
Brazilië is ook een RB baanquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Zolang Vettel eerste ligt is het kampioenschap wel beslist met Austin en Abu Dhabi als Red Bull circuits.
Ik zeg: het is een complot!quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Tilcke ontwerpt de banen voor RBR
Keanu momentje?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:40 schreef Nober het volgende:
Hamilton nog even voorbij aan Alonso straks dan is de titelstrijd helemaal beslist.
Gunstig voor Webberquote:
Zonder KERS scheelt 0,2 secquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:44 schreef zoem het volgende:
Webber kakt weer in. Hamilton nadert Alonso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |