quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is de eigenaar van de Formule1, als hij stopt dan is er geen Formule1 meer.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stoppen -> de handel verkopen he.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dus als jouw werkgever stopt als CEO, dan sta jij ook op straat, want hij kan geen opvolger aanwijzen?
Indian Grand Prix: 10:30quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:21 schreef starla het volgende:
Onduidelijke OP...hoe laat is die race nu NEDERLANDSE tijd?
Nederlandse tijd om 11:30 zomertijd en om 10:30 wintertijd dus over 7 minuten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:21 schreef starla het volgende:
Je zou kunnen beginnen met het aanpassen van je klokken wegens wintertijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:22 schreef starla het volgende:
[..]
Dus al begonnen...hmmm vanmiddag herhaling?
Oh nee, de klok is een uur achteruit gegaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:22 schreef starla het volgende:
[..]
Dus al begonnen...hmmm vanmiddag herhaling?
1:30:35.002quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand hoe lang deze race vorig jaar duurde? Zou graag rond 12.10 weg willen nl.
Je mag anders ook eens zelf een poging wagen om er een in elkaar te knutselen zonder foutenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:21 schreef starla het volgende:
Ja, grofweg een seconde (uitgaande van de kwalificatie).quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar, ze zijn nu langzamer?
Flavio Briatore is al vaker genoemdquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:20 schreef Nober het volgende:
Maar wie moet het overnemen van Ecclestone dan? Zijn dochter?
Dus moet uitgaan van 1:35 zonder SC. Prima, hoef ik niets op te nemen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, grofweg een seconde (uitgaande van de kwalificatie).
ik denk dat hij idd de beoogd opvolger van Eikelsteen isquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Flavio Briatore is al vaker genoemd
Nou, dáár wordt het beter vanquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou ja, dat convert to local time 15:00? Wat de neuk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je mag anders ook eens zelf een poging wagen om er een in elkaar te knutselen zonder fouten![]()
Dan hoef ik er tenminste geen tijd meer in te steken
En waar staan dan de onduidelijkheden, nog niet goed wakker jongen? Want de tijden kloppen anders![]()
Local racetime wilt altijd zeggen de racelocatie..... En aangezien er Convert My Local time bijstaat zou je toch zeggen dat het duidelijk is anders.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:29 schreef starla het volgende:
[..]
Nou ja, dat convert to local time 15:00? Wat de neuk?
Ja, maar stond MY local time. Maar ik snap het nu, de linker is al MY local time maar moet je converteren naar race local time en vice versa. Inderdaad niet goed wakkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Local time wilt altijd zeggen de racelocatie.....
ninja edit gedaan op mijn post. Kan er ook niets aan doen dat ik dat zo van de site copy/paste. Heb geen zin om daar te lang aan zitten shoppen voor het nóg duidelijker te moeten maken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:30 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, maar stond MY local time. Maar ik snap het nu, de linker is al MY local time maar moet je converteren naar local time en vice versa.
Ik haat RedBull en Vettelquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Die eerste paar rondes van de RBR's zijn toch niet meer normaalDirect een flink gat slaan zoals vorig jaar het geval was.
Bedankt voor die informatiequote:
Ik haat hun niet, alleen de prestaties die ze neerzetten...quote:
Zijn wel hun beste circuits; Maleisië, Japan, Korea, India, Bahrein, Abu Dhabi en Brazilië. Bijna enkel kutbanen dus. Op Monaco en Silverstone zijn ze ook altijd goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Die eerste paar rondes van de RBR's zijn toch niet meer normaalDirect een flink gat slaan zoals vorig jaar het geval was.
Ik vind het vooral saai als ze vooraan rijden.quote:
Goeie ondertitelquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Alonso
Check mijn nieuwe ondertitel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |