Changedquote:
GTA op zijn hondjes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef ROFLOL het volgende:
Hondjes! Beter krijg je fucking K9 honden achter je aan bij twee sterren ofzo.
waar zie je honden?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef ROFLOL het volgende:
Helaasch Pindakaaschquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:24 schreef ROFLOL het volgende:
http://imageshack.us/a/img696/8036/gtafiveplgtavspring2013r.jpg (copy/paste deze link) (copy/paste deze link)
'Spring 2013' staat op de poster.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:28 schreef Nestalgie het volgende:
het zou baas zijn als ze hem 21 december laten uitkomen en dan zeggen dat de maya's dat hebben voorspeld
Als het in dezelfde periode is als GTA4quote:
En anders nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als het in dezelfde periode is als GTA4
dan wordt het eind April
Ja en?quote:
ach joh, zolang het maar waard is waar we op wachtenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:10 schreef FerryNL het volgende:
Pffff waarom weer niet meteen de pc versie![]()
Als het weer zo lang gaat duren dan ga ik toch gewoon voor de Xbox 360 versie.
quote:
Vertel nou gewoon wat je weet joh.quote:
Dat bol.com zoals alle andere winkels maar iets invult?quote:
Alleen iemand die meer weet, kan dat beoordelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef Pheno het volgende:
Dat bol.com zoals alle andere winkels maar iets invult?
Mail Rockstar zou ik zeggen, succesquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen iemand die meer weet, kan dat beoordelen.
Gebaseerd op hetzelfde als iedereen, ook wij. Die Polen zullen wel lachenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:35 schreef Burnedgamer het volgende:
http://www.nu.nl/games/29(...)t-in-lente-2013.html
De PC versie komg bij elke GTA later hoor, altijd al zo geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gebaseerd op hetzelfde als iedereen, ook wij. Die Polen zullen wel lachen
In de lente komt GTA V niet voor pc
Joh, er staat maar twintig keer gerucht etc bijquote:Op maandag 29 oktober 2012 07:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
De PC versie komg bij elke GTA later hoor, altijd al zo geweest.
Ja man, wat een verschil zou dat makenquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hij komt later op PC zodat ze de graphics nog even tweaken![]()
Stel je voor dat wij de console - graphics krijgen
Dat maakt inderdaad belachelijk veel verschil, mits je een goede GPU hebt en bijv een 1440p of 1600p monitor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja man, wat een verschil zou dat maken![]()
Het eerste deel verscheen eerst op de PC geloof ik. Deel twee verscheen vrijwel tegelijk voor PS en PC.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
De PC versie komg bij elke GTA later hoor, altijd al zo geweest.
Want het grafische is belangrijker dan verhaal / gameplay.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat maakt inderdaad belachelijk veel verschil, mits je een goede GPU hebt en bijv een 1440p of 1600p monitor.
Als dat je enige reactie is maakt dat me gelijk duidelijk dat jij er geen verstand van hebt.quote:
Jij werkt bij Rockstar? Want je weet behoorlijk veel over de PC en console versie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als dat je enige reactie is maakt dat me gelijk duidelijk dat jij er geen verstand van hebt.
Hij gaf al aan dat de PC aangesloten is op de TV en hij een 360 controller heeft, dus het is exact dezelfde ervaring als met een console, alleen dan met betere graphics.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar je kan wel lekker lam vanaf je bank op een groot tering scherm dood en verderf zaaien. Dat doet t m toch wel voor me.
Alhoewel je wel gelijk heb wb die patches![]()
Ja, dat wil je toch niet? Niet dat het verschil groot is, maar het is er. Zeker als je High en Ultra gaat vergelijken. High is dan de console, en Ultra is dan de PCquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is ook op PC beter, er komen natuurlijk veel mods en eigen missies.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
Want het grafische is belangrijker dan verhaal / gameplay.
En je kan tweaken, eigen auto's . Tweaks, en nieuwe missies.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij gaf al aan dat de PC aangesloten is op de TV en hij een 360 controller heeft, dus het is exact dezelfde ervaring als met een console, alleen dan met betere graphics.
Zoals met GTA4? Maar het is nog niet eens bekend op welk platform V gaat uitkomen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat is ook op PC beter, er komen natuurlijk veel mods en eigen missies.
Ze kunnen PC niet missen, mochten ze PC overslaan, is dat een catastrofale fout, de helft van alle spelers van een spel beletten? ik denk niet dat ze dat doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:57 schreef kilozout het volgende:
[..]
Zoals met GTA4? Maar het is nog niet eens bekend op welk platform V gaat uitkomen.
Dan nog, we hebben alleen een trailer gezien en voor de rest is het gissen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ze kunnen PC niet missen, mochten ze PC overslaan, is dat een catastrofale fout, de helft van alle spelers van een spel beletten? ik denk niet dat ze dat doen.
Nee nigga, de PC is maar een mini fractie, daar iedereen de spellen zowat download. Shame on them!quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ze kunnen PC niet missen, mochten ze PC overslaan, is dat een catastrofale fout, de helft van alle spelers van een spel beletten? ik denk niet dat ze dat doen.
L.A. Noire kwam daarna uit, en die is wel weer op PC uitgebracht volgens mijquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:04 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan nog, we hebben alleen een trailer gezien en voor de rest is het gissen.
Natuurlijk zou het raar zijn als het niet voor de PC zou komen, zou niet de eerste keer zijn met een Rockstar titel. Red Dead Redemption bijvoorbeeld (voor mij de beste game van deze console generatie).
Oui, denk dat ik die maar eens moet aanschaffen op Steam deze winter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
L.A. Noire kwam daarna uit, en die is wel weer op PC uitgebracht volgens mij
Nope, heb hem zelf gedownload en alleen maar de gebruikelijke crack nodig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:06 schreef Sloggi het volgende:
Klopt, maar die heeft volgens mij een behoorlijk goede kopieerbeveiliging.
Misschien dat ie wel op de halloween steam sale komtquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:07 schreef kilozout het volgende:
[..]
Oui, denk dat ik die maar eens moet aanschaffen op Steam deze winter.![]()
Wel op de 360 gespeeld, maar niet tot het einde..
Windows for Live, maar is niet moeilijk als je even het truucje te pakken hebt (WfL zorgt ervoor dat je je gecrackede game niet kan opslaan als je je niet verifiëren kan). Heb hem zelf ook gedownload, en hoewel de graphics mooier waren, vond ik het toch fijner op de xbox360 (die ik wel legaal heb)quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:06 schreef Sloggi het volgende:
Op PC laggt hij als hell! Niet normale requirements voor redelijke graphics. Nu loopt hij echter wel goed, maar ik heb dan ook nu een betere pc.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Misschien dat ie wel op de halloween steam sale komt(moet hem ook nog hebben)
[..]
Windows for Live, maar is niet moeilijk als je even het truucje te pakken hebt (WfL zorgt ervoor dat je je gecrackede game niet kan opslaan als je je niet verifiëren kan). Heb hem zelf ook gedownload, en hoewel de graphics mooier waren, vond ik het toch fijner op de xbox360 (die ik wel legaal heb)
Ah okay, had ik geen last van, maar ik had dan ook een vrij nieuwe PC (nu nog steeds wel, maar toch)quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Op PC laggt hij als hell! Niet normale requirements voor redelijke graphics. Nu loopt hij echter wel goed, maar ik heb dan ook nu een betere pc.
modders, daar zit een groep tussen die MOD's gebruiken om ook eens te kunnen "winnen".quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat is ook op PC beter, er komen natuurlijk veel mods en eigen missies.
Grotere game en andere lead platforms.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:41 schreef FerryNL het volgende:
Zou het wel vreemd vinden als de PC versie weer zo lang ging duren. Max Payne 3 is wel 2 weken erna alsnog op de pc uitgekomen, en het is ook door Rockstar gemaakt. Dus waarom zouden ze het dan ineens weer niet voor GTA V gaan doen.![]()
Valt volgens mij wel mee. Heb hem ook gedownload omdat er geen demo van was en ik sowieso al onzeker erover was of de game mij zou kunnen boeien, maar vond de game dus idd weinig aan. Ben er dus vrij snel mee gekapt en weer verwijderd. Geen game voor mij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:06 schreef Sloggi het volgende:
misschien worden er 5000 stuks van de game gemaakt, je weet het niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:19 schreef byah het volgende:
"to avoid disappointment"
welke aap heeft dat bedacht?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:19 schreef byah het volgende:
"to avoid disappointment"
welke aap heeft dat bedacht?
In een woestijn... hmmquote:
Als het echt te lang duurt dan ga ik hem toch voor de 360 halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Hopen dat GTA V dan later ook voor de PC uitkomt.
...ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:18 schreef CaasS het volgende:
Vind het altijd zo zonde dat je die mensen van die art werkjes niet in het spel tegen komt.
Of gewoon de linkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:12 schreef FerryNL het volgende:
by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V
is the largest and most ambitious title in the series to date. Set in
the sprawling city of Los Santos and the surrounding area, Grand
Theft Auto V delivers a world of unprecedented scale and detail
bursting with life, from mountaintops to the depths of the ocean.
"Grand Theft Auto V builds on everything we've
learned about open world game design," said Sam Houser, Founder of
Rockstar Games. "We can't wait to share it with fans."
Beginning November 5, 2012, Grand Theft Auto V will be
available for pre-order in stores everywhere. For all othe
Ja het is net GTA Vice Cityquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef Pap89 het volgende:
Die fan-arts slaan de plank behoorlijk mis. (qua style)
Die zien er dan wel weer fake uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:45 schreef FerryNL het volgende:
Nog wat leuke fan arts om in de sfeer te komen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt rellen door de diehardsquote:
Of GTA:SA. Maar dat was ook leuk.quote:
Zolang er nog geen bevestiging is dat er geen PC versie komt, wachten wij gewoon nog een half jaartje langer, om dan vervolgens wel met GTA V veel meer te kunnen dan PS3 en Xbox spelersquote:
je kan het mooier maken en auto's toevoegen enzo, wow echt het wachten waardquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zolang er nog geen bevestiging is dat er geen PC versie komt, wachten wij gewoon nog een half jaartje langer, om dan vervolgens wel met GTA V veel meer te kunnen dan PS3 en Xbox spelers
"Hey guys, glad to see so much enthusiasm about the release announcement. For those asking about the PC platform, we're currently focused on the Xbox 360 and PS3 versions of the game and don't have any details to share about a PC version at this time. Anyone that continues to spam the comments section will have their commenting privileges suspended." http://www.rockstargames.(...)-2013.html/#commentsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zolang er nog geen bevestiging is dat er geen PC versie komt, wachten wij gewoon nog een half jaartje langer, om dan vervolgens wel met GTA V veel meer te kunnen dan PS3 en Xbox spelers
Ja maar zal wel een slechte port zijn. Althans dat hoop ik niet. Ik blijf lekker wachten totdat hij op PC is.quote:
quote:
en als GTA V voor de pc er is, is die dikke gaming pc al weer outdatedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:23 schreef kilozout het volgende:
Alle PC users die een dikke gaming PC gekocht hebben en de grootste game van 2013 gaan missen.![]()
![]()
Maar nog steeds dubbel zo krachtig als een PS3 / Xbox360.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en als GTA V voor de pc er is, is die dikke gaming pc al weer outdated
En dubbel zo duur om te upgradenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar nog steeds dubbel zo krachtig als een PS3 / Xbox360.
Dubbel zo krachtig maar misschien net een kleine beetje anti-aliasing of een paar fps's meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
/carequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:39 schreef kilozout het volgende:
[..]
/care
Gameplay boven graphics all fucking day.
En dat kan niet met een PC natuurlijk.quote:Lekker achterover op de bank op een 50" LED![]()
nee, dat zit minder comfortabel dan op een bank.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:30 schreef Sloggi het volgende:
En dat kan niet met een PC natuurlijk.
Lees 'm nog eens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat zit minder comfortabel dan op een bank.
Nee, het was eerder een matige grap van 50 cent mijnerzijds.quote:
Care, dit is GTA Vquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:35 schreef delano.888 het volgende:
Overigens als je GTAIV op een PS3 of 360 speelt en je laat een stuk of 5 auto's exploderen, heb je ontzettende framedrops, daarnaast is het maximale fps sowieso 60. Op een fatsoenlijke PC kan je GTAIV zonder framedrops spelen met 100+ fps.
Daar kan ik uiteraard nog niet zo veel over zeggen qua fps en framedrops edquote:
Ik kan het wel gokken, maar goed, de tijd zal het leren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar kan ik uiteraard nog niet zo veel over zeggen qua fps en framedrops ed
Dit!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:34 schreef delano.888 het volgende:
Ik game op mijn PC ook op mijn 52" led tv, vanaf de bank.
Toffe videokaart van 15 euro inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:41 schreef delano.888 het volgende:
BTW pc games zijn vrijwel altijd 10 a 15 euro goedkoper dan dezelfde games op de consoles. Dus van het geld dat je bespaard kan je weer een toffe videokaart kopen
in theorie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:35 schreef delano.888 het volgende:
Overigens als je GTAIV op een PS3 of 360 speelt en je laat een stuk of 5 auto's exploderen, heb je ontzettende framedrops, daarnaast is het maximale fps sowieso 60. Op een fatsoenlijke PC kan je GTAIV zonder framedrops spelen met 100+ fps.
Ik heb m'n pc nu al 4 jaar. Deze pc heeft mij toen 400 euro gekost en ik speel nog steeds elk spel op maximale settings met minstens 40 à 50 fps. (en dat is dan een zwaar spel, meeste games speel ik op 80+fps)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toffe videokaart van 15 euro inderdaad.![]()
En met de console geen onderhoud en je speelt 7 maanden eerder.
Jij koopt maar 1 game in je hele leven?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toffe videokaart van 15 euro inderdaad.![]()
En met de console geen onderhoud en je speelt 7 maanden eerder.
Mee eens, daarom koop ik hem ook voor de PS3, en zodra hij voor de PC uit verkoop ik mijn ps3 game, en koop ik hem nogmaals voor de PC en ga ik modden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
in theorie.
De PC is beter, de console heeft minder kwaliteit en zal dus slechter zijn. framdrops, weinig fps!
Nu voordat het spel er is roepen jullie van alles over hoe jullie het straks beter hebben.
in de praktijk
de console jongens stoppen het spel in de console, zetten de console aan en gaan genieten.
de pc jongens moeten eerst gaan kloten met patches en updates. dan instellingen veranderen zodat het spel op die ene machine lekker werkt. dan gaan ze klagen over de slechte port. dan blijkt het spel met een bepaalde videokaart niet lekker te werken... huppa 300 euro voor een nieuwe.
dus leuk dat jullie in theorie het beste hebben, maar ik ga op de releasedag lekker genieten van het spel
ik weet nu al dat het topic straks vol staat met PC gamers die klagen over updates, patches en meer
Rockstar beleid.quote:
Nou... Ik wil die discussie best aangaan. M'n desktop uit 2007 is flínk aan een upgrade toe. Als ik alles een beetje up to date maak ben ik 800 euro verder. Daar heb je iets van 3(?) xboxen voorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:38 schreef Sloggi het volgende:
Als je 'm liever op een console speelt, mij best, maar het geldargument vind ik zo'n flauwekul. Zo veel duurder is een PC niet dan een console. Maar goed, andere discussie.
Maar dan heb je ook 10 keer betere graphics.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou... Ik wil die discussie best aangaan. M'n desktop uit 2007 is flínk aan een upgrade toe. Als ik alles een beetje up to date maak ben ik 800 euro verder. Daar heb je iets van 3(?) xboxen voor
Ik leef van de stufi jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook 10 keer betere graphics.
Mensen die zeiken over dure pc's zijn gewoon arme sloebers
Alleen is de discussie prima in een pc-topic. GTA V komt tot nadere info niet op pc uit. De kans is er, maar alleen PS3 en Xbox 360 zijn aangekondigd voor een lenterelease.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou... Ik wil die discussie best aangaan. M'n desktop uit 2007 is flínk aan een upgrade toe. Als ik alles een beetje up to date maak ben ik 800 euro verder. Daar heb je iets van 3(?) xboxen voor
Kan wel in de titel PS3&Xboxquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef Pheno het volgende:
aangekondigd voor een lenterelease.
Voor de rest is dit een discussie a la Apple vs de rest
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan wel in de titel PS3&Xbox
Dan kan de rest ..... weg ofzo
Dat de graphics op consoles veel minder zijn dan de op de PC is geen geheim hoorquote:
Stel je niet zo aan, je lijkt wel een baby die er niet tegen kan dat zn ouders ruzie hebben.quote:
En dat is gewoon het hele punt. PC gaming is vaak toffer maar:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:09 schreef Sant. het volgende:
Dat gezeik altijd over graphics..
Vette graphics zijn leuk, maar ik vind het vaak prima.
de 360 graphics zoals hierboven zijn voor mij prima te accepteren.
JA pc is beter, Nee, het is me het geld niet waard.
Ja en daarnaast boeit het mij geen kut, dat vooral.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dat is gewoon het hele punt. PC gaming is vaak toffer maar:
-Het is duurder
-Developers als Rockstar Games doen kut
GTA IV voor de pc was ook helemaal verkracht door Rockstar
De 360 bestaat nu 7 jaar en gaat nog eventjes mee. Dat is gewoon superhandig voor de mensen die geen verstand/zin/geld hebben in een PC upgrade. Natuurlijk lever je er graphics en misschien andere dingen op in maar dat is logisch.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:47 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Ik heb m'n pc nu al 4 jaar. Deze pc heeft mij toen 400 euro gekost en ik speel nog steeds elk spel op maximale settings met minstens 40 à 50 fps. (en dat is dan een zwaar spel, meeste games speel ik op 80+fps)
Dat een pc zo vaak een upgrade nodig heeft is onzin, als je weet wat je moet kopen. (Losse onderdelen!)
Er is geen PC versie van GTA5 dus je levert niks in. Er is geen keuze.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:14 schreef DSS24 het volgende:
[..]
De 360 bestaat nu 7 jaar en gaat nog eventjes mee. Dat is gewoon superhandig voor de mensen die geen verstand/zin/geld hebben in een PC upgrade. Natuurlijk lever je er graphics en misschien andere dingen op in maar dat is logisch.
Goedkopere spellen (als je er al voor betaalt), veelzijdiger (mensen met een console hebben vrijwel altijd ook een PC of laptop) en zo kun je nog wel wat dingen bedenken. Geen idee of je je beeldscherm ook meerekent (anders is het wel een erg hoog bedrag), maar dat zou je bij een console eigenlijk ook moeten doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is ook geen consoleversie van GTA V.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen PC versie van GTA5 dus je levert niks in. Er is geen keuze.
In de lente welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er is ook geen consoleversie van GTA V.
Succes!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Nee voor mij word en blijft het voorlopig gewoon de pc![]()
Zooo he! Screenshot maken voordat de textures goed ingeladen zijn kan ik ook.quote:
Ja ook echt, dikke onzin.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zooo he! Screenshot maken voordat de textures goed ingeladen zijn kan ik ook.
Dit slaat nergens op, op de 360 ziet het er niet zo uit.
Obvious troll is obvious.
Eensch. Hoewel de PC er natuurlijk wel beter uit ziet, ik heb zelf een xbox en t ziet er echt niet ZOOOO slecht uit als op dat plaatjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zooo he! Screenshot maken voordat de textures goed ingeladen zijn kan ik ook.
Dit slaat nergens op, op de 360 ziet het er niet zo uit.
Obvious troll is obvious.
Denk het niet, zal te maatschappelijk incorrect zijn om de speler dieren dood te laten schieten, net als met de kinderen in Fallout, die kun je ook niet doden. Dus mischien komen er wel honden maar zijn die dan onsterfelijk ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef ROFLOL het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:40 schreef Beverwijker het volgende:
Is het zo is dan is het de mooiste game die ik ooit heb gezien !
Ik twijfelde door de graphics maar de muziek is overtuigend.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:40 schreef Beverwijker het volgende:
Het filmpje is dan ook op een pc opgenomenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:40 schreef Beverwijker het volgende:
Hij is al op PC hoor, alleen nog helemaal niet af, zou best kunnen dat ze zich nu even focussen op console.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het filmpje is dan ook op een pc opgenomen
/troll
Ja, met enige veranderingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:45 schreef Crocodi1e het volgende:
Het speelt zich toch af in de zelfde wereld als GTA: SA?
Dat is de tegenhanger van daar van uitgaan ja. Iemand die dat nep heeft kunnen maken, moet echt zijn eigen game gaan ontwikkelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:48 schreef delano.888 het volgende:
Maar ff er van uitgaand dat die filmpjes nep zijn, hoe maakt iemand een speelbaar iets wat ontzettend op GTA lijkt vraag ik me dan af?
Precies, het is dus helemaal geen gek idee dat die filmpjes echt zouden kunnen zijn..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat is de tegenhanger van daar van uitgaan ja. Iemand die dat nep heeft kunnen maken, moet echt zijn eigen game gaan ontwikkelen.
Die auto ziet er trouwens niet uit.
-SH
Dus dan heb je ook de drie verschillende gebieden? Met de woestijnen in het Las Vegas (weet niet meer hoe die heet) gebied en de grote bossen in San Fierro?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:46 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja, met enige veranderingen.
-SH
Ik geef je helemaal gelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Precies, het is dus helemaal geen gek idee dat die filmpjes echt zouden kunnen zijn..
http://www.gamekings.tv/nieuws/gta-v-los-santos-map/quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:51 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dus dan heb je ook de drie verschillende gebieden? Met de woestijnen in het Las Vegas (weet niet meer hoe die heet) gebied en de grote bossen in San Fierro?
Is dat niet gewoon GTA IV met die iCEnhancer modquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:40 schreef Beverwijker het volgende:
Nee want in GTA IV had je geen woestijnen, was enkel stadsgebied.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon GTA IV met die iCEnhancer mod
Oh sorryquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee want in GTA IV had je geen woestijnen, was enkel stadsgebied.
Riot Gear en hondenquote:The cops are much, much, much more realistic. If you kill somebody when you know there are no cops around you will not run the risk of a one star as often as you would in GTA4. The cops will use smoke and tear gas, dogs, riot gear and rams to knock down the doors of buildings you are hiding in.
Ik hoop zo erg dat dit CJ is!quote:One mission involves breaking out a very familiar GTA icon from a previous game…
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee want in GTA IV had je geen woestijnen, was enkel stadsgebied.
Je laat wel compleet buiten beschouwing dat dit inderdaad GTA IV geweest kon zijn, met een gemodde map. Die zijn er genoeg.quote:
Ben niet bekend met GTA mods dus zou best kunnenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
[..]
Je laat wel compleet buiten beschouwing dat dit inderdaad GTA IV geweest kon zijn, met een gemodde map. Die zijn er genoeg.
-SH
http://www.cinemablend.co(...)-Ops-Line-45583.htmlquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:01 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ben niet bekend met GTA mods dus zou best kunnen
PC's zijn inderdaad chill, helaas heb ik geen geld voor een goede PC want je kan er zo veel meer meequote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:03 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
http://www.cinemablend.co(...)-Ops-Line-45583.html
Dit is de eerste hit die SH kreeg, en verdomd, het lijkt erg op de map in de video. Nu, een goed modder voegt hier gras aan toe, maakt een mod dat het mooi beweegt, verandert zijn HUD met een mod, nieuw poppetje mod, nieuwe geluiden mod. Het is er allemaal.
Wat je al niet kan op een PC
-SH
Voor hoeveel heb je je console gekocht?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:04 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
PC's zijn inderdaad chill, helaas heb ik geen geld voor een goede PC want je kan er zo veel meer mee
Wat heb je nu voor een pc staan dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:04 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
PC's zijn inderdaad chill, helaas heb ik geen geld voor een goede PC want je kan er zo veel meer mee
Waar haal je dat nou weer vandaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:59 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Riot Gear en honden
[..]
Ik hoop zo erg dat dit CJ is!
Uuhm ik zou het echt niet meer weten eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je je console gekocht?
-SH
De kast is een HP Qompag en de monitor is een Samsung. Qua videokaarten en al die meuk zou ik het echt niet weten, heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:07 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wat heb je nu voor een pc staan dan?
Die site die een user hier net postte. Dat artikel van Gamekings.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan.
Ongeveer?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:11 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Uuhm ik zou het echt niet meer weten eigenlijk
Lol dan kan je idd beter maar bij een console blijven jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
De kast is een HP Qompag en de monitor is een Samsung. Qua videokaarten en al die meuk zou ik het echt niet weten, heb er geen verstand van
http://www.gamekings.tv/nieuws/gta-v-los-santos-map/quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan.
Ongeveer ¤225.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:15 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Uhm.. Hoe duur was een Xbox360 met 60GB 1,5 jaar geleden?
Nou dan heb ik dat er voor betaald zo ietsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ongeveer ¤225.
Voor het dubbele, heb je een goede PC, nu.
-SH
De muziek vertelt ons dat het de game Airwolf v.s. Knight Rider is. Deze komt uit in Q3 2013. Ik kan niet wachten trouwens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik twijfelde door de graphics maar de muziek is overtuigend.
Wat ben jij een drol.quote:
Herhaal het nog 2 keer als je wil.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:13 schreef delano.888 het volgende:
Of doe wat ik doe, met de launch de PS3 game kopen, het helemaal geweldig vinden, en een half jaar lol hebben,
Vervolgens de PC versie kopen, helemaal kapot modden, en nog een keer een half jaar lol hebben.
Thanks. Ik reageer alleen zo omdat kilozout ontzettend kinderachtig zit te doen en over komt als een 12 jarige. Om dan gelijk met ziektes te gaan schelden? Beetje onnodig.quote:
Wauw nieuwe screens!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:39 schreef delano.888 het volgende:
Goed plan.
Toffe plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me van IV eigenlijk alleen maar Thug van ZZ Top herinneren. En die vage zender met Russische muziek.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:22 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop dat ze er weer epische muziek in stoppen. In IV vond ik de muziek toch niet zo episch namelijk. Horse With No Name
All my exes live in texasquote:Op donderdag 1 november 2012 00:22 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop dat ze er weer epische muziek in stoppen. In IV vond ik de muziek toch niet zo episch namelijk. Horse With No Name
k-rose, when love steals you in the back and your horse!quote:
En Flashing Lights van Kanye Westquote:Op donderdag 1 november 2012 01:00 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik kan me van IV eigenlijk alleen maar Thug van ZZ Top herinneren. En die vage zender met Russische muziek.
Flashing Lights echt nog nooit gehoordquote:Op donderdag 1 november 2012 08:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
En Flashing Lights van Kanye West.
Ik vond die talkshows en reclames in IV wel geniaal.
Just or Unjust!quote:Op donderdag 1 november 2012 08:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
En Flashing Lights van Kanye West.
Ik vond die talkshows en reclames in IV wel geniaal.
Tevens Flash FMquote:Op donderdag 1 november 2012 00:22 schreef TC03 het volgende:
Indeed. Ook op dat vlak heeft GTA 4 het laten liggen.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:32 schreef Sloggi het volgende:
De muziek van GTA Vice City en San Andres was geniaal.
Ik kan me de zenders van 4 ook niet zo goed herinneren, terwijl ik oudere zenders zoals K-DST, K-Rose, Radio X, Flash FM allemala nog steeds gewoon mee kan zingenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Indeed. Ook op dat vlak heeft GTA 4 het laten liggen.
Ik heb ze ook op cd. Uniek sfeertje.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan me de zenders van 4 ook niet zo goed herinneren, terwijl ik oudere zenders zoals K-DST, K-Rose, Radio X, Flash FM allemala nog steeds gewoon mee kan zingen
Bullshit!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Indeed. Ook op dat vlak heeft GTA 4 het laten liggen.
quote:
quote:
joepiequote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef geertbukken het volgende:
OK JONGENS, NIET TE HARD KLAARKOMEN HIER
ttp://imageshack.us/a/img405/8545/gtavviewer.jpg
http://distilleryimage8.s(...)8122000a9f0a12_7.jpg
http://imageshack.us/a/img405/8545/gtavviewer.jpg (copy/paste deze link)
http://distilleryimage7.s(...)6822000a1cde8f_7.jpg
http://distilleryimage11.(...)d522000a1fb17d_7.jpg
http://i87.photobucket.co(...)552368_540700026757_...
http://distilleryimage11.(...)9522000a1fa769_7.jpg
http://i.imgur.com/aVKjm.jpg
http://i87.photobucket.co(...)552234_540700041727_...
http://i.imgur.com/MeRIa.jpg
http://distilleryimage4.s(...)0722000a1f9d75_7.jpg
http://distilleryimage10.(...)6922000a1fb733_7.jpg
http://wagszilla.com/GAF/gtav-vinewood.jpg
http://gyazo.com/7440124e0bd505ebcb4f0069ec90843f
http://sphotos-b.xx.fbcdn(...)3261908810_729901454...
http://distilleryimage0.s(...)5722000a1fb376_7.jpg
Wat heeft dit te maken met GTA (V)?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef Jungle_Jim het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1301102
14:11VS
verkeerde topicquote:Op donderdag 1 november 2012 23:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met GTA (V)?
Volledig eens. Heerlijk over die landwegen toeren met wat country music in SA.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:32 schreef Sloggi het volgende:
De muziek van GTA Vice City en San Andres was geniaal.
Geweldig, thanks.quote:
Vice City is ook mijn favoriet.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:27 schreef Georges het volgende:
[..]
Volledig eens. Heerlijk over die landwegen toeren met wat country music in SA.
Vice was gewoon heerlijke muziek vanwege jeugdsentiment denk ik en het paste gewoon goed bij de sfeer van de game.
Sowieso mijn favoriete GTA games tot nu toe.
Dat eerste liedje heb ik altijd al mee willen zingen maar het is me nooit geluktquote:
Hometown, downtown, speeding all aroundquote:Op donderdag 1 november 2012 23:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat eerste liedje heb ik altijd al mee willen zingen maar het is me nooit gelukt![]()
Wat aan bazennummer is dat ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:04 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hometown, downtown, speeding all around
An ak47 got the power in its barrel to
Move any mother that gets in my way
Just another power machine out on the freeway
Riding with me is my mc homeboy
Knowing the rules ain't part of his program
Finding the right way around this map
Might be pretty hard cause he's f***ed on crack
G - grand theft auto
You gotta make a mark and move where you want to
T - theft
Determination
To steal what you can and run from the nation
A - hey what d'ya say
We automate the sequence and speed for my getaway
Take it to the edge, there's nowhere to hide
And call up the boys, let's go for a joyride
Let's go for a joyride
"stop the violence from the police" you know my dad used to say but now he's deceased
He got caught in a jam, threw in the can
When the cops from brooklyn said he killed another man
Seek knowledge was my main game
To think about the law, to figure out the frame
Just when i thought i knew justice, a cop behind me said
"you just been busted"
Nypd (nypd)
Lapd (lapd)
Sfpd (sfpd)
Don't f*** with me!
Nu wel denk ik haha!
That's the right attitude. Als iedereen dat gewoon doet, hoeft Rockstar geen lamme PC port te maken. Zijn we daar ook vanaf.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfff als ik iedereen hoor praten over GTA, dan ben ik echt wel geneigd om hem gewoon op de 360 te halen. Kan echt niet nog langer wachten als die er eenmaal is
Wat wilde je anders doen? Niet halen? Dan heb je geen gta vquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfff als ik iedereen hoor praten over GTA, dan ben ik echt wel geneigd om hem gewoon op de 360 te halen. Kan echt niet nog langer wachten als die er eenmaal is
Ghehe.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:53 schreef CaasS het volgende:
[..]
That's the right attitude. Als iedereen dat gewoon doet, hoeft Rockstar geen lamme PC port te maken. Zijn we daar ook vanaf.![]()
Op de PC, maar dat gaat nog langer duren ben ik bangquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat wilde je anders doen? Niet halen? Dan heb je geen gta v
Er is geen pc aangekondigd, dus ja, dat gaat lang duren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Op de PC, maar dat gaat nog langer duren ben ik bang![]()
Briljant zijn die commercials inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:00 schreef CaasS het volgende:
Lange post, maar deze reclame uit Vice City.![]()
![]()
Narrator: He was a man of peace, living on a quiet farm in North Dakota. Till one day all hell broke loose.
Male: Tim we need you.
Tim: I'm a man of peace, I'm done killing. I wanna raise a family.
Man: That's just it Tim, They've got your family.
Tim: Noooo!
Narrator: Jack Howitzer is Tim in Exploder. From the heart of America to the jungles of Cambodia, follow one mans quest for peace.
Tim: Hoochi vet is that you?
Hoochi: Tim I know you come, just like old days we kill everybody.
Male: Tim they've got your wive!
Tim: But I'm not married!
Male: You are now to America.
Narrator: He went in to save his country, but found his family and lost his friend. (Shot)
Tim: Hoochi!!!!
Hoochi: Tim don't leave me, you tought me baseball Tim, and how to laugh.
Tim: Nooo, he would have been a fine American. I'll cry when I'm done killing!
Narrator: Get your self a body bag, strap your self in, start making friends the American way! Exploder: Evacuator Part 2. Rated PG may include patriotic garbage.
CJ is alweer een oude knar. Het verhaal speelt zich naar mijn weten af in deze tijd, SA begin jaren '90.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:25 schreef Tropanzia het volgende:
Trekkers![]()
Zou het niet kunnen zijn dat je gewoon weer Carl Johnson (of hoe heet die knakker uit GTA-SA ook al weer) bent als hoofdpersonage?
Criminele opaquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
CJ is alweer een oude knar. Het verhaal speelt zich naar mijn weten af in deze tijd, SA begin jaren '90.
Ik bedoel eigenlijk die glazen kijkdingenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef TwyLight het volgende:
http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/top/
ohquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:45 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk die glazen kijkdingen
Aah vet die dingen, zullen die dingen bij een soort van hardened komen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ohken je dat niet van vroeger? van die klik dingen met plaates er in van het strand enzo als je ergens op vakantie was.
Nee die dingen krijg je als je een van de eerste bent die gta pre ordered (in de winkel, niet online). Weet niet of je ze ook in nederland kan krijgenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:48 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Aah vet die dingen, zullen die dingen bij een soort van hardened komen?
Als ik die tekst lees dan krijgen we een nieuwe trailer voor 5 November?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee die dingen krijg je als je een van de eerste bent die gta pre ordered (in de winkel, niet online). Weet niet of je ze ook in nederland kan krijgen
[ afbeelding ]
Orkaan Sandy vertraagt trailer GTA Vquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Als ik die tekst lees dan krijgen we een nieuwe trailer voor 5 November?
FFFFFFUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Orkaan Sandy vertraagt trailer GTA V
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Orkaan Sandy vertraagt trailer GTA V
die beelden worden allemaal gerenderd hoor, misschien 10% gameplay.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:20 schreef delano.888 het volgende:
Bedenk je dit: op dit moment zit er zeer waarschijnlijk ergens iemand GTA5 te spelen en dat op te nemen, zodat de beelden vervolgens in de trailer kunnen.
Ik ben jaloers op die persoon!
Jij weet helemaal niet wat er in trailer 2 zitquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:23 schreef byah het volgende:
[..]
die beelden worden allemaal gerenderd hoor, misschien 10% gameplay.
Er zit volgens mij toch echt het grootste deel cutscenes in?!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:23 schreef byah het volgende:
[..]
die beelden worden allemaal gerenderd hoor, misschien 10% gameplay.
Dat was bij 4 wel zo voor een groot deel.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er zit volgens mij toch echt het grootste deel cutscenes in?!
Als het al cut scenes zijn die er vanuit die hoek inzitten (wat al niet zo is) waarom zou er iemand dan moeten spelen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er zit volgens mij toch echt het grootste deel cutscenes in?!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het al cut scenes zijn die er vanuit die hoek inzitten (wat al niet zo is) waarom zou er iemand dan moeten spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |