Dat. Ik denk dat hij is overleden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:01 schreef Leandra het volgende:
Wel apart dat de NOS op teletekst meldt dat de RVD het overlijden niet kan bevestigen, ze zouden ook gewoon kunnen ontkennen, maar ze komen weer met de standaard "bij significante veranderingen zullen we een mededeling doen".
Ze kunnen het niet bevestigen. Dat kan allerlei redenen hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:01 schreef Leandra het volgende:
Wel apart dat de NOS op teletekst meldt dat de RVD het overlijden niet kan bevestigen, ze zouden ook gewoon kunnen ontkennen, maar ze komen weer met de standaard "bij significante veranderingen zullen we een mededeling doen".
http://www.volkskrant.nl/(...)en-prins-Friso.dhtmlquote:National Geographic meldt per abuis overlijden prins Friso
Tv-zender National Geographic Channel (NGC) heeft vanochtend korte tijd de koninklijke familie gecondoleerd met het overlijden van Prins Friso. Er verscheen een zwart scherm met in witte letters: 'National Geographic Channel betuigt zijn medeleven met de koninklijke familie en de Nederlandse bevolking met het overlijden van zijne hoogheid Prins Friso.'
De melding is inmiddels verdwenen. De Rijksvoorlichtingsdienst liet vanmorgen aan de NOS weten het overlijden niet te kunnen bevestigen. 'Zoals eerder gemeld zullen wij bij significante veranderingen in de gezondheidstoestand van de Prins mededelingen doen.'
Koninklijk Huis-verslaggever Antoin Peeters van RTL Nieuws meldt op Twitter dat prins Friso niet is overleden en dat de mededeling van NGC een fout betreft.
hij stond nog onder de douche, en kon het dus niet bevestigen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet bevestigen. Dat kan allerlei redenen hebben
Hoe tragisch ook, ergens hoop ik dat het zo is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat. Ik denk dat hij is overleden.
Niet bevestigen is ook niet ontkennen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hij stond nog onder de douche, en kon het dus niet bevestigen.
Jup, en stond er ook een paar minuten zelfs!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:17 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand het überhaupt zelf op NGC zien staan, of blaat iedereen elkaar maar na om een paar foto's op twitter?
toen ik vanmorgen vroeg keek stond er niets van zulks.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:17 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand het überhaupt zelf op NGC zien staan, of blaat iedereen elkaar maar na om een paar foto's op twitter?
Typisch twitter, het is dan ook niet meer dan hersenscheten op internet zetten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de BBC het meldt dan is het makkelijker om de melding van de BBC te posten?
Men blaat elkaar op twitter ook allemaal na zonder een bron te checken.
ook weer opgelost dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:22 schreef Blue-eyes het volgende:
RVD meldt dat Friso niet is overleden.
Ik denk dat laatste. Zoiets was toch ook al een keer op Teletekst gebeurd (met Claus?)...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:17 schreef Karina het volgende:
OF NCG was een beetje te voorbarig met bekend maken OF dit was een bericht wat ze al klaar hebben staan in het geval DAT en iemand heeft het per ongeluk (nogal stom) op de zender gegooid. Erg slordig op zijn minst...
Dat heeft daar niks mee te maken, hij is prins en dan is hij koninklijke hoogheid.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:16 schreef Droopie het volgende:
Wat ik wel raar vind, bij berichten van de rvd (oude) staat er.zijne koninklijke hoogheid prins friso. Maar hij is geen lid meer van het koninklijk huis?
Gebeurd wel vaker inderdaad, niet zo heel vaak gelukkig, maar af en toe is er blijkbaar iemand nog niet wakker en doet wat stoms.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste. Zoiets was toch ook al een keer op Teletekst gebeurd (met Claus?)...
Ah, ze hadden inmiddels wel door dat er wat meer duidelijkheid nodig was dan alleen het herhalen van "bij significante veranderingen..."quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:22 schreef Blue-eyes het volgende:
RVD meldt dat Friso niet is overleden.
dit dus, ieder ander hadden ze laten overlijden en heus niet een uur lang gaan reanimeren, maar koninklijke bloeden moeten blijkbaar het eeuwige leven hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:11 schreef Keith_Bakker het volgende:
wat een getroll op zondag, hij is al maanden dood
dan is het bericht van NGC foutief? Daar staat zijne hoogheid!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat heeft daar niks mee te maken, hij is prins en dan is hij koninklijke hoogheid.
Nu een glasharde ontkenning van de RVD, dan lijkt me dat het gewoon ook niet waar is.
NOS heeft eerder bericht ook aangepast zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |