Tuurlijk maar dat lukt hier echt niet, doen we wel privequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij wil veels te veel weten
Aan jou dat te veranderenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK ZWEER JE MET MIJN HAND OP MIJN HART DAT IK DEZELFDE TT HAD !![]()
maar ik kereeg weer die melding van dat er al eentje was of zoiets
Jij wil alles privéquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dat lukt hier echt niet, doen we wel prive
Wist ik toch, de Griek ligt te slapenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK ZWEER JE MET MIJN HAND OP MIJN HART DAT IK DEZELFDE TT HAD !![]()
maar ik kereeg weer die melding van dat er al eentje was of zoiets
Lijkt mij niet zo'n goed plan als je nog even van Karzai wil genietenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je mot wel een bijpassen plaatje in de OP plakken
Wie zegt dat ik van Karzai wil genietenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo'n goed plan als je nog even van Karzai wil genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik van Karzai wil genieten
Is dat alles een ban?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar even serieus![]()
Wel 10 min wachten op responsequote:
Jah... plaatjes van lullen enzo mag nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is dat alles een ban?
Nee maar even serieus
Behalve in KPDquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... plaatjes van lullen enzo mag niet
Jawel hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... plaatjes van lullen enzo mag niet
Ja maar ik ken ze natuurlijk welquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar hij is wel grAPPIG
Valt mee vindt ik.... Ik kijk niet alles daarquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen toegang![]()
mis ik iets daar of valt het wel mee
Gewoon dat topic even een schop geven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen toegang![]()
mis ik iets daar of valt het wel mee
Wil je nog wat zien?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik krijg slaap![]()
![]()
nog effe een leuk ploatje zoeken
neh...... ik ga slapies doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je nog wat zien?
Mijn toegang was binnnen een dag geregeld, maar dan niet tot het keldertje he
Dit is wel een goed slaap liedjequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik krijg slaap![]()
![]()
nog effe een leuk ploatje zoeken
Ik ook zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh...... ik ga slapies doen
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh...... ik ga slapies doen
jezus..........quote:
Beetje vroeg in het jaarquote:
"Proof to me that you're no fool, walk across my swimming pool"quote:
Daar heeftie speciale sandalen voorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
"Proof to me that you're no fool, walk across my swimming pool"![]()
Dat duurt bijna 8 minuten, daar ga ik niet naar kijkenquote:
Hoeft ook niet gaat om het ideequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat duurt bijna 8 minuten, daar ga ik niet naar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:38 schreef sacha het volgende:
speciale zondag spamJij boft maar op de zondagmorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:31 schreef sacha het volgende:
ik heb waterschoenen van het merk Walk on Water
als je daar mee over het strand loopt staat er bij elke schoenafdruk heel groot WOW op het strand maar volgens mijn kind staat er MOM omdat ik moeder ben
Je bedoelt dat het daar kouder is dan hier?quote:
ik bedoel topictitelquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het daar kouder is dan hier?
toen ik op de lagere school voor het eerst een kaart van Europa zag steeg het schaamrood mij al naar de kakenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef Leandra het volgende:
Nou zie ik het pas.... en ik ben bang dat ik het vanaf nu nooit meer anders zal zien![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:33 schreef sacha het volgende:
speciaal voor Fann nog wat extra kutsmileys:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als de laatste boot is vertrokken kun je stoppen lijkt me .. Ik weet het schema niet, maar volgens mij zijn er nog steeds geen avond vaartenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:10 schreef sacha het volgende:
zeg Lien,
ben je al weg van mijn eiland, kan ik stoppen met zwaaien naar iedereen? [ afbeelding ]
We moeten nog!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:10 schreef sacha het volgende:
zeg Lien,
ben je al weg van mijn eiland, kan ik stoppen met zwaaien naar iedereen? [ afbeelding ]
als je weg moet kan het, desnoods met een helikopterquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de laatste boot is vertrokken kun je stoppen lijkt me .. Ik weet het schema niet, maar volgens mij zijn er nog steeds geen avond vaarten
Tegen speciaal tarief neem ik aan of op je ziektekosten ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:19 schreef sacha het volgende:
[..]
als je weg moet kan het, desnoods met een helikopter
dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen speciaal tarief neem ik aan of op je ziektekosten ...
*mitella aanbrengt*quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geef je arm maar even een paar weken rust.
Oh ja voor iemand die nog moet komen ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
jah![]()
mijn hand is er af gevallen van al dat gezwaai
*dooddoenersdoos opent*quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja voor iemand die nog moet komen ...
das een spreekwoordquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef Lienekien het volgende:
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Overbelasting.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze schijnt met een mitella rond te lopen
nee, tenzij je het vaak genoeg gebruiktquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef Lienekien het volgende:
Een spreekwoord kan geen dooddoener zijn?
Ok dus Sacha kan dr mitella ook weer af doen? Want je komt dr gewoon ff gedag zeggenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:41 schreef Lienekien het volgende:
Binnenkort. Jullie hoeven ons niet uit te zwaaien.
Schaamje ... Maar ik ben nog nooit (oops 1 keer, studiereis ) in Zeeland geweestquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nog nooit op een Waddeneiland geweest
Mijn ouders hadden een caravan in Zeeland, dus ik ben half opgegroeid in Zeelandquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Schaamje ... Maar ik ben nog nooit (oops 1 keer, studiereis ) in Zeeland geweest
We kunnen ook niet overal geweest zijn...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een caravan in Zeeland, dus ik ben half opgegroeid in Zeeland![]()
Ik ben ook nog nooit in Groningen geweest
want?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:48 schreef Lienekien het volgende:
Zelfs ik ben in Zeeland geweest. Maar ja, da's logisch.
Niet?!quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
We kunnen ook niet overal geweest zijn...
Nee Deis echt niet .. Stel je voor dat je in elk gehucht geweest zou moeten zijn .. Dan zijn de snelwegen en het OV dagelijks overbelast.. En is er werk in overvloed omdat iedereen op reis is ..quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Ik vind toch wel dat ik wel eens een keer naar Groningen kan gaan, maar eigenlijk heb ik ook geen idee wat voor leuks ik kan vinden daar.
Daar rende ik 25 jaar geleden mn rondjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:05 schreef Lienekien het volgende:
Ja maar Gróningen!
Maar goed. Ik heb d'r één weten te strikken met een wandeling door het Noorderplantsoen, en dat is meer dan genoeg.
Elk gehucht is heel iets anders dan elke provincie, zo groot is Nederland niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Deis echt niet .. Stel je voor dat je in elk gehucht geweest zou moeten zijn .. Dan zijn de snelwegen en het OV dagelijks overbelast.. En is er werk in overvloed omdat iedereen op reis is ..
Als we iemand achter ons horen hijgen, doen we netjes even een stapje opzij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar rende ik 25 jaar geleden mn rondjes
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als we iemand achter ons horen hijgen, doen we netjes even een stapje opzij.
Nee Ok maar beperk je je dan alleen tot Nederland...?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elk gehucht is heel iets anders dan elke provincie, zo groot is Nederland niet.
Jij komt toch uit Groningen Lienekien, wat moet ik zien en waar moet ik zijn als ik in Groningen ben?
Nee dat zeker niet, maar in zo'n klein land als Nederland lijkt het mij niet zo moeilijk om in elke provincie een keer te zijn geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Ok maar beperk je je dan alleen tot Nederland...?
Als je met de trein komt, is het heel gemakkelijk. Je loopt zo tegen het Groninger museum aan. Vind je dat niks, dan loop je rechtdoor, richting noorden. Kom je door de Folkingestraat, een van de leukste winkelstraatjes van de stad. Kom je die uit, dan heb je links de Korenbeurs en de A-kerk, rechts de Vismarkt en nog iets verder naar rechts de Grote Markt en de Martinitoren. Nu heb je alles wat leuk is wel in de buurt, qua winkels, terrassen en eetgelegenheden. Je kunt nog verder naar het noorden, gewoon in een rechte lijn, dan loop je vanzelf tegen het Noorderplantsoen aan. Voor de route terug zou ik via de Hoge der A gaan en dan via de Munnikeholm naar het Zuiderdiep en dan is het station niet ver meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elk gehucht is heel iets anders dan elke provincie, zo groot is Nederland niet.
Jij komt toch uit Groningen Lienekien, wat moet ik zien en waar moet ik zijn als ik in Groningen ben?
Ja natuurlijk, de Martinitoren!quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je met de trein komt, is het heel gemakkelijk. Je loopt zo tegen het Groninger museum aan. Vind je dat niks, dan loop je rechtdoor, richting noorden. Kom je door de Folkingestraat, een van de leukste winkelstraatjes van de stad. Kom je die uit, dan heb je links de Korenbeurs en de A-kerk, rechts de Vismarkt en nog iets verder naar rechts de Grote Markt en de Martinitoren. Nu heb je alles wat leuk is wel in de buurt, qua winkels, terrassen en eetgelegenheden. Je kunt nog verder naar het noorden, gewoon in een rechte lijn, dan loop je vanzelf tegen het Noorderplantsoen aan. Voor de route terug zou ik via de Hoge der A gaan en dan via de Munnikeholm naar het Zuiderdiep en dan is het station niet ver meer.
Yup! Veel verder noordelijk hoef je ook niet te gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:26 schreef Deisyy het volgende:
Leuke foto's! Foto 3 is het Noorderplantsoen?
Daar wil ik wel een stukje voor verder lopen
Ik ben er ook nog nooit in geweest! Volgens mij doen alleen toeristen dat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:30 schreef chufi het volgende:
Ik ben zelfs nog nooit in de Martinitoren geweest, terwijl ik getrouwd ben op de op de Grote Markt...
Trusten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Er wonen is natuurlijk heel anders dan een dagje Groningen doen, mijn dochter is er wel eens een paar dagen geweest en vond het een gezellige stad, dus een goed idee voor een dagtripje als het weer ook gezellig is.
En nu tijd voor de mand, het is al half 1
Op je biologische klok danquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Er wonen is natuurlijk heel anders dan een dagje Groningen doen, mijn dochter is er wel eens een paar dagen geweest en vond het een gezellige stad, dus een goed idee voor een dagtripje als het weer ook gezellig is.
En nu tijd voor de mand, het is al half 1
Ik heb volgens mij alleen het antwoordapparaat nog te gaan. Moet ik meestal de gebruiksaanwijzing voor opsnorren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, die van mn micro/oven moet ik nog aanpassen.
De rest had ik gisteren al vantevoren gedaan
antwoordapparaat boeit me niet ...Maar nog niet gedaan en ga ik ook niet doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen het antwoordapparaat nog te gaan. Moet ik meestal de gebruiksaanwijzing voor opsnorren.
Welcome back Sasquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:47 schreef sacha het volgende:
mijn biologische klok staat weer goed want ik ben weer terug in mijn eigen tijd
Oeh, goed dat je het post, die moet ik ook nog doen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen het antwoordapparaat nog te gaan. Moet ik meestal de gebruiksaanwijzing voor opsnorren.
nee, dat wordt het nieuwe paleis van de Aapquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:24 schreef Lienekien het volgende:
Verhuur je straks die zolder, sacha?
Kan ook gezellig zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij vroeger wel, maar later in de bungalow was het meer een kruipruimte
Zag er niet aantrekkelijk uit, ben er dus ook nooit op geweest.. Volgens mij alleen mn vader... Ik denk ook dat we bij de ontruiming van het huis (voor verkoop) ook geheel vergeten zijn om daar te kijken... Wie weet had mn vader er wel een koffer met gouden kronen verstopt (ja hij was tandarts)quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan ook gezellig zijn
Kruipruimte is toch onder het huis?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag er niet aantrekkelijk uit, ben er dus ook nooit op geweest.. Volgens mij alleen mn vader... Ik denk ook dat we bij de ontruiming van het huis (voor verkoop) ook geheel vergeten zijn om daar te kijken... Wie weet had mn vader er wel een koffer met gouden kronen verstopt (ja hij was tandarts)
Onze bungalow had een laag schuin dak ... en daar was ruimte om van alles te verbergen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kruipruimte is toch onder het huis?
Daar ga je dan toch niet ''op'' maar ''in''?
Misschien lag er wel een boze patiënt van je Pa te ontbindenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze bungalow had een laag schuin dak ... en daar was ruimte om van alles te verbergen...
Zou best kunnen ...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien lag er wel een boze patiënt van je Pa te ontbinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door chufi op 29-10-2012 21:41:04 ]
Ik zou het gewoon doen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lien ik ben op zoek naar een afdruiprek.
Wat zeg je Fann?
EEN AFDRUIPREK !
Hoe vindt je deze?
Ik ben een beetje vlieft opmaar is best duur
voor een afdruiprekkie dan
![]()
Maar wel moooooooooooooien apart enzo, lijkt me ook wel een handig ding
met dat plasgootje.
Wat denk jij?
Daar is dat tuitje voor, hč.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Het loopt er wel gelijk uit zo te zien.. Moet je hem wel boven de gootsteen hangen
Ja OK, moet je dan wel uitkomen in je inrichting van het aanrecht ... Maar op zich wel een leuk idee zo ...quote:
Ik heb hem online besteld, voor 3,95 euro reis ik niet naar Groingenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen!
Die winkel zit trouwens in Groningen.
Het is vast een kreng om schoon te maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb hem online besteld, voor 3,95 euro reis ik niet naar Groingen
Maar ja, huurhuis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:21 schreef Deisyy het volgende:
Voor het geld van dat afdruiprek koop je bijna een vaatwasser
Gaat ze nu pas zeggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is vast een kreng om schoon te maken.
Ik ben in Engeland naar de moeder aller huishoudwinkels geweest.![]()
De dingen die ze daar verkopen, die vind je hier bijna nergens! Niet dat je ze ook allemaal nodig hebt, maar toch.
Nee toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:21 schreef Deisyy het volgende:
Voor het geld van dat afdruiprek koop je bijna een vaatwasser
en geen plek, want ik had er bijna eentje gehad met de nieuwe keuken maar ik wilde tochquote:
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
volgens mij zit ik tegen me zelluf te lullen...
[ afbeelding ]
Nu niet meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
volgens mij zit ik tegen me zelluf te lullen...
[ afbeelding ]
oe... nicequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef sacha het volgende:
oeh Joseph Joseph!![]()
ik heb deze brooddoos
[ afbeelding ]
![]()
[/theekransjesdamesgewauwel]
jij bent gevaarlijker in de keukenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb messen erbij !
welke winkel doe eens een linkje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef sacha het volgende:
en uit Lien's moeder aller huishoudwinkels wil ik deze:
[ afbeelding ]
gewoon, omdat ik nooit afwas
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welke winkel doe eens een linkje?
hieroquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welke winkel doe eens een linkje?
niet meteen gaan mierenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en dat was het weer voor vandaag blijkbaar![]()
[ afbeelding ]
Hij is leuk, maar klein.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef sacha het volgende:
en uit Lien's moeder aller huishoudwinkels wil ik deze:
[ afbeelding ]
gewoon, omdat ik nooit afwas
wat heb jij dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar klein.
Ik heb ook Joseph Joseph dingen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:40 schreef Lienekien het volgende:
In het paars:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het rood:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt nog wat bij de boedelscheiding!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als die Griek dat ziet wil ie verkering met je Lien !
Hij mag het afwasrekkie meenemenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat bij de boedelscheiding!
En dan mag ik het zeker schoonmaken!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij mag het afwasrekkie meenemen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan mag ik het zeker schoonmaken!
Hij kan lekker koken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jah...
want ik doe de afwas altijd
Moeilijk, moeilijk. Ik kom erop terug.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja... is je interesse gewekt?![]()
Maar alleen koken, voor de rest doet ie geen flikker in huis
Is goed, we hebben het er nog wel overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk. Ik kom erop terug.
Ik krijg koffie op bed, dus voorlopig zit de Griek in de koelkast.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is goed, we hebben het er nog wel over
Oh...... maar dat krijg ik zo vaakquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik krijg koffie op bed, dus voorlopig zit de Griek in de koelkast.
Wat? Die Griek op Marktplaats zetten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je het ook nog meent waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mooi.
Lacht er tenminste altijd iemand.
Ja, ik ook, hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik vond het wel grappig
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat? Die Griek op Marktplaats zetten?
Nee, man zonde daar krijg ik geen stuiver meer voor !
DubbeldubbelzinnigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zou je dr voor vragen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Over Marktplaats gesproken...
Ik heb een tafel over en ik zit te twijfelen op MP zetten of aan Fuckers helpen Fuckers schenken
hmmmmmmmwhat to do what to do...
ah... 50 euro ofzo of 25 weetikveelquote:
Ja dan is het besluit al bijna gemaakt.. Alhoewel sommigen hier zonder ooit bij je over de vloer zijn geweest al een groot deel van je huis kennenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... 50 euro ofzo of 25 weetikveel![]()
maar ik wil dat ding snel weg hebben eigenlijk, maar ik ben niet zo dol op Fokkers over
de vloer
MB?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan is het besluit al bijna gemaakt.. Alhoewel sommigen hier zonder ooit bij je over de vloer zijn geweest al een groot deel van je huis kennen
Wanneer is de MB aan de beurt
ow...... die is al gedaanquote:
Arme Griek, die er in deze crisistijd ook nog eens van langs krijgt ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...... die is al gedaanmaar die foto's zijn privé
![]()
Al die zweepjes en maskers enzo.. ik schaam me rot
Je mot dat luie zweet er wel uitslaan natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Arme Griek, die er in deze crisistijd ook nog eens van langs krijgt ...
Jij zegt hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je mot dat luie zweet er wel uitslaan natuurlijk
Nah vooruit dan maar.. En al bij de buren geweest voor je tafel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... de arme man is aan het werk
er is bijna geen hond thuisquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah vooruit dan maar.. En al bij de buren geweest voor je tafel?
Ik zou het morgen nog een keer proberenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er is bijna geen hond thuisstraks nog even proberen, buuv had al een mooie tafel
buum ook, de rest is niet thuis of doet niet open op dit vreemde uur, dat kan ook
Zoooooooo nummertje 3 is wel leukquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:43 schreef chufi het volgende:
Hadden we het er gisteren over, vandaag in de aanbieding
[ afbeelding ]
Ik weet het niet meer. Geen 69 euro, denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je de volle mep betaald of is dat setje vaker in de aanbieding?
hmmmmmmm tis wel verleidelijk, ik overleg wel effe met die Griek, die is de keukenprinsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Geen 69 euro, denk ik.
Je hebt nu nog bijna 5 uurquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmmmmm tis wel verleidelijk, ik overleg wel effe met die Griek, die is de keukenprins
tenslotteIk had nog meer uitgave deze maand dus ik moet effe opletten
Nah... hij wil hem wel hebben, tis tenslotte een Griek die smijten met geldquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt nu nog bijna 5 uur![]()
Pff zit weer vol... Zelfgemaakte broccoli-stampot .. Was niet slecht ...Morgen nog een portie
Die is idd leuk... Eens even kijken of ik daar wat Sinterkerstcadeautjes van kan brouwen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zoooooooo nummertje 3 is wel leuk, maar voorlopig hou ik me effe koest
Wil je mijn adresquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is idd leuk... Eens even kijken of ik daar wat Sinterkerstcadeautjes van kan brouwen.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL...
Ik had m'n eigen keukenprins in gedachten als begunstigde, mag dat ook?
Ja das verstandig idd.. Ik klik en koop soms ook gewoon te makkelijk...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... hij wil hem wel hebben, tis tenslotte een Griek die smijten met geld![]()
maar het is eigenlijk allemaal overbodigdus ik doe het maar niet, ik ben hier
de verstandigste![]()
Broccoli stampot?Nooit gegeten, wast lekker?
Je weet mn adres vast nog welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is idd leuk... Eens even kijken of ik daar wat Sinterkerstcadeautjes van kan brouwen.
Klinkt best lekker, ondanks dat ik geen vlees (meer) eetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das verstandig idd.. Ik klik en koop soms ook gewoon te makkelijk...
Die stamppot ja, ik had nog wat broccoli liggen en dacht dat moet maar eens op. En stamppot is een prima oplossing... Allerlei mogelijkheden.. Met worst, spekkies, kaas, mosterd en wat peper kom je een eind ( Ja sorry ik weet dat je geen vlees eet)
Dat staat toch in de kerstkaartenlijst?quote:
geboortekaartjes lijst welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat toch in de kerstkaartenlijst?
tuurlijk is dat nest wel los te koopquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik alleen het gekleurde 'Nest' set met mengkommen maar die is volgens mij
niet los te koop, ik zat al te kijken wat hij los zou kosten.
Kun je net zo goed voor de aanbieding gaan denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:27 schreef sacha het volgende:
[..]
tuurlijk is dat nest wel los te koop
Bij die giftset zit de Nest 6, die is wel los te koop, maar de Nest 8 en de Nest 9 zijn wat completer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelijk heb je![]()
Eigenlijk wil ik alleen het gekleurde 'Nest' set met mengkommen maar die is volgens mij
niet los te koop, ik zat al te kijken wat hij los zou kosten.
en het vreemde is dat dezelfde set op de website ook in de aanbieding is, maar dan duurder
http://www.fonq.nl/product/joseph-joseph-giftset-kookgerei/35458/
De Nest 8 is bij Oldenhof in de aanbieding voor Ī 29,95... dus als je toch alleen maar die Nest wilt...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je net zo goed voor de aanbieding gaan denk ik
Ik ben een sucker voor mooie kleurtjes, dus ik moet me inhouden die Nest 8 bij Oldenhof niet te bestellen, gewoon voor de mooiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
We zitten nu al 2 dagen slap over keukengerei te lullen.. Mooi geweest ik koop het niet
speurneusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Nest 8 is bij Oldenhof in de aanbieding voor Ī 29,95... dus als je toch alleen maar die Nest wilt...
Nah, ik had die onedayfly al geregeld, maar toen was ik nieuwsgierig wat er nou precies in die giftset zat, en als je dan op afbeeldingen googlet dan kom je al snel de andere varianten tegenquote:
Ik koop het ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
We zitten nu al 2 dagen slap over keukengerei te lullen.. Mooi geweest ik koop het niet
Bij Bol.com verkopen ze ook al die zooi, ik heb stiekum gegoogeld en toen kwam ik daarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik had die onedayfly al geregeld, maar toen was ik nieuwsgierig wat er nou precies in die giftset zat, en als je dan op afbeeldingen googlet dan kom je al snel de andere varianten tegen
Goedkoop is het niet... Morgen maar weer eens langs de Blokker op de hoek ..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed, ik vin het ook wel weer mooi geweest met die keukenzooi, ik heb net een
dienblad in de zwarte lakverf gezet, ik kan nog steeds niet stilzitten![]()
Die dienbladen van Joseph zijn trouwens ook érrug mooi, maar een beetje prijzig
ga dan naar de Action!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedkoop is het niet... Morgen maar weer eens langs de Blokker op de hoek ..
Heerlijk lullen over niets.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:23 schreef sacha het volgende:
wat is er ellendig aan slap lullen over al dan niet mooie dingen die je al dan niet nodig hebt?
pcies, met jou kan ik slap lullenquote:
Niksquote:Op donderdag 1 november 2012 09:23 schreef sacha het volgende:
wat is er ellendig aan slap lullen over al dan niet mooie dingen die je al dan niet nodig hebt?
Nou eens kijken of je nog wel terugkomtquote:Op donderdag 1 november 2012 16:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens toegang tot KPD, dus ik ben effe weg
Ik ben alweer terugquote:Op donderdag 1 november 2012 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou eens kijken of je nog wel terugkomt
Zie hetquote:Op donderdag 1 november 2012 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug
Je mot er voor in de stemming zijn denk ikquote:
Das vroeg ...quote:Op donderdag 1 november 2012 16:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je mot er voor in de stemming zijn denk ik![]()
Alles waar ik nu in de stemming voor ben is eten![]()
Ga ik effe doen
jah... ken gebeuren, als je honger hebt moet je eten, ik hou me niet echt aan ''etenstijden''quote:
Ja wat zijn "etenstijden" tegenwoordig nog ... Elke cultuur heeft zo zn eigen gewoontes.. Smakelijk alvastquote:Op donderdag 1 november 2012 16:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... ken gebeuren, als je honger hebt moet je eten, ik hou me niet echt aan ''etenstijden''
nooit gedaan ook
aah toehoeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 november 2012 16:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een bak ellende over je leeg storten onder het motto
''this is my life'' maar dat lijkt me ook geen goed idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
hmmmmm waar zal ik beginnen?quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:59 schreef sacha het volgende:
nah... vertel !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was met mijn Kip Kerrie gistere ook, volgens mij kan je beter je brouwsels pasquote:Op donderdag 1 november 2012 19:30 schreef chufi het volgende:
Die left-over van gisteren smaakte vandaag zelfs nog beter.
je hebt toch wel de deuren op slot gedaan voor als ie er echt vandoor gaat?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:12 schreef chufi het volgende:
Zou best kunnen idd
Nu net ff mn wasmachine 30 graden en 20 cm terug geplaatst.. Die was kennelijk gaan wandelen na een simpel wasje van 1 simpel sweatshirt .. Eerste keer in jaren .. Ik hoop niet dat het een voorteken is
Kun je het dan ook niet daar houden ?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef sacha het volgende:
net een lampion in elkaar gefröbeld voor de Aap![]()
want morgenavond is het hier Sinte Sinte Maarten
ehm, ik snap je vraag nietquote:Op donderdag 1 november 2012 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je het dan ook niet daar houden ?
`quote:Op donderdag 1 november 2012 23:02 schreef sacha het volgende:
[..]
je hebt toch wel de deuren op slot gedaan voor als ie er echt vandoor gaat?
Ja die eilanders met hun gewoontesquote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef sacha het volgende:
net een lampion in elkaar gefröbeld voor de Aap![]()
want morgenavond is het hier Sinte Sinte Maarten
dan is het goed en kan ik rustig slapenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
`
Hij ligt al aan de waterslang en het elektriciteits koord
Ik heb helemaal niets met Sinte Maartenquote:
Gaat je goed af, maar dat kan ook zonder spammen in Punk, disco, New Wave of? #27 : No Frontiers.quote:
Ik ook niet in Amsterdam is het nog wel enigszins levendquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met Sinte Maarten
Tis ook een kinderfeestjequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook niet ... Schreeuwende meutes kinderen aan de deur, die zo snel mogelijk elke keer hetzelfde liedje afrafelen om zoveel mogelijk snoep bij elkaar te rapen ....quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Van de week liepen opeens spoken door de straat, Halloween... Nee ik heb geen snoepjes, sorry, zelfde met Sint Maarten, je rekent er niet op, staan er opeens kinderen voor je deur, nee ik heb geen snoepjes, kssst wegwezenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ook niet in Amsterdam is het nog wel enigszins levend
Hmm nu sta je dus als de heks van de buurt bekend?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Van de week liepen opeens spoken door de straat, Halloween... Nee ik heb geen snoepjes, sorry, zelfde met Sint Maarten, je rekent er niet op, staan er opeens kinderen voor je deur, nee ik heb geen snoepjes, kssst wegwezen
Ja het wordt steeds gekker en al dat snoep zorgt weer voor meer gaatjes , dus nog hogere ziektekosten ....quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Van de week liepen opeens spoken door de straat, Halloween... Nee ik heb geen snoepjes, sorry, zelfde met Sint Maarten, je rekent er niet op, staan er opeens kinderen voor je deur, nee ik heb geen snoepjes, kssst wegwezen
Wat zou jij ze geven dan ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm nu sta je dus als de heks van de buurt bekend?
Je kan toch wel iets geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |