Tuurlijk maar dat lukt hier echt niet, doen we wel privequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij wil veels te veel weten
Aan jou dat te veranderenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK ZWEER JE MET MIJN HAND OP MIJN HART DAT IK DEZELFDE TT HAD !![]()
maar ik kereeg weer die melding van dat er al eentje was of zoiets
Jij wil alles privéquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dat lukt hier echt niet, doen we wel prive
Wist ik toch, de Griek ligt te slapenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK ZWEER JE MET MIJN HAND OP MIJN HART DAT IK DEZELFDE TT HAD !![]()
maar ik kereeg weer die melding van dat er al eentje was of zoiets
Lijkt mij niet zo'n goed plan als je nog even van Karzai wil genietenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je mot wel een bijpassen plaatje in de OP plakken
Wie zegt dat ik van Karzai wil genietenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo'n goed plan als je nog even van Karzai wil genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik van Karzai wil genieten
Is dat alles een ban?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar even serieus![]()
Wel 10 min wachten op responsequote:
Jah... plaatjes van lullen enzo mag nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is dat alles een ban?
Nee maar even serieus
Behalve in KPDquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... plaatjes van lullen enzo mag niet
Jawel hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... plaatjes van lullen enzo mag niet
Ja maar ik ken ze natuurlijk welquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar hij is wel grAPPIG
Valt mee vindt ik.... Ik kijk niet alles daarquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen toegang![]()
mis ik iets daar of valt het wel mee
Gewoon dat topic even een schop geven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen toegang![]()
mis ik iets daar of valt het wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |