Tuurlijk maar dat lukt hier echt niet, doen we wel privequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij wil veels te veel weten
Aan jou dat te veranderenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK ZWEER JE MET MIJN HAND OP MIJN HART DAT IK DEZELFDE TT HAD !![]()
maar ik kereeg weer die melding van dat er al eentje was of zoiets
Jij wil alles privéquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dat lukt hier echt niet, doen we wel prive
Wist ik toch, de Griek ligt te slapenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK ZWEER JE MET MIJN HAND OP MIJN HART DAT IK DEZELFDE TT HAD !![]()
maar ik kereeg weer die melding van dat er al eentje was of zoiets
Lijkt mij niet zo'n goed plan als je nog even van Karzai wil genietenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je mot wel een bijpassen plaatje in de OP plakken
Wie zegt dat ik van Karzai wil genietenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo'n goed plan als je nog even van Karzai wil genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik van Karzai wil genieten
Is dat alles een ban?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar even serieus![]()
Wel 10 min wachten op responsequote:
Jah... plaatjes van lullen enzo mag nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is dat alles een ban?
Nee maar even serieus
Behalve in KPDquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... plaatjes van lullen enzo mag niet
Jawel hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... plaatjes van lullen enzo mag niet
Ja maar ik ken ze natuurlijk welquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar hij is wel grAPPIG
Valt mee vindt ik.... Ik kijk niet alles daarquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen toegang![]()
mis ik iets daar of valt het wel mee
Gewoon dat topic even een schop geven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen toegang![]()
mis ik iets daar of valt het wel mee
Wil je nog wat zien?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik krijg slaap![]()
![]()
nog effe een leuk ploatje zoeken
neh...... ik ga slapies doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je nog wat zien?
Mijn toegang was binnnen een dag geregeld, maar dan niet tot het keldertje he
Dit is wel een goed slaap liedjequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik krijg slaap![]()
![]()
nog effe een leuk ploatje zoeken
Ik ook zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh...... ik ga slapies doen
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh...... ik ga slapies doen
jezus..........quote:
Beetje vroeg in het jaarquote:
"Proof to me that you're no fool, walk across my swimming pool"quote:
Daar heeftie speciale sandalen voorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
"Proof to me that you're no fool, walk across my swimming pool"![]()
Dat duurt bijna 8 minuten, daar ga ik niet naar kijkenquote:
Hoeft ook niet gaat om het ideequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat duurt bijna 8 minuten, daar ga ik niet naar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:38 schreef sacha het volgende:
speciale zondag spamJij boft maar op de zondagmorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:31 schreef sacha het volgende:
ik heb waterschoenen van het merk Walk on Water
als je daar mee over het strand loopt staat er bij elke schoenafdruk heel groot WOW op het strand maar volgens mijn kind staat er MOM omdat ik moeder ben
Je bedoelt dat het daar kouder is dan hier?quote:
ik bedoel topictitelquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het daar kouder is dan hier?
toen ik op de lagere school voor het eerst een kaart van Europa zag steeg het schaamrood mij al naar de kakenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef Leandra het volgende:
Nou zie ik het pas.... en ik ben bang dat ik het vanaf nu nooit meer anders zal zien![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:33 schreef sacha het volgende:
speciaal voor Fann nog wat extra kutsmileys:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als de laatste boot is vertrokken kun je stoppen lijkt me .. Ik weet het schema niet, maar volgens mij zijn er nog steeds geen avond vaartenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:10 schreef sacha het volgende:
zeg Lien,
ben je al weg van mijn eiland, kan ik stoppen met zwaaien naar iedereen? [ afbeelding ]
We moeten nog!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:10 schreef sacha het volgende:
zeg Lien,
ben je al weg van mijn eiland, kan ik stoppen met zwaaien naar iedereen? [ afbeelding ]
als je weg moet kan het, desnoods met een helikopterquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de laatste boot is vertrokken kun je stoppen lijkt me .. Ik weet het schema niet, maar volgens mij zijn er nog steeds geen avond vaarten
Tegen speciaal tarief neem ik aan of op je ziektekosten ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:19 schreef sacha het volgende:
[..]
als je weg moet kan het, desnoods met een helikopter
dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen speciaal tarief neem ik aan of op je ziektekosten ...
*mitella aanbrengt*quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geef je arm maar even een paar weken rust.
Oh ja voor iemand die nog moet komen ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
jah![]()
mijn hand is er af gevallen van al dat gezwaai
*dooddoenersdoos opent*quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja voor iemand die nog moet komen ...
das een spreekwoordquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef Lienekien het volgende:
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Overbelasting.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze schijnt met een mitella rond te lopen
nee, tenzij je het vaak genoeg gebruiktquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef Lienekien het volgende:
Een spreekwoord kan geen dooddoener zijn?
Ok dus Sacha kan dr mitella ook weer af doen? Want je komt dr gewoon ff gedag zeggenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:41 schreef Lienekien het volgende:
Binnenkort. Jullie hoeven ons niet uit te zwaaien.
Schaamje ... Maar ik ben nog nooit (oops 1 keer, studiereis ) in Zeeland geweestquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nog nooit op een Waddeneiland geweest
Mijn ouders hadden een caravan in Zeeland, dus ik ben half opgegroeid in Zeelandquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Schaamje ... Maar ik ben nog nooit (oops 1 keer, studiereis ) in Zeeland geweest
We kunnen ook niet overal geweest zijn...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een caravan in Zeeland, dus ik ben half opgegroeid in Zeeland![]()
Ik ben ook nog nooit in Groningen geweest
want?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:48 schreef Lienekien het volgende:
Zelfs ik ben in Zeeland geweest. Maar ja, da's logisch.
Niet?!quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
We kunnen ook niet overal geweest zijn...
Nee Deis echt niet .. Stel je voor dat je in elk gehucht geweest zou moeten zijn .. Dan zijn de snelwegen en het OV dagelijks overbelast.. En is er werk in overvloed omdat iedereen op reis is ..quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Ik vind toch wel dat ik wel eens een keer naar Groningen kan gaan, maar eigenlijk heb ik ook geen idee wat voor leuks ik kan vinden daar.
Daar rende ik 25 jaar geleden mn rondjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:05 schreef Lienekien het volgende:
Ja maar Gróningen!
Maar goed. Ik heb d'r één weten te strikken met een wandeling door het Noorderplantsoen, en dat is meer dan genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |