Salto's zou ik het niet willen noemen, maar ik ben wel beginnend freestyler. Springen, backrolls, frontrolls, raileys, grabs, backroll transitions, beginnen met uithaken (wakeboard style) en ben een paar andere dingen onder de knie aan het proberen te krijgen (die nog niet willen lukken verdorie)quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah, je doet ook salto's enzo, of ben je nog niet zover ?
Een kennis van mij doet trouwens aan windsurfen, weer een net andere vorm dan jullie 2
.
Cool !quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Salto's zou ik het niet willen noemen, maar ik ben wel beginnend freestyler. Springen, backrolls, frontrolls, raileys, grabs, backroll transitions, beginnen met uithaken (wakeboard style) en ben een paar andere dingen onder de knie aan het proberen te krijgen (die nog niet willen lukken verdorie)
Trustenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga onder de dekens![]()
Trusten moppies, fijne nacht nog.
Trustenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Trustequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dat vind ik bij mijn wekkers ook zo irritantquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan natuurlijk zo eentje die alleen vóóruit kan.
Medicijntjes, dat klinkt niet echt goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:12 schreef MissExpert het volgende:
Ik ben echt gewoon nog klaar wakker. Teveel medicijntjes genomen en nu kan ik niet slapen
Echt welquote:
Ik moet ze innemen, anders kan ik niet functionerenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Medicijntjes, dat klinkt niet echt goed.
quote:
quote:
Dat is niet klef, dat is baasquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:16 schreef MissExpert het volgende:
ik wil ook knuffelen... En dan samen in slaapvallen.
Noem me klef
* Vinniiee knuffel geeftquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:16 schreef MissExpert het volgende:
Noem me klef
Oh ok... Wij? Samen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is niet klef, dat is baas
Precies. Zo heerlijk gevoelquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is niet klef, dat is baas
Ik vind het eigenlijk alleen echt fijn wanneer het met iemand is waar ik wat mee hebquote:
* Fera knuffelt ME, Vin en Gitaar.quote:
Knuffel-orgiequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt ME, Vin en Gitaar.
Grouphug!
Ah ok, ik ga niet verder nieuwsgierigenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:15 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik moet ze innemen, anders kan ik niet functioneren
Subtielquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, ik ga niet verder nieuwsgierigen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:16 schreef MissExpert het volgende:
Noem me klef
Als je echt nieuwsgierig ben, dmquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, ik ga niet verder nieuwsgierigen.
Die liefdequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
* MissExpert drukt vinniie tegen haar aan
Anders doe ik het nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk alleen echt fijn wanneer het met iemand is waar ik wat mee heb.
Nou, doeiquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Grouphug!
Dankje schatquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Grouphug!
Dankje schatquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee
* -_Guitarist_- geeft ME een knuffel
Ik bedoel als in een relatie/scharrelquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anders doe ik het niet, over het algemeen in iig..
Wilde jij ook dan?quote:
Ik ook, knuffel alleen als ik een vriendin heb (of dus idd een scharrel)quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel als in een relatie/scharrel.
Hoi, muppie. Jij ook hierquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
* Watertornado knijpt in wangetjes van Samzz
Dat jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, knuffel alleen als ik een vriendin heb (of dus idd een scharrel).
Hosselbaas.quote:
Ja maar dat is anders knuffelen, dat valt (bij mij iig) onder het iets uitgebreider omhelzenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef MissExpert het volgende:
Ik knuffel iedereen die ik lief vind
Geen bier, geen koffie, geen voetbal, geen metal, geen James Bond...quote:
Nou ja, er zijn lelijkere konten om te volgen, I guess.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik ben dronken en verdwaald toen volgde ik jou gewoon.
Ow zo. Ja dat is wel waarquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders knuffelen, dat valt (bij mij iig) onder het iets uitgebreider omhelzen.
Geen metal? Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen bier, geen koffie, geen voetbal, geen metal, geen James Bond...
Is er IETS mannelijks aan jou?
Fera gaf jou een muziektipje met mijn medewerking, en je zeikte 'm afquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen metal? Hoe kom je daar nou weer bij
Dat was iets te extreemquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fera gaf jou een muziektipje met mijn medewerking, en je zeikte 'm af
Ik iedere keer als ik dat liedje op de radio hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
IEDERE keer als ik die reclame zie voor de nieuwe 007, wil ik die film meer zien
Ik hou ook van metal, maar dat was wel poep.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fera gaf jou een muziektipje met mijn medewerking, en je zeikte 'm af
Een vliegende schotel ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was iets te extreem
Tevens:
Dafuq?
U bent niet meer kroegbaasquote:
Jij weet ook echt allesquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo'n ding heet een Hang als ik mij niet vergis.
Knuffelen is heerlijk op de bank (onder een dekentje) armen om je geliefde heen een filmpje kijken ofzoquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, het klinkt fucking baas
Cool! Have fun!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Morgen de hele dag Walibi fright night.
Kweetniet man ik keek alleen maar naar de onderkant van je zolen terwijl ik gehypnotiseerd was door het geluid.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn lelijkere konten om te volgen, I guess.
Cool daar wilde ik vorig jaar ook heen, maar niet geweest helaas. Have funquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
Rode zolen zijn hypnotizing, kloptquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweetniet man ik keek alleen maar naar de onderkant van je zolen terwijl ik gehypnotiseerd was door het geluid.
Klefbekquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Knuffelen is heerlijk op de bank (onder een dekentje) armen om je geliefde heen een filmpje kijken ofzo.
Trusten, veel plezierquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
Wat een carričre switchquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nu Mat Foley, motivational speaker
Dat doe ik, ik denk even wachten met reageren zodat ik gelijk mijn mening erin kan zettenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jongeeee, check even dat liedje dat ik postte dan
Niets klefs aan, gewoon heerlijk samen genieten en ontspannenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klefbek
Wel lekker hoor. Al heb ik dit soort momenten niet vaak mee gemaakt
Okéquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik, ik denk even wachten met reageren zodat ik gelijk mijn mening erin kan zetten
Dit ligt net op het randje
Ik hou niet zo van grunten, maar dat had ik al een keer gezegd geloof ikquote:
Maar grunten hoort bij metalquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van grunten, maar dat had ik al een keer gezegd geloof ik
Tevens: http://www.1dayfly.com/nl/nl/lady
Wij samen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets klefs aan, gewoon heerlijk samen genieten en ontspannen.
Juistquote:
Nog 12 uur mijn vriend, nog 12 uur.quote:
Ik vind het goedquote:
correctie, 13quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist
[..]
Nog 12 uur mijn vriend, nog 12 uur.
Broeder.quote:
Ze wil jullie allemaal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot zover dat ik me gewild voelde door jou![]()
Dat kan, toch hou ik er niet vanquote:
Ik weet niet, maar over 4,5 uur vind ik het toch echt alweer ochtendquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist
[..]
Nog 12 uur mijn vriend, nog 12 uur.
Oh ja wintertijd.quote:
Sorry gitaar. Ik was je even vergeten. Kan ik het goedmaken met een kusje?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot zover dat ik me gewild voelde door jou![]()
quote:
Niet weten dat morgen de Klassieker isquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan, toch hou ik er niet van
[..]
Ik weet niet, maar over 3,5 uur vind ik het toch echt alweer ochtend
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Sorry gitaar. Ik was je even vergeten. Kan ik het goedmaken met een kusje?
Slijmjurk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Sorry gitaar. Ik was je even vergeten. Kan ik het goedmaken met een kusje?
Niet lachen jijquote:
Feratjequote:
Soberso en Rio, van de B tot de A tot de B-E-Lquote:
Ik dacht dat je het nog over goedenavond hadquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet weten dat morgen de Klassieker is
Ach kan gebeurenquote:
Ik wil niet iedereen. Alleen Gitaar en Loef.quote:
Dat publiekquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vinnieeeeeee:
Check dat publiek dan
Doe maar mooi een 0-0, 1-1, 2-2, 3-3 of 4-4.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Feratje
[..]
Soberso en Rio, van de B tot de A tot de B-E-L
Bruno maakt ze afquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Feratje
[..]
Journalisten lullen veel ik heb schijt aan dat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Feratje
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil niet iedereen. Alleen Gitaar en Loef.
Niet eens Kaneel en ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, en Roy.quote:
Beter dat ie zelf speelt voor die mij aanpakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Journalisten lullen veel ik heb schijt aan dat.
Ik kan niet iedereen tegelijk knuffelen.quote:
Nee dankje, ik blijf liever heelquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo gaaf om daar aan mee te doen
Dan doe ik het wel samen met mijn partner.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het goed![]()
, maar doelde erop samen met partner
.
Krijgen wij een prive-knuffel-sessie?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet iedereen tegelijk knuffelen.
Dat blijf je ook wel daar.quote:
jij was toch al bezet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel samen met mijn partner.
Als je een VIP pas hebt wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijgen wij een prive-knuffel-sessie?
Leuke knul wel die Bruno, ik mag hem. Al bezorgt hij Louis wel hernia's.quote:
Sinds woensdag lijd ik weer eens aan chronische overschatting dus 0-3 gewoon.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe maar mooi een 0-0, 1-1, 2-2, 3-3 of 4-4.
Nee. Ik ga weer verder met krassen waar ik gisteravond gebleven was.quote:
Ik vrees voor onderschattig loef.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter dat ie zelf speelt voor die mij aanpakt.
Jamaar, waarom wil je mij dan als je een partner hebtquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dawissiknie. Al gebeurt het volgens mij nog vaak genoeg dat het mis gaat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat blijf je ook wel daar.
Regel 1 in een mosh; als iemand onderuit gaat, help 'm overeind en hou de rest uit de buurt tot 'ie staat.
Hier kan ik goed mee leven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie morgen Koeman het ziekenhuis in springtquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuke knul wel die Bruno, ik mag hem. Al bezorgt hij Louis wel hernia's.
[..]
Sinds woensdag lijd ik weer eens aan chronische overschatting dus 0-3 gewoon.
Ik hou er ook niet van.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat blijf je ook wel daar.
Regel 1 in een mosh; als iemand onderuit gaat, help 'm overeind en hou de rest uit de buurt tot 'ie staat.
Waar is die verkrijgbaar?quote:
Sterkte Kaneelquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ga weer verder met krassen waar ik gisteravond gebleven was.
[..]
Ik vrees voor onderschattig loef.
Zit maar te fokken op fok duhquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jamaar, waarom wil je mij dan als je een partner hebt
Jij hebt al een overdosis gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ga weer verder met krassen waar ik gisteravond gebleven was.
[..]
Ja tuurlijk, maar welk concert is wel helemaal veilig?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dawissiknie. Al gebeurt het volgens mij nog vaak genoeg dat het mis gaat.
Jammerquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan je wel tegen hoor. Fera, wil je een knuffel dan
Wat een liefde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van jou pik ik het wel.
Van Gitaar niet.
Ik ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dunno.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar welk concert is wel helemaal veilig?
Behalve zoiets dan:
Hang drum.... eigenlijk best simpel... wel mooi geluidquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was iets te extreem
Tevens:
Dafuq?
Dan heb je mijn bouw nog niet gezienquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dunno.
LOL![]()
Nee, maar als je mij gezien hebt qua bouw, dan geloof je direct dat ik daar niet zo geschikt voor ben
Die moet je verdienen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is die verkrijgbaar?
[..]
Sterkte Kaneel![]()
Joah.quote:
Zelfde als ik denk ik, alleen langer en daardoor zwaarderquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan heb je mijn bouw nog niet gezien
In welk stadium bevind ik mij?quote:
Broeders voor alles.quote:
Gewoon Davids weer opstellen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik wil haat zien in de oogjes morgen, moet wel lukken met 50.000 hondsdolle supporters op de banken die ze verrot schelden.
Sssst, zulke info verstrek je niet aan derden.quote:
Dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Sssst, zulke info verstrek je niet aan derden.
Gewoon Jaap Stam achter in zetten. Die beukt die Pelle rechtstreeks het Erasmus ziekenhuis in.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gratis muziektipje op de verjaardag van mijn neefje:
Een baas zoals jij kent Mat Foley toch wel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw UI doet me hieraan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gratis muziektipje op de verjaardag van mijn neefje:
Jaap Stam, eckte baasquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon Jaap Stam achter in zetten. Die beukt die Pelle rechtstreeks het Erasmus ziekenhuis in.
En dat is?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks.
Wat zal hij blij zijn met zijn cadeau
Hij gaat naar PSV - Heracles met mijquote:
Ik zag hem maandag in een sportkantine aan zo'n bingoding draaien. Wat een heldquote:
Dat is wel een bazencadeauquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij gaat naar PSV - Heracles met mij
Dat wil 'ie het liefst zei 'ie
"Naar een wedstrijd met grote neef Gitaar"
Hij noemt jou Gitaar?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij gaat naar PSV - Heracles met mij
Dat wil 'ie het liefst zei 'ie
"Naar een wedstrijd met grote neef Gitaar"
Veel plezierquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:43 schreef MissExpert het volgende:
Mensen ik ga film kijken.. 1 , 2 of 3. Ik zie wel wanneer ik slaap krijg.
Draaien? Jaap Stam is doet alsof hij DJ is?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag hem maandag in een sportkantine aan zo'n bingoding draaien. Wat een held
DJ Bingo?quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik plemp m'n naam hier alleen niet neer
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was iets te extreem
Tevens:
Dafuq?
Bingo Playersquote:
* Fera zet liedje in de wachtlijst na Metallica.quote:
Ik ken alleen Axel vrees ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een baas zoals jij kent Mat Foley toch wel?
Why?quote:
Jij hebt ze live gezien?quote:
quote:
Kutgedoe elke keer. Als je als vrouw negatief reageert ben je gelijk jaloers, als je als man negatief reageert ben je blind of homo. Dat idee.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]Nice.
Een vriendin van mij had ooit een meet and greet gewonnen.Toen speelden ze nog het nummer wat ze aanvroeg.
Kijk zequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:43 schreef MissExpert het volgende:
Mensen ik ga film kijken.. 1 , 2 of 3. Ik zie wel wanneer ik slaap krijg.
Sterker nog, er staat in de policy dat je niet negatief mag zijn. Dat is helemaalquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kutgedoe elke keer. Als je als vrouw negatief reageert ben je gelijk jaloers, als je als man negatief reageert ben je blind of homo. Dat idee.
Ik dacht dat je daar niet eens negatief mocht zijn of zo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kutgedoe elke keer. Als je als vrouw negatief reageert ben je gelijk jaloers, als je als man negatief reageert ben je blind of homo. Dat idee.
Ja, je moet verplicht geilen op alles dat een erectiekiller is voor de gemiddelde man. Anders mag je niet reageren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mjaquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie het net ja, achterlijke lui![]()
Ja, waar moet ik jaloers op zijn? Een niet-aanwezige kont en slechte belichting?quote:
Ach het waren maar een paar posts. Maar Jezus wat een sneu volk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Zonde van je tijd.
Dat hele KPD kan je daarmee samenvatten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach het waren maar een paar posts. Maar Jezus wat een sneu volk.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterker nog, er staat in de policy dat je niet negatief mag zijn. Dat is helemaal![]()
![]()
Je mag opbouwende kritiek geven. Ik heb mijn mening later onderbouwd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar niet eens negatief mocht zijn of zo.Maar inderdaad wel flauw ...
Je kunt niet alles leuk vinden.
Kloptquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je moet verplicht geilen op alles dat een erectiekiller is voor de gemiddelde man. Anders mag je niet reageren.
Dat bedoelde ik ook. Dit vat het geheel wel samen namelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hele KPD kan je daarmee samenvatten.
Whats wrong ?quote:
Dit keer ja, tot ze weer verwijderd worden. Is al een aantal keer voorgekomen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach het waren maar een paar posts. Maar Jezus wat een sneu volk.
Ik vond het ook geen geweldige foto vanwege die belichting.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja
[..]
Ja, waar moet ik jaloers op zijn? Een niet-aanwezige kont en slechte belichting?
BAN. Dat mag je niet zeggenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen geweldige foto vanwege die belichting.
HOMO! JE BENT GEWOON JALOERS!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het er maar vies uitzien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:
Goed bezig. Ik wacht met smart op de discussie die gaat volgen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:53 schreef DevilsWhore het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1885081/1/50#118519506
Bam, NSB modus.
Ik kijk enkel en lach heel hard.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in KPD gepost, zal het ook nooit doen
Ja, dat heb ik wel eens gedaan. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in KPD was.quote:
Me tooquote:
Ik net om de foto waar het over gaat te kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens gedaan. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in KPD was.
Ik ook. Morgennn!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik wacht met smart op de discussie die gaat volgen.
Wil je nu mijn foto's rechtstreeks via WA hebben?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens gedaan. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in KPD was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woordkeuzequote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Morgennn!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je nu mijn foto's rechtstreeks via WA hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Woordkeuze.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je nu mijn foto's rechtstreeks via WA hebben?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Woordkeuze
Brutal. Fucking. Metal.
Hopen dat het niet verwijderd word.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Helaas heb ik morgen een motor ritje overdag, maar ik ga het wel nalezen
Ik heb je al een foto van mijn poesje gestuurd.quote:
Dat is wel zielig als ze dat uit dat topic gaan halenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hopen dat het niet verwijderd word.
Dat kloptquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je al een foto van mijn poesje gestuurd.
Ik ontken alles.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt ooit wel eens iets anders gedaan.
Mja ik zet het daarom oo kmaar in de FB neer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel zielig als ze dat uit dat topic gaan halen
Wat is eenzaam?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
zijn hier nog eenzame zaterdagnacht zielen aanwezig?
Vast welquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
Nou, ik zit eigenlijk meer naast m'n pcquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
achter je pc op zaterdagnacht volstaat
de pc zit op mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik zit eigenlijk meer naast m'n pc
Hoe zit het met huiswerk maken op zaterdagnacht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk ook op de discussie in FB, aangezien die in het topic zelf wel verwijderd wordt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja ik zet het daarom oo kmaar in de FB neer.
Soppen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef MissExpert het volgende:
Weet je wat ik ga doen om mezelf moe te krijgen?
sex?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef MissExpert het volgende:
Oké. Dan ben ik dus eenzaam.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huiswerk in de zin van school?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe zit het met huiswerk maken op zaterdagnacht?
Starjumps.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef MissExpert het volgende:
En wat maak je dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee ik ga naaien.
En dan naaien met naald en draad
Ok.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee ik ga naaien.
En dan naaien met naald en draad
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
Zal me niks verbazen als die in de FB ook weggehaald word hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk ook op de discussie in FB, aangezien die in het topic zelf wel verwijderd wordt.
Jep.quote:
Ik ben bezig met dingen voor mijn buren. Een tweeling van een jaar. Kleertjes ben ik nu mee bezigquote:
Seks kan ook met jezelf. Of je kussen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
I wish, maar helaas niemand in de buurt
Keihard de hand aan jezelf slaan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef MissExpert het volgende:
Whehehee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Seks kan ook met jezelf. Of je kussen.
Lonely sexquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
I wish, maar helaas niemand in de buurt
Truequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als die in de FB ook weggehaald word hoor.
[..]
Jep.
Tof! Pics als het af is?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ben bezig met dingen voor mijn buren. Een tweeling van een jaar. Kleertjes ben ik nu mee bezig
Vraag ik me ook af, maar het kan blijkbaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehee.
Met een kussen?
Hoe?
ja iddquote:
Oké, MI madequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, maar het kan blijkbaar.Pubers die dat doen enzo.
Ik geloof erop gaan zitten (als je 'm op zijn kant neerzet) en er dan tegenaan rijden.
[..]
ja idd
Guilty.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, maar het kan blijkbaar.Pubers die dat doen enzo.
Ik geloof erop gaan zitten (als je 'm op zijn kant neerzet) en er dan tegenaan rijden.
Ik doe het nog niet heel lang. Pics zullen over een aantal maanden volgen als het af is.quote:
niemand voorhanden in Dordt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik wil het altijd door iemand laten doen, gebeurt altijd veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |