Salto's zou ik het niet willen noemen, maar ik ben wel beginnend freestyler. Springen, backrolls, frontrolls, raileys, grabs, backroll transitions, beginnen met uithaken (wakeboard style) en ben een paar andere dingen onder de knie aan het proberen te krijgen (die nog niet willen lukken verdorie)quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah, je doet ook salto's enzo, of ben je nog niet zover ?
Een kennis van mij doet trouwens aan windsurfen, weer een net andere vorm dan jullie 2
.
Cool !quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Salto's zou ik het niet willen noemen, maar ik ben wel beginnend freestyler. Springen, backrolls, frontrolls, raileys, grabs, backroll transitions, beginnen met uithaken (wakeboard style) en ben een paar andere dingen onder de knie aan het proberen te krijgen (die nog niet willen lukken verdorie)
Trustenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga onder de dekens![]()
Trusten moppies, fijne nacht nog.
Trustenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Trustequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dat vind ik bij mijn wekkers ook zo irritantquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan natuurlijk zo eentje die alleen vóóruit kan.
Medicijntjes, dat klinkt niet echt goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:12 schreef MissExpert het volgende:
Ik ben echt gewoon nog klaar wakker. Teveel medicijntjes genomen en nu kan ik niet slapen
Echt welquote:
Ik moet ze innemen, anders kan ik niet functionerenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Medicijntjes, dat klinkt niet echt goed.
quote:
quote:
Dat is niet klef, dat is baasquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:16 schreef MissExpert het volgende:
ik wil ook knuffelen... En dan samen in slaapvallen.
Noem me klef
* Vinniiee knuffel geeftquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:16 schreef MissExpert het volgende:
Noem me klef
Oh ok... Wij? Samen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is niet klef, dat is baas
Precies. Zo heerlijk gevoelquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is niet klef, dat is baas
Ik vind het eigenlijk alleen echt fijn wanneer het met iemand is waar ik wat mee hebquote:
* Fera knuffelt ME, Vin en Gitaar.quote:
Knuffel-orgiequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt ME, Vin en Gitaar.
Grouphug!
Ah ok, ik ga niet verder nieuwsgierigenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:15 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik moet ze innemen, anders kan ik niet functioneren
Subtielquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, ik ga niet verder nieuwsgierigen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:16 schreef MissExpert het volgende:
Noem me klef
Als je echt nieuwsgierig ben, dmquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, ik ga niet verder nieuwsgierigen.
Die liefdequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
* MissExpert drukt vinniie tegen haar aan
Anders doe ik het nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk alleen echt fijn wanneer het met iemand is waar ik wat mee heb.
Nou, doeiquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Grouphug!
Dankje schatquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Grouphug!
Dankje schatquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee
* -_Guitarist_- geeft ME een knuffel
Ik bedoel als in een relatie/scharrelquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anders doe ik het niet, over het algemeen in iig..
Wilde jij ook dan?quote:
Ik ook, knuffel alleen als ik een vriendin heb (of dus idd een scharrel)quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel als in een relatie/scharrel.
Hoi, muppie. Jij ook hierquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
* Watertornado knijpt in wangetjes van Samzz
Dat jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, knuffel alleen als ik een vriendin heb (of dus idd een scharrel).
Hosselbaas.quote:
Ja maar dat is anders knuffelen, dat valt (bij mij iig) onder het iets uitgebreider omhelzenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef MissExpert het volgende:
Ik knuffel iedereen die ik lief vind
Geen bier, geen koffie, geen voetbal, geen metal, geen James Bond...quote:
Nou ja, er zijn lelijkere konten om te volgen, I guess.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik ben dronken en verdwaald toen volgde ik jou gewoon.
Ow zo. Ja dat is wel waarquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders knuffelen, dat valt (bij mij iig) onder het iets uitgebreider omhelzen.
Geen metal? Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen bier, geen koffie, geen voetbal, geen metal, geen James Bond...
Is er IETS mannelijks aan jou?
Fera gaf jou een muziektipje met mijn medewerking, en je zeikte 'm afquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen metal? Hoe kom je daar nou weer bij
Dat was iets te extreemquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fera gaf jou een muziektipje met mijn medewerking, en je zeikte 'm af
Ik iedere keer als ik dat liedje op de radio hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
IEDERE keer als ik die reclame zie voor de nieuwe 007, wil ik die film meer zien
Ik hou ook van metal, maar dat was wel poep.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fera gaf jou een muziektipje met mijn medewerking, en je zeikte 'm af
Een vliegende schotel ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was iets te extreem
Tevens:
Dafuq?
U bent niet meer kroegbaasquote:
Jij weet ook echt allesquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo'n ding heet een Hang als ik mij niet vergis.
Knuffelen is heerlijk op de bank (onder een dekentje) armen om je geliefde heen een filmpje kijken ofzoquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, het klinkt fucking baas
Cool! Have fun!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Morgen de hele dag Walibi fright night.
Kweetniet man ik keek alleen maar naar de onderkant van je zolen terwijl ik gehypnotiseerd was door het geluid.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn lelijkere konten om te volgen, I guess.
Cool daar wilde ik vorig jaar ook heen, maar niet geweest helaas. Have funquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
Rode zolen zijn hypnotizing, kloptquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweetniet man ik keek alleen maar naar de onderkant van je zolen terwijl ik gehypnotiseerd was door het geluid.
Klefbekquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Knuffelen is heerlijk op de bank (onder een dekentje) armen om je geliefde heen een filmpje kijken ofzo.
Trusten, veel plezierquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |