Salto's zou ik het niet willen noemen, maar ik ben wel beginnend freestyler. Springen, backrolls, frontrolls, raileys, grabs, backroll transitions, beginnen met uithaken (wakeboard style) en ben een paar andere dingen onder de knie aan het proberen te krijgen (die nog niet willen lukken verdorie)quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah, je doet ook salto's enzo, of ben je nog niet zover ?
Een kennis van mij doet trouwens aan windsurfen, weer een net andere vorm dan jullie 2
.
Cool !quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Salto's zou ik het niet willen noemen, maar ik ben wel beginnend freestyler. Springen, backrolls, frontrolls, raileys, grabs, backroll transitions, beginnen met uithaken (wakeboard style) en ben een paar andere dingen onder de knie aan het proberen te krijgen (die nog niet willen lukken verdorie)
Trustenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga onder de dekens![]()
Trusten moppies, fijne nacht nog.
Trustenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Trustequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dat vind ik bij mijn wekkers ook zo irritantquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan natuurlijk zo eentje die alleen vóóruit kan.
Medicijntjes, dat klinkt niet echt goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:12 schreef MissExpert het volgende:
Ik ben echt gewoon nog klaar wakker. Teveel medicijntjes genomen en nu kan ik niet slapen
Echt welquote:
Ik moet ze innemen, anders kan ik niet functionerenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Medicijntjes, dat klinkt niet echt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |