Jij bent dan ook een kennerquote:Op zondag 4 november 2012 14:43 schreef DeVinger het volgende:
HaatNEC heeft een heel mooi elftal al zeg ik het zelf. Ik ben zelfs een beetje fan en positiever dan menig NEC-er, maar vooralsnog krijg ik steeds gelijk, ofniet Mark?
Het vorige kratje heb jij niet eens willen aannemen. Maar ik neem aan dat je niet zo onverstandig bent om de insteek te maken wie boven wie eindigt? Want daar wil ik wel 10 kratjes op zettenquote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een kennerEens kijken of we dat kratje weer inzet van een weddenschap kunnen maken?
Je vergelijking gaat mank, ik reageerde alleen op het lacherige "NEC staat achter". Het zou hetzelfde zijn als in het NEC-topic gepost was "Fietstas staat achter", en daarop is de kans inderdaad 0%, waardoor er geen reden is om te reageren. Maar ik heb niet de illusie dat ik je oogkleppen af kan nemen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Verschil is dat wij, Vitessenaren, lekker in 'ons' topic blijven en het natuurlijk leuk vinden als nek achter komt. Misschien nog een opmerking in het live eredivisie topic, maar dan houdt het wel op.
Maar zelfs dat is nog niet dezelfde situatie. Dat zou het zijn wanneer ik gisteravond, toen Bony scoorde naar het nek topic was gegaan om even te vermelden dat er gescoord is. De kans dat dat gebeurd, is ongeveer 0%.
nek staat onder onsquote:Op maandag 5 november 2012 10:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat mank, ik reageerde alleen op het lacherige "NEC staat achter". Het zou hetzelfde zijn als in het NEC-topic gepost was "Fietstas staat achter", en daarop is de kans inderdaad 0%, waardoor er geen reden is om te reageren. Maar ik heb niet de illusie dat ik je oogkleppen af kan nemen.
Dan zou ik maar eens een nieuw woordenboek aanschaffen want nek staat voor onsquote:
Toch opmerkelijk dat je na een doelpunt van jouw club de neiging hebt te kijken hoe er in het Vitesse-topic op gereageerd wordt.quote:Op maandag 5 november 2012 10:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat mank, ik reageerde alleen op het lacherige "NEC staat achter". Het zou hetzelfde zijn als in het NEC-topic gepost was "Fietstas staat achter", en daarop is de kans inderdaad 0%, waardoor er geen reden is om te reageren. Maar ik heb niet de illusie dat ik je oogkleppen af kan nemen.
Ik snap hem, maar helaas voor jou was de volgorde andersom: ik keek rond in mijn actieve topics en toen viel het doelpunt. Bovendien zou ik dus helemaal niets gepost hebben, als die eerste opmerking er niet stondquote:Op maandag 5 november 2012 11:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat je na een doelpunt van jouw club de neiging hebt te kijken hoe er in het Vitesse-topic op gereageerd wordt.
De kans dat ik in het nek-topic zou kijken na een doelpunt van Vitesse is ongev....
Snap je hem?
Haha, je hebt het Vitesse-topic in MyAT staan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik snap hem, maar helaas voor jou was de volgorde andersom: ik keek rond in mijn actieve topics en toen viel het doelpunt. Bovendien zou ik dus helemaal niets gepost hebben, als die eerste opmerking er niet stond
Ja, ik had er namelijk al eerder in gereageerdquote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha, je hebt het Vitesse-topic in MyAT staan?
quote:Op maandag 5 november 2012 11:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat je na een doelpunt van jouw club de neiging hebt te kijken hoe er in het Vitesse-topic op gereageerd wordt.
De kans dat ik in het nek-topic zou kijken na een doelpunt van Vitesse is ongev....
Snap je hem?
Als bony weg gaat zijn we verdoemd. Bony pakt de punten.quote:Op maandag 5 november 2012 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
Wel frapant dat de meeste punten uit worden gepakt...iets voor Fredje om aan te werken want zelf het spel maken thuis en scoren met een overwinning tot gevolg mag best wat vaker.
Ik denk niet dat Bony in de winterstop zal verkassen en dat komt dan door de africa-cup. Als hij gaat dan pas in de zomer denk ik. overigens denk ik wel dat ze er een leuk bedrag voor kunnen krijgen. Na de winterstop hebben ze ongeveer dezelfde reeks wedstrijden als dat ze nu hebben maar dan hoe dan ook zonder Bony.
Als het aan mij ligt ook, lekker de gemeente een hak zettenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef Crimyclown het volgende:
Als het aan Kasakowski ligt komt er een nieuw stadion.
Daar heb je ook weer allemaal grond die niet bebouwd mag worden, er is iig niet veel keus en als de gemeente moeilijk doet al helemaal nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:36 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Bij Papendal, dichtbij trainingsvelden en goede uitvalswegen zoals bijv. de A12
Gaat nooit gebeuren, niet goed genoeg bereikbaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:36 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Bij Papendal, dichtbij trainingsvelden en goede uitvalswegen zoals bijv. de A12
Ik vond Reis vrij goed spelen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef Amplifier het volgende:
0-0 knap gedaan! Al vond ik1-0 wel verdiend.
En wat heb ik me lopen ergeren aan Reis
Kerel, elke bal sprong van de voet, bewoog nauwelijksquote:Op zondag 11 november 2012 16:34 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik vond Reis vrij goed spelen.
Als jij 10 kratjes in durft te zetten tegen dat kratje van mij, dan wil ik dat best aangaan, hoorquote:Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Het vorige kratje heb jij niet eens willen aannemen. Maar ik neem aan dat je niet zo onverstandig bent om de insteek te maken wie boven wie eindigt? Want daar wil ik wel 10 kratjes op zetten
Enkel bij winst of ook bij gelijkspelquote:Op zondag 11 november 2012 20:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Als jij 10 kratjes in durft te zetten tegen dat kratje van mij, dan wil ik dat best aangaan, hoor
Ok, primaquote:Op zondag 11 november 2012 20:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Als jij 10 kratjes in durft te zetten tegen dat kratje van mij, dan wil ik dat best aangaan, hoor
quote:Op zondag 11 november 2012 16:34 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik vond Reis vrij goed spelen.
quote:
heeft Vitesse na verhouding zulke dure seizoenskaarten?quote:Op zondag 18 november 2012 16:57 schreef dikkedaniel het volgende:
Prijzen omlaag. Het inkomen in Arnhem ligt laag. Mensen met een bijstandsuitkering zoals mij kunnen 30 euro niet betalen elke keer en moeten het met een bagger streampje op internet doen.
Kaartjes uitdelen bij 25 euro boodschappen.quote:Op zondag 18 november 2012 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat moet er gebeuren om het Gelredome vol te krijgen? Behalve nick en simon dan
Toen speelde die hetzelfde als vandaag, weer kakquote:Op zondag 18 november 2012 17:36 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
kerol dat ging over vorig weekend kijk hoe oud die post is
16 mei? Lijkt me vorig seizoenquote:Op zondag 18 november 2012 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kaartjes uitdelen bij 25 euro boodschappen.
[ afbeelding ]
Een seizoenskaart bij Vitesse kost minimaal 510 euro?quote:Op zondag 18 november 2012 16:57 schreef dikkedaniel het volgende:
Prijzen omlaag. Het inkomen in Arnhem ligt laag. Mensen met een bijstandsuitkering zoals mij kunnen 30 euro niet betalen elke keer en moeten het met een bagger streampje op internet doen.
Vanaf 200 euro zit/sta je al in het Gelredomequote:Op zondag 18 november 2012 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Een seizoenskaart bij Vitesse kost minimaal 510 euro?
Ja en?quote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooral omdat er geen vrije verkoop was.
Anders had ik er bijvoorbeeld ook gezeten met twee vrienden, denk dat dat voor meer mensen geldt.quote:
¤181 hierquote:Op zondag 18 november 2012 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vanaf 200 euro zit/sta je al in het Gelredome
Winnen van NEK tekt dubbel
Je kent helemaal geen mensen met een seizoenskaart ofzo? Slappe smoesjes altijd.quote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders had ik er bijvoorbeeld ook gezeten met twee vrienden, denk dat dat voor meer mensen geldt.
17.003quote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders had ik er bijvoorbeeld ook gezeten met twee vrienden, denk dat dat voor meer mensen geldt.
Er zaten er meer dan 18.000 manquote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
17.003
Zo krijg je die hal wel vol.
Tijd om eens een clubcard te regelen, niet heel veel moeite.quote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd geinformeerd. Zag 17.000 staan op de app.quote:Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er zaten er meer dan 18.000 man
Wat was er dan?quote:Op zondag 18 november 2012 20:11 schreef Adelante het volgende:
Die beelden van aankomst van de nec bus nu op tv gelderland
Klopt, de NOS had het verkeerd. Waren er 18.250 of zo.quote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd geinformeerd. Zag 17.000 staan op de app.
quote:Geel-zwart Rijnhert snel weer zwart
ARNHEM - De gemeente Arnhem gaat het Rijnhert bij het Velperbroekcircuit zo snel mogelijk weer zwart maken. Vitesse-supporters schilderden afgelopen weekend twee gele strepen op het beeld, in de aanloop naar de Gelderse derby tegen NEC.
Wie er met gele verf in de weer geweest zijn, blijft onduidelijk. De Supportersvereniging Vitesse heeft als motto 'Ik heb een geel-swert hert' (met 'hert' als plat Arnhems voor hart), maar van de verfbeurt wist de 'SV' niks, bezweert voorzitter Stef ten Thij.
Hij vindt het 'een geweldige actie'. "Ik hoop alleen wel dat de verf een beetje afwasbaar is, anders krijg je daar weer gezeur over. En bij een volgende derby zullen we alert moeten zijn op NEC-fans die met verf in de weer gaan."
Kunstenaar Hans Jungerius, als lid van kunstenaarscollectief G.A.N.G. een van de makers van het Rijnhert en de gemeente Arnhem (eigenaar van het beeld) zien de humor van de actie wel in. "Maar het hert wordt zo snel mogelijk weer zwart gemaakt."
Dan moeten we hem beveiligenquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:14 schreef rubbereend het volgende:
wedden dat hij volgend jaar rood en groen geverfd wordt
Vooral hierom hoop ik dat Vitesse wintquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:45 schreef DeVinger het volgende:
Hoewel het door alle rode kaarten een beetje geflatteerd is, toch een prima score voor de statistieken. Piet zijn excuus was dat hij door de rook Platje niet zag komen, maar dat is natuurlijk onzin. Zou mans zijn als hij gewoon zegt: stom van me. Zeker omdat je toch gewonnen hebt. Anyway: heel benieuwd naar PSV uit. PSV is wel even wat anders dan Ajax, maar goed, leunend op de sterke achterhoede en de balvastheid van Bony is er wel degelijk wat mogelijk uiteraard. (zou ook leuk zijn voor de competitie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |