idd gewoon kakuta/ibarra evt chanturia op links. havenaar is een echte spits en hij komt niet echt uit de voeten in zon systeemquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat Havenaar eruit wordt gehaald. Heeft niets te zoeken op links. Moet gewoon in de spits straks als Bony bij de Afrika cup is, nu ff het bankje op.
Cziommerquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Cziommer, van Aanholt
, Vitesse 1e helft
. Het leek even alsof er niet veranderd was bij Vitesse. Kom ik ook weer een keertje kijken hoor
.
De eerste helft leek totaal niet op het Vitesse van de rest van het seizoen. De tweede helft wel, en toen waren ze wel degelijk beter dan AZ.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:09 schreef DeVinger het volgende:
Ik geef toe, ik heb weinig wedstrijden van Vitesse gezien dit seizoen en ze doen het natuurlijk aardig op de ranglijst, maar ik kwam gister weer eens kijken en snap werkelijk waar niet waarom ze zo hoog staan? Natuurlijk, een overwegend solide verdediging, een aantal prima spelers en een echte topschutter, maar zoals gister slaat toch nergens op? Houd het nou gewoon simpel en stel één spits en twee buitenspelers op, of mijn part twee spitsen en twee opkomende middenvelders. Maar nu moest de eerste helft alles door het midden.. En als Bony dan een keer niet scoort verlies je dus meteen.
Het programma speelde natuurlijk wel gunstig mee, de komende tijd moet uitwijzen waar ze echt staanquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:09 schreef DeVinger het volgende:
Ik geef toe, ik heb weinig wedstrijden van Vitesse gezien dit seizoen en ze doen het natuurlijk aardig op de ranglijst, maar ik kwam gister weer eens kijken en snap werkelijk waar niet waarom ze zo hoog staan?
Klopt. Al had ik het er gister met dubbasswithnoheadman ook over dat het contrast tussen de prestaties thuis en uit te verklaren is door het feit dat Vitesse zelf het spel niet kan maken, dat thuis wel van de fans wordt verwacht, terwijl het uit gewoon achterover kan leunen op de verdediging en dan via counters wint. We zullen het zien komend weekend: ajax uit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Het programma speelde natuurlijk wel gunstig mee, de komende tijd moet uitwijzen waar ze echt staan
Daar zit de hk absoluut niet hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:22 schreef JaafkeGB het volgende:
vitesse, niks mis mee.
weet niet of het nu nog zo is, 2 jaar geleden kon je los je kaartjes halen tegen PSV. kennis van mij had een sushibar in arnhem (ask the chef) dus lekker sushi eten, en vervolgens door naar het stadion..
had alleen foute kaartjes gekocht. zat ik met 3 vrienden op de harde kern (dat vak met de trommels) al met al goed vermaakt (0-2 psv, reis scoorde nog)
Bah, buscombiquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:11 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Zijn er hier mensen die met de buscombi naar A'dam gaan?
En dan ook nog eens 35 euro, niet normaal meerquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:30 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Jup, ik had liever vrij vervoer gehad, maar helaas.
Klopt ook, merendeel zit dan ook gewoon in het thuisvak, volgens mij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:41 schreef Amplifier het volgende:
[..]
En dan ook nog eens 35 euro, niet normaal meer
Ja vet hequote:Op vrijdag 2 november 2012 10:43 schreef DeVinger het volgende:
Ado '20 voor de beker, opnieuw thuis.
Nu stelt FC Eindhoven ook niets meer voor, heb ze tegen JVC Cuijk zien voetballen (zondag topklasser) ook zij deden er niet aan onder. Desalniettemin een enorme prestatie 5-0 in 12 minuten.quote:
Matchfixing.nlquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:49 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Nu stelt FC Eindhoven ook niets meer voor, heb ze tegen JVC Cuijk zien voetballen (zondag topklasser) ook zij deden er niet aan onder. Desalniettemin een enorme prestatie 5-0 in 12 minuten.
Dan moeten ze het spel zelf maken? Al was het vorige week thuis tegen AZ ook gewoon een kut opstelling zonder vleugels. (niet verwonderlijk vanavond in amsterdam wel met vleugels en daar komen twee goals uit)quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef remlof het volgende:
Zouden ze thuis soms teveel worden afgeleid door Zuid?
Als dat zo is hebben ze nu de vorm gevonden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:55 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dan moeten ze het spel zelf maken? Al was het vorige week thuis tegen AZ ook gewoon een kut opstelling zonder vleugels. (niet verwonderlijk vanavond in amsterdam wel met vleugels en daar komen twee goals uit)
Chelsea. Is daar wel vaker in het nieuws gekomen, omdat ie op te jonge leeftijd oid gekocht werd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:05 schreef Crimyclown het volgende:
Waar hebben ze die Kakuta eigenlijk vandaan? Wel een leuke speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |