idd gewoon kakuta/ibarra evt chanturia op links. havenaar is een echte spits en hij komt niet echt uit de voeten in zon systeemquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat Havenaar eruit wordt gehaald. Heeft niets te zoeken op links. Moet gewoon in de spits straks als Bony bij de Afrika cup is, nu ff het bankje op.
Cziommerquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Cziommer, van Aanholt
, Vitesse 1e helft
. Het leek even alsof er niet veranderd was bij Vitesse. Kom ik ook weer een keertje kijken hoor
.
De eerste helft leek totaal niet op het Vitesse van de rest van het seizoen. De tweede helft wel, en toen waren ze wel degelijk beter dan AZ.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:09 schreef DeVinger het volgende:
Ik geef toe, ik heb weinig wedstrijden van Vitesse gezien dit seizoen en ze doen het natuurlijk aardig op de ranglijst, maar ik kwam gister weer eens kijken en snap werkelijk waar niet waarom ze zo hoog staan? Natuurlijk, een overwegend solide verdediging, een aantal prima spelers en een echte topschutter, maar zoals gister slaat toch nergens op? Houd het nou gewoon simpel en stel één spits en twee buitenspelers op, of mijn part twee spitsen en twee opkomende middenvelders. Maar nu moest de eerste helft alles door het midden.. En als Bony dan een keer niet scoort verlies je dus meteen.
Het programma speelde natuurlijk wel gunstig mee, de komende tijd moet uitwijzen waar ze echt staanquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:09 schreef DeVinger het volgende:
Ik geef toe, ik heb weinig wedstrijden van Vitesse gezien dit seizoen en ze doen het natuurlijk aardig op de ranglijst, maar ik kwam gister weer eens kijken en snap werkelijk waar niet waarom ze zo hoog staan?
Klopt. Al had ik het er gister met dubbasswithnoheadman ook over dat het contrast tussen de prestaties thuis en uit te verklaren is door het feit dat Vitesse zelf het spel niet kan maken, dat thuis wel van de fans wordt verwacht, terwijl het uit gewoon achterover kan leunen op de verdediging en dan via counters wint. We zullen het zien komend weekend: ajax uit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Het programma speelde natuurlijk wel gunstig mee, de komende tijd moet uitwijzen waar ze echt staan
Daar zit de hk absoluut niet hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:22 schreef JaafkeGB het volgende:
vitesse, niks mis mee.
weet niet of het nu nog zo is, 2 jaar geleden kon je los je kaartjes halen tegen PSV. kennis van mij had een sushibar in arnhem (ask the chef) dus lekker sushi eten, en vervolgens door naar het stadion..
had alleen foute kaartjes gekocht. zat ik met 3 vrienden op de harde kern (dat vak met de trommels) al met al goed vermaakt (0-2 psv, reis scoorde nog)
Bah, buscombiquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:11 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Zijn er hier mensen die met de buscombi naar A'dam gaan?
En dan ook nog eens 35 euro, niet normaal meerquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:30 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Jup, ik had liever vrij vervoer gehad, maar helaas.
Klopt ook, merendeel zit dan ook gewoon in het thuisvak, volgens mij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:41 schreef Amplifier het volgende:
[..]
En dan ook nog eens 35 euro, niet normaal meer
Ja vet hequote:Op vrijdag 2 november 2012 10:43 schreef DeVinger het volgende:
Ado '20 voor de beker, opnieuw thuis.
Nu stelt FC Eindhoven ook niets meer voor, heb ze tegen JVC Cuijk zien voetballen (zondag topklasser) ook zij deden er niet aan onder. Desalniettemin een enorme prestatie 5-0 in 12 minuten.quote:
Matchfixing.nlquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:49 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Nu stelt FC Eindhoven ook niets meer voor, heb ze tegen JVC Cuijk zien voetballen (zondag topklasser) ook zij deden er niet aan onder. Desalniettemin een enorme prestatie 5-0 in 12 minuten.
Dan moeten ze het spel zelf maken? Al was het vorige week thuis tegen AZ ook gewoon een kut opstelling zonder vleugels. (niet verwonderlijk vanavond in amsterdam wel met vleugels en daar komen twee goals uit)quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef remlof het volgende:
Zouden ze thuis soms teveel worden afgeleid door Zuid?
Als dat zo is hebben ze nu de vorm gevonden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:55 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dan moeten ze het spel zelf maken? Al was het vorige week thuis tegen AZ ook gewoon een kut opstelling zonder vleugels. (niet verwonderlijk vanavond in amsterdam wel met vleugels en daar komen twee goals uit)
Chelsea. Is daar wel vaker in het nieuws gekomen, omdat ie op te jonge leeftijd oid gekocht werd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:05 schreef Crimyclown het volgende:
Waar hebben ze die Kakuta eigenlijk vandaan? Wel een leuke speler.
Dankje.quote:
Moeten we dan ook allemaal met ontbloot bovenlijf 90 minuten lang ons sympathiseren met een geloofsovertuiging? Als er iets gemaakt is zijn het de 'Joden' van Ajax welquote:Op zondag 4 november 2012 05:25 schreef kurk_droog het volgende:
Nu nog betere supporters, gemaakte zooi
Dan moeten er in de winterstop nog wel wat spelers bij gaan komen.quote:Op zondag 4 november 2012 11:19 schreef stoeltafel het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Vitesse echt kampioen wordt.
Fixed.quote:Op zondag 4 november 2012 11:22 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dan moeten er in de winterstop nog wel wat spelers bij gaan komen. geen Bony weg gaan.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Mijn weekend kan niet meer stuk
Wat een niveau hebben die teams zeg, om te janken.quote:
Jullie waren praktisch al gedegradeerdquote:Op zondag 4 november 2012 13:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wat een niveau hebben die teams zeg, om te janken.
Doet me denken aan ons de afgelopen 10 jaar, wat ben ik blij dat we daar uit zijn gekomen.
Mwah, we speelden praktisch nacompetitie twee seizoenen geleden. Dankzij Marti Riverola hebben we dat toen weten te ontlopen, hetgeen in 2003/2004 niet lukte.quote:Op zondag 4 november 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jullie waren praktisch al gedegradeerd
quote:
quote:
Het feit dat jouw eerste reactie na een doelpunt van jouw club is om hier even een reactie te plaatsen, geeft wel aan hoe treurig het calimero-complex dat jij en veel van jouw nek-vrindjes hebben is.quote:
Het feit dat ik meer te doen heb in het weekend dan op deze website te komen, en dan zie dat er naast tevredenheid over de eigen prestatie meteen weer naar de overkant wordt gekeken geeft wel aan hoe diep de angst voor ons bij jullie zit. En dan vind ik het inderdaad wel grappig dat wij op zijn Arnhems in de laatste minuut de 1-2 scoren.quote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het feit dat jouw eerste reactie na een doelpunt van jouw club is om hier even een reactie te plaatsen, geeft wel aan hoe treurig het calimero-complex is dat jij en veel van jouw nek-vrindjes hebben is.
Verschil is dat wij, Vitessenaren, lekker in 'ons' topic blijven en het natuurlijk leuk vinden als nek achter komt. Misschien nog een opmerking in het live eredivisie topic, maar dan houdt het wel op.quote:Op zondag 4 november 2012 14:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Het feit dat ik meer te doen heb in het weekend dan op deze website te komen, en dan zie dat er naast tevredenheid over de eigen prestatie meteen weer naar de overkant wordt gekeken geeft wel aan hoe diep de angst voor ons bij jullie zit. En dan vind ik het inderdaad wel grappig dat wij op zijn Arnhems in de laatste minuut de 1-2 scoren.
Dank u.quote:Op zondag 4 november 2012 14:31 schreef Abed het volgende:
Gefeliciteerd met gisteren heren, helaas dik verdiend.
Jij bent dan ook een kennerquote:Op zondag 4 november 2012 14:43 schreef DeVinger het volgende:
HaatNEC heeft een heel mooi elftal al zeg ik het zelf. Ik ben zelfs een beetje fan en positiever dan menig NEC-er, maar vooralsnog krijg ik steeds gelijk, ofniet Mark?
Het vorige kratje heb jij niet eens willen aannemen. Maar ik neem aan dat je niet zo onverstandig bent om de insteek te maken wie boven wie eindigt? Want daar wil ik wel 10 kratjes op zettenquote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een kennerEens kijken of we dat kratje weer inzet van een weddenschap kunnen maken?
Je vergelijking gaat mank, ik reageerde alleen op het lacherige "NEC staat achter". Het zou hetzelfde zijn als in het NEC-topic gepost was "Fietstas staat achter", en daarop is de kans inderdaad 0%, waardoor er geen reden is om te reageren. Maar ik heb niet de illusie dat ik je oogkleppen af kan nemen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Verschil is dat wij, Vitessenaren, lekker in 'ons' topic blijven en het natuurlijk leuk vinden als nek achter komt. Misschien nog een opmerking in het live eredivisie topic, maar dan houdt het wel op.
Maar zelfs dat is nog niet dezelfde situatie. Dat zou het zijn wanneer ik gisteravond, toen Bony scoorde naar het nek topic was gegaan om even te vermelden dat er gescoord is. De kans dat dat gebeurd, is ongeveer 0%.
nek staat onder onsquote:Op maandag 5 november 2012 10:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat mank, ik reageerde alleen op het lacherige "NEC staat achter". Het zou hetzelfde zijn als in het NEC-topic gepost was "Fietstas staat achter", en daarop is de kans inderdaad 0%, waardoor er geen reden is om te reageren. Maar ik heb niet de illusie dat ik je oogkleppen af kan nemen.
Dan zou ik maar eens een nieuw woordenboek aanschaffen want nek staat voor onsquote:
Toch opmerkelijk dat je na een doelpunt van jouw club de neiging hebt te kijken hoe er in het Vitesse-topic op gereageerd wordt.quote:Op maandag 5 november 2012 10:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat mank, ik reageerde alleen op het lacherige "NEC staat achter". Het zou hetzelfde zijn als in het NEC-topic gepost was "Fietstas staat achter", en daarop is de kans inderdaad 0%, waardoor er geen reden is om te reageren. Maar ik heb niet de illusie dat ik je oogkleppen af kan nemen.
Ik snap hem, maar helaas voor jou was de volgorde andersom: ik keek rond in mijn actieve topics en toen viel het doelpunt. Bovendien zou ik dus helemaal niets gepost hebben, als die eerste opmerking er niet stondquote:Op maandag 5 november 2012 11:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat je na een doelpunt van jouw club de neiging hebt te kijken hoe er in het Vitesse-topic op gereageerd wordt.
De kans dat ik in het nek-topic zou kijken na een doelpunt van Vitesse is ongev....
Snap je hem?
Haha, je hebt het Vitesse-topic in MyAT staan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik snap hem, maar helaas voor jou was de volgorde andersom: ik keek rond in mijn actieve topics en toen viel het doelpunt. Bovendien zou ik dus helemaal niets gepost hebben, als die eerste opmerking er niet stond
Ja, ik had er namelijk al eerder in gereageerdquote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha, je hebt het Vitesse-topic in MyAT staan?
quote:Op maandag 5 november 2012 11:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat je na een doelpunt van jouw club de neiging hebt te kijken hoe er in het Vitesse-topic op gereageerd wordt.
De kans dat ik in het nek-topic zou kijken na een doelpunt van Vitesse is ongev....
Snap je hem?
Als bony weg gaat zijn we verdoemd. Bony pakt de punten.quote:Op maandag 5 november 2012 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
Wel frapant dat de meeste punten uit worden gepakt...iets voor Fredje om aan te werken want zelf het spel maken thuis en scoren met een overwinning tot gevolg mag best wat vaker.
Ik denk niet dat Bony in de winterstop zal verkassen en dat komt dan door de africa-cup. Als hij gaat dan pas in de zomer denk ik. overigens denk ik wel dat ze er een leuk bedrag voor kunnen krijgen. Na de winterstop hebben ze ongeveer dezelfde reeks wedstrijden als dat ze nu hebben maar dan hoe dan ook zonder Bony.
Als het aan mij ligt ook, lekker de gemeente een hak zettenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef Crimyclown het volgende:
Als het aan Kasakowski ligt komt er een nieuw stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |