Oja, denk dat het wel beter gaat wanneer hij de naam voor het echie gaat gebruiken hoor!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja zeg, deze naam staat al 4 jaar![]()
Het is een volkomen normale naam, hij is vast de enige die de klemtoon niet juist weet te leggen.Het komt waarschijnlijk ook wel omdat je de naam nog een beetje onwennig uitspreekt omdat je hem nog niet dagelijks gebruikt.
+1 Alleen heb ik geen N.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef kaatjejannie het volgende:
N wilde geen Olivier. Ik kreeg het er niet doorheen.. Helaas.
Ik wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kreeg het er niet doorheen.. Helaas.
Mee eens, al vind ik Jordi net zo ordi als Djordi (rijm in het kader van de intocht hè)quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:35 schreef Kirb het volgende:
D j o r d i en D j e n n a (tweeling) geboren hier in de buurt.. Waarom toch die D ervoor? Vind dat zo zonde
Dat was voor mij ook het enige nadeel aan de naam. Hier in de regio horen we het echter bijna niet. Plus, we konden geen leukere naam verzinnen. Dus nu hebben we een Saartjequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:07 schreef becky27 het volgende:
Saar stond afgelopen zondag nog op 1.klopt ook wel dat ie immens populair is geworden het laatste jaar. Maar de naam die we nu hebben is ook echt tof.
Oh, die van ons heet gewoon Saar trouwens. Het -tje is gewoon de verkleining.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:58 schreef Pvoesss het volgende:
Het is inderdaad bizar de groei van de naam Saar.
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/saar
En Saartje komt dan weer veel en veel minder voor
Dat vond ik dus ook zo typisch. Kennelijk een superpopulaire naam, maar down south hoor je hem nooit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook het enige nadeel aan de naam. Hier in de regio horen we het echter bijna niet. Plus, we konden geen leukere naam verzinnen. Dus nu hebben we een Saartje![]()
Als er om ons heen veel Saartjes warem geboren, waren we misschien wel nog geswitcht. Maar idd, hier hoor je 'm gewoon vrijwel niet!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:04 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook zo typisch. Kennelijk een superpopulaire naam, maar down south hoor je hem nooit.
Hier heten ze allemaal Isa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |