Dat was voor mij ook het enige nadeel aan de naam. Hier in de regio horen we het echter bijna niet. Plus, we konden geen leukere naam verzinnen. Dus nu hebben we een Saartjequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:07 schreef becky27 het volgende:
Saar stond afgelopen zondag nog op 1.klopt ook wel dat ie immens populair is geworden het laatste jaar. Maar de naam die we nu hebben is ook echt tof.
Oh, die van ons heet gewoon Saar trouwens. Het -tje is gewoon de verkleining.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:58 schreef Pvoesss het volgende:
Het is inderdaad bizar de groei van de naam Saar.
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/saar
En Saartje komt dan weer veel en veel minder voor
Dat vond ik dus ook zo typisch. Kennelijk een superpopulaire naam, maar down south hoor je hem nooit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook het enige nadeel aan de naam. Hier in de regio horen we het echter bijna niet. Plus, we konden geen leukere naam verzinnen. Dus nu hebben we een Saartje![]()
Als er om ons heen veel Saartjes warem geboren, waren we misschien wel nog geswitcht. Maar idd, hier hoor je 'm gewoon vrijwel niet!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:04 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook zo typisch. Kennelijk een superpopulaire naam, maar down south hoor je hem nooit.
Hier heten ze allemaal Isa.
quote:
Béétje jammer dat Thijs en Tess niet zo leuk klinkt. Anders was het zeker een optie!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:19 schreef Vicky het volgende:
Tess en Amber schijnen ook populair te zijn. Er zit er eenTess bij Amber op school. Verder hoor ik.die namen niet vaak.
Toevallig hebben we een Max onze vriendenkring. Maar verder hoor ik die naam ook niet veel, idd. En zie ik ook meer die andere namen langskomen. Behalve Noud. Die heb ik nog niet gehoord eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:12 schreef Mangostine het volgende:
Is eigenlijk hetzelfde met Max, die naam hoor ik hier persoonlijk ook vrijwel nooit.
Sem en Mees dan weer wel. En Noud is kennelijk ook populair.
Dan is het toch Beau? Voor een jongen?quote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind Bo een jongensnaam net als Sam. Prima namen voor een kind maar dan wel voor een jongen.
Wat gaat waarom?quote:
En die persoon heeft ondanks je mening toch voor de naam gekozen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind Djenna ook een klein beetje kampenellie, althans...de combinatie D en J dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |