Ja ik schrok me doodquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mannen in motor overalls dan
* Vinniiee zet hem nog een keer opquote:
Kusje er op, komt wel goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik schrok me dood![]()
[..]
* Vinniiee zet hem nog een keer op
Ik kruip met je meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Deprimerende TT *kruipt in een hoekje*
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kusje er op, komt wel goed![]()
Per ongeluk.quote:
Ik heb er ook een half jaar over gedaan om het een beetje te lerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind t knap hoor, lukt mij niet.. Maar nachtwandelingen doen het altijd goed.. Wel fijn dat dat hier kan.. "relatief" veilig enzo
Sommige vrouwen wil je nog niet met a ten foot pole aanraken zeg maarquote:
Ik ga eens iets dergelijks proberen iigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er ook een half jaar over gedaan om het een beetje te leren
Steeds maar weer als ik afdwaalde: Nee JBDenk aan die tuin
Dat geloof ik niet meerquote:
Eens met TT voor een deelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Vrouwen, mannen.. Sowieso heel veel mensen..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige vrouwen wil je nog niet met a ten foot pole aanraken zeg maarof andere zijn ontzettend naar en vervelend
Vervelende gedachten zijn vervelendquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga eens iets dergelijks proberen iig![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Je mist iemand pas als die weg is, klopt best welquote:
They really are.. Dat gevoel dat je je hoofd tegen de muur wil bonken, maar dat doet pijn, dus laten we het niet doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vervelende gedachten zijn vervelend
dat gevoel heb ik ook vaak maar dat is niet altijd wederzijdsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Over het algemeen kan ik het beter met vrouwen vinden dan met mannen
+1.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Over het algemeen kan ik het beter met vrouwen vinden dan met mannen
Ben je zo schrikbarend?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook vaak maar dat is niet altijd wederzijds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baasquote:![]()
Been there, done that ... Was de verwarming, dat wel. Maar doet inderdaad nogal zeer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
They really are.. Dat gevoel dat je je hoofd tegen de muur wil bonken, maar dat doet pijn, dus laten we het niet doen
Nogalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vervelende gedachten zijn vervelend
Je bent in goed gezelschap ik ben een echte gecertificeerde autistquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vrouwen, mannen.. Sowieso heel veel mensen..
Nu klink ik wel als een echte zolderkamerautist maar ok :$
Dat ook jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je mist iemand pas als die weg is, klopt best wel. Maar niet voor iedereen.
Doe dat dan ook eens even niet Fera, verdommequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Been there, done that ... Was de verwarming, dat wel. Maar doet inderdaad nogal zeer.
True that, maar over het algemeen zijn het vrouwen bij mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Verschillend.. Hangt af van het individu, niet van zijn/haar geslacht
En als je te hard bonkt, wordt je muur nog vies ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
They really are.. Dat gevoel dat je je hoofd tegen de muur wil bonken, maar dat doet pijn, dus laten we het niet doen
Dit, alleen dan omgekeerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
Ik kan ook beter opschieten met mannen.Veel chiller, over het algemeen.
Was jaren geleden, ik doe dat niet meer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doe dat dan ook eens even niet Fera, verdomme
Ja zoiets ......................quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Idd.. En wie moet dat dan weer opruimenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En als je te hard bonkt, wordt je muur nog vies ook
kloptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
Ik kan ook beter opschieten met mannen.Veel chiller, over het algemeen.
Dan is het goed.. Ik hou je in de gaten nu hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Was jaren geleden, ik doe dat niet meer.
Gewoon nog harder bonken dan hoeft dat ook niet meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Idd.. En wie moet dat dan weer opruimen
Word je nog weer chagrijniger van...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Idd.. En wie moet dat dan weer opruimen
Jij mag dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.. Ik hou je in de gaten nu hoor
Ja nee en dat dan lekker aan een ander overlaten, dat vind ik onbeschoftquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon nog harder bonken dan hoeft dat ook niet meer
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
You're gonna find I'll make you mine
Ja
Ja, das waar, kun je niet makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja nee en dat dan lekker aan een ander overlaten, dat vind ik onbeschoft
Ook nog ja.. Nee, vanavond kom ik (voorlopig) niet meer van de bank af.. Drankje erbij, chips, muziekje op, tv aan (om ff lekker extra veel stroom te verbruiken) en that's itquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Word je nog weer chagrijniger van...
Ligt er aan wie. Voor sommige zou ik het een goeie straf vindenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja nee en dat dan lekker aan een ander overlaten, dat vind ik onbeschoft
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ook nog ja.. Nee, vanavond kom ik (voorlopig) niet meer van de bank af.. Drankje erbij, chips, muziekje op, tv aan (om ff lekker extra veel stroom te verbruiken) en that's it
Nah, dan verzin ik wel andere manieren.. Hele vunzige, maar wel iets waardoor ik t nog kan meemakenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan wie. Voor sommige zou ik het een goeie straf vinden
Haha herkenbaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had het koud, kachel aan, nu te warm, raam open
Bureaustoel, computer, poezen, drankje, cheese bites, verwarming aan, ik heb het ook niet slechtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ook nog ja.. Nee, vanavond kom ik (voorlopig) niet meer van de bank af.. Drankje erbij, chips, muziekje op, tv aan (om ff lekker extra veel stroom te verbruiken) en that's it
Zoalsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nah, dan verzin ik wel andere manieren.. Hele vunzige, maar wel iets waardoor ik t nog kan meemaken
Poezebeest ligt boven in een semicoma.. Mag ze mooi blijven, kan ze ook niet bij me zeuren dat ze alweer eten wil.. Dikzak dat ze isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Ik zet hem vaak even een uurtje heel heet en daarna weer uit, maar dat uitzetten vergeet ik nog weleens
.
[..]
Bureaustoel, computer, poezen, drankje, cheese bites, verwarming aan, ik heb het ook niet slecht.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Ik zet hem vaak even een uurtje heel heet en daarna weer uit, maar dat uitzetten vergeet ik nog weleens
.
[..]
Bureaustoel, computer, poezen, drankje, cheese bites, verwarming aan, ik heb het ook niet slecht.
Ik weet wel iets, maar ik bespaar jullie de M.Iquote:
Die vind ik iets minderquote:
Probeer Samson eens van haar?quote:
Even kieken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Probeer Samson eens van haar?Ik zoek wel weer ff wat anders zo
Die van mij liggen nu na wat gespeel op de krabpaal langs mequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Poezebeest ligt boven in een semicoma.. Mag ze mooi blijven, kan ze ook niet bij me zeuren dat ze alweer eten wil.. Dikzak dat ze is
Uhuquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook
Hmm, poezen (nee niet seksistisch) zijn chill
Kun je lekker mee kroelen als je alleen bent
T zijn wel heerlijke beestjes.. Maar na alle aandacht die ik d'r vandaag moest geven kan k t ff niet opbrengenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die van mij liggen nu na wat gespeel op de krabpaal langs me.
[..]
Uhu, heerlijke knuffelbeesten zijn het
.
Ze kruipen altijd op schoot als ik bij iemand op vakantie ben die poezen hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die van mij liggen nu na wat gespeel op de krabpaal langs me.
[..]
Uhu, heerlijke knuffelbeesten zijn het
.
Is in ieder geval wel koudquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef DaMook het volgende:
Hodver, moet zo naar de auto, vergeten bier in de koelkast te leggen.
Samson is beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T zijn wel heerlijke beestjes.. Maar na alle aandacht die ik d'r vandaag moest geven kan k t ff niet opbrengen
Zag je edit net pas ja.. I know, rightquote:
Gastquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
AMAIIII GERTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Diederik?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samson is beter![]()
Fucking hell, die stem
Staat die op YT?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zag je edit net pas ja.. I know, right
Een oude vriendin van mij had eens een liedje van haar gecovered en.. Wow
Je hebt er eentje ? Want de mijne houden elkaar lekker bezig heel de dagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T zijn wel heerlijke beestjes.. Maar na alle aandacht die ik d'r vandaag moest geven kan k t ff niet opbrengen
Dat zeg ik; AMAIII GERTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Leuk is dat hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze kruipen altijd op schoot als ik bij iemand op vakantie ben die poezen hebben
[..]
Is in ieder geval wel koud
Ja ik heb er eentjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hebt er eentje ? Want de mijne houden elkaar lekker bezig heel de dag. Heb er echt zo goed als geen omkijken naar
. Daarstraks lag er een opschoot en een tegen me aan op de bank, gezellig mee film kijken
.
Straks zal er ook wel weer een opschoot kruipen en de andere op het bureau tegen mijn borst aan komen liggen.
Aw okquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga film kijken, ik volg het toch niet meer
Fijne nocht/avond nog
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeg ik; AMAIII GERTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zeker, vind het altijd wel liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuk is dat he.
Mwah auto staat in de garage, maar koel genoeg
.
Kijk zequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fijne nocht/avond nog
Have funquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fijne nocht/avond nog
................................................................quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeg ik; AMAIII GERTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Haha, dat is ook wel leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja ik heb er eentje
Maar gister dus weggeweest dus moest ze vandaag alle gemiste aandacht inhalen blijkbaar
Awww, dat is wel supercute
Toch knuffel ik liever een vrouw of katquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij was nog pluiziger dan op de foto hoor
Echt zoo zacht
Me too, maar na bijna een hele dag kan ik die fluffyness ff niet meer aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, dat is ook wel leuk. Ik vind het altijd leuk dat als ik thuiskom en dan de kamer in kom ze me daar allebei aan zitten te kijken zodra ik binnenkom
![]()
.
Hond ftw.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch knuffel ik liever een vrouw of kat
Ahw, so cutequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Me too, maar na bijna een hele dag kan ik die fluffyness ff niet meer aan
Als ik een nachtje wegga (als in logeren) bespringt ze me trouwens letterlijk, de volgende dag
Ja als die alleen heeft gezeten en dat niet gewend is snap ik dat welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Me too, maar na bijna een hele dag kan ik die fluffyness ff niet meer aan
Als ik een nachtje wegga (als in logeren) bespringt ze me trouwens letterlijk, de volgende dag
Ik ook maar die willen niet, dus moet toch wat hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch knuffel ik liever een vrouw of kat
Border colliesquote:
True. En jongens.quote:
Onbegrijpelijk dude.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook maar die willen niet, dus moet toch wat he
Nja ze is het best gewend.. Als in: ik ben vaak genoeg een nacht van huis.. Maar wsl vindt ze t gewoon baggersaai ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja als die alleen heeft gezeten en dat niet gewend is snap ik dat wel. Heeft ook zijn charmes
![]()
.
En meisjesquote:
vrijwel iedere telefoon gaat al tijden automatischquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
In mijn telefoon gekeken, maar ik kan niet vinden of de tijd nu automatisch een uur terug gaat
It's a match.quote:
Loopt de kroeg in en knuffel de eerste de beste die je tegen komt.quote:
* Fera knuffelt Gitaar.quote:
Ik zou dat niet doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Loopt de kroeg in en knuffel de eerste de beste die je tegen komt.
Slap in your face gegarandeerd.
Ligt eraan. Soms vind ik die spontane dingen wel grappig. Ligt er net aan wat de situatie is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar je zou ook niet vriendelijk doen denk ik
Ik zou wsl dit doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar je zou ook niet vriendelijk doen denk ik
Als ik dat al zou durven zou ik dat denk ik nog niet doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Loopt de kroeg in en knuffel de eerste de beste die je tegen komt.
Slap in your face gegarandeerd.
ben jij dit?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zou wsl dit doen
[ afbeelding ]
Mja okequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Soms vind ik die spontane dingen wel grappig. Ligt er net aan wat de situatie is.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zou wsl dit doen
[ afbeelding ]
Goed pijpbekkie wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zou wsl dit doen
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik dat al zou durven zou ik dat denk ik nog niet doen.
Nee, jij zou dit doen:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zou wsl dit doen
[ afbeelding ]
Ja, daarna, zodra ik klaar ben met flabbergasted zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, jij zou dit doen:
[ afbeelding ]
Vertel me alles.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je moest eens weten Fera
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan ik je niet aan doen
![]()
Ping is voor hommo's.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sgatjuh wad iz juh pingggg
*gooit Rokje's hart op de grond en stampt erop*quote:
JE HEBT 'M TOCH GEKOCHT?!?!?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
*gooit Rokje's hart op de grond en stampt erop*
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Fera, bazinnetje, heb je nog muziektips?
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
JE HEBT 'M TOCH GEKOCHT?!?!?!![]()
Ik.. Maar.. Wat...............quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
*gooit Rokje's hart op de grond en stampt erop*
Nee dankjequote:
Is grapje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik.. Maar.. Wat...............
[ afbeelding ]
*Jankt nog steeds de ogen uit m'n kop*quote:
Kom maar, ik troost je welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik.. Maar.. Wat...............
[ afbeelding ]
Het blijft eng, dat hele "troost" gebeurenquote:
Hier nog een muziektip:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, ik zoek een nummer. Was een keer bij 3FM bij MetMichiel geloof ik, en hij ging uitbeelden hoe het nummer ging
Wat is daar eng aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het blijft eng, dat hele "troost" gebeuren
Alles, het hele principequote:
Godverquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alles, het hele principe
Maar ff weer een momentje, even mijn tranen in de fik steken i.p.v de regen :$
Dat is beterquote:
Gut dat doet mijn vrouw ook al 10 minuten...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:17 schreef DaMook het volgende:
Ah de kat wil aandacht, lag al tegen mijn borst op het bureau, maar draait zich nu om en begint met zijn pootjes tegen me te duwen enzo
![]()
.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut dat doet mijn vrouw ook al 10 minuten...
En dan voel je wat trillen... maar dan is ze niet aan het spinnen vermoed ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut dat doet mijn vrouw ook al 10 minuten...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan voel je wat trillen... maar dan is ze niet aan het spinnen vermoed ik
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..].
Hier dacht ik toen ze een van de eerste keren zo kwamen liggen, wat hoor ik toch, heeft best wel even geduurd voor ik doorhad dat dat het spinnen van hun was ipv mijn pc of iets anders.
Nu hebben we het weer over -de- poes geloofik?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..].
Hier dacht ik toen ze een van de eerste keren zo kwamen liggen, wat hoor ik toch, heeft best wel even geduurd voor ik doorhad dat dat het spinnen van hun was ipv mijn pc of iets anders.
De poes trilt ja, sowiesoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu hebben we het weer over -de- poes geloofik?
En dan maar hopen voor het milieu dat het een rechargeable isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan voel je wat trillen... maar dan is ze niet aan het spinnen vermoed ik
Mijn poesjes jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu hebben we het weer over -de- poes geloofik?
Sorryquote:
Hoelang moet je nog ? en wat doe je ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, pauze bijna voorbij, ik wil rijden en naar huis en biertjes drinken!
Wat ?quote:
Kapsalon.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ?
Ik heb nog cheese bites van dominos voor dalijk als ik serie ga kijken.
Gitaar is ook al eten halen dankzij mij.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar is ook al eten halen dankzij mij.
Dat is gewoon zo slecht, maar zo lekker.quote:
quote:
Net zo in de consumentengids gelezen dat als je weerstand niet up to date is dat je beter geen döner kan eten.quote:
Eet smakelijk alvastquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo slecht, maar zo lekker.
Ik kan het ook niet meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik wil het ook, maar dat kan niet hier
Ik ben nooit ziek, zit wel goed met die weerstand denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net zo in de consumentengids gelezen dat als je weerstand niet up to date is dat je beter geen döner kan eten.
Dat is lief van jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast
[..]
Ik kan het ook niet meer
* Vinniiee reikt een zak chips aan
Hopelijk zo snel mogelijk.quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast
[..]
Ik kan het ook niet meer
* Vinniiee reikt een zak chips aan
Soms hé, heel soms, ben ik wel liefquote:
Ik had een keer eten besteld, hij zou om 19:45 er komen. Was ie er om 19:15 alquote:
Boeiend, ik leef nog steedsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:31 schreef fietsie het volgende:
Broodje Doner kwam overeen met boterham over de pleebril vegen en opeten toch ?
Ze sluiten over 20 min, dus ik neem aan dat hij er dan wel is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms hé, heel soms, ben ik wel lief
[..]
Ik had een keer eten besteld, hij zou om 19:45 er komen. Was ie er om 19:15 al
Ja ik bestelde het echt zo'n beetje rond etenstijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze sluiten over 20 min, dus ik neem aan dat hij er dan wel is.Mijn bestelling bij Domino's was ook heel snel eergisteren.
Ik ga weer rijst eten. Pas over 24 minuten klaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze sluiten over 20 min, dus ik neem aan dat hij er dan wel is.Mijn bestelling bij Domino's was ook heel snel eergisteren.
Dan maar lekker lang onder de hete douche.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmm, beneden bij de kachel was het toch lekkerder.. Ah well
Wat voor rijst kook jij dan? Je kunt ook rijst koken binnen 8 min. Gewoon de goeie kopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga weer rijst eten. Pas over 24 minuten klaar
He bah nee, ik douche alleen omdat het moetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan maar lekker lang onder de hete douche.
Dan hoop ik voor jouw omgeving dat er veel redenen zijn waarom jij 'moet' douchenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
He bah nee, ik douche alleen omdat het moet
Ik heb een zak van een kilo gekocht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor rijst kook jij dan? Je kunt ook rijst koken binnen 8 min. Gewoon de goeie kopen.
Eh.. Nou omdat ik schoon wil blijven bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jouw omgeving dat er veel redenen zijn waarom jij 'moet' douchen
Domino's moet ik een stukje voor rijden, die zit hier geenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze waren echt snel en de pizza was nog bloedheet en fucking lekker gemaakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Domino's moet ik een stukje voor rijden, die zit hier geen, daarstraks maar gedaan dus
.
Daarom neem ik af en toe de moeite om er 10km hier vandaan heen te rijden, ze zijn heerlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze waren echt snel en de pizza was nog bloedheet en fucking lekker gemaakt.
Fucking awesome.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef fietsie het volgende:
Wij zijn hier bezig met een Grimm-marathon. Uuren met fictieve sprookjes beestmensen
Neh, downloaden uit de nieuwsgroepen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Fucking awesome.Is dat een DVD-box ofzo?
Heeeeeeequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
The Shield is echt een bazenserie....
Hai
Nice.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh, downloaden uit de nieuwsgroepen.
22 episodes uit serie 1 en 8 episodes serie 2.
Tot 1, groepsvervoer op de touringcarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog ? en wat doe je ?
't Is geen serie om ehm geestverruimende middelen bij te nemen.quote:
Seksieh!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis koud in bed
Ik heb mijn koeienpyjama aan...
Niet eens iemand die je op komt warmen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis koud in bed
Ik heb mijn koeienpyjama aan...
Oww dat is nog te overzienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tot 1, groepsvervoer op de touringcar
Niet echtquote:[img]http://i.fokzine.net/p/
0s.gif[/img] Op zaterdag 27 oktober 2012 23:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Seksieh!
Over het algemeen is verre van sexy nachtkleding akelig sexy, mits de draagster dat beseftquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet echtdon't care. Het is lekker warm
Huh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Over het algemeen is verre van sexy nachtkleding akelig sexy, mits de draagster dat beseft
Waar is dat ? Want de KNMI boys hebben het over + temperaturen met hun metertjes....quote:
Ofwel: ik ben keisexy is mijn koeiuhpj's ja!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Over het algemeen is verre van sexy nachtkleding akelig sexy, mits de draagster dat beseft
Twentequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar is dat ? Want de KNMI boys hebben het over + temperaturen met hun metertjes....
Ah ok, Hengelo(oooooooo) en oostelijker is -1,5 volgens de -officiele- metertjes om 23:30quote:
Hier om de hoek gaf 'ie -4quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah ok, Hengelo(oooooooo) en oostelijker is -1,5 volgens de -officiele- metertjes om 23:30
En Apeldoorn als je toch aan het kijken bent?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah ok, Hengelo(oooooooo) en oostelijker is -1,5 volgens de -officiele- metertjes om 23:30
Rond de 0quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En Apeldoorn als je toch aan het kijken bent?
Morgen hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef fietsie het volgende:
Damn -echt- koud voelt het wel. Zetten jullie de klok nu al uurtje terug? Of morgenochtend pas ?
Nee.quote:
Je wilt toch niet beweren dat je om 03:00 uit je bed gaat klimmen om dan met allerlei mechaniekjes en digitale ditjes en datjes gaat klooien he ?quote:
Wat eet jij bij die rijst?quote:
Nee dus morgen.... En verder zijn het 2 klokken, de thermostaat en de magnetron. De rest gaat automagisch. Wekkers hierboven al gedaan netquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat je om 03:00 uit je bed gaat klimmen om dan met allerlei mechaniekjes en digitale ditjes en datjes gaat klooien he ?
Al mijn handmatig terugzet klokken staan al terug, de rest gaat automagischquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef fietsie het volgende:
Damn -echt- koud voelt het wel. Zetten jullie de klok nu al uurtje terug? Of morgenochtend pas ?
Het surfen zelf viel wat tegenquote:
automagischquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al mijn handmatig terugzet klokken staan al terug, de rest gaat automagisch.
Whut. Is dat lekker?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ketjap.
Alleen maar ketjap
Jij surft ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het surfen zelf viel wat tegen![]()
Klotsbak, vlagerige wind, en een klungelende Fax die te lang geen fatsoenlijke sessie had gehad.
Nog een kite bijna op m'n kop gehad, kon nog net onder de lijnen door kruipen, en aan het eind van de sessie vloog een ander z'n kite door mijn lijnen heen, resultaat: 2 lijnen gebroken
Omkleden viel wel weer tegen brrrr.... 't is dat ik een echte Fokker ben, anders bleef er niks meer over
Morgen weer
Ideaal is datquote:
Morgen maar hopen dat het beter word dan he. Kan nooit zo slecht zijn als vandaagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het surfen zelf viel wat tegen![]()
Klotsbak, vlagerige wind, en een klungelende Fax die te lang geen fatsoenlijke sessie had gehad.
Nog een kite bijna op m'n kop gehad, kon nog net onder de lijnen door kruipen, en aan het eind van de sessie vloog een ander z'n kite door mijn lijnen heen, resultaat: 2 lijnen gebroken
Omkleden viel wel weer tegen brrrr.... 't is dat ik een echte Fokker ben, anders bleef er niks meer over
Morgen weer
Ik zie mezelf nu maandagochtend in de auto al totaal in de stress schieten omdat ik dan niet weet of dat klokje nou wel of niet al gedaan is, en hoe laat het dan -werkelijk is-quote:
Kitesurfenquote:
Owja goed dat je het zegtquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nu maandagochtend in de auto al totaal in de stress schieten omdat ik dan niet weet of dat klokje nou wel of niet al gedaan is, en hoe laat het dan -werkelijk is-
Altijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeker, maar jij gebruikte ook automagisch
Ik ga morgen naar Borssele als de wind goed genoeg isquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Morgen maar hopen dat het beter word dan he. Kan nooit zo slecht zijn als vandaag
Ik surf ook nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Goedenacht,
Ik wist niet dat jij surfde. Wel dat je klom
Ah, je doet ook salto's enzo, of ben je nog niet zover ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kitesurfen![]()
Golfsurfen nog nooit gedaan, maar vind het wel leuk om in de golven te spelen, dus wil het wel eens zonder kite proberen
Damn. Modern autovoertuig heb jij danquote:
Luxe autoquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Damn. Modern autovoertuig heb jij dan
De mijne moet nog met zo'n knopje waar je nooit bij kunt als je je gordel al om hebt enzo
En dan natuurlijk zo eentje die alleen vóóruit kan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Damn. Modern autovoertuig heb jij dan
De mijne moet nog met zo'n knopje waar je nooit bij kunt als je je gordel al om hebt enzo
In de auto die ik vaak leen werken die knopjes niet als de motor draait, iets met veiligheid ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |