Ja ik schrok me doodquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mannen in motor overalls dan
* Vinniiee zet hem nog een keer opquote:
Kusje er op, komt wel goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik schrok me dood![]()
[..]
* Vinniiee zet hem nog een keer op
Ik kruip met je meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Deprimerende TT *kruipt in een hoekje*
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kusje er op, komt wel goed![]()
Per ongeluk.quote:
Ik heb er ook een half jaar over gedaan om het een beetje te lerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind t knap hoor, lukt mij niet.. Maar nachtwandelingen doen het altijd goed.. Wel fijn dat dat hier kan.. "relatief" veilig enzo
Sommige vrouwen wil je nog niet met a ten foot pole aanraken zeg maarquote:
Ik ga eens iets dergelijks proberen iigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er ook een half jaar over gedaan om het een beetje te leren
Steeds maar weer als ik afdwaalde: Nee JBDenk aan die tuin
Dat geloof ik niet meerquote:
Eens met TT voor een deelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Vrouwen, mannen.. Sowieso heel veel mensen..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige vrouwen wil je nog niet met a ten foot pole aanraken zeg maarof andere zijn ontzettend naar en vervelend
Vervelende gedachten zijn vervelendquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga eens iets dergelijks proberen iig![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Je mist iemand pas als die weg is, klopt best welquote:
They really are.. Dat gevoel dat je je hoofd tegen de muur wil bonken, maar dat doet pijn, dus laten we het niet doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vervelende gedachten zijn vervelend
dat gevoel heb ik ook vaak maar dat is niet altijd wederzijdsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Over het algemeen kan ik het beter met vrouwen vinden dan met mannen
+1.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Over het algemeen kan ik het beter met vrouwen vinden dan met mannen
Ben je zo schrikbarend?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook vaak maar dat is niet altijd wederzijds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baasquote:![]()
Been there, done that ... Was de verwarming, dat wel. Maar doet inderdaad nogal zeer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
They really are.. Dat gevoel dat je je hoofd tegen de muur wil bonken, maar dat doet pijn, dus laten we het niet doen
Nogalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vervelende gedachten zijn vervelend
Je bent in goed gezelschap ik ben een echte gecertificeerde autistquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vrouwen, mannen.. Sowieso heel veel mensen..
Nu klink ik wel als een echte zolderkamerautist maar ok :$
Dat ook jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je mist iemand pas als die weg is, klopt best wel. Maar niet voor iedereen.
Doe dat dan ook eens even niet Fera, verdommequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Been there, done that ... Was de verwarming, dat wel. Maar doet inderdaad nogal zeer.
True that, maar over het algemeen zijn het vrouwen bij mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Verschillend.. Hangt af van het individu, niet van zijn/haar geslacht
En als je te hard bonkt, wordt je muur nog vies ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
They really are.. Dat gevoel dat je je hoofd tegen de muur wil bonken, maar dat doet pijn, dus laten we het niet doen
Dit, alleen dan omgekeerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
Ik kan ook beter opschieten met mannen.Veel chiller, over het algemeen.
Was jaren geleden, ik doe dat niet meer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doe dat dan ook eens even niet Fera, verdomme
Ja zoiets ......................quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Idd.. En wie moet dat dan weer opruimenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En als je te hard bonkt, wordt je muur nog vies ook
kloptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
Ik kan ook beter opschieten met mannen.Veel chiller, over het algemeen.
Dan is het goed.. Ik hou je in de gaten nu hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Was jaren geleden, ik doe dat niet meer.
Gewoon nog harder bonken dan hoeft dat ook niet meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Idd.. En wie moet dat dan weer opruimen
Word je nog weer chagrijniger van...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Idd.. En wie moet dat dan weer opruimen
Jij mag dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.. Ik hou je in de gaten nu hoor
Ja nee en dat dan lekker aan een ander overlaten, dat vind ik onbeschoftquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon nog harder bonken dan hoeft dat ook niet meer
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
You're gonna find I'll make you mine
Ja
Ja, das waar, kun je niet makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja nee en dat dan lekker aan een ander overlaten, dat vind ik onbeschoft
Ook nog ja.. Nee, vanavond kom ik (voorlopig) niet meer van de bank af.. Drankje erbij, chips, muziekje op, tv aan (om ff lekker extra veel stroom te verbruiken) en that's itquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Word je nog weer chagrijniger van...
Ligt er aan wie. Voor sommige zou ik het een goeie straf vindenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja nee en dat dan lekker aan een ander overlaten, dat vind ik onbeschoft
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ook nog ja.. Nee, vanavond kom ik (voorlopig) niet meer van de bank af.. Drankje erbij, chips, muziekje op, tv aan (om ff lekker extra veel stroom te verbruiken) en that's it
Nah, dan verzin ik wel andere manieren.. Hele vunzige, maar wel iets waardoor ik t nog kan meemakenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan wie. Voor sommige zou ik het een goeie straf vinden
Haha herkenbaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had het koud, kachel aan, nu te warm, raam open
Bureaustoel, computer, poezen, drankje, cheese bites, verwarming aan, ik heb het ook niet slechtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ook nog ja.. Nee, vanavond kom ik (voorlopig) niet meer van de bank af.. Drankje erbij, chips, muziekje op, tv aan (om ff lekker extra veel stroom te verbruiken) en that's it
Zoalsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nah, dan verzin ik wel andere manieren.. Hele vunzige, maar wel iets waardoor ik t nog kan meemaken
Poezebeest ligt boven in een semicoma.. Mag ze mooi blijven, kan ze ook niet bij me zeuren dat ze alweer eten wil.. Dikzak dat ze isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Ik zet hem vaak even een uurtje heel heet en daarna weer uit, maar dat uitzetten vergeet ik nog weleens
.
[..]
Bureaustoel, computer, poezen, drankje, cheese bites, verwarming aan, ik heb het ook niet slecht.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Ik zet hem vaak even een uurtje heel heet en daarna weer uit, maar dat uitzetten vergeet ik nog weleens
.
[..]
Bureaustoel, computer, poezen, drankje, cheese bites, verwarming aan, ik heb het ook niet slecht.
Ik weet wel iets, maar ik bespaar jullie de M.Iquote:
Die vind ik iets minderquote:
Probeer Samson eens van haar?quote:
Even kieken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Probeer Samson eens van haar?Ik zoek wel weer ff wat anders zo
Die van mij liggen nu na wat gespeel op de krabpaal langs mequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Poezebeest ligt boven in een semicoma.. Mag ze mooi blijven, kan ze ook niet bij me zeuren dat ze alweer eten wil.. Dikzak dat ze is
Uhuquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook
Hmm, poezen (nee niet seksistisch) zijn chill
Kun je lekker mee kroelen als je alleen bent
T zijn wel heerlijke beestjes.. Maar na alle aandacht die ik d'r vandaag moest geven kan k t ff niet opbrengenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die van mij liggen nu na wat gespeel op de krabpaal langs me.
[..]
Uhu, heerlijke knuffelbeesten zijn het
.
Ze kruipen altijd op schoot als ik bij iemand op vakantie ben die poezen hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die van mij liggen nu na wat gespeel op de krabpaal langs me.
[..]
Uhu, heerlijke knuffelbeesten zijn het
.
Is in ieder geval wel koudquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef DaMook het volgende:
Hodver, moet zo naar de auto, vergeten bier in de koelkast te leggen.
Samson is beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T zijn wel heerlijke beestjes.. Maar na alle aandacht die ik d'r vandaag moest geven kan k t ff niet opbrengen
Zag je edit net pas ja.. I know, rightquote:
Gastquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
AMAIIII GERTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Diederik?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samson is beter![]()
Fucking hell, die stem
Staat die op YT?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zag je edit net pas ja.. I know, right
Een oude vriendin van mij had eens een liedje van haar gecovered en.. Wow
Je hebt er eentje ? Want de mijne houden elkaar lekker bezig heel de dagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T zijn wel heerlijke beestjes.. Maar na alle aandacht die ik d'r vandaag moest geven kan k t ff niet opbrengen
Dat zeg ik; AMAIII GERTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Leuk is dat hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze kruipen altijd op schoot als ik bij iemand op vakantie ben die poezen hebben
[..]
Is in ieder geval wel koud
Ja ik heb er eentjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hebt er eentje ? Want de mijne houden elkaar lekker bezig heel de dag. Heb er echt zo goed als geen omkijken naar
. Daarstraks lag er een opschoot en een tegen me aan op de bank, gezellig mee film kijken
.
Straks zal er ook wel weer een opschoot kruipen en de andere op het bureau tegen mijn borst aan komen liggen.
Aw okquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga film kijken, ik volg het toch niet meer
Fijne nocht/avond nog
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeg ik; AMAIII GERTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zeker, vind het altijd wel liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuk is dat he.
Mwah auto staat in de garage, maar koel genoeg
.
Kijk zequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fijne nocht/avond nog
Have funquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fijne nocht/avond nog
................................................................quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeg ik; AMAIII GERTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Haha, dat is ook wel leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja ik heb er eentje
Maar gister dus weggeweest dus moest ze vandaag alle gemiste aandacht inhalen blijkbaar
Awww, dat is wel supercute
Toch knuffel ik liever een vrouw of katquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij was nog pluiziger dan op de foto hoor
Echt zoo zacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |