Ik draag heel vaak een blazer naar college eigenlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:31 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een hele fijne blazer van Hugo Boss die ik nooit draag omdat ik het altijd zo raar vind om in een blazer naar college te gaan
Ik ga het binnenkort ook gewoon een keer doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik draag heel vaak een blazer naar college eigenlijk.
Gewoon doen inderdaad! Watvoor kleur is ie? Als het vriendelijke kleur is als blauw is het helemaal easy te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort ook gewoon een keer doen
Blauw/groen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon doen inderdaad! Watvoor kleur is ie? Als het vriendelijke kleur is als blauw is het helemaal easy te doen.
Nee, alleen diequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leuk
Heb je er meer eigenlijk? Of alleen die?
Ik heb er 3 en ben een scholierquote:
Ik weet dat je scholier bent, dat staat in de OPquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:41 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ik heb er 3 en ben een scholier![]()
doe ze alleen nooit naar school aan
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet dat je scholier bent, dat staat in de OP
Haal er wat bij danquote:
Leuke vinden is lastig. Leuke die ik kan betalen al helemaal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haal er wat bij danis handig, kun je meer combinaties maken e.d. En voor verschillende situaties/gelegenheden.
De 2 meest bekende NL zaken zijn:quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:36 schreef DanielBackward het volgende:
Hoi weet iemand toevallig nog een voorbeeld waarbij naast dat er via het tuchtrecht een zaak is aangespannen ook nog bijvoorbeeld een civiele-procedure is gestart?
Dus denk aan een voetballer X krijgt van voetballer Y een tackel vervolgens krijgt voetballer Y een boete van de KNVB via het tuchtrecht. Maar voetballer X wil zelf ook nog een zaak aanspannen om zijn schade te verhalen.
Ik moet dus zo een soort gelijk voorbeeld hebben van iets wat echt is gebeurd :-) dank!
Wat vind je mooi dan over het algemeen? Meer klassiek of juist wat moderner/strakker?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuke vinden is lastig. Leuke die ik kan betalen al helemaal.
Bedankt voor je reactie, ik was overigens niet specifiek op zoek naar voetbal gerelateerde zaken, weet je toevallig een niet-voetbalcase? Van een arts/advocaat/notaris wat dan ook die bijv. een beroepsfout maakt o.i.d?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De 2 meest bekende NL zaken zijn:
- de zaak Danny_Hoekman: http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_Hoekman
- en de zaak Kokmeijer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Niels_Kokmeijer
Heftiger dan dit zijn de NL rechtszaken niet geweest, dit zijn echt de uitzonderingen
Weet ik wel, maar je hebt zo al wel genoeg infoquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:44 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, ik was overigens niet specifiek op zoek naar voetbal gerelateerde zaken, weet je toevallig een niet-voetbalcase? Van een arts/advocaat/notaris wat dan ook die bijv. een beroepsfout maakt o.i.d?
meh, okquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar je hebt zo al wel genoeg infoSuc6
Louter teleurgesteld.quote:
Wat wil je horen? Internationaal recht is natuurlijk een hoop gezever over allerlei internationale instanties, verdragen e.d. Burgerlijk procesrecht heb ik ook nog niet gehad maar de naam is opzich self-explanatoryquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:51 schreef Tchock het volgende:
Iemand hier die Nationaal en Internationaal Burgerlijk Procesrecht of Internationaal recht al gedaan heeft?Wat kan ik verwachten enzo?
Is het dan een voortbouwing op constitutioneel recht, zeg maar?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Internationaal recht is natuurlijk een hoop gezever over allerlei internationale instanties, verdragen e.d. Burgerlijk procesrecht heb ik ook nog niet gehad maar de naam is opzich self-explanatory
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |