Owja ik vergat de WE gewoonquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
WE heeft ook regelmatig leuk spul.
Ik vind Boss juist weer fijner dan TH eigenlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:19 schreef eriksd het volgende:
Ik vond Boss tegenvallen. Tommy ging wel. Maar ben tevreden met mijn twee jassen.
Tevens: deel 100!
Ach je moet gewoon kopen wat jezelf wilt natuurlijk. Als je het geld hebt en het ervoor over hebt is het allemaal wel leuk maar als je het niet hebt of er niet voor over hebt is de keuze ook snel gemaaktquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:07 schreef solo020 het volgende:
De beginnende rechtenstudenten hebben nog geen uurtarief van rond de ¤450,-, die moeten het over het algemeen dus doen met iets goedkopere jassen. Anders kunnen we geen bier meer betalen.
Welke en waar heb je hem gekocht? Ben zelf ook op zoek naar een overjas namelijk voor een redelijk bedrag (wintercollecties komen er langzaam aan, dan is er denk ik ook wel iets meer keus dan nu).quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:14 schreef Tchock het volgende:
Ik heb trouwens gewoon gezocht naar een overjas die ik mooi vond zonder verder veel op merken te letten. Ik wilde een mooi klassiek model met enkele rij knopen en zonder ritsen en capuchons en dat soort linkse hobby's en nu heb ik een hele fijne voor niet te veel geld.
Waar heb je 'm gehaald uiteindelijk dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:14 schreef Tchock het volgende:
Ik heb trouwens gewoon gezocht naar een overjas die ik mooi vond zonder verder veel op merken te letten. Ik wilde een mooi klassiek model met enkele rij knopen en zonder ritsen en capuchons en dat soort linkse hobby's en nu heb ik een hele fijne voor niet te veel geld.
Geen idee meer waar ik 'm gekocht heb. Hij is van Jack & Jones Premium staat er in, goedkoop merk dus, maar ik had op dat moment niet echt geld voor een jas en ik wilde gewoon een die er goed uitzagquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Welke en waar heb je hem gekocht? Ben zelf ook op zoek naar een overjas namelijk voor een redelijk bedrag (wintercollecties komen er langzaam aan, dan is er denk ik ook wel iets meer keus dan nu).
Dan heb je 'm vast ook bij Jack & Jones gekocht denk ik zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee meer waar ik 'm gekocht heb. Hij is van Jack & Jones Premium staat er in, goedkoop merk dus, maar ik had op dat moment niet echt geld voor een jas en ik wilde gewoon een die er goed uitzag
Oh, ik dacht van niet maar als ik opzoek waar die winkel zit zou het best kunnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan heb je 'm vast ook bij Jack & Jones gekocht denk ik zo
Ik denk het welquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van niet maar als ik opzoek waar die winkel zit zou het best kunnen
Wat wil je dan eigenlijk echt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:23 schreef Tchock het volgende:
Ik kijk heel erg uit naar het moment dat ik genoeg verdien om me te kunnen kleden zoals ik eigenlijk echt wil
Correct, voor de wollen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:21 schreef Speedy_T het volgende:
Suit supply heeft ook wel mooie jassen hangen. Prijzen vanaf 250 geloof ik
Je smaak verandert ook mee met je portemonnee. Je zult dus altijd iets willen dat eigenlijk te achterlijk duur is, zelfs als je veel verdient.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:23 schreef Tchock het volgende:
Ik kijk heel erg uit naar het moment dat ik genoeg verdien om me te kunnen kleden zoals ik eigenlijk echt wil
Meer kleren, overhemden die echt heerlijk zitten zoals ik er nu maar één van heb, fijne wollen jas, meer blazers, verschillende leren schoenen, dat soort zakenquote:
Ja, daar heb je natuurlijk wel gelijk inquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je smaak verandert ook mee met je portemonnee. Je zult dus altijd iets willen dat eigenlijk te achterlijk duur is, zelfs als je veel verdient.
Oh ja dat is wel leuk inderdaad!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer kleren, overhemden die echt heerlijk zitten zoals ik er nu maar één van heb, fijne wollen jas, meer blazers, verschillende leren schoenen, dat soort zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |