ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar zeug geel over gaatquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:16 schreef Ties02 het volgende:
Eigenlijk moet je ze allemaal kennen natuurlijk
pleit ik al maanden voorquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:15 schreef KOG het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel een goed idee als de topicstarter het arrest heel beknopt weergeeft, zodat iedereen elke keer weet waar het over gaat. Wie zegt er doen?
Idemquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar zeug geel over gaat
Gaat erover dat de HR niet de feiten betwist en in casu was er sprake van de varkenspest. (zo even uit het hoofd)quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar zeug geel over gaat
Wie het niet wil, moet maar geen topics openen dan. Toch? Arresten die men gebruikt, moet men ook kennen.quote:
Vaak zijn het allemaal bekende arresten die het gros van de studenten wel kent. Als iemand er hier achter komt dat hij of zij het arrest in kwestie niet kent kan die het gewoon vragen in het topic of zelf opzoeken. Dit lijkt mij prima zo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:15 schreef KOG het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel een goed idee als de topicstarter het arrest heel beknopt weergeeft, zodat iedereen elke keer weet waar het over gaat. Wie zegt er doen?
Ik zou het doen op de manier zoals je ook naar een bijdrage van een auteur in een boek verwijst. In Navigator kan je ook de bibliografische gegevens zien dus dat moet geen probleem zijn verder lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:39 schreef Durnstic het volgende:
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.
In essays moeten wij naar bronnen verwijzen conform de Leidraad voor juridische auteurs 2010, maar ik nergens uit opmaken hoe ik moet verwijzen naar het commentaar op artikel 94 Grondwet uit de Tekst & Commentaar-serie, die ik raadpleeg via de Kluwer Navigator.
Weet iemand dit?
Hugo Boss.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:30 schreef Yreal het volgende:
Ik moet ook maar eens een overjas gaan kopen. Iemand tips?
450 volgens google. Dat vind ik niet zo fantastisch. Beetje rond de 50-150quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tot hoeveel wil je gaan?
HB is niet heeeeel duur hr
Oh mijne was 380 ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
450 volgens google. Dat vind ik niet zo fantastisch. Beetje rond de 50-150
Ja. 3:41 lid 1 j.o 6:8 lid 1 awb.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:27 schreef Yreal het volgende:
De bezwaar termijn slaat toch op de dag waarop het bezwaar verzonden moet zijn, niet aangekomen?
Kutzooi, kom er net achter dat ik er nog eentje heb liggen voor een naheffingsaanslag van 17-9quote:
WE heeft ook regelmatig leuk spul.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef Actaeon het volgende:
Maar anders misschien V&D ofzo? Dan ben je echt voor heel weinig geld klaar.
Zat toevallig net een artikel te lezen waar dit ook gedaan werd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:39 schreef Durnstic het volgende:
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.
In essays moeten wij naar bronnen verwijzen conform de Leidraad voor juridische auteurs 2010, maar ik nergens uit opmaken hoe ik moet verwijzen naar het commentaar op artikel 94 Grondwet uit de Tekst & Commentaar-serie, die ik raadpleeg via de Kluwer Navigator.
Weet iemand dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |