Ja he, alsof je hele lichaam na zo'n dag buiten op 10 graden lager is gaan draaien. Misschien dat een lange warme douche helpt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef Oognip het volgende:
Ik heb het zooo koudKrijg het geloof ik ook niet warm meer vandaag.
Nog niet, in je hok jijquote:
Dat is inderdaad vaak het enige wat helptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef Barbaaf het volgende:
enenenenenen?
[..]
Ja he, alsof je hele lichaam na zo'n dag buiten op 10 graden lager is gaan draaien. Misschien dat een lange warme douche helpt.
Jouw betere helft is liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Thuis! Mijn betere helft had het briljante idee om te gaan sushi-en, dus de buikjes heerlijk rond gegeten bij de lokale Japanner![]()
![]()
En nu lekker een filmpje op, kachel aan en katjes op schoot
Ja he? En de Japannert ook, want ze hebben spesjaal voor ons een plekkie gemaakt dat ze eigenlijk niet haddenquote:
Ik zat er net aan te denken om een sushi-meet te regelen bij Shabu Amersfoortquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef tombolafan het volgende:
Sushi!Ik willlll
Ik heb wel voor mezelf stokbroodjes met aioli, truffelbrie en blauwe kaas gekocht![]()
Verwenavondje
Count me inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken om een sushi-meet te regelen bij Shabu Amersfoort
Nee, da's wel een echte kauw-het-zelf-maaltijd jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
1 dubbele whopper
zakje frieten met saus
400 ml cola
wordt vast niet lekker als ik dat bij elkaar in de blender mik, he?Dan eet ik het dit keer wel op de gewone manier maar ik zal 't eens proberen als ik zelf voldoende eten (en puf) in huis heb voor eenechte maaltijd
Als ik kan kom ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken om een sushi-meet te regelen bij Shabu Amersfoort
Da's bij mij ook zoquote:
Waar/wat hebben jullie gegeten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef indaha het volgende:
Zo terug in het hotel , dadelijk lekker ik vertrek kijken .
Het was een leuke gezellige meet
Leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:41 schreef Cat22 het volgende:
Bank, snuggly, toffifee.... ik kom op temperatuur.![]()
Efteling was leuk! Veel kunnen doen, de enige stortbui viel toen wij binnenwaren en de watershow was fantastisch.![]()
Hoe was de Apenheul? (beleefdheidsvraag, ik ga teruglezen)
Er was niet veel terug te lezen.quote:
Doe mij ff een dmquote:
I haz the gossipquote:
Liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Buschauffeur liet me gelijk in de bus zitten. Nu hoefde ik maar tien minuutjes kou te lijden in plaats van 25 minuten!
Wat aardig!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Buschauffeur liet me gelijk in de bus zitten. Nu hoefde ik maar tien minuutjes kou te lijden in plaats van 25 minuten!
Aagje.quote:
En je kan nog een uur extra slapen ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht: 'Misschien is het tijd om naar bed te gaan', maar om tien voor half elf naar bed op zaterdag
Vandaag Efteling gedaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik was echt superblij!
Brr, kermis in deze tijd van het jaar? Als je dan ergens in gaat vries je je helemaal de billen uit je string!
Wij zijn nergens in geweest, maar vernikkeld toen we ergens een Angrybirdknuffel zagen hangen en ik liet vallen dat die zo leuk bij Tombo op de logeerkamer zou staan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik was echt superblij!
Brr, kermis in deze tijd van het jaar? Als je dan ergens in gaat vries je je helemaal de billen uit je string!
Hahaha, ging dat een beetje? Ik ben een keer naar de winterefteling geweest, mèn wat was dat koud. Dan zijn attracties als de python nog dicht ook!quote:
Wat lief!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn nergens in geweest, maar vernikkeld toen we ergens een Angrybirdknuffel zagen hangen en ik liet vallen dat die zo leuk bij Tombo op de logeerkamer zou staan.
Nou, toen ging ie los met dat muntjesspel; 20 euro armer en nog geen Angrybirdknuffel.
Alleen een Angrybirdsleutelhanger en 4 koffiekopjes![]()
Maar de Bobslee en Vogelrock niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, ging dat een beetje? Ik ben een keer naar de winterefteling geweest, mèn wat was dat koud. Dan zijn attracties als de python nog dicht ook!
Hahahahahaha oh wat liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn nergens in geweest, maar vernikkeld toen we ergens een Angrybirdknuffel zagen hangen en ik liet vallen dat die zo leuk bij Tombo op de logeerkamer zou staan.
Nou, toen ging ie los met dat muntjesspel; 20 euro armer en nog geen Angrybirdknuffel.
Alleen een Angrybirdsleutelhanger en 4 koffiekopjes![]()
Ja maar, ja maar, zaterdagavondquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:21 schreef Goodbye het volgende:
Oh, daar ben ik heel praktisch in. Als ik moe ben ga ik gewoon naar bed.
Dat wilde best! Hagelbuitje toen we ín het gebouwtje van de Python stonden. Toen onze rit begon was het weer droog.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, ging dat een beetje? Ik ben een keer naar de winterefteling geweest, mèn wat was dat koud. Dan zijn attracties als de python nog dicht ook!
Dan mag je de sleutelhanger kopen voor 15 euro roept iequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahaha oh wat lief
Ik kom wel een keer koffiedrinken dan
Als ik dat doe ben ik 20 uur wakker voordat ik weer eens acht uur wil slapen... werkt niet in deze maatschappijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:21 schreef Goodbye het volgende:
Oh, daar ben ik heel praktisch in. Als ik moe ben ga ik gewoon naar bed.
Ik wil m eerst zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan mag je de sleutelhanger kopen voor 15 euro roept ie
Ik vond het ook supertof, hoor! Maar wel koud!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar de Bobslee en Vogelrock niet.
Vond het wel mooi
Jaloers!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
Oh en nog brownies bij de Bijenkorf (![]()
![]()
) gekocht, die mocht ik niet opeten van de dames (want toen kwam de high tea nog
). Dus die heb ik nog
Blondies!!!! Brownies!!! Milkies!!!
*wees hier jaloers op mij*
*heeft toffifee*quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
![]()
) gekocht, die mocht ik niet opeten van de dames (want toen kwam de high tea nog
). Dus die heb ik nog
Bij dezequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
![]()
). Dus die heb ik nog
Hoe kom je eraan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Whahahahahaha ik heb een "yourgiftcard" FUN&FEAR, daarmee kan je bij durex.nl bestellen![]()
Ik heb ze geapptquote:
Je kan m ook bij andere dingen bestedenquote:
mag het hier ook?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
![]()
). Dus die heb ik nog
Gewoon in een gezellig eetcafeetje in het centrum ,ik had een sateschotel en mijn man een beef oriental , allebei heerlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waar/wat hebben jullie gegeten?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:23 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand waar het vandaan komt dat veel mensen de laatste tijd op FB posten 'ik ga 24 dagen naar Canada' of 'ik ga 5 dagen naar China'? Volgens mij heb ik weer wat gemistNet als laatst dat veel mensen op hun FB een bepaald drankje zetten wat dan weer ergens voor stond.
Dat drankje was idd je relationele status (vrijgezel, wachtend op aanzoek, getrouwd, etc etcquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:23 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand waar het vandaan komt dat veel mensen de laatste tijd op FB posten 'ik ga 24 dagen naar Canada' of 'ik ga 5 dagen naar China'? Volgens mij heb ik weer wat gemistNet als laatst dat veel mensen op hun FB een bepaald drankje zetten wat dan weer ergens voor stond.
Wtfquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:36 schreef Goodbye het volgende:
Het aantal dagen staat voor de dag waarop je geboren bent en voor elke maand is er een bestemming.
Ik vind het echt zó stom, dat soort zelfverzonnen acties.
Dan schijn je de strijd tegen kanker te steunen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
WtfDat slaat echt nergens op
waarom de fuck zou je dat op je status zetten? Ik snap er geen reet van
Oke...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan schijn je de strijd tegen kanker te steunen.
Iets in mij zegt dat het effectiever is als je geld doneert aan KWFquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan schijn je de strijd tegen kanker te steunen.
Of Supersoofquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat het effectiever is als je geld doneert aan KWF
Ja dit helpt toch geen zakquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
Ja, het zou 'awareness' moeten creëren. Of zoiets
Terwijl iedereen het alleen maar stom vindt. En terecht
Maak liever 2 eu over op KWF ipv die stomme spelletjes.
Wat hèb je er aan.
Precies, en de directeur van KWF ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
Ja, het zou 'awareness' moeten creëren. Of zoiets
Terwijl iedereen het alleen maar stom vindt. En terecht
Maak liever 2 eu over op KWF ipv die stomme spelletjes.
Wat hèb je er aan.
Die van Pink Ribbon?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dit helpt toch geen zak
Ik vond die borstkanker-armbandjes wel een goede actie
Van Pink ribbon? Schijnt toch ook niet zo geweldig te zijn achteraf?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dit helpt toch geen zak
Ik vond die borstkanker-armbandjes wel een goede actie
Nou dat dusquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van Pink Ribbon?
Mjah, van Pink Ribbon krijg je ook de ene nare smaak na de andere van in je mond met al die negatieve berichtgeving. Vooral dat ze gingen zitten censureren op het Viva forum
Ja, maar ik bedoel meer dat zoiets meer nut heeft dan zo raar doen op facebookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van Pink Ribbon?
Mjah, van Pink Ribbon krijg je ook de ene nare smaak na de andere van in je mond met al die negatieve berichtgeving. Vooral dat ze gingen zitten censureren op het Viva forum
En handig voor meelezende inbrekers.... die zullen wel teleurgesteld zijn dat iedereen gewoon thuis isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
WtfDat slaat echt nergens op
waarom de fuck zou je dat op je status zetten? Ik snap er geen reet van
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel meer dat zoiets meer nut heeft dan zo raar doen op facebook
Dat soort dingen zijn vaak zo stom. Net als al die drama teksten die je moet delen als je ook van je man, vrouw, dochter, zoon, moeder, vader houd, of kinderkanker, kindermoord, zinloos geweld, dierenmishandeling, etc erg vind. Of als je een echte..echte vriend/vriendin bent.. Ik ben daar echt allergisch voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel meer dat zoiets meer nut heeft dan zo raar doen op facebook
Als je komt koffiedrinken graag 1 pot pindakaas en een paar grote ezelsorenquote:
Dan plannen we de volgende keer gewoon dat jij ook kanquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:06 schreef senesta het volgende:
Apen zijn zo leuk, ik wil ook nog heel graag nog een keer naar de apenheul.
"Iedereen die een echte vriend is zet dit op zijn facebook... al is het maar een uurtjequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn vaak zo stom. Net als al die drama teksten die je moet delen als je ook van je man, vrouw, dochter, zoon, moeder, vader houd, of kinderkanker, kindermoord, zinloos geweld, dierenmishandeling, etc erg vind. Of als je een echte..echte vriend/vriendin bent.. Ik ben daar echt allergisch voor
Ook alleen maar omdat die niet was te ontwijkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef senesta het volgende:
Ik heb Qwea gemeet
![]()
Maar inderdaad, ik ben niet zo meeterig
Ja oh, dan gaan mijn nekharen overeind staanquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
"Iedereen die een echte vriend is zet dit op zijn facebook... al is het maar een uurtje"
En sushi ook!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef Barbaaf het volgende:
heb gemerkt dat Fok!kers in kleine porties wel te verteren zijn
Dealquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je komt koffiedrinken graag 1 pot pindakaas en een paar grote ezelsoren
Ik ook niet. Ik háát dat soort berichten!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Op dat soort dingen reageer ik echt nooit
Boewhahahahahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Ingetje79 het volgende:
And as I tiep zet een tante er weer zo'n bericht op; iets met als je een dochter hebt blabla
Ow, die is ook geniaalquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef senesta het volgende:
Briljant is die he?Ik zag hem eerder ergens vandaag, net als deze : [ afbeelding ]
Zal ik je nog eens een keiharde whatsapp sturenquote:
Gaat dat in Friesland niet automagisch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook zo, eerst rondje klokken verzetten
Ik kan nergens op mijn foon vinden of ie dat automatisch doet...quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook zo, eerst rondje klokken verzetten
Ow, dat is een instelling!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan nergens op mijn foon vinden of ie dat automatisch doet...
klotezooiWant ik moet morgenochtend vroeg op en nu weet ik niet hoe ik de wekker moet zetten. kan ik morgen beneden op de klok gaan kijken of ik nog een uur terug in bed mag..
Je kan morgen de wekker zetten en dan gelijk op FOK! in de at kijken wat de tijd is van de laatste post. Die gaat zeker mee met de wintertijd namelijk dus je hoeft niet uit bed om het te checkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan nergens op mijn foon vinden of ie dat automatisch doet...
klotezooiWant ik moet morgenochtend vroeg op en nu weet ik niet hoe ik de wekker moet zetten. kan ik morgen beneden op de klok gaan kijken of ik nog een uur terug in bed mag..
Volgens mij slaap je al!quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is balen![]()
Van het slaapgedeelte van het omzetten van de tijd heb ik geen last , maar mijn maag heeft
wel op de normale tijd honger , gelukkig had ik nog wafels in mijn koffer gestopt
Jeetje baaf, da's wel erg vroeg!quote:Op zondag 28 oktober 2012 05:43 schreef Barbaaf het volgende:
Yay, denk ik, doodop als ik was, pas om 01:00 (zomertijd) te gaan pitten (ipv. 23:00 toen ik al bijna omviel) om niet midden in de nacht weer wakker te worden, gebeurt dat alsnog om 5:00 (wintertijd)
Nouuuuu... Ruim maar gewoon op zonder foto hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:56 schreef Oognip het volgende:
Er ligt iets ondefinieerbaars in de bench. Of het is kots of diarree, ik weet het nietWillen jullie een foto zien?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat die niet was te ontwijken![]()
Nee hoor, zelf weten
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef senesta het volgende:
Ik heb Qwea gemeet
![]()
Maar inderdaad, ik ben niet zo meeterig
Niet meer naar een revalidatiecentrumquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Oja, voorlopige planning: donderdag hechtingen eruit, vrijdag naar huis
Ik heb een foto gemaakt en opgeruimdquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nouuuuu... Ruim maar gewoon op zonder foto hoor
5 november (oid) gaat Rewimo naar een revalidiatiecentrumquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet meer naar een revalidatiecentrum
Ow ja, en jeu!!!
Ah! thnx dear!quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
5 november (oid) gaat Rewimo naar een revalidiatiecentrum
Jawel, dat wel. Daar moet ik de maandag daarna heen. Maar eerst fijn een paar dagen thuisquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:05 schreef ElisaB het volgende:
Niet meer naar een revalidatiecentrum
Ow ja, en jeu!!!
Tja. Voor hemzelf misschien wel jammerquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:42 schreef Oognip het volgende:
NGC heeft vanmorgen gemeld dat prins Friso is overleden, maar dat blijkt niet waar te zijn...
Ik denk niet dat ie er veel van merkt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja. Voor hemzelf misschien wel jammer
Ik vraag me af of de familie een doodlijn in gedachte heeft? 1/1/2013 ofzo? Dit kan toch niet eeuwig duren?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie er veel van merkt.
Jawel hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de familie een doodlijn in gedachte heeft? 1/1/2013 ofzo? Dit kan toch niet eeuwig duren?
Nee, daarom juist. Hij is in leven maar hij leeft niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik denk niet dat ie er veel van merkt.
Vaak longontsteking of iets dergelijks hè. Geen weerstand tegen zulke dingen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja, aan de ene kant ligt je partner/vader/zoon maar wat te liggen, maar je kunt er nog wel naar toe, aanraken, tegen praten enz.
Zou hij op een gegeven moment geen doorligplekken, urineweginfecties en longproblemen krijgen en daar aan bezwijken?
YWquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Wij hadden gistermiddag het briljante idee om een ander internetstickje te gebruiken hier. Dat vervolgens op snelheid 0,01 kbps sprong zodra qltel de deur uit was het met het andere stickje. Waardoor ik hier helemaal alleen in mijn eentje lag zonder internet![]()
![]()
Nu doet ie het maar de snelheid zwalkt als een malloot. Ik heb qltel dus opgedragen heel rap het oude stickje weer bij me in te leveren.
Laysa en D_K, dank je wel voor jullie kaartje
Zoals ik er nu tegenaan kijken (en als iemand in mijn naaste omgeving er zo zou bijliggen zou ik er misschien heel anders tegenaan gaan kijken): het is een uitgestelde dood.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja, aan de ene kant ligt je partner/vader/zoon maar wat te liggen, maar je kunt er nog wel naar toe, aanraken, tegen praten enz.
Zou hij op een gegeven moment geen doorligplekken, urineweginfecties en longproblemen krijgen en daar aan bezwijken?
Dat is niet zo'n probleem, dan vliegen ze hem toch terug naar Nederland als dat nodig is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Als hij zelfstandig ademt dan is het (zeker in de UK) verboden om actief iets te doen of na te laten waardoor hij eerder overlijdt.
Ellendig, onnodig, maar waar. Dan is het hopen op mazen in de wet of creatieve zorgverleners. Al is dat m.i. niet de manier waarop die dingen moeten gaan.
Maar aangezien Friso nu niet meer zelf kan zeggen of hij zijn leven wil beëindigen is het verrekte lastig om die procedure hier op te starten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n probleem, dan vliegen ze hem toch terug naar Nederland als dat nodig is.
Kon de postbode toch dat gekriebel van Laysa lezen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Wij hadden gistermiddag het briljante idee om een ander internetstickje te gebruiken hier. Dat vervolgens op snelheid 0,01 kbps sprong zodra qltel de deur uit was het met het andere stickje. Waardoor ik hier helemaal alleen in mijn eentje lag zonder internet![]()
![]()
Nu doet ie het maar de snelheid zwalkt als een malloot. Ik heb qltel dus opgedragen heel rap het oude stickje weer bij me in te leveren.
Laysa en D_K, dank je wel voor jullie kaartje
Dan stoppen ze gewoon de behandeling, daar is zijn toestemming niet voor nodig en overlijdt hij na een paar dagen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar aangezien Friso nu niet meer zelf kan zeggen of hij zijn leven wil beëindigen is het verrekte lastig om die procedure hier op te starten.
Dat is vast een heul ingewikkeld technisch proces wat via minimaal 4 verschillende schijven moet gaan voor het klaar is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:09 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het trouwens vooral vreemd dat NGC voor zoiets een band heeft klaarstaan. Of onderschat ik de moeilijkheidsgraad van het tonen van zo'n bericht?
Misschien wel hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is vast een heul ingewikkeld technisch proces wat via minimaal 4 verschillende schijven moet gaan voor het klaar is.![]()
Dus dan kun je het maar beter al op de plank hebben liggen.Heb je nog maar één idioot nodig die op het verkeerd knopje drukt en het uitzendt.
Goed idee!quote:
Ja, er stond niet eens een logootje bij, dus wat dat betreft: scherm op zwart, één zinnetje typen, kan niet heel ingewikkeld zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:09 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het trouwens vooral vreemd dat NGC voor zoiets een band heeft klaarstaan. Of onderschat ik de moeilijkheidsgraad van het tonen van zo'n bericht?
brrrrrquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:43 schreef Rewimo het volgende:
En weer een verse ijszak voor op mijn heup. Daar maken ze je 's morgens vroeg al mee wakker en dat gaat de hele dag door
B''''''' f'isjes ja, maar wel lekker op je wond en goed tegen de zwellingquote:
Zo, luiwammes!quote:
Uhu.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan nog m'n 8 jaar oude oranje donsjack van Esprit, maar die mag ik niet meer aan van meneer I. en Zusje
Ja, wie nietquote:
Ze lijken idd wel op elkaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:21 schreef tombolafan het volgende:
Ingen met oranje jassen FTW
Ik wil nog een dikke warme jas erbij
Ik wil hem ook met kortingquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wil je die jas nu of in de uitverkoop ergens in januari?
Zo heb ik die van mij wel gekocht; 50% korting
Valt het op dat ik zuunig ben?
Goeden tip!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wil je die jas nu of in de uitverkoop ergens in januari?
Zo heb ik die van mij wel gekocht; 50% korting
Valt het op dat ik zuunig ben?
Ik zal vast wel weer een uitnodiging krijgen van broerlief en de familie. Over een jaar of 10 zullen we vast weer surprises kunnen doen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:39 schreef tombolafan het volgende:
Vieren hier nog mensen sinterklaas eigenlijk?
Hip!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik had trouwens voor 450 euro aan schoenen besteld bij Zalando.Vooraf maar even het saldo gechecked. 300 euro aan schoeisel gaat ook weer terug want geen leuke kleur of het paste niet goed.
En dan houd ik de beeeeldige veterlaarsjes met hakken van 9 cm.![]()
Nopequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:39 schreef tombolafan het volgende:
Wacht maar tot Frummel wat groter is. Dan wordt de hele familie opgetrommeld om haar onder kadootjes te bedelven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope
Mss dat Zusje of schoonzus nog iets wil doen, maar daar ga ik niet van uit.
Dat lijkt me vreselijk; mijn ouders kennendequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Frummel wat groter is. Dan wordt de hele familie opgetrommeld om haar onder kadootjes te bedelven.![]()
Tot ze erachter komen dat dat teveel is en dan hoef je alleen nog maar te komen om pepernoten te eten.
Jep. Maar niet met familie of zo, gewoon lekker samenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:39 schreef tombolafan het volgende:
Wat erg!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat lijkt me vreselijk; mijn ouders kennende
Die kunnen zich zo vreselijk aanstellen als het om Frummel gaat en altijd proberen om leuker, duurder, mooiere cadeaus voor haar te kopen om de schoonbeppe voor te blijven
Vorig jaar was het laatste jaar dat Samara geloofde dus dit is het eerste jaar dat we het niet vieren. Ik vind het wel jammer hoor, ik vind sinterklaas wel erg leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:39 schreef tombolafan het volgende:
Of urineweg/nierinfecties door de cathetersquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vaak longontsteking of iets dergelijks hè. Geen weerstand tegen zulke dingen.
Ja, vertelllll.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef Greys het volgende:
Zoooooo, dat avontuur is ook weer achter de rug
Godzijdank.
Samara heeft lang allerlei kleine dingen die gebeurden voor zichzelf verklaard maar op een gegeven moment dan hoeft er maar een klein dingetje te gebeuren en dan weten ze het.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben benieuwd of oudste neefje dit jaar van het geloof afvalt. Kan haast niet anders, want hij wordt 9 binnenkort. Maar heeft zo'n rijke fantasie en als oudste van het gezin is het makkelijk om het beeld nog vast te houden.
Maar ik denk dat klasgenootjes hem wel uit de droom zullen helpen en dan kan hij mooi meeplannen en -plotten met ons.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef Greys het volgende:
Zoooooo, dat avontuur is ook weer achter de rug
Godzijdank.
Nou eerst moesten we repeteren op het grote podium terwijl er 80 man orkest naar me zat te grijnzen omdat het opviel dat ik niet durfdequote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eerst moesten we repeteren op het grote podium terwijl er 80 man orkest naar me zat te grijnzen omdat het opviel dat ik niet durfde
En die riepen steeds 'HARDERRRR ZINGENNNN' en dan maar lachen. Lollig
En de dirigent kwam roepen dat ik moest kijken alsof ik het leuk vond.
Toen op het echte moment hadden ze gezegd dat ik toch niet zag dat er 2200 man publiek in de zaal zat, maar mooi dat de zaal veel lichter was dan ik dacht en we ze gewoon zagen. Huuu!
En daarna deed ik het maar gewoon braaf en na afloop zei iedereen 'dat ik er zo leuk bij gewiebeld had'. Bwehehehe.
Ik heb weer wat gemist geloof ik! Wat heb je voor bijzonders gedaan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Greys het volgende:
JaHet was leuk hoor, achteraf. Simone Kleinsma moest ook erg lachen om de zenuwen en toen ik en mijn collega achter de schermen liepen te grinniken en Simone langs liep zei ik 'Ik denk dat zij ons morgen gaat bellen, ook voor achtergrondkoor!'. En zij 'Zo, dat denk ik inderdaad ook!!!'
Huldequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Greys het volgende:
JaHet was leuk hoor, achteraf. Simone Kleinsma moest ook erg lachen om de zenuwen en toen ik en mijn collega achter de schermen liepen te grinniken en Simone langs liep zei ik 'Ik denk dat zij ons morgen gaat bellen, ook voor achtergrondkoor!'. En zij 'Zo, dat denk ik inderdaad ook!!!'
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist geloof ik! Wat heb je voor bijzonders gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en er waren ook nog cameraploegen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]Heldin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en er waren ook nog cameraploegen![]()
Met jouw zangangst is dat écht een ding. Hoe kwam je er terecht? Had G. speciaal om je gevraagd?
![]()
En vond je het wel een béétje leuk?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heldin!![]()
Met jouw zangangst is dat écht een ding. Hoe kwam je er terecht? Had G. speciaal om je gevraagd?
![]()
En vond je het wel een béétje leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]Eigenlijk wel erg dat je dat wel zonder drank op durft en bij ons nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en er waren ook nog cameraploegen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wie zegt dat ik vanmorgen geen drank op had??quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel erg dat je dat wel zonder drank op durft en bij ons niet
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eerst moesten we repeteren op het grote podium terwijl er 80 man orkest naar me zat te grijnzen omdat het opviel dat ik niet durfde
En die riepen steeds 'HARDERRRR ZINGENNNN' en dan maar lachen. Lollig
En de dirigent kwam roepen dat ik moest kijken alsof ik het leuk vond.
Toen op het echte moment hadden ze gezegd dat ik toch niet zag dat er 2200 man publiek in de zaal zat, maar mooi dat de zaal veel lichter was dan ik dacht en we ze gewoon zagen. Huuu!
En daarna deed ik het maar gewoon braaf en na afloop zei iedereen 'dat ik er zo leuk bij gewiebeld had'. Bwehehehe.
Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik vind het stoer![]()
![]()
Eerste wat Meneer I. zei "nou mag ze ook niet meer zeuren als we gaan SIngstarren"
Klinkt als een geweldige ochtend.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef Greys het volgende:
Oh en na afloop vond ik het leuk jaToen het voorbij was.
Ik heb alleen wel iedereen met camera bedreigd dat als ik het ooit op youtube tegenkom dat ik ze dan aanklaag.
Dus we moeten haar gewoon in dienst nemen. Dan zingt ze ook spontaaaaan met ons.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel erg dat je dat wel zonder drank op durft en bij ons niet
En na een paar aangeblikte broken Rodka'squote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Maar ik heb bij jullie ook twee keer Tiffany en één keer Golllld gelald, toch, uiteindelijk na heel veel aandringen en niet meer durven?![]()
WHOEHAHAHAHAHAHA ik zit hardop te gieren hier nuquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En na een paar aangeblikte broken Rodka's![]()
![]()
![]()
Ik ook weerquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHA ik zit hardop te gieren hier nu![]()
WikiTombo on the case!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:02 schreef tombolafan het volgende:
Als ik thuis ben ga ik youtube afstruinen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Euhmquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef MissBliss het volgende:
Haha wat leuk Greys, lijkt me wel doodeng! Maar je kan dus wel een beetje zingen kennelijk?
Nee helemaal niet, waarom denk je dat ik dood ging van schaamte en gene?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef MissBliss het volgende:
Haha wat leuk Greys, lijkt me wel doodeng! Maar je kan dus wel een beetje zingen kennelijk?
Ge-wel-di-ge vakvrouw. Ik moet altijd zo huilen als ik dat liedje hoor dat ze voor haar dochtertje heeft geschrevenquote:
En vanmorgen vloog ze nog; kippenvelquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ge-wel-di-ge vakvrouw. Ik moet altijd zo huilen als ik dat liedje hoor dat ze voor haar dochtertje heeft geschreven
Gebruik je Frontline? Of de frontline combo? Die werken niet zo goed meer schijnt. Ik kreeg de katten van de zomer maar niet helemaal vlovrij en toen heb ik op advies van de DA advantix of zo gehaald en toen waren we er zo van af.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:45 schreef Greys het volgende:
Ik zag een vlo op Biet net
Terwijl ie zijn pipetje heeft gehad.
Hebben ze bij supermarkten tegenwoordig nog vlooienbanden? Want bij de AH van de week zag ik er niets van hangen. Ook geen vlooienshampoo en ook geen spray. En de dierenwinkel is vandaag niet open, grrrr. Bij grote AH's wel misschien?
Zo'n doosje van de dierenarts. Eentje voor de kat en eentje voor de hond, per doosje zitten er drie doordrukgevallen in waar dan zo'n pipetje uit komt. Weet het merk even niet meer, want het was voor allebei het laatste pipetje uit de verpakking.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Gebruik je Frontline? Of de frontline combo? Die werken niet zo goed meer schijnt. Ik kreeg de katten van de zomer maar niet helemaal vlovrij en toen heb ik op advies van de DA advantix of zo gehaald en toen waren we er zo van af.
Stronghold had ik, van de dierenarts.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef senesta het volgende:
Ik doe nooit iets in de stofzuigerAlleen druppeltjes en spuiten in huis.
Hm ja, maar ik kan Boor niet een dag naar buiten doen, zeker niet met deze kouquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:57 schreef senesta het volgende:
We doen de beesten naar buiten en dan goed luchten. Ik spuit zelf niet want ik heb dat ooit gedaan en toen heb ik zo erg gehoest dat ik bloed begon te hoesten, ik durf het dus nietWe doen het ook alleen als we echt vlooien gezien hebben.
Manlief regelt dat altijd. Droge dag, ik en de kids dagje weg, dieren naar buiten. Manlief spuit kattenspullen, vloerbedekking etc goed in en dan paar uur luchten. Ik heb overigens met Elco hooguit één keer vlooien gehad maar sinds de katten er zijn al een paar keer. Pakken die ze makkelijker op of zo?
Niet vals vind ik al heel knapquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, waarom denk je dat ik dood ging van schaamte en gene?
Het was niet vals, maar dat was dan ook het enige. Of niemand durfde me na afloop te zeggen dat het vals was, kan ook heel goed
Gatverdamme!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn collega had ooit ook in paniek alle dekens e.d. uitgewassen toen ze een vlo in huis vond.
Alleen wrs. niet heet genoeg, want toen ze het spul uit de droger haalde, werd ze aangevallen door een heel leger vlooien![]()
Ik heb alleen maar leren jassen en jacks dus daar zitten ook redelijk warme tussen, maar leer is van zichzelf niet echt warm dus wel op de voering lettenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu.
Zo maar ff winterjas kijken. Heb enkel zomerjas en dat is KOUD man.
Wilde leren jas maar iedereen roept dat dat niet warm aan is.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn collega had ooit ook in paniek alle dekens e.d. uitgewassen toen ze een vlo in huis vond.
Alleen wrs. niet heet genoeg, want toen ze het spul uit de droger haalde, werd ze aangevallen door een heel leger vlooien![]()
Vermenigvuldigen die dingen zich dan als het heet wordt of zo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Haar eigen theorie was dat de eitjes door de warmte sneller uitkwamenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vermenigvuldigen die dingen zich dan als het heet wordt of zo?
Dat broeit lekker danquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Haar eigen theorie was dat de eitjes door de warmte sneller uitkwamen
En net vergeten detail; het had een dag en een nacht in de droger gezeten
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 28 oktober 2012 17:51 schreef Mama_Mia het volgende:
en ik probeerde nog zo om niet te janken![]()
Ik was echt even helemaal overwhelmedquote:
Ik heb beslist niet wat jij hebt, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit en er niet meer overheen ziet. En dat er dan iemand komt om je te redden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik was echt even helemaal overwhelmeddacht dat ze al weg waren en wist echt niet of ik het zou redden om naar de kassa te gaan (en zo moe en chaotisch dat ik dus er niet aan dacht om bij de parkeeruitgang op de intercom te drukken
) dus ik voelde me echt zwaar klote en toen werd ik gebeld van ga zitten we komen eraan
![]()
![]()
(oh ik krijg zo weer tranen in mn ogen ervan he/emo)
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik was echt even helemaal overwhelmeddacht dat ze al weg waren en wist echt niet of ik het zou redden om naar de kassa te gaan (en zo moe en chaotisch dat ik dus er niet aan dacht om bij de parkeeruitgang op de intercom te drukken
) dus ik voelde me echt zwaar klote en toen werd ik gebeld van ga zitten we komen eraan
![]()
![]()
(oh ik krijg zo weer tranen in mn ogen ervan he/emo)
Hihiquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
En blijkbaar hadden Oognip en Indaha ook niet aan de intercom gedacht. Er had toch een man mee gemoeten![]()
nou ja toen was ik al weg bij de autoquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
En blijkbaar hadden Oognip en Indaha ook niet aan de intercom gedacht. Er had toch een man mee gemoeten![]()
Zat er echt doorheen ja, pfffquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hihi
Wat zal jij je ff hulpeloos hebben gevoeld m_m
Mm was al al lang weer het park in johquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Ik heb het op de heetste stand van de wasmachine gewassen, 90 of 95 graden oid?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga morgen idd naar de DA, dat sowiesoquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Greysje al weg?
Je kan beter morgen even langs de DA om Program of zo te halen, in plaats van nu al met half-werkend-namaakgif in de weer te gaan
wat staat er op?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgen idd naar de DA, dat sowieso
Heb nu HG spray gehaald bij de AH voor in huis. Bovenverdieping gestofzuigd, al het beddengoed op 95 graden gewassen en de vloerbedekking met die HG meuk ingesprayd.
Ik bleef er haast in, jezus fuck, wat een spul![]()
![]()
Alle ramen boven staan nu al een uur tegen elkaar open ofzo en die laat ik nog een paar uur open. Daarna kan ik er toch wel weer slapen?
'De behandelde ruimte dient na de behandeling geruime tijd te worden gelucht'.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat staat er op?
Wel raar dat ze geen vlooienbandjes meer verkopen bij ah...
ik zou pas 2 uur naar bed gaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
'De behandelde ruimte dient na de behandeling geruime tijd te worden gelucht'.
Ja, leuk, maar wat is geruime tijd?Een uur? Een dag?
En nee, verkopen ze echt niet meer. Heb er nog over gebeld ook.
Hier in mijn durp bij de C1000 niet meer, Jumbo niet, AH niet. Dus ik dacht misschien bij de AH XL, maar ook niet dus. Vlooienshampoo ook niet trouwens.
Woonkamer kan vannacht niet, want daar zit Boorquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zou pas 2 uur naar bed gaan
Vannacht de woonkamer?
Zal vast zijn omdat iedereen het toch bij de da of dw haalt
das balen, hier is ie altijd open, handig voor dit soort situatiesquote:
en anders doe je m morgenmiddag bovenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Woonkamer kan vannacht niet, want daar zit Boor
En die ZOU ook boven kunnen, maar dan slaapt er niemand vannacht...
Dus die probeer ik morgenmiddag, kijken of het niet te koud is voor de ren.
Ja daaromquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en anders doe je m morgenmiddag boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |