Ja he, alsof je hele lichaam na zo'n dag buiten op 10 graden lager is gaan draaien. Misschien dat een lange warme douche helpt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef Oognip het volgende:
Ik heb het zooo koudKrijg het geloof ik ook niet warm meer vandaag.
Nog niet, in je hok jijquote:
Dat is inderdaad vaak het enige wat helptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef Barbaaf het volgende:
enenenenenen?
[..]
Ja he, alsof je hele lichaam na zo'n dag buiten op 10 graden lager is gaan draaien. Misschien dat een lange warme douche helpt.
Jouw betere helft is liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Thuis! Mijn betere helft had het briljante idee om te gaan sushi-en, dus de buikjes heerlijk rond gegeten bij de lokale Japanner![]()
![]()
En nu lekker een filmpje op, kachel aan en katjes op schoot
Ja he? En de Japannert ook, want ze hebben spesjaal voor ons een plekkie gemaakt dat ze eigenlijk niet haddenquote:
Ik zat er net aan te denken om een sushi-meet te regelen bij Shabu Amersfoortquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef tombolafan het volgende:
Sushi!Ik willlll
Ik heb wel voor mezelf stokbroodjes met aioli, truffelbrie en blauwe kaas gekocht![]()
Verwenavondje
Count me inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken om een sushi-meet te regelen bij Shabu Amersfoort
Nee, da's wel een echte kauw-het-zelf-maaltijd jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
1 dubbele whopper
zakje frieten met saus
400 ml cola
wordt vast niet lekker als ik dat bij elkaar in de blender mik, he?Dan eet ik het dit keer wel op de gewone manier maar ik zal 't eens proberen als ik zelf voldoende eten (en puf) in huis heb voor eenechte maaltijd
Als ik kan kom ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken om een sushi-meet te regelen bij Shabu Amersfoort
Da's bij mij ook zoquote:
Waar/wat hebben jullie gegeten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef indaha het volgende:
Zo terug in het hotel , dadelijk lekker ik vertrek kijken .
Het was een leuke gezellige meet
Leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:41 schreef Cat22 het volgende:
Bank, snuggly, toffifee.... ik kom op temperatuur.![]()
Efteling was leuk! Veel kunnen doen, de enige stortbui viel toen wij binnenwaren en de watershow was fantastisch.![]()
Hoe was de Apenheul? (beleefdheidsvraag, ik ga teruglezen)
Er was niet veel terug te lezen.quote:
Doe mij ff een dmquote:
I haz the gossipquote:
Liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Buschauffeur liet me gelijk in de bus zitten. Nu hoefde ik maar tien minuutjes kou te lijden in plaats van 25 minuten!
Wat aardig!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Buschauffeur liet me gelijk in de bus zitten. Nu hoefde ik maar tien minuutjes kou te lijden in plaats van 25 minuten!
Aagje.quote:
En je kan nog een uur extra slapen ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht: 'Misschien is het tijd om naar bed te gaan', maar om tien voor half elf naar bed op zaterdag
Vandaag Efteling gedaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik was echt superblij!
Brr, kermis in deze tijd van het jaar? Als je dan ergens in gaat vries je je helemaal de billen uit je string!
Wij zijn nergens in geweest, maar vernikkeld toen we ergens een Angrybirdknuffel zagen hangen en ik liet vallen dat die zo leuk bij Tombo op de logeerkamer zou staan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik was echt superblij!
Brr, kermis in deze tijd van het jaar? Als je dan ergens in gaat vries je je helemaal de billen uit je string!
Hahaha, ging dat een beetje? Ik ben een keer naar de winterefteling geweest, mèn wat was dat koud. Dan zijn attracties als de python nog dicht ook!quote:
Wat lief!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn nergens in geweest, maar vernikkeld toen we ergens een Angrybirdknuffel zagen hangen en ik liet vallen dat die zo leuk bij Tombo op de logeerkamer zou staan.
Nou, toen ging ie los met dat muntjesspel; 20 euro armer en nog geen Angrybirdknuffel.
Alleen een Angrybirdsleutelhanger en 4 koffiekopjes![]()
Maar de Bobslee en Vogelrock niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, ging dat een beetje? Ik ben een keer naar de winterefteling geweest, mèn wat was dat koud. Dan zijn attracties als de python nog dicht ook!
Hahahahahaha oh wat liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn nergens in geweest, maar vernikkeld toen we ergens een Angrybirdknuffel zagen hangen en ik liet vallen dat die zo leuk bij Tombo op de logeerkamer zou staan.
Nou, toen ging ie los met dat muntjesspel; 20 euro armer en nog geen Angrybirdknuffel.
Alleen een Angrybirdsleutelhanger en 4 koffiekopjes![]()
Ja maar, ja maar, zaterdagavondquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:21 schreef Goodbye het volgende:
Oh, daar ben ik heel praktisch in. Als ik moe ben ga ik gewoon naar bed.
Dat wilde best! Hagelbuitje toen we ín het gebouwtje van de Python stonden. Toen onze rit begon was het weer droog.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, ging dat een beetje? Ik ben een keer naar de winterefteling geweest, mèn wat was dat koud. Dan zijn attracties als de python nog dicht ook!
Dan mag je de sleutelhanger kopen voor 15 euro roept iequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahaha oh wat lief
Ik kom wel een keer koffiedrinken dan
Als ik dat doe ben ik 20 uur wakker voordat ik weer eens acht uur wil slapen... werkt niet in deze maatschappijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:21 schreef Goodbye het volgende:
Oh, daar ben ik heel praktisch in. Als ik moe ben ga ik gewoon naar bed.
Ik wil m eerst zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan mag je de sleutelhanger kopen voor 15 euro roept ie
Ik vond het ook supertof, hoor! Maar wel koud!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar de Bobslee en Vogelrock niet.
Vond het wel mooi
Jaloers!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
Oh en nog brownies bij de Bijenkorf (![]()
![]()
) gekocht, die mocht ik niet opeten van de dames (want toen kwam de high tea nog
). Dus die heb ik nog
Blondies!!!! Brownies!!! Milkies!!!
*wees hier jaloers op mij*
*heeft toffifee*quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
![]()
) gekocht, die mocht ik niet opeten van de dames (want toen kwam de high tea nog
). Dus die heb ik nog
Bij dezequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
![]()
). Dus die heb ik nog
Hoe kom je eraan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Whahahahahaha ik heb een "yourgiftcard" FUN&FEAR, daarmee kan je bij durex.nl bestellen![]()
Ik heb ze geapptquote:
Je kan m ook bij andere dingen bestedenquote:
mag het hier ook?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
![]()
). Dus die heb ik nog
Gewoon in een gezellig eetcafeetje in het centrum ,ik had een sateschotel en mijn man een beef oriental , allebei heerlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waar/wat hebben jullie gegeten?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:23 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand waar het vandaan komt dat veel mensen de laatste tijd op FB posten 'ik ga 24 dagen naar Canada' of 'ik ga 5 dagen naar China'? Volgens mij heb ik weer wat gemistNet als laatst dat veel mensen op hun FB een bepaald drankje zetten wat dan weer ergens voor stond.
Dat drankje was idd je relationele status (vrijgezel, wachtend op aanzoek, getrouwd, etc etcquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:23 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand waar het vandaan komt dat veel mensen de laatste tijd op FB posten 'ik ga 24 dagen naar Canada' of 'ik ga 5 dagen naar China'? Volgens mij heb ik weer wat gemistNet als laatst dat veel mensen op hun FB een bepaald drankje zetten wat dan weer ergens voor stond.
Wtfquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:36 schreef Goodbye het volgende:
Het aantal dagen staat voor de dag waarop je geboren bent en voor elke maand is er een bestemming.
Ik vind het echt zó stom, dat soort zelfverzonnen acties.
Dan schijn je de strijd tegen kanker te steunen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
WtfDat slaat echt nergens op
waarom de fuck zou je dat op je status zetten? Ik snap er geen reet van
Oke...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan schijn je de strijd tegen kanker te steunen.
Iets in mij zegt dat het effectiever is als je geld doneert aan KWFquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan schijn je de strijd tegen kanker te steunen.
Of Supersoofquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat het effectiever is als je geld doneert aan KWF
Ja dit helpt toch geen zakquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
Ja, het zou 'awareness' moeten creëren. Of zoiets
Terwijl iedereen het alleen maar stom vindt. En terecht
Maak liever 2 eu over op KWF ipv die stomme spelletjes.
Wat hèb je er aan.
Precies, en de directeur van KWF ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
Ja, het zou 'awareness' moeten creëren. Of zoiets
Terwijl iedereen het alleen maar stom vindt. En terecht
Maak liever 2 eu over op KWF ipv die stomme spelletjes.
Wat hèb je er aan.
Die van Pink Ribbon?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dit helpt toch geen zak
Ik vond die borstkanker-armbandjes wel een goede actie
Van Pink ribbon? Schijnt toch ook niet zo geweldig te zijn achteraf?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dit helpt toch geen zak
Ik vond die borstkanker-armbandjes wel een goede actie
Nou dat dusquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van Pink Ribbon?
Mjah, van Pink Ribbon krijg je ook de ene nare smaak na de andere van in je mond met al die negatieve berichtgeving. Vooral dat ze gingen zitten censureren op het Viva forum
Ja, maar ik bedoel meer dat zoiets meer nut heeft dan zo raar doen op facebookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van Pink Ribbon?
Mjah, van Pink Ribbon krijg je ook de ene nare smaak na de andere van in je mond met al die negatieve berichtgeving. Vooral dat ze gingen zitten censureren op het Viva forum
En handig voor meelezende inbrekers.... die zullen wel teleurgesteld zijn dat iedereen gewoon thuis isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
WtfDat slaat echt nergens op
waarom de fuck zou je dat op je status zetten? Ik snap er geen reet van
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel meer dat zoiets meer nut heeft dan zo raar doen op facebook
Dat soort dingen zijn vaak zo stom. Net als al die drama teksten die je moet delen als je ook van je man, vrouw, dochter, zoon, moeder, vader houd, of kinderkanker, kindermoord, zinloos geweld, dierenmishandeling, etc erg vind. Of als je een echte..echte vriend/vriendin bent.. Ik ben daar echt allergisch voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel meer dat zoiets meer nut heeft dan zo raar doen op facebook
Als je komt koffiedrinken graag 1 pot pindakaas en een paar grote ezelsorenquote:
Dan plannen we de volgende keer gewoon dat jij ook kanquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:06 schreef senesta het volgende:
Apen zijn zo leuk, ik wil ook nog heel graag nog een keer naar de apenheul.
"Iedereen die een echte vriend is zet dit op zijn facebook... al is het maar een uurtjequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn vaak zo stom. Net als al die drama teksten die je moet delen als je ook van je man, vrouw, dochter, zoon, moeder, vader houd, of kinderkanker, kindermoord, zinloos geweld, dierenmishandeling, etc erg vind. Of als je een echte..echte vriend/vriendin bent.. Ik ben daar echt allergisch voor
Ook alleen maar omdat die niet was te ontwijkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef senesta het volgende:
Ik heb Qwea gemeet
![]()
Maar inderdaad, ik ben niet zo meeterig
Ja oh, dan gaan mijn nekharen overeind staanquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
"Iedereen die een echte vriend is zet dit op zijn facebook... al is het maar een uurtje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |