Ja he, alsof je hele lichaam na zo'n dag buiten op 10 graden lager is gaan draaien. Misschien dat een lange warme douche helpt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef Oognip het volgende:
Ik heb het zooo koudKrijg het geloof ik ook niet warm meer vandaag.
Nog niet, in je hok jijquote:
Dat is inderdaad vaak het enige wat helptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef Barbaaf het volgende:
enenenenenen?
[..]
Ja he, alsof je hele lichaam na zo'n dag buiten op 10 graden lager is gaan draaien. Misschien dat een lange warme douche helpt.
Jouw betere helft is liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Thuis! Mijn betere helft had het briljante idee om te gaan sushi-en, dus de buikjes heerlijk rond gegeten bij de lokale Japanner![]()
![]()
En nu lekker een filmpje op, kachel aan en katjes op schoot
Ja he? En de Japannert ook, want ze hebben spesjaal voor ons een plekkie gemaakt dat ze eigenlijk niet haddenquote:
Ik zat er net aan te denken om een sushi-meet te regelen bij Shabu Amersfoortquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef tombolafan het volgende:
Sushi!Ik willlll
Ik heb wel voor mezelf stokbroodjes met aioli, truffelbrie en blauwe kaas gekocht![]()
Verwenavondje
Count me inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken om een sushi-meet te regelen bij Shabu Amersfoort
Nee, da's wel een echte kauw-het-zelf-maaltijd jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
1 dubbele whopper
zakje frieten met saus
400 ml cola
wordt vast niet lekker als ik dat bij elkaar in de blender mik, he?Dan eet ik het dit keer wel op de gewone manier maar ik zal 't eens proberen als ik zelf voldoende eten (en puf) in huis heb voor eenechte maaltijd
Als ik kan kom ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken om een sushi-meet te regelen bij Shabu Amersfoort
Da's bij mij ook zoquote:
Waar/wat hebben jullie gegeten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef indaha het volgende:
Zo terug in het hotel , dadelijk lekker ik vertrek kijken .
Het was een leuke gezellige meet
Leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:41 schreef Cat22 het volgende:
Bank, snuggly, toffifee.... ik kom op temperatuur.![]()
Efteling was leuk! Veel kunnen doen, de enige stortbui viel toen wij binnenwaren en de watershow was fantastisch.![]()
Hoe was de Apenheul? (beleefdheidsvraag, ik ga teruglezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |