Wat dan wel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:01 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Oh ik weet op zich wel hoe ik moet eten...Gaat ook niet alleen om eten.
Hele levensstijl eigenlijkquote:
Ja ik niet dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het over.
Ik deed dat meteen, elke dag later is weer een dag verspild.
Allemaal excuses...quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja ik niet dus.
Moet de dingen wel zo hebben dat ik het een beetje volhou. Zo'n radicale omwenteling voelt nogal onnatuurlijk.
Allemaal gelul vriend, alsof je me kentquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Allemaal excuses...
Alsof de omwenteling op 1 januari wel natuurlijk is.
Dat is lulkoek. Of je het nou op 1 januari doet of nu; de 'omwenteling' is even 'radicaal'.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Zo'n radicale omwenteling voelt nogal onnatuurlijk.
Flikker op manquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja ik niet dus.
Moet de dingen wel zo hebben dat ik het een beetje volhou. Zo'n radicale omwenteling voelt nogal onnatuurlijk.
Ooh je bent weer een speciaal geval.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Allemaal gelul vriend, alsof je me kent
Doe jij jouw dingetje, doe ik het mijne. Overigens is er op 1 januari geen radicale omwenteling, dat is nu juist het hele punt van een datum prikken in de toekomst.
Jammerlijk hoe mensen altijd de wijsneus moeten spelen. Ik zeg net "ik zal jullie een heel verhaal besparen".
Ook voor jou geldt hetzelfde:quote:
Boeit me niet, als je zo'n ''radicale'' verandering niet aan kan heb je gew de verkeerde mindset.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt hetzelfde:
Je weet niet eens waar ik allemaal op doel. Jullie hebben geen idee wie ik ben of hoe ik leef, geloof me
Ik ben inderdaad een speciaal geval ja. En je weet weinig tot niets, maar ik neem het je niet kwalijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ooh je bent weer een speciaal geval.
Ik weet genoeg.
Bullshit machopraat dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Boeit me niet, als je zo'n ''radicale'' verandering niet aan kan heb je gew de verkeerde mindset.
Mss is korfbal dan een betere sport voor je.
Je bent een junk oid?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een speciaal geval ja. En je weet weinig tot niets, maar ik neem het je niet kwalijk.
Wat betreft die omwenteling... ik leef daar naartoe, stukje bij beetje. Dat gaat prima. Maar ik vergeet soms dat ik hier tussen de bullshit machopraat maar beter kort en bondig kan blijven.
Nog veel erger!quote:
Hoe je het ook noemt, het blijft vooruit schuiven.quote:
Zoals al bijna anderhalf jaar heel heftige stemmingswisselingen. Ik heb daar nog steeds last van, al wordt het langzaam aan wel werkbaar. Ik ben sinds een maand of twee bezig m'n leven weer op te pakken. Opleiding, werk, etc.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zoals?
Trouwens kicken junks ook niet in stapjes af
Valt mee. Het is niet zo dat ik compleet lak heb aan wat ik eet tot die tijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe je het ook noemt, het blijft vooruit schuiven.
Het is allemaal subjectief. Aan het eind van de dag/week/maand/jaar you can do whatever the fuck you wanna do!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een speciaal geval ja. En je weet weinig tot niets, maar ik neem het je niet kwalijk.
Wat betreft die omwenteling... ik leef daar naartoe, stukje bij beetje. Dat gaat prima. Maar ik vergeet soms dat ik hier tussen de bullshit machopraat maar beter kort en bondig kan blijven.
Ding was van m'n tante uit Bosnie, volgens mij heeft ze het nog gekocht toen ze hier woonde (lang geleden).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WorstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resultaat (geen pics van gehakt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nog even zoeken waar ik nog meer gehakt van kan maken en eventueel worst. Het lijkt mij echt vet om mijn eigen worst te maken.Als iemand tips/recepten heeft dan hoor ik het graag.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 28-10-2012 16:08:32 ]If not now, then when.![]()
Nu wordt er weer net gedaan alsof plannen ansich niet bestaat. Het kan zo zijn dat er tijden zijn waarop bepaalde veranderingen beter uitkomen, omdat je niet zoveel dingen tegelijkertijd hebt, dit lijkt me meer het geval bij jou.
Wilskracht is ook beperkt door een suikervoorraad in je brein.
Alleen kwam de oorspronkelijke '1januari'-post over als een typisch huismoedervoornemen.BEASTMODE![]()
http://www.nusport.nl/ere(...)-2-moeten-maken.html
Waarom trekken al die octoboy voetballers het t-shirtje uit.
![]()
Zag deze ook al langskomen op facebookquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)-2-moeten-maken.html
Waarom trekken al die octoboy voetballers het t-shirtje uit.
http://www.facebook.com/p(...)16815&type=1&theater
![]()
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:11 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zag deze ook al langskomen op facebook
http://www.facebook.com/p(...)16815&type=1&theater
quote:waaaaaaaaaaaaaauw (ook een mooi lijf)
![]()
Gisteren ook met halloween in stad, ecto barman zonder shirt achter de balie.. maarja, hij had wel een beetje sixpack dus nogal wat meiden die t fantastisch vondenquote:
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Begrijp me niet verkeerd, moet het ook zelf doen. Maar dus wel op de manier die werkt voor mij op dit moment.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Het is allemaal subjectief. Aan het eind van de dag/week/maand/jaar you can do whatever the fuck you wanna do!
Idd een kwestie van mindset. En de mijne is een eerlijke. Wat jullie doen Moeten jullie weten
Een ander bepaalt voor mij (of wie Dan ook) niet hoe iets dient te gebeuren. Al weeg je 3000kg.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik wil beginnen met creatine maar vraag mij af hoe jullie je supplementen meenemen naar de gym?
Premix je het thuis of doe je dat in de gym!A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mijn gym heeft een keuken inclusief sterrenchef. Ideaal!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef 1517 het volgende:
Ik wil beginnen met creatine maar vraag mij af hoe jullie je supplementen meenemen naar de gym?
Premix je het thuis of doe je dat in de gym!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE![]()
Gewoon thuis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef 1517 het volgende:
Premix je het thuis of doe je dat in de gym!![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mijn gym heeft een keuken inclusief sterrenchef. Ideaal!Heb me een beetje ingelezen in wanneer het het beste is om te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ver ik tot nu toe heb gelezen lijkt me het volgende het beste:
-3 gram creatine 15-30 minuten pre workout
-2 gram + whey met water
klopt dat?
Ik fiets naar de gym en wil niet dat alles gaat lekken in mijn tas, vandaar dacht ik dat het misschien wel handig was om in de gym te mixen.
Heb nog nooit eerder suppementen genomen vandaar dat ik het vroeg.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Ik neem gewoon 5g creatine in 1 keer in, geen gedoe met verdelen over de dag. Volgensmij gaat het namelijk over hoeveel er op termijn in je spieren zit?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
bij creatine boeit het niet wanneer je het neemt afaik.
even over noten(no homo), ik vreet graag handjes noten. Wat zijn nou de beste noten vo du gainz?![]()
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:01 schreef 1517 het volgende:
[..]
Heb me een beetje ingelezen in wanneer het het beste is om te nemen.
Zo ver ik tot nu toe heb gelezen lijkt me het volgende het beste:
-3 gram creatine 15-30 minuten pre workout
-2 gram + whey met water
klopt dat?
Ik fiets naar de gym en wil niet dat alles gaat lekken in mijn tas, vandaar dacht ik dat het misschien wel handig was om in de gym te mixen.
Heb nog nooit eerder suppementen genomen vandaar dat ik het vroeg.
Pittig verhaal, maar de moeite waard.BEASTMODE![]()
Kijk eens naar cashew noten?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Alles wat lekker smaakt is slecht!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:00 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
vind ik nou net een van de minste lekkere
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Het is net wat je zelf wilt. In hazelnoten zitten relatief weinig tot geen carbs, in pinda's zitten al wat meer carbs en in cashewnoten zitten erg veel carbs. Dus neem de noten die het beste in jouw dieet passen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:07 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
bij creatine boeit het niet wanneer je het neemt afaik.
even over noten(no homo), ik vreet graag handjes noten. Wat zijn nou de beste noten vo du gainz?If not now, then when.![]()
voor de eiwitten zijn noten toch ook wel waard om te eten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is net wat je zelf wilt. In hazelnoten zitten relatief weinig tot geen carbs, in pinda's zitten al wat meer carbs en in cashewnoten zitten erg veel carbs.
Makkelijk in de bulk toch die calorieen en eiwitten.![]()
Eerder om de vetten imo, maar er zitten ook eiwitten in inderdaad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:03 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
voor de eiwitten zijn noten toch ook wel waard om te eten?
Makkelijk in de bulk toch die calorieen en eiwitten.If not now, then when.![]()
http://www.bodyenfitshop.(...)rtsnutrition/ripped/
kijk is aan, 300mg caff, de rest naar mijn weten allemaal ondergedoseerd, wat denken jullie er van?![]()
Eens, het was wat ongelukkig gezegd wellichtquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef Awesome_ het volgende:
Nu wordt er weer net gedaan alsof plannen ansich niet bestaat. Het kan zo zijn dat er tijden zijn waarop bepaalde veranderingen beter uitkomen, omdat je niet zoveel dingen tegelijkertijd hebt, dit lijkt me meer het geval bij jou.
Wilskracht is ook beperkt door een suikervoorraad in je brein.
Alleen kwam de oorspronkelijke '1januari'-post over als een typisch huismoedervoornemen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Dat is iets van 2-3 koppen koffie? Kan me niet voorstellen dat dat veel doet eigenlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:32 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)rtsnutrition/ripped/
kijk is aan, 300mg caff, de rest naar mijn weten allemaal ondergedoseerd, wat denken jullie er van?![]()
Neuh wel meer. Red Bull vergelijken ze altijd met 2-3 koppen koffie per blikje en dat is zo'n 80mg (32mg/100ml, blikje is 250ml), als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is iets van 2-3 koppen koffie? Kan me niet voorstellen dat dat veel doet eigenlijk.Of toch du vader?![]()
Die pinda's van Duyvis (blauw zakje) zijn trouwens de lekkerste die ik tot nu toe gehad heb. Als je ze oppakt dan zijn ze gewoon vettig, tevens smaken ze ook meer naar pindakaas i.t.t. pinda's van andere merken.If not now, then when.![]()
zo'n 4 koppen koffie, ligt eraan hoeveel sterk de koffie is, vergelijken met redbull is idd beter,quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Neuh wel meer. Red Bull vergelijken ze altijd met 2-3 koppen koffie per blikje en dat is zo'n 80mg (32mg/100ml, blikje is 250ml), als ik het me goed herinner.
maar de andere ingredienten lijken me echt sterk ondergedoseerd, kijk naar groene thee extract, die stack werkt normaal met 600mg caff en 400-600 mg egcg, de rest ken ik niet,![]()
misschien ben ik erg gevoelig voor cafeïne dan, maar na 3 koppen achter elkaar ben ik rijp voor de gesloten afdeling.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is iets van 2-3 koppen koffie? Kan me niet voorstellen dat dat veel doet eigenlijk.![]()
Zijn er handige websites/programmas om je progress / stats (gewicht etc) te tracken?
zowel oefeningen als dieet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: