Dat lijstje ook echtquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.nu.nl/film/294(...)randt-calorieen.html
Geen cardio meer voor mij. Gewoon lekker een filmpje pakken.
Te triest voor woorden.quote:Top 10 calorie verbrandende films:
1. The Shining: 184 calorieën
2. Jaws: 161 calorieën
3. The Exorcist: 158 calorieën
4. Alien: 152 calorieën
5. Saw: 133 calorieën
6. A Nightmare on Elm Street: 118 calorieën
7. Paranormal Activity: 111 calorieën
8. The Blair Witch Project: 105 calorieën
9. The Texas Chain Saw Massacre: 107 calorieën
10. [Rec]: 101 calorieën
Meen me te herinneren dat die pillen (zink, magnesium, nogwat) in verband werden gebracht met prostaatkanker ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Calcium, zink en magnesium schijnen ook te werken maar hoe dat dan precies werkt..
Jawel, maar mits je een deficiëntie hebt van die mineralen. Anders doet het inderdaad niets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat die pillen (zink, magnesium, nogwat) in verband werden gebracht met prostaatkanker ofzo
Hoe dan ook, bij mijn weten ook niet bewezen dat het helpt.
Klopt en dat geldt ook voor Vitamine D, maar iedereen (behalve star_gazerquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:20 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Jawel, maar mits je een deficiëntie hebt van die mineralen. Anders doet het inderdaad niets.
Maakt niet veel uit man. Gewoon gaan is het belangrijkste, het moment wat minder.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:38 schreef RickoKun het volgende:
Okay vatos!
Ik heb vaak 3x in de week nachtdiensten (2200 - 0600)
Nu vraag ik mij af, wat is effectiever?
Dat ik voor een nachtdienst krachttraining doe (en waarschijnlijk in zal leveren met rust voor de spieren)
Na een nachtdienst, smiddags (en waarschijnlijk niet zo goed kan trainen omdat ik niet in mijn goede dagritme zit / uitgerust ben)
Zolang je slaapt na je nachtdienst zal het prima gaan. Het is belangrijker dat je met kt bezig bent, dan dat je het op de superoptimale manier doet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:38 schreef RickoKun het volgende:
Okay vatos!
Dat ik voor een nachtdienst krachttraining doe (en waarschijnlijk in zal leveren met rust voor de spieren)
Na een nachtdienst, smiddags (en waarschijnlijk niet zo goed kan trainen omdat ik niet in mijn goede dagritme zit / uitgerust ben)
vroeger was er ook zo'n mythe dat als je naar naakte vrouwen keek je ook veel kcals verbrandequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:11 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat lijstje ook echt
[..]
Te triest voor woorden.
Heb je ook wel gelijk in ja. Uiteindelijk is t ook maar 8 uur uitstellen van de rust.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:51 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zolang je slaapt na je nachtdienst zal het prima gaan. Het is belangrijker dat je met kt bezig bent, dan dat je het op de superoptimale manier doet.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:38 schreef RickoKun het volgende:
Okay vatos!
Ja 2500 ging hem sowieso niet worden voor mij, denk dat ik rond 15% zit. Zal inderdaad 3700 aanhouden als onderhoud en op trainingsdagen dan rond de 4000 gaan zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
1m85, 98kg @ ca 13% bf hier , 4x per week kracht + 2x per week ca 1 uur cardio
4200kcal hier.
Nu schijnt het dat ik erg hoog zit kwa input, maar ga idd. maar even uit van die 3666 en kijk even wat er gebeurt. Maar ik denk dat dat zo'n beetje onderhoud is.
Die 2500kcal is net ff iets meer dan een Auswitchdieet voor jou.
Tenminste, ik neem aan dat je wilt weten wat je moet eten om te groeien kwa kcal's?
Das wel ff belangrijk om te weten natuurlijk![]()
De Pino (1 en 2) was uitverkocht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Drie bezwaren:
1) Denk niet dat het zo makkelijk is in Nederland, en nu ik niet meer in een ziekenhuis werk kan ik geen collega lief aankijken voor een scan in ruil voor proefpersoon spelen
2) Ik heb liever vaker de in absolute zin onnauwkeuriger, maar wel trendgevoelige omtrekmetingen met meetlint
-edit- idd, zoals je zegt, zowel voor weegschaal als meetlint ben ik meer geinteresseerd in de trend dan de absolute waarde
3) Ik hou niet zo van straling. Uiteraard, X-rays zijn tegenwoordig zeer veilig en zakenreizigers die over en weer vliegen krijgen meer straling binnen, maar toch
Klopt ook denk ik wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:11 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat lijstje ook echt
[..]
Te triest voor woorden.
En dan na de squat met die ranzige lungesquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:07 schreef slacker_nl het volgende:
Yeah! Ik mag weer m'n benen gaan trainen: leg extensions. Het is nog geen squat, maar alle begin is klein
Wat deed je ervoor en hoe heb je jezelf verbeterd?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:11 schreef SunTzu het volgende:
Vandaag eindelijk dan met correcte vorm gesquat, heerlijk. Stond samen met iemand te wachten op het squatrek en toen hebben we maar om en om gesquat en ik hem gecorrigeerd. Toch leuk, zo mensen leren kennen in de gym. Kwam ook nog een man kijken hoe we squatte en die gaf zijn approval aan mijn tips![]()
Ik vind barbell lunges best leuk om te doen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En dan na de squat met die ranzige lunges
Ik moet ook weer goed inkomen, heb echt veels te lang mijn spieren niet meer getrained. Ik zie er wel gespierd uit maar de kracht is echt verschrikkelijk achteruit gegaan
Wat ik fout deed was dus dat ik mijn voeten recht naar voren liet wijzen, ze stonden wel wijd genoeg uit elkaar maar doordat ik ze naar voren wees pakte ik meer de buitenkant van mijn bovenbenen (quads). Na wat tips hier in het topic en wat filmpjes van Rippetoe heb ik ze op de juiste manier geplaatst, naderhand voelde ik mijn benen gloeien en een beetje shaken, heerlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat deed je ervoor en hoe heb je jezelf verbeterd?
Veel mensen trainen in de ochtend, en dan heb je ook niet meteen (nacht)rust.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in ja. Uiteindelijk is t ook maar 8 uur uitstellen van de rust.
Ligt eraan... Voor de gemiddelde persoon kan kijken naar een naakte Estelle Gullit een heel aardige workout opleveren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:55 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
vroeger was er ook zo'n mythe dat als je naar naakte vrouwen keek je ook veel kcals verbrande
Goeie warming up.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef Bendoe het volgende:
Zo, net een superchille back & biceps workout gehad.
Underhand wide grip pulldowns 4x8-12
Barbell rows to chest 4x8-12
Rear delt flyes 4x10-15
Cable hammer curls 4x8-12
Fuck yeah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |