Ligt eraan of jij er alleen maar voor ONS'en komtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, dan weet je het wel hoor
Dat is waarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog zeggen dat je een borreltje teveel op had
Dat is nog beterquote:
Nee, maar in een kroeg een onbekende wordt het nooit serieusquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan of jij er alleen maar voor ONS'en komt
[..]
Dat is waar
Tevens:
Jammer van de sportschoenen
Dus jij beweert dat je alleen een relatie kunt krijgen als je diegene al via via kent?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar in een kroeg een onbekende wordt het nooit serieus
Echte champagne is ook rete duurquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb geen champagne in huis![]()
The Horror![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat je alleen een relatie kunt krijgen als je diegene al via via kent?
Ik heb wel allemaal andere drank paraatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echte champagne is ook rete duur
Ohh, dan is het gewoon stomme pechquote:
Van die flessen van 2000 euro per stukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echte champagne is ook rete duur
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
Ik vond net roze armwarmers met duimgaten.
Omdat je niet kan spellen?quote:
Haaa die Joofquote:
Oh?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb alleen nog maar joof gehosseld.
Jij hebt haar gehosseld?quote:
Ik lust wel watquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb wel allemaal andere drank paraat![]()
Mijn straat is niet behekstquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, dan is het gewoon stomme pech
Anders had het aan onze voorletters gelegen, OF gewoon aan jullie straat die behekst is!
Gehosseld ook echt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb alleen nog maar joof gehosseld.
Doe niet zo blij johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Vinnie was meeten niks meer dan dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gehosseld ook echt?
En Vinnie dan?
Ik draag ze over mn jasmouwen heen, ik heb schijt. Wel lekker warm.quote:
Door wie kwam t?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Vinnie was meeten niks meer dan dat.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe niet zo blij joh
Ik knuffel graag. Zo rol ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik draag ze over mn jasmouwen heen, ik heb schijt. Wel lekker warm.
En morgenochtend moet je er weer heen, dus dat is handigquote:
Jamaar.. Ik schok een beetje enzoquote:
Wat haal je allemaal in je hoofdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En morgenochtend moet je er weer heen, dus dat is handig![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wat haal je allemaal in je hoofd
Ik merkte t. Sorry.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar.. Ik schok een beetje enzo![]()
Verwachtte echt niet zoiets eigenlijk, hooguit een handje
Je doet alsof ze je 100000 euro heeft gegeven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar.. Ik schok een beetje enzo![]()
Verwachtte echt niet zoiets eigenlijk, hooguit een handje
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je doet alsof ze je 100000 euro heeft gegeven.Een fucking knuffel.
[..]
[..]
Niet, het was een gewone knuffel, kwam geen seks bij kijkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
ha-ha wat grappig. ha-haquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet, het was een gewone knuffel, kwam geen seks bij kijken
Dude ...quote:
Crashen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hey, dan had je net zo goed hier kunnen crashen ME..
Uur langer weekendquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
Niet vergeten dat de wintertijd weer in gaat dit weekend.
Hopelijk doet m'n telefoon het automatischquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
Klok een uur terug.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hopelijk doet m'n telefoon het automatisch
De mijne wel.... Evengoed mijn bioritke van slag... Ruim een week langquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hopelijk doet m'n telefoon het automatisch
Dus je blijft hier slapen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan niet bij jou slapen, want werken morgen
Ligt eraan hoequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Heb je zin om morgen om 6 uur wakker gemaakt te worden door mij dan?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan niet bij jou slapen, want werken morgen
Ik zie het probleem niet hoor..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Heb je zin om morgen om 6 uur wakker gemaakt te worden door mij dan?
Nee, en doe is liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:31 schreef Joysa het volgende:
MissExpert, jij bent best een sletje of niet?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:31 schreef Joysa het volgende:
MissExpert, jij bent best een sletje of niet?
Ik gok een wekkerquote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wilde het net typen verdomme
Dus je loopt dan stiekum wegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik sla gewoon heel hard de voordeur dicht
eens*quote:
Lees is goed mijn foboquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoeft niet bij een ons te blijven
Is dat zo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hoef ik jou echt niet uit te leggen
Wat had jij dan in gedachten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus je loopt dan stiekum weg
Iemand voor slet uitmaken vind ik niet bepaald aardig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
eens*
lief doen? wat heeft lief doen hiermee te maken?
aardig =/= lief.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Iemand voor slet uitmaken vind ik niet bepaald aardig.
Is het vunzig?quote:
je bent een surfmeisje, wat heeft dat er nou mee te maken?quote:
kop thee, koekje en dan weer verder pittenquote:
Aardig is niet hetzelfde als lief.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
aardig =/= lief.
dus mijn vraagt blijft staan
Kijk bij Relatie, schelequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je bent een surfmeisje, wat heeft dat er nou mee te maken?
[..]
kop thee, koekje en dan weer verder pitten
Ja wat staat er dan in die eerste zin?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aardig is niet hetzelfde als lief.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je bent een surfmeisje, wat heeft dat er nou mee te maken?
[..]
kop thee, koekje en dan weer verder pitten
Even verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja wat staat er dan in die eerste zin?gast.
Wil je dan misschien aardig doen, en niet gelijk conclusies trekken zonder dat je me kent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
aardig =/= lief.
dus mijn vraagt blijft staan
Trusten Joofquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een stom gekibbel weer..
Ik duik m'n bed op voor een uurtje, even geen zin in alles..
Ik trek geen conclusies. Ik vraag het je netjes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wil je dan misschien aardig doen, en niet gelijk conclusies trekken zonder dat je me kent.
Trustenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een stom gekibbel weer..
Ik duik m'n bed op voor een uurtje, even geen zin in alles..
Antwoord is dus een neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik trek geen conclusies. Ik vraag het je netjes.
issues?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Even geen zin om het daarover te hebben ok?
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:39 schreef MissExpert het volgende:
Nu aldo toch niet meer wilt komen, ga ik douchen en de stad in.
Have funquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:39 schreef MissExpert het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:39 schreef MissExpert het volgende:
Vind het niet heel relevant om het over mijn vriend te hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
issues?
[..]
Veel plezierWij meeten wel ene andere keer
Morgen heb ik wedstrijd, en daarna ben/word ik lamquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:42 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Vind het niet heel relevant om het over mijn vriend te hebben.
Morgen?
Oh. Ok. Wij meeten dan idd een andere keerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Morgen heb ik wedstrijd, en daarna ben/word ik lam![]()
Studeren = toekomstquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
Wat vinden jullie voordelen/nadelen van studeren/werken ?
Ik wil voor mezelf beslissen wat het beste is, maar ik kom er niet helemaal uit.
Het voordeel van werken is dat je geld binnenharkt waarmee je leuke dingen kan doen. Bovendien heb je vaak een gevoel van voldoening als je naar huis gaat en je hoeft tevens thuis niets meer te doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil voor mezelf beslissen wat het beste is, maar ik kom er niet helemaal uit.
Voordelen van werken = geldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
als je niet studeert blijf je tot je 67e vakkenvullerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werken = financiële onafhankelijkheid.
Dat klopt, maar niet iedereen wil of kan studeren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je niet studeert blijf je tot je 67e vakkenvuller
Ik heb:quote:
Ik ken genoeg mensen die niet gestudeerd hebben en toch succesvol zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je niet studeert blijf je tot je 67e vakkenvuller
Studeren is daarnaast ook gewoon leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb:
Studeren:
- Meer kennis
- Betere startersbaan
- Tot september wachten
- minimaal 4 jaar studeren.
Werken:
- Kennis uit werkervaring
- Goed salaris
- Sneller op zoek naar een huis
- Moet nog mijn hele leven werken.
Geloof me, ik heb nu echt geen voldaan gevoelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het voordeel van werken is dat je geld binnenharkt waarmee je leuke dingen kan doen. Bovendien heb je vaak een gevoel van voldoening als je naar huis gaat en je hoeft tevens thuis niets meer te doen.
Studeren doe je eigenlijk alleen maar zodat je meer verdient bij het werk, of als je precies weet wat je interessant vind om dat verder te onderzoeken. Vaak kom je daar pas later achter, bijvoorbeeld als je al aan het werk bent.
Dat was ook mijn intentie om eerst even een (half) jaartje te gaan werken. Maar het blijkt dat die opleiding niet in februari start, terwijl dat eerst wel was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niet iedereen wil of kan studeren.
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Studeren is daarnaast ook gewoon leuk
Dan moet ik sowieso wachten tot september, of zo'n LOI cursus doen, daar zit ik niet op te wachten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Vin: kan je niet werken en leren tegelijk? Of past dat niet in de opleiding die je wilt gaan doen?
Dat kan natuurlijk, maar ik vind een studie nogal laag rendement hebben. Misschien ben ik gewoon stom, dat kan ook natuurlijk, maar de helft van de vakken gaat dan niet diepgaand genoeg, en de andere helft vind je gewoonweg niet interessant. Ik wil het liefst meer over dingen weten die me interesseren, en de rest niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb nu echt geen voldaan gevoelMaar ben bezig met een andere baan.
Andere keerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:42 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Jij woont dichtbij. Wij meeten?
Dat hangt er vanaf wat je wilt. Je kan ook een opleiding afmaken en dan gaan werken en proberen verder te lerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
Mja, het is wel kiezen of delen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik sowieso wachten tot september, of zo'n LOI cursus doen, daar zit ik niet op te wachten.
Een collega werkt nu en doet deeltijd de studie die ik wil gaan doen, en die gast heeft bijna geen vrije tijd meer.
Wat is er mis met een LOI cursus? Dat is toch ook gewoon gecertificeerd en alles?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik sowieso wachten tot september, of zo'n LOI cursus doen, daar zit ik niet op te wachten.
Een collega werkt nu en doet deeltijd de studie die ik wil gaan doen, en die gast heeft bijna geen vrije tijd meer.
Een HBO Werktuigbouwkunde studie heeft echt geen laag rendement hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar ik vind een studie nogal laag rendement hebben. Misschien ben ik gewoon stom, dat kan ook natuurlijk, maar de helft van de vakken gaat dan niet diepgaand genoeg, en de andere helft vind je gewoonweg niet interessant. Ik wil het liefst meer over dingen weten die me interesseren, en de rest niet.
Ik werk al om te sparen voor mijn opleidingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere keerik heb nu echt geen zin om nog iets te doen eigenlijk vandaag.
[..]
Dat hangt er vanaf wat je wilt. Je kan ook een opleiding afmaken en dan gaan werken en proberen verder te leren
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, het is wel kiezen of delen natuurlijk
Weet ik niet, niks denk ik. Het trekt me niet, omdat ik het alleen van online dingen ken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is er mis met een LOI cursus? Dat is toch ook gewoon gecertificeerd en alles?
Zo te zien heb je hem al doorlopen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een HBO Werktuigbouwkunde studie heeft echt geen laag rendement hoor
[..]
Doe je wel een opleiding die je leuk vindt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een HBO Werktuigbouwkunde studie heeft echt geen laag rendement hoor
[..]
Ik werk al om te sparen voor mijn opleiding
True that. Tevens, studeren = veel studenten = sociale contacten op doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat je ook kiest, je levert altijd in op iets anders..
Nee, maar ik ken genoeg mensen die dat wel hebben gedaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo te zien heb je hem al doorlopen?
IK DOE GEEN OPLEIDING, IK WERK NU. Voor de 3e keerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe je wel een opleiding die je leuk vindt?
heb je nu geen vriendjes dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True that. Tevens, studeren = veel studenten = sociale contacten op doen
[..]
Nee, maar ik ken genoeg mensen die dat wel hebben gedaan.
Mja dat is als je kiest voor werken en daarnaast opgeleid worden. Dat vergt nou eenmaal veel tijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik niet, niks denk ik. Het trekt me niet, omdat ik het alleen van online dingen ken.
Een studie is ook hard werken ja. Maar als je een 32 urige werkweek hebt, en daarnaast ook nog 30-40 uur aan je studie moet spenderen, tja...
Geen vrienden die er altijd voor me zullen zijn, nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je nu geen vriendjes dan?
ach, die heb je toch niet nodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen vrienden die er altijd voor me zullen zijn, nee.
Hoe weet je dan of alles wat er wordt gegeven dat je dat leuk vind, maar niet zo leuk dat je er meer van wilt weten dan gedoceerd wordt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken genoeg mensen die dat wel hebben gedaan.
Sorryquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IK DOE GEEN OPLEIDING, IK WERK NU. Voor de 3e keer
Uhm we zitten op fok hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je nu geen vriendjes dan?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen vrienden die er altijd voor me zullen zijn, nee.
Klopt, dat is ook zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat is als je kiest voor werken en daarnaast opgeleid worden. Dat vergt nou eenmaal veel tijd
maar ook als je gewoon een opleiding gaat doen
Dan heb jij je nog niet kut genoeg gevoeld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach, die heb je toch niet nodig
Dit snap ik even nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of alles wat er wordt gegeven dat je dat leuk vind, maar niet zo leuk dat je er meer van wilt weten dan gedoceerd wordt?
Volledig correct. Heb je een open haard?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Avonddipjes zijn stom
* JijHebtGeenRokje kruipt met een dekentje op de stoel bij de kachel en zet tv aan
Houtkachelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volledig correct. Heb je een open haard?
Deze uitspraken bevestigen telkens mijn beeld over FOK!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm we zitten op fok hoor
Niemand heeft hier vriendjes
Nou zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook zo.
[..]
Dan heb jij je nog niet kut genoeg gevoeld.
[..]
Dit snap ik even niet
Ja.. Ik kijk alleen wel nukkig voor me uit, is dat ok?quote:
Dus niemand op Fok! is mijn vriendjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm we zitten op fok hoor
Niemand heeft hier vriendjes
Prima hoor, ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja.. Ik kijk alleen wel nukkig voor me uit, is dat ok?
Wel, met studierendement bedoelde ik niets financieels, maar puur of je kennisbehoefte wordt vervuld. Dat is bij de meeste studierichtingen (misschien iets minder met WTB omdat de studie gewoonweg minder breed is) gewoon laag omdat iedereen nu eenmaal andere interesses heeft,quote:
Zal ik een kruikje voor je warm maken?quote:
true storyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Deze uitspraken bevestigen telkens mijn beeld over FOK!
Heb jij ook geen vriendjes in het dagelijks leven dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een kruikje voor je warm maken?
[..]
true story
Ok *dekentje geeft en tv aan zet*quote:
Doe maar ja.. Nog meer warmtequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een kruikje voor je warm maken?
[..]
true story
Weinig ... maar ik ben wel heel sociaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij ook geen vriendjes in het dagelijks leven dan?
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel, met studierendement bedoelde ik niets financieels, maar puur of je kennisbehoefte wordt vervuld. Dat is bij de meeste studierichtingen (misschien iets minder met WTB omdat de studie gewoonweg minder breed is) gewoon zo omdat iedereen nu eenmaal andere interesses heeft,
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok *dekentje geeft en tv aan zet*
join the clubquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weinig ... maar ik ben wel heel sociaal
The horrorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
EWWWW BRITT EN YMKE*zapt*
Hoe kan WTB nu breed zijn? Ik bedoel, bij elke opleiding wordt er wel geschermd dat het "breed" is, maar waarom zou WTB in hemelsnaam nu breed zijn? Wees blij als het smal is, dan kun je nog eens wat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik heb WTB op het MBO gestudeerd, en er zijn echt hele grote verschillen met het HBO. WTB is eigenlijk een heel breed vakgebied, dus je wordt zo'n beetje overal voor opgeleid. Dat vind ik niet erg, interessant zelfs. Behalve die duurzame technieken shit
Maar dat is ook afhankelijk van welke school dat is.
Doe maar zappen jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doe maar ja.. http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/sub.pngNog meer warmte
Die sloffen zien er leuk uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sloffen erbij
[ afbeelding ]
Omdat de techniek heel breed is. Je hebt installatietechniek, maar ook machinebouw. Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen binnen werktuigbouwkunde. Bouwkunde en civiele technieken valt er dan weer niet onder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe kan WTB nu breed zijn? Ik bedoel, bij elke opleiding wordt er wel geschermd dat het "breed" is, maar waarom zou WTB in hemelsnaam nu breed zijn? Wees blij als het smal is, dan kun je nog eens wat.
is nu the green milequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Respect voor 5 dagen in de week sportenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
join the club![]()
![]()
Maarja ik heb mijn sociale leven voornamelijk bij mijn sport, maar daar ben ik dan ook 5 dagen in de week. Dus die andere 2 wil ik eigenlijk voor mezelf chillen
Huhquote:
Ja mja die heb ik al zo vaak gezien en op dvd en en en ik wil iets vrolijks en zoals gewoonlijk is tv dus gewoon weer stom.. Dat is de samenvattingquote:
Zelf breien danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ik eigenlijk niet hoor
[..]
Jammer dat ze zo duur zijn
haha thanksquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Respect voor 5 dagen in de week sporten
Ik heb al een niet sociaal beroep. Mijn beste dinnetje werkt 40 uur in de week, en verder af en toe op de koffie bij een vriendin...
Dus dit is wat opleidingen verstaan onder breed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat de techniek heel breed is. Je hebt installatietechniek, maar ook machinebouw. Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen binnen werktuigbouwkunde. Bouwkunde en civiele technieken valt er dan weer niet onder.
Ooit wel op school geleerd, maar ik denk niet dat ik t nog kanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ik eigenlijk niet hoor
[..]
Jammer dat ze zo duur zijn
Wat voor sport doe je? En waar woon je ook alweer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha thanksTja, en daarnaast gewoon een zware studie hakt in op je sociale leven. De laatste keer dat ik was uitgegaan was al zeker 2 maanden geleden
Voor de techniek is dit breed ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus dit is wat opleidingen verstaan onder breed.
Ik hockeyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je? En waar woon je ook alweer?
Bruine trui breienquote:
ohja, hockeysletje.quote:
Psst, een bazenfilmpje voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik ga niet meer uit.... trek die drukte al niet eens meer... eerste tekenen van oud wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha thanksTja, en daarnaast gewoon een zware studie hakt in op je sociale leven. De laatste keer dat ik was uitgegaan was al zeker 2 maanden geleden
Big words... komt niks van terechtquote:
Oe cryptisch !quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Als ik dat zeg weet je wie ik ben
Nou ja, je slaat wel een heel groot deel elektrotechniek over. Evenals andere stukken natuurkunde. En chemie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de techniek is dit breed ja.
Is zo, want dan ben ik echt in 5 minuten te vindenquote:
Jammer, ik ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik en breien![]()
Creatief komt NIET in mijn woordenboek voor
Ik ben stiekem wel een beetje crea maar ja dat moet soms ook welquote:
nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik dat zeg weet je wie ik ben
Ai, weer niets voor Willem II. Was hij terecht of wordt het weer zo'n jaar voor W2?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rood Willem 2, penalty gescoord door Ado
True that. Wordt wel besproken, maar niet echt diep op ingegaan. Je kan zo aan het werk in de chemie als je een WTB studie hebt gedaan, maar wel afhankelijk van de baan natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, je slaat wel een heel groot deel elektrotechniek over. Evenals andere stukken natuurkunde. En chemie.
Wees blij dat het niet breed is, dat vinden bedrijven namelijk veel interessanter.
Ik ben in 1 minuut te vinden op FB als je mijn voornaam + woonplaats intyptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is zo, want dan ben ik echt in 5 minuten te vinden
Mwoah, was er een uit de categorie: "je KUNT 'm geven..."quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ai, weer niets voor Willem II. Was hij terecht of wordt het weer zo'n jaar voor W2?
Vincent Apeldoorn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True that. Wordt wel besproken, maar niet echt diep op ingegaan. Je kan zo aan het werk in de chemie als je een WTB studie hebt gedaan, maar wel afhankelijk van de baan natuurlijk.
[..]
Ik ben in 1 minuut te vinden op FB als je mijn voornaam + woonplaats intypt
Volgende periode heb ik 2 vrije dagen per week, dan kom ik een keer langs ok?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik ga niet meer uit.... trek die drukte al niet eens meer... eerste tekenen van oud worden
[..]
Big words... komt niks van terecht
Ja, mag je gezellig bij de boys van piping gaan zitten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True that. Wordt wel besproken, maar niet echt diep op ingegaan. Je kan zo aan het werk in de chemie als je een WTB studie hebt gedaan, maar wel afhankelijk van de baan natuurlijk.
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Psst, een bazenfilmpje voor jou.ben op mijn werk, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Het is de eerste link bij mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
krijg heel veel namen, teveel moeite
Hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel een beetje crea maar ja dat moet soms ook wel
Ik had laatst een brievenbus geknutseld voor de jongste
Bijvoorbeeld ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, mag je gezellig bij de boys van piping gaan zitten.
Oh, jammerquote:
en je denkt dat ik daar tijd voor heb?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel hoor, met een beetje googlewerk
wie weetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en je denkt dat ik daar tijd voor heb?
Ok denk ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgende periode heb ik 2 vrije dagen per week, dan kom ik een keer langs ok?
Nee.quote:
Mag ik dan weer Mario Kart doen met Sander?quote:
Vraag het aan sint of de kerstmanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die blauwe nog.... 42 eurie
Oh ik wil een keer Guitar Hero bij jullie doenquote:
What the fuckquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die blauwe nog.... 42 eurie
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik dan weer Mario Kart doen met Sander?
Hoooooiquote:
Awesome! Kirby kan ik nietquote:
Ik krijg al slofsokkies van sinterklaasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag het aan sint of de kerstman
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik wil een keer Guitar Hero bij jullie doen
Ja daarom ook, kan ik drummenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg al slofsokkies van sinterklaas
[..]is goed... met drumstel erbij
ga ik wel gitaren want drummen kan ik niet
Oe guitar hero....! mag ik dan meedoen als basist, of zanger bij Linkin Park en Slipknotquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
Oh ik wil een keer Guitar Hero bij jullie doen
What the fuck
Moet je aan Lola vragen, niet aan mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oe guitar hero....! mag ik dan meedoen als basist, of zanger bij Linkin Park en Slipknot
Ik heb ook microfoonsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oe guitar hero....! mag ik dan meedoen als basist, of zanger bij Linkin Park en Slipknot
Awwww toe? mag ik mee base'n?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg al slofsokkies van sinterklaasis goed... met drumstel erbij
ga ik wel gitaren want drummen kan ik niet
Dat is tof van Sintquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg al slofsokkies van sinterklaas
Zoiets jaquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een rust hier!![]()
Ik ben kwarktaart aan het maken!
Lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een rust hier!![]()
Ow het is nog lang niet af, heb net de bodem in de koelkast gedaan om af te koelen. Straks ga ik aan het beslag beginnen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik wil ook, ook al zit ik nog propvol van het avondeten
Ik ben aan het Slow chatten hierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een rust hier!![]()
Ohhhhhhhhhhhhhh dan wacht ik wel ffquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow het is nog lang niet af, heb net de bodem in de koelkast gedaan om af te koelen. Straks ga ik aan het beslag beginnen!![]()
Ja!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben aan het Slow chatten hier
Maar mjam ! Kwarktaart klinkt lekkur !
Welke smaak gaat het beslag krijgen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow het is nog lang niet af, heb net de bodem in de koelkast gedaan om af te koelen. Straks ga ik aan het beslag beginnen!![]()
Wat at jij vanavond ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik wil ook, ook al zit ik nog propvol van het avondeten
Hoe komt ut?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja!
Als de bodem maar lukt, die mislukt bij mij altijd
Het moet daarna toch nog 2 1/2 uur opstijven in de koelkast (maar ik ga er wel van snoepen, kan 't niet latenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhh dan wacht ik wel ff
Pannenkoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |