Ligt eraan of jij er alleen maar voor ONS'en komtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, dan weet je het wel hoor
Dat is waarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog zeggen dat je een borreltje teveel op had
Dat is nog beterquote:
Nee, maar in een kroeg een onbekende wordt het nooit serieusquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan of jij er alleen maar voor ONS'en komt
[..]
Dat is waar
Tevens:
Jammer van de sportschoenen
Dus jij beweert dat je alleen een relatie kunt krijgen als je diegene al via via kent?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar in een kroeg een onbekende wordt het nooit serieus
Echte champagne is ook rete duurquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb geen champagne in huis![]()
The Horror![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat je alleen een relatie kunt krijgen als je diegene al via via kent?
Ik heb wel allemaal andere drank paraatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echte champagne is ook rete duur
Ohh, dan is het gewoon stomme pechquote:
Van die flessen van 2000 euro per stukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echte champagne is ook rete duur
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
Ik vond net roze armwarmers met duimgaten.
Omdat je niet kan spellen?quote:
Haaa die Joofquote:
Oh?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb alleen nog maar joof gehosseld.
Jij hebt haar gehosseld?quote:
Ik lust wel watquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb wel allemaal andere drank paraat![]()
Mijn straat is niet behekstquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, dan is het gewoon stomme pech
Anders had het aan onze voorletters gelegen, OF gewoon aan jullie straat die behekst is!
Gehosseld ook echt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb alleen nog maar joof gehosseld.
Doe niet zo blij johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Vinnie was meeten niks meer dan dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gehosseld ook echt?
En Vinnie dan?
Ik draag ze over mn jasmouwen heen, ik heb schijt. Wel lekker warm.quote:
Door wie kwam t?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Vinnie was meeten niks meer dan dat.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe niet zo blij joh
Ik knuffel graag. Zo rol ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik draag ze over mn jasmouwen heen, ik heb schijt. Wel lekker warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |