Zal ff kijken of ik het brood daar in de broodrooster kan stoppen. Kan ik het beleg in een potje meenemen. Courgette vind ik niet echt lekker, dus die tip laat ik schietenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan ook lauw wat de courgette aangaat, niet koelkast koud.
De toast hoeft niet warm te zijn, is wel lekkerder, maar beleg hem kort voor consumptie.
Is het dan niet slimmer om die dagen daar in een hotel/motel te gaan zitten i.p.v. elke keer dat hele eind op-en-neer te reizen/rijden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef z80 het volgende:
dat de klok een uur terug gaat komt goed uit. aankomende week de eerste dagen vroeg op ivm een cursus in den haag.
hotel is eigen kosten. rijden is in een wagen van het werk waar met met meerdere gebruik van maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het dan niet slimmer om die dagen daar in een hotel/motel te gaan zitten i.p.v. elke keer dat hele eind op-en-neer te reizen/rijden?
Te vettig?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgende keer maak ik de amandeltaartjes met minder boter
Aha, op die fiets. Nou ja, wagen dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef z80 het volgende:
hotel is eigen kosten. rijden is in een wagen van het werk waar met met meerdere gebruik van maken.
Zo maar even de opname gaan bekijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:41 schreef borisz het volgende:
Nieuwe afleveringen van Ik Vertrek Alert.
Epische seizoensstart.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo maar even de opname gaan bekijken.
Sunquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
*ontdooit*
Het was koud, donker maar ook de moeite waardzo'n 85 mensen zijn langs geweest
en ik heb 1 meisje aan het huilen gekregen met mijn verhaal
![]()
![]()
Eerste 20 minuten nu bekeken. De tranen rollen u al van het lachen over onze wangen en we zitten met elkaar dat Zeeuwse accent na te doen.quote:
Matroos Hond heeft groot gelijk zegt Samquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Net met Matroos Hond naar buiten geweest, de autoruiten zijn al bevroren, kraakhelder, gaat koud worden vannacht.
Matroos Hond wil helemaal niet naar buiten, koud, donker, vind ie maar niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |