Zal ff kijken of ik het brood daar in de broodrooster kan stoppen. Kan ik het beleg in een potje meenemen. Courgette vind ik niet echt lekker, dus die tip laat ik schietenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan ook lauw wat de courgette aangaat, niet koelkast koud.
De toast hoeft niet warm te zijn, is wel lekkerder, maar beleg hem kort voor consumptie.
Is het dan niet slimmer om die dagen daar in een hotel/motel te gaan zitten i.p.v. elke keer dat hele eind op-en-neer te reizen/rijden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef z80 het volgende:
dat de klok een uur terug gaat komt goed uit. aankomende week de eerste dagen vroeg op ivm een cursus in den haag.
hotel is eigen kosten. rijden is in een wagen van het werk waar met met meerdere gebruik van maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het dan niet slimmer om die dagen daar in een hotel/motel te gaan zitten i.p.v. elke keer dat hele eind op-en-neer te reizen/rijden?
Te vettig?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgende keer maak ik de amandeltaartjes met minder boter
Aha, op die fiets. Nou ja, wagen dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef z80 het volgende:
hotel is eigen kosten. rijden is in een wagen van het werk waar met met meerdere gebruik van maken.
Zo maar even de opname gaan bekijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:41 schreef borisz het volgende:
Nieuwe afleveringen van Ik Vertrek Alert.
Epische seizoensstart.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo maar even de opname gaan bekijken.
Sunquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
*ontdooit*
Het was koud, donker maar ook de moeite waardzo'n 85 mensen zijn langs geweest
en ik heb 1 meisje aan het huilen gekregen met mijn verhaal
![]()
![]()
Eerste 20 minuten nu bekeken. De tranen rollen u al van het lachen over onze wangen en we zitten met elkaar dat Zeeuwse accent na te doen.quote:
Matroos Hond heeft groot gelijk zegt Samquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Net met Matroos Hond naar buiten geweest, de autoruiten zijn al bevroren, kraakhelder, gaat koud worden vannacht.
Matroos Hond wil helemaal niet naar buiten, koud, donker, vind ie maar niets
Sam? Die vriend van moos?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Matroos Hond heeft groot gelijk zegt Samveel te koud aan de billen!
* Isabeau tikt in: www.uitzendinggemistquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef golfer het volgende:
Zo. Ik Vertrek eindelijk helemaal bekeken.
*tranen van de wang afveegt*
Zakdoekjes bij de hand?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau tikt in: www.uitzendinggemist
Ik ga er eens voor zitten
Ja, dank! Klonk als een goede tipquote:
Dit was weer een topper inderdaad. Onbegrijpelijk hoe je het in je hoofd haalt om niet gehinderd door enige kennis van de Franse taal en cultuur naar Frankrijk te trekken en je kinderen (met dezelfde hoeveelheid kennis van de taal) daar tot overmaat van ramp ook nog ook school moet doen....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef golfer het volgende:
Zo. Ik Vertrek eindelijk helemaal bekeken.
*tranen van de wang afveegt*
En dan nog en oudste kind van amper 12 op een school 46 km. verderop is en die dus 12 uur per dag weg is. Zielig joch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef TAV74 het volgende:
Dit was weer een topper inderdaad. Onbegrijpelijk hoe je het in je hoofd haalt om niet gehinderd door enige kennis van de Franse taal en cultuur naar Frankrijk te trekken en je kinderen (met dezelfde hoeveelheid kennis van de taal) daar tot overmaat van ramp ook nog ook school moet doen....
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:20 schreef borisz het volgende:
Iets totaal anders.
Barbapapa aan het downloaden
Probeer het hier eens:quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het niet zo'n hilarische aflevering, eerder behoorlijk sneu. En ook voor de kinderen geen feest zo te zien. Maar die kenden na een tijdje al veel beter Frans dan pa & ma
Wat een werk ook zeg, dus wat dat betreft allemaal wel petje af hoor. Alleen hebben ze het denk ik wel allemaal onderschat. Misschien maar goed ook, wij waren er niet eens aan begonnen en zij hebben toch maar mooi een leuk boerderijtje in Frankrijk(het gaat nog niet super natuurlijk, maar wat niet is kan nog komen).
Voor kinderen vind ik het altijd lastig. Tenzij baby's..quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het niet zo'n hilarische aflevering, eerder behoorlijk sneu. En ook voor de kinderen geen feest zo te zien. Maar die kenden na een tijdje al veel beter Frans dan pa & ma
Ah, de vermaarde behaarde moppercockerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Deze Sam:
[ afbeelding ]
aka Harige Harry
aka Sammerdebimbam
aka Boef!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, de vermaarde behaarde moppercocker
Ja, gaat vebazend goed, mits je er daarna alleen maar thee ofzo mee wilt maken. Voor garnering is het niet meer geschiktquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Ja, werkt dat wel, invriezen? Wordt het dan geen drap?
Ja precies. Of wellicht in een warm gerecht waarbij het niet erg is als het slap wordt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, gaat vebazend goed, mits je er daarna alleen maar thee ofzo mee wilt maken. Voor garnering is het niet meer geschikt
Nee helemaal niet met zijn terugkeer bezig!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Hoe gaat het nu met hem? Is hij al vol op plannen aan het maken voor zijn terugkeer en wat zijn zijn kansen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:42 schreef borisz het volgende:
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee helemaal niet met zijn terugkeer bezig!!Zou het haast vreemd vinden, zo'n snelle ommekeer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hoezo? Ik denk dat hij er nu even het beste van wil maken, met in zijn achterhoofd dat hij graag terug wil. Maar nu moet hij zich even op 'hier' focussen. Ik vind het wel een hele gezonde en adequate reactie. Je kan ook gaan zitten mokken in een hoekje, maar daar schiet je al helemaal niets mee op. Ik vind het heel volwassen over komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Zou het haast vreemd vinden, zo'n snelle ommekeer..
Oooh, en dan die pad van een burgemeester van Lausanne die komt kijken / beoordelen van de prachtige dansmensen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:35 schreef AnneX het volgende:
Verdulleme, vergeten de teevee uit te zetten en nu zit ik te kijken naar het ballet van Béjart.
Wat een lichaamsbeheersing en motorisch geheugen.
Net zo bezeten als Kyteman gisteravond : creatieve mensen
Ik heb het wel vrij staan maar het groeit niet zo goed waar hij staat (onder de rozemarijn die wel enorm is dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Zet vooral geen salie vrij in je tuin, het woekert, groeit alles er uit en maar beperkt te gebruiken in de keuken
Dan zet je er toch een stoel naastquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:59 schreef z80 het volgende:
De eerste appelmoes van dit seizoen staat op.
Het huis krijgt weer een lekkere herfst geur.
Ik kan nu alleen niet uit de keuken weg.
Zo zie ik het ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo? Ik denk dat hij er nu even het beste van wil maken, met in zijn achterhoofd dat hij graag terug wil. Maar nu moet hij zich even op 'hier' focussen. Ik vind het wel een hele gezonde en adequate reactie. Je kan ook gaan zitten mokken in een hoekje, maar daar schiet je al helemaal niets mee op. Ik vind het heel volwassen over komen.
Dat hoop ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo? Ik denk dat hij er nu even het beste van wil maken, met in zijn achterhoofd dat hij graag terug wil. Maar nu moet hij zich even op 'hier' focussen. Ik vind het wel een hele gezonde en adequate reactie. Je kan ook gaan zitten mokken in een hoekje, maar daar schiet je al helemaal niets mee op. Ik vind het heel volwassen over komen.
USA...het land van het ongebreidelde wapenbezit. Tja, moet je als ouders maar geen wapens in huis hebben liggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef Isabeau het volgende:
ok...je 16 jarige zoon roept dat hij zelfmoord wil plegen, je belt 911 omdat hij je magnum heeft gepakt en je bent bang dat hij zichzelf (niet jou, zichzelf) iets gaat aandoen. Dan hoop je dat er hulp komt he? Nou...dat komt er. Alleen schieten ze je zoon dood....
http://www.dailymail.co.u(...)WAT-sniper-home.html
Mijn idee iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]
USA...het land van het ongebreidelde wapenbezit. Tja, moet je als ouders maar geen wapens in huis hebben liggen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef Isabeau het volgende:
ok...je 16 jarige zoon roept dat hij zelfmoord wil plegen, je belt 911 omdat hij je magnum heeft gepakt en je bent bang dat hij zichzelf (niet jou, zichzelf) iets gaat aandoen. Dan hoop je dat er hulp komt he? Nou...dat komt er. Alleen schieten ze je zoon dood....
Juist, een zwaar vuurwapen in huis en dan huilie doen als daar ongelukken van komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]
USA...het land van het ongebreidelde wapenbezit. Tja, moet je als ouders maar geen wapens in huis hebben liggen.
Vertouw de daily mail er maar op dat ze daar een genuanceerd en afgewogen artikel over schrijven. Christ, de mail, daarmee vergeleken is de telegraaf het financieel dagblad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar dan moet je ze nog uitzoeken op linker en rechter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmiddag sokken gesorteert, pffff, ik denk dat ik maar eens ergens 40-50 paar van dezelfde sokken bestel en dan deze mixed maar weggooi. Nooit meer uitzoeken!
Ik heb twee rechtervoeten en twee rechterhanden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ze nog uitzoeken op linker en rechter.
Ja maar sommige paren draag je vaker dan andere, om de simpele reden dat je ze vooraan pakt en vooraan terug legt. Dus krijg je altijd kleurverschil omdat sommige sokken vaker zijn gewassen. Je komt er niet onderuitquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmiddag sokken gesorteert, pffff, ik denk dat ik maar eens ergens 40-50 paar van dezelfde sokken bestel en dan deze mixed maar weggooi. Nooit meer uitzoeken!
Neuh, ik heb een sokkenvoorraad en die worden gedragen, gaan de was in. Ga pas weer sokken rollen als de voorraad leeg is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar sommige paren draag je vaker dan andere, om de simpele reden dat je ze vooraan pakt en vooraan terug legt. Dus krijg je altijd kleurverschil omdat sommige sokken vaker zijn gewassen. Je komt er niet onderuit
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb twee rechtervoeten en twee rechterhanden.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef AnneX het volgende:
Hakken en snijden voor http://www.kayotic.nl/blog/hungarian-potato-goulash
500 kcal per 100 gram chorizo![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Hier is Lorraine met een gevulde groentenbuik ook klaar om gebakken te worden
Welke? Eight?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:58 schreef golfer het volgende:
Goede recensie in de Volkskrant over een restaurant in Alphen a.d. Rijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |