Gewoonquote:
Dank jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar hij woont, lieverd.
Maar goed, hond in de bench, ik aangekleed.
Ik ben er van tussen.Kusjes voor bepaalde mensjes.
En een likje voor die andere.
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
Geile knuffels, dat was een goede TT geweest.
Lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoonwortels/doperwten, kipschnitzel en krieltjes
Van de week ga ik pompoensoep maken
Ik had niet door dat ik de lapo hadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom pak je de lapo als je geen goede TT weet![]()
[..]
Gewoonwortels/doperwten, kipschnitzel en krieltjes
Van de week ga ik pompoensoep maken
[..]
Dank je
Wat bedoel je dan welquote:
Ohm nohm nohmzquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whut
[..]
Dat weet ik...
Keiharde neuqseks
Zou je niet eerst even uitbuiken.quote:
Daar zit wat in jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja met kinderen krijg je datdan willen ze zelf toetjes uitzoeken enzulks
Nee hoor, nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je niet eerst even uitbuiken.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja
Ach, vinnie drinkt toch geen bier of koffie, hij is er vast blij mee
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja
Ach, vinnie drinkt toch geen bier of koffie, hij is er vast blij mee
Geen idee, ik hoef die meuk nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, neem aan dat die cars-dingen erg zoet zijn?
Gut, vrouwquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoef die meuk niet
Per toetje 125kcal
Het is dat ik net een halve kilo aardappel meuk heb weggewerktquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is dat ik net een halve kilo aardappel meuk heb weggewerkt.
Pizza
waarom zou je op je voeding letten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die niet snappen dat sommige mensen op hun voeding moeten letten
Mensen die dit soort dingen zeggen om witte voetjes te halen bij anderenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
quote:
Omdat te dikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zou je op je voeding letten?
Buitenspel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, 't is al goed![]()
Weet wel weer waar ik sta
De enige rede waarom je zou letten op het aantal kcal lijkt mij als je vindt dat je te dik bent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen niet aan willen/mogen komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik echt niet nodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen zeggen om witte voetjes te halen bij anderen
Jij bent al veel te populair onder de vrouwtjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, 't is al goed![]()
Weet wel weer waar ik sta
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Jij bent al veel te populair onder de vrouwtjes
Picsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik ook nietal weet ik wel dat veel van wat ik eet als ongezond wordt bestempeld
. Maar hey, ik zie er goed uit en voel me goed dus eet/drink wat ik wil
.
Belangrijkste is dat je goed in je vel zit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik ook nietal weet ik wel dat veel van wat ik eet als ongezond wordt bestempeld
. Maar hey, ik zie er goed uit en voel me goed dus eet/drink wat ik wil
.
Heb ik vast wel ergensquote:
vla met schuddebuikjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Inkak/emo momentje![]()
Maar even een kom vla pakken
Mijn vriend en ik waren op alle festivals waar we geweest zijn aan het vreten geweest als een malle.. allebei wel een aantal kilo erbij.. verschil tussen mij en hem is dat IK er moeite voor moet doen om het weer kwijt te rakenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Blij dat ik nergens op hoef te letten
ow wacht, alleen dat ik niet te dun wordt
ik stopte met lezen bij: Mijn vriendquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik waren op alle festivals waar we geweest zijn aan het vreten geweest als een malle.. allebei wel een aantal kilo erbij.. verschil tussen mij en hem is dat IK er moeite voor moet doen om het weer kwijt te rakenen hij doet gewoon NIKS
met muisjes is viesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonder, al kan ik er wel muisjes in strooien
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik stopte met lezen bij: Mijn vriend
Pak speculaas + hamerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met muisjes is viesmaar met speculaas is
heb alleen nooit zin om die koekjes te gaan breken
Dus schuddebuikjes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met muisjes is viesmaar met speculaas is
heb alleen nooit zin om die koekjes te gaan breken
Ik deel je pijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik stopte met lezen bij: Mijn vriend
Speculaas is vast goedkoper..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of koop een pak schuddebuikjes
Waarom zo makkelijk doen als destructie een andere optie is?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of koop een pak schuddebuikjes
En dat!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zo makkelijk doen als destructie een andere optie is?
omdat ik geen harde piemel krijg van het rammen op speculaasjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zo makkelijk doen als destructie een andere optie is?
Dat wordt spetterpoepquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef Raene het volgende:
Mijn buikje schuddelt pittig nuzoveel water en eten
IK GA NOOIT MEER ETEN
!!!1
Dat zou ook wel wat vreemd zijn, is het niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat ik geen harde piemel krijg van het rammen op speculaasjes
Je zou eens moeten weten waar ik allemaal een harde piemel van krijgquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou ook wel wat vreemd zijn, is het niet?
Ik kreeg een weirde MIquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat ik geen harde piemel krijg van het rammen op speculaasjes
Jongequote:
Doe ikquote:
Dat iddquote:
kom aub 1 dag hier wonen, mijn huisgenote kakt als een bouwvakkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat hem maar lullen, vrouwen poepen niet
Dan is dat vast een omgebouwde manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom aub 1 dag hier wonen, mijn huisgenote kakt als een bouwvakker
Believe me dat is geen spetterpoep.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
een schuddende buik, veel vet eten + veel drinken = spetterpoep
zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan is dat vast een omgebouwde man
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom aub 1 dag hier wonen, mijn huisgenote kakt als een bouwvakker
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Believe me dat is geen spetterpoep.
Spetterpoep is als je tegen beter weten in bij de chinees op de hoek toch weer sushi besteld.
Ik ga nu niet om pics vragenquote:
ik ken je pijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Believe me dat is geen spetterpoep.
Spetterpoep is als je tegen beter weten in bij de chinees op de hoek toch weer sushi besteld.
Dankquote:
Hoe groot was die boot?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-vast-gooimeer.html![]()
![]()
Welke idioot neemt nou geen eten en drinken mee aan boord van een boot?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-vast-gooimeer.html![]()
![]()
Welke idioot neemt nou geen eten en drinken mee aan boord van een boot?
Dan ga ik doodquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Samen een keer mexicaans gaan halen dan maar?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en dan zwaaien naar andere botenVan die kiddo's die dan terugzwaaien en zo'n Gert-Jan die dan denkt: Goh wat zijn ze allemaal aardig hier
euhm ....quote:
Geen idee, maar ik neem zelfs eten en drinken mee als ik ga vissen uit een boot. Speciaal voor dit soort mogelijke kutsituatiesquote:
Ik heb sowieso eten bij mequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik neem zelfs eten en drinken mee als ik ga vissen uit een boot. Speciaal voor dit soort mogelijke kutsituaties
Ik kan alles verdragenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
euhm ....
een pizzaatje? Kun je die wel verdragen?![]()
Ik heb altijd een hutkoffer bij me gevuld met sultana's en dextro's en flesjes waterquote:
quote:
Fuck yeah.quote:
Mja, als ik ga (of gingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hutkoffer bij me gevuld met sultana's en dextro's en flesjes water.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hutkoffer bij me gevuld met sultana's en dextro's en flesjes water.
Neem gelijk een donut mee!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:36 schreef DaMook het volgende:
Brr koud zo buiten mijn warme bad.
Ik ben even naar veldhoven om pizza te halentot straks
.
Dit zei je van de week ook al dus het zal ook echt wel zo zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Donutsquote:
Nee, wel kickin chicken voor onderweg en van die deeg/kaas dingetjes voor vanavondquote:
heldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, wel kickin chicken voor onderweg en van die deeg/kaas dingetjes voor vanavond.
Jummie al die dingenquote:
En dekens?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Van mij welquote:
Heel verstandigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had ik altijd in m'n auto liggen![]()
Mja, je weet maar nooit wat er gebeurt hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel verstandigin mijn auto lag altijd een slaapzak
WC rol had ik ook altijd in de autoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb nu 5 kilo aardappel in de autoen 2 wc rollen
Zeker, je zou maar iemand tegen komen en even een nummertje willen maken op de achterbankquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, je weet maar nooit wat er gebeurt he
Ja, dat is natuurlijk ook een optiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, je zou maar iemand tegen komen en even een nummertje willen maken op de achterbankdan is een deken of slaapzak best handig
hoezo heb je geen auto?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
WC rol had ik ook altijd in de auto
Ik wil weer een auto
Is mij nog nooit overkomenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, je zou maar iemand tegen komen en even een nummertje willen maken op de achterbankdan is een deken of slaapzak best handig
Mijn auto kwam niet door de APKquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo heb je geen auto?
als je 2 maanden geleden dit had gezegd had ik nog wel een bakkie voor je staan. Fiat punto. Had ik voor 200E aan je verkocht
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn auto kwam niet door de APK
En ik had er geen 1500 euro voor over
Zeker, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook een optie
Mij ook nietquote:
Te vaak gezienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
vanavond komt The Green Mile op TV
ik nog maar 1xquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Te vaak gezien
Wel een goede film
maar hoe verplaats jij je dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nog niet eens een autorijbewijs. Dus binnenkort maar eens mee beginnen
Toch wel handig om te hebben hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nog niet eens een autorijbewijs. Dus binnenkort maar eens mee beginnen
Goede film, maar al gezien. Weinig films die ik meer dan 1x kijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
vanavond komt The Green Mile op TV
Motor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar hoe verplaats jij je dan?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch wel handig om te hebben hoor
Rijbewijs A moet ik niet halenDan rij ik mezelf hartstikke dood
Het is echt zoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Meest gebruikte en achterlijke argument
.
Is ook altijd lastig, maar het schijnt gezond te zijnquote:
Je hebt zoveel verschillende motoren. Als. je een Hayabusa neemt, ja dan snap ik dat. Maar er zijn genoeg beginnersmotoren.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je appelwangetjes en flaparmen ofzo?
Heuh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is ook altijd lastig, maar het schijnt gezond te zijn
Mja, ik ken mezelf te goed, ik ga de grenzen opzoekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt zoveel verschillende motoren. Als. je een Hayabusa neemt, ja dan snap ik dat. Maar er zijn genoeg beginnersmotoren.
Tevens: als jij je niet kan beheersen zal je ook niet je rijbewijs halen.
Een appelflap gezond?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is ook altijd lastig, maar het schijnt gezond te zijn
Doe je dat met de auto ook dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik ken mezelf te goed, ik ga de grenzen opzoeken
Ik begin gewoon niet aan rijbewijs A
Op wie was je boos dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:53 schreef MissExpert het volgende:
Al mijn agressiviteit is weer gedaald naarmate ik dichter bij huis kwam. Nu even lekker eten
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:53 schreef MissExpert het volgende:
Al mijn agressiviteit is weer gedaald naarmate ik dichter bij huis kwam. Nu even lekker eten
Wat dacht je van de natuurlijke suikers. Daarnaast nog de bult gewone suikers?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er zit zelfs "appel" in de naam. Hoe kan het NIET gezond zijn?
PI gemist gozer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dacht je van de natuurlijke suikers. Daarnaast nog de bult gewone suikers?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dacht je van de natuurlijke suikers. Daarnaast nog de bult gewone suikers?
Ik ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had ik altijd in m'n auto liggen![]()
Jij maakt het hoofd ingredientquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Moeder waarmee ik al 2jaar niet tot zelfden contact mee heb
Mja, ik had ook standaard wat visspul erinquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ook! en een visstoel. mocht ik weer met -17 langs de kant van de weg 4 uur lang staan te vernikkelen in de berm
.
Vis jij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik had ook standaard wat visspul erinMaar dat is meer vanwege de hobby
Maar dat is toch ook gewoon zo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:57 schreef MissExpert het volgende:
Hahha ik zie iets over de iPadMini is gewoon iPhone klein wegege.
Wat een commercie
Ga je hem aan de haak slaan?quote:
Heldquote:
Maar nu lekker eten en daarna een warme doesjquote:
Waar vis je op dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
HeldIk ook, maar ik ben niet zo goed en heb niet veel materiaal
[..]
Maar nu lekker eten en daarna een warme doesj
Ja idd. IPad2 heb ik, zit er zelden op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon zo?![]()
blijft troep trouwens
24 is niet oud.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Maybe. Volgens mij is gitaar oouudd
Vroeger vaak Karpersquote:
Ik ben pas oudquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Jij ging mij toch hosselen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hehehehe oké.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vroeger vaak Karpers
vorige zomer in belgië op alles wat zwom![]()
Ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij ging mij toch hosselen?
Nu ben ik zeker te jong?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:00 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Sorry dacht dat je veuul ouder was.
Geen idee. Vanavond?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wanneer zien we elkaar dan?
Ik welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
afgelopen zomer niets gevangen
29 bijna 30quote:
Mijn max staat op 1 per dagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Mijn persoonlijke record tot 2 keer toe verbroken
Hehehehe, dan begin ik maar niet over de mijnequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn max staat op 1 per dag
Campingstoeltje heb ik ook in de autoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ook! en een visstoel. mocht ik weer met -17 langs de kant van de weg 4 uur lang staan te vernikkelen in de berm
.
Vroeg naar bed want morgen wedstrijdquote:
Zeker in de 20 ofzo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, dan begin ik maar niet over de mijne
Ik moet ook vroeg naar bed 12uur weer thuis want morgen werkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vroeg naar bed want morgen wedstrijd
[..]
Zeker in de 20 ofzo?
20?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vroeg naar bed want morgen wedstrijd
[..]
Zeker in de 20 ofzo?
past dat in die mini van je?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Campingstoeltje heb ik ook in de auto
Dan zou het wel kunnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik moet ook vroeg naar bed 12uur weer thuis want morgen werken
Wat the fuck?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
20?
Nee man, mijn record staat op 114 vissen op 1 dag
Jij was 20.5 toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
You old man.
Nee eigenlijk val je net binnen de grens
Vissen zien mijn haak, en zwemmen er dan met een grote boog omheenquote:
Zo'n klein opvouwbaar ding? Tuurlijk, je moet eens weten wat er onder die platte bodem ligtquote:
Kleinere haak/groter aasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vissen zien mijn haak, en zwemmen er dan met een grote boog omheen
Ik ga alleen maar voor de big fishquote:
Ja, ik normaal ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar voor de big fish![]()
grote haak, veel aas
Misschien moet je er dan ook niet zo'n haak gebruiken:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vissen zien mijn haak, en zwemmen er dan met een grote boog omheen
Volgens mij kan er idd nog wel aardig wat in dat bakkie van jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo'n klein opvouwbaar ding? Tuurlijk, je moet eens weten wat er onder die platte bodem ligt
Dat is toch een beetje jongquote:
Jij eng? Grapjasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Omdat ik eng bent en je niet zeker weet of je dit durft
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien moet je er dan ook niet zo'n haak gebruiken:
[ afbeelding ]
Oh okquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje jongmijn ondergrens is ouder dan mijn zusje en die 21
Bleek afgelopen zomer alleen maar kleine vissen in zo'n rivier te zittenquote:
Ja, momenteel is het een rommeltje bij de achterbank ook enzo.. Moet 'm weer eens opruimen..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij kan er idd nog wel aardig wat in dat bakkie van je
Nu word ik bangquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Omdat ik eng bent en je niet zeker weet of je dit durft
Zal ik eens een fotootje zoeken van mijn mooiste vangst afgelopen zomer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bleek afgelopen zomer alleen maar kleine vissen in zo'n rivier te zittenKwam ik achter via zo'n plaatselijke visser
Die kwam zo kijken, ja mag ik ook ff je haak enzo zien. Dus ik haal t uit t water, begint hij keihard te lachen
je eigen leeftijd /2 + 7quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje jongmijn ondergrens is ouder dan mijn zusje en die 21
Ik moet nodig weer eens door de wasstraat jassen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, momenteel is het een rommeltje bij de achterbank ook enzo.. Moet 'm weer eens opruimen..
Doe maarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal ik eens een fotootje zoeken van mijn mooiste vangst afgelopen zomer?
Vanmorgen gedaan, hij leek bijna bruinquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet nodig weer eens door de wasstraat jassen...
Durf jij wel?quote:
Mensen die met dergelijke precisie hun leeftijd bijhouden, snoezig!quote:
Dan is zeker te jongquote:
Onzin, 18+ is okquote:
Eigenlijk te jong. Maar het maakt geen bal uit in principe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is je ultieme ondergrens he
Ik durf wel hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Durf jij wel?![]()
Misschien heb ik wel iemand vermoord
Nog van die Saharawoestijnzandzooi zeker?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanmorgen gedaan, hij leek bijna bruin
age is just a number babequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geld ook alleen voor mannen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ja onder andere, en ik heb een paar dagen onder een boom gestaan ermee.. Not a pretty sight..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog van die Saharawoestijnzandzooi zeker?
[..]
age is just a number babe
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Ik zie 2 vissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Alleen die 20.3 klopt niet. Ben nu dus 20 en 4 maanden whehequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die met dergelijke precisie hun leeftijd bijhouden, snoezig!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, daarom lieg ik er in de kroeg gauw een jaar bijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Verrekte moeilijk als man zijnde.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:11 schreef DaMook het volgende:
Op naar huis, etenpizza chcken kebab, kickin chinken voor onderweg en cheesebites voor vanavond
.
J. moet nog even schadeherstel bedrijf bellenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja onder andere, en ik heb een paar dagen onder een boom gestaan ermee.. Not a pretty sight..
Hoeveel ouder?quote:
Ja, erg slim als je daar een relatie uit weet te krijgenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt, daarom lieg ik er in de kroeg gauw een jaar bij![]()
jaar of 1, 2, 3quote:
Bij jullie in de straat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. moet nog even schadeherstel bedrijf bellen
Die kon niet uitparkeren...
Echt mannen en parkeren he?
Dat is in een kroeg niet de bedoelingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, erg slim als je daar een relatie uit weet te krijgen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:11 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Alleen die 20.3 klopt niet. Ben nu dus 20 en 4 maanden whehe
Dat weet je maar nooitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is in een kroeg niet de bedoeling
11 jaar ouder hierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jaar of 1, 2, 3ook al is 3 meestal te hoog gegrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |